Jump to content
Sign in to follow this  
yneedlove

Probleme Cielo 1.5

Recommended Posts

Salutare dragi colegi

 

Am patit o nepatita

 

ieri can sa ajung acasa , a inceput la motor sa se auda un zgomot ciudat rau de jurai ca se rupe

 

o trag repede pe dreapta...opresc motorul...ma uit , nu vad nimic la inceput , apoi cu teama pornesc iar motorul , poc lafel se auzea

o opresc repede si ma uit la furtune , la uleiul din motor , la uleiul din cutia hidramata , imi trece prin cap sa ma uit si la apa de la radiator , mai aveam 20% din ce trebuia sa fie , ma uit mai atent si vad ca imediat dupa ce am desfacut bushonul de la apa a inceput o ploaie sub masina , o sui pe cric si...surpriza , pompa e apa...

 

nimic mai simplu...am reumplut rezervorul cu apa , si nu a mai vrut sa porneasca , dupa vreo juma de ora de insistari , a luat-o , am duso in spatele blocului (unde a si ramasa) si dai drumuri la magazin : pompa, rola,curea

 

bu pana aici...dai si surubareste , toate pieele in ordine , iam schimbat pompa de apa rola curea ...dar surpriza , cand dau la automat , se aude in motor de zici ca se torsioneaza cu totul , haraituri , nebunii dastea , dar nu mai porneste deloc , am gadilat masina dupa ce am cautat poze pe net si topicuri , insa nu imi merge , pun roata de jos cu sageata in jos si roata de sus cu linia in sus...dau la automat , haraie , baraie dar nu porneste

 

I NEED HELP....ca deja nu mai pot , am lucrat la ea ieri inca vreo doua ore dupa ce iam pus pompa de apa ...dar nimic ...azi inca 4 ore...si iar nimic...ceva fac gresit , dar ce?

 

cineva priceput ..cu experienta si patit...care sa imi de'a mura'n gura ce si cum se face?

 

pe net am gasit poze diferite , una spunea ca roata de sus cu semnul in sus , si aia de jos cu semnul in jos , alta ca roata de jos tre sa fie la ora 1....deci...jur ca nu mai pricep , imi vine sa ai dau foc

post-30168-0-24142200-1380020615_thumb.jpg

post-30168-0-51575100-1380020818_thumb.jpg

post-30168-0-80963400-1380020846_thumb.jpg

Edited by yneedlove

Share this post


Link to post

Aia cu roata de jos la ora 1 este, de fapt, semnul de pe fulie la ora 1 (aliniat cu semnul de pe carcasa distributiei).

Roata de sus (de la axul cu came) la 12 si roata de jos (de la arborele cotit) la ora 6 este varianta OK.

 

Pompa veche ce avea? Doar curgea sau era blocata, dinti lipsa, etc?

Share this post


Link to post

Gresit, fulia este la ora 1, semnul de pe pinionul arborelui trebuie sa fie la ora 6 total opus cu cel de la tacheti care trebuie sa fie la ora 12.

 

Ce an e cielo?

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Mergea greu,scotea sunete ciudate,huruia,si in capat pe fulie avea joc si imi curgea apa...

din pacate am pus roata zimtata de sus la ora 12 si aia mica de joc la ora 6 dar scoate zgomote ciudate (nu merge rotund,parca huruie,nu se invarte liberi,parca agata sau merge infranat),si oricat ma chinui sa o pun la ora 6 sau la ora 13...scoate zgomote..de pornit,nici un semn, si imi e teama sa nu bulesc ceva ...daca nu e deja prea tarziu...

am vb cu cineva pt maine,sper sa o rezolv,ca eu am si probleme cu rinichiul drept si deja nu mai am rabdare ca am dureri

Share this post


Link to post

Atat @ALiCe cat si @Dj_Dark spun de fapt acelasi lucru: pinioanele de curea trebuie sa aiba semnale: cel al axei la ora 12 iar cel al arborelui la ora 6 (lasa la o parte fulia cu ora acea ora 1 fiindca nu o folosesti la punerea la punct !). Repet si eu intrebarea: ce model este masina (tip, an fabr. ; are importanta ca sa aflam daca are supape intretaiate cu pistonul) si ce avarii ai gasit ?

