Jump to content
Sign in to follow this  
pesteimputit

Rwd Toy - Z4 3.0Si Roadster

Recommended Posts

Si cum am hotarat ca prea mult timp am avut masini ... normale, am hotarat sa imi cumpar o masina... "inutila"

Masina in cauza este un BMW Z4 Roadster (decapotabil pe romaneste) cu motor de 3000cmc benzina.

 

Argumentele impotriva masinii astia sunt cate vreti:

- e mica

- e rigida

- consuma de sparge in oras

- nu are porbagaj (prea mare)

- are softtop (acoperis de carpa)

- are impozit 2500ron / an

- RCA pe numele meu nu are sens (aprox 7000ron pe an) - traiasca inmatriculat pe numele mamei :)

- Casco cat casa

- intretinere scumpa (are garantie -> service la Automobile Bavaria)

 

Aceste fiind spuse, masina a fost dragoste la prima... pedala. Povestea e simpla, vroiam sa imi iau Harley Sportster de 1200, ai mei au innebunit, au zis ca ma... , in fine ca mai bine nu si asadar am convenit de comun acord ca imi cumpar masina cabrio. Zis si facut hai sa cautam, targetul era S2000 sau MX5 de 2 litri. Am cautat fix 2 luni si am gasit numai cazaturi de 11-13 ani cu 150k+ km si du diverse faze de genul: am si airbagurile dar nu sunt montate... . Am abandonat cauza si mergand cu a mea mama sa faca un testdrive cu un X1 25d (btw geniala masina :) ) am dat de Z in curte la Automobile Bavaria Otopeni. Nimeni nu stia nimic de masina, avea un afis in geam cu 19.000 euro si cam atat.

Am dat niste telefoane, am dat de niste prieteni de-ai unor prieteni si am aflat ca masina sta la ei de 6 luni. Zis si facut, masina, fosta propietate a propietarului Automobile Bavaria avea 37000km, este fabricata in dec 2012 si inmatriculata in feb 2008, si cel ami important ofera si 2 ani garantie.

De dupa a urmat o tiganeala care a dus pretul in jos cu 2000euro si a venit la pachet si cu hardtopul (un comod 4500euro pret de lista).

 

in concluzie, masina este exact ce nu imi trebuia dar imi doream, un roadster veritabil, cu motor mare pe benzina, aspirat si (din fericire sau nefericire dupa caz) automat.

 

Poze si descriere sumara mai jos, mai pe larg la intalnire joi.

 

  • Motor 3000cmc SI - injectie directa - 265CP - 310NM - 0-100kmh - 5.9 sec
  • Buton Sport - schimba raspunsul acceleratiei, directiei si distributia fortei de franare
  • HARDTOP + Softop
  • Cutie Automata steptronic in 6 viteze
  • Suspensie M
  • Scaune M
  • Xenoane
  • Senzori lumina + daytime running lights
  • Oglinzi electrocrome
  • Deflector vant

 

Poze:

post-688-0-74913200-1378843008_thumb.jpgpost-688-0-18854100-1378843001_thumb.jpgpost-688-0-15127800-1378843016_thumb.