Share this post


Link to post

1995...57kw...cutie hidramata...gle...1.5 8v ohc injection parca.

vine azi un nene mecanicu...sa vad ce va face el...ca nah e de "meserie" omu , acum sperantele mele stau in baza lui

 

ideea este ca roata aia mare de la culbutori/supape este pus dupa indicatorul de pe plasticul din spate la ora 12 , roata aia mica de la pistoane (cred ca aia e) am pus-o la ora 6, dupa ce am montat cureaua si am dat la automat de cateva ori ...poate poate... am sesizat dupa ce am luat tubulara si am pus iar roata aia mare de sus la ora 12 ca defapt aia mica era cam cu 2-3 dinti spre ora 5...deci sigur...fac eu ceva gresit...

 

avarii nu am gasit (nu am dat decat pompa de apa jos) pompa de apa veche era cam ruginita in interior si se invarte greu la incercarea de a o rotii cu mana si scoate sunete de juri ca deraiaza un tramvai... in cap unde e fulia de angrenare la curea avea joc ...dar joc...nu gluma...cum si de ce nu imi pot da seama , cureaua veche nu parea asa uzata, insa pompa se vedea pe ea ca e veche...si in afara de asta... mai avea si lipsa garnitura cauciuc (ca la asta care am luat-o) si avea un tub de silicon bagat acolo....nebunie mare...

Edited by yneedlove

Share this post


Link to post

concluzie finala : cumpar chiloasa cu supapae gata de montaj pt daewoo cielo nexia !!! :wallbanger: :wallbanger: :wallbanger: :wallbanger:

  • Like 1

Share this post


Link to post

@alice, scuzele mele, am citit doar jumatate de post si m-am hazardat, ca fata mare la...maritat . :D

Share this post


Link to post

de unde iau si euniste tacheti hidraulici pt ohc 8v 1.5?

Share this post


Link to post

Daca vrei noi uite aici:http://www.pieseautoradacini.ro/1126-motor?p=24 ,iar dac avrei SH stiu ca avea o cunostinta care a schhimbat chiulasa ca era fisurata dar nu sunt sigur daca-i are pe toti si cu atat mai putin cat vrea pe bucata.Daca te intereseaza maine dimineata pot sa-ti dau un raspuns.Din ce stiu eu(poate gresesc),tachetii se curata si nu prea se strica.

 

Edited by sergiu2010

Share this post


Link to post

ms colegu , am 4 tacheti hidraulici blocati (nu mai misca nimic pot sa bat cu ei in perete ca degeaba) acum nu stiu daca sau cum se curata...

 

chiar o sa te rog , am urgent nevoie de 4 fie ei si sh...momentan sunt in cap financiar ca imi luam noi mai ales ca am gasit unii noi la 26lei bucata

 

in afara de asta mai am nevoie macar de inca un culbutor care e facut franjuri (motiv pt care am luat si axul cu came azi si urmeaza a fi montat maine )

 

o intrebare , cu toate ca am mai citit pe ici pe colo: daca nu e bine pus la punct motorul , si invarti de motor fie manual (cu mana) sau la cheie (automat) , exista sanse sa am vreo supapa bulita?

sa mai dau jos si chiuloasa sau pot monta ce am de montat fara sa stau cu teama?

 

uni spun ca nu ar fi nici un fel de probleme , alti ca ar fi , care este partea adevarata?

 

 

Edited by yneedlove

Share this post


Link to post

Tachetii abia luni sunt disponibili ca nu-i are in Bucuresti dar sunt comvins ca gasesti la dezmembrari.Ca sa nu ai dubii este relativ simplu de verificat daca supapele au fost afectate.Daca aicureaua demontata pozitionezi axa cu came in asa fel ca una din came sa atace/deschida maxim supapa aferenta dupa care,cu bujiile demontate (ca sa mearga motorul usor) incerci sa rotesti motorul o tura completa.Daca se blocheaza inainte sa faca tura este limpede ca sunt sanse sa ai supape afectate.Daca ai cureaua montata cel mai sigur ar fi un test de compresie cu manometru sau unul ochiometric,comparativ prin obturarea alternativa a orificilor de montare a bujiilor cu ceva cum ar fi buricele degetelor.Parerea mea!

Share this post


Link to post

Daca nu gresesc la 1.5 SOHC nu se bulesc supapele nici daca se rupe cureaua de distributie. Nu lovesc in piston nici daca raman deschis complet.

Share this post


Link to post

Valabil doar la GLE, si aparent, nu este o regula generala

Si euro 3 e tot SOHC dar are pistoane diferite care ating de supape la ruperea curelei.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Banderas ai raspuns


Dragi colegi,am gle, nu am nimic afectat , reconditionat 4 tacheti hidraulici, schimbat 2 culbutori noi , schimbat rampa de carbuni si starterul...insa imi face probleme electromotorul...
adica tre sa dau 2-5 chei pana prinde sa imi invarteasca sistemul si porneste, mult mai silentioasa si mai vioaie ca inainte, o fi bendixul?
la un control ochiometric pot spune ca pare in regula,nu e nici un dinte rupt sau tociti, in capat de tot par putin tociti, ala se schimba greu (bendixul) ???

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Ai postat (anterior si corect !) niste preturi pe topicul dedicat. Adica aici. Te rog sa iti pastrezi obiceiul (bun !) de a posta on-topic.

Share this post


Link to post

Salutare si imi cer scuze ca postez pe acest topic insa nu pot deschide eu unul.Am un daewoo Lanos din 99 1.6 benzina,iar de la un timp imi merge in 3 pistoane.pistonul nr 1 imi merge timp de 10,20 de metri dupa care bujia se uda cu ulei.am curatat injectoarele ca asa imi spusese un asa numit mecanic,dar degeaba.dupa ce se uda bujia cu ulei simt cum merge in 3,tremura toata masina,si consumul e undeva la 10 11 la suta.abia ca mai trage masina...daca se poate sa ma ajute cineva macar cu niste sfaturi,sau daca e cineva din Galati care ma poate ajuta...numarul meu e 0756887482

Edited by Releu

Share this post


Link to post

Verifica fisele si bujiile. Verifica bobina (prin substitutie).Fa-i un test de compresie (normal si apoi, daca este cazul, cu ulei pentru a decela cauza eventualei compresii scazute).

Share this post


Link to post

Ar mai fi varianta sa demontezi bujia cu pricina,sa invarti motorul pana ridici pistonul sus si sa te uiti cu o lanterna(fascicul de lumina)la capul pisonului.In mod normal ar trebui sa fie uscat,dar daca colcaie de ulei tre sa te gandesti la o segmentare si un schimb de simeringuri la supape.

Share this post


Link to post

bujiile sunt noi abia cumparate nu ai nici 200 km scanteie da,iar da pistonul e negru in cap si se cunoaste ca are ulei pe el.chiar atat de grav ar putea fi incat ar trebui sgmentare?precizez inca o data ca pana sa se ude bujia cu ulei trage foarte bine si merge normal.dupa aceea dezastru...celelalte pistoane functioneaza f bine nu au urma de ulei si nici bujiile

Edited by Releu

Share this post


Link to post

Posibil segmenti cu fantele alineate sau intepeniti de calamina in canalul pistonului.Eu nu cunosc alta metoda de curatare decat prin demontare si curatare manuala,dar odata demontat nu te lasa inima sa mai montezi segmentii vechi si sa nu inlocuiesti simeringurle la supape,mai ales ca piesele nu costa o avere.Banuiesc,ca motorul nu este la prima tinerete,asa ca poti lua in calcul si cuzinetii de biela.Sau poate stie cineva alta metoda!!

Share this post


Link to post

salutare.am si eu un cielo 99 si am o problema,l-am avut lovit pe partea dreapta aripa capota cap de bara pivot le-am schimbat.imi sta putin volanul starmb si roata dreapta putin inclinata eu tind sa cred ca este de la unghiu de fuga.vreau si eu mai multe pareri.va lultumesc

 



astept pareri!!

Share this post


Link to post

Fara verdict de la o geometrie nu cred ca are sens sa vorbim.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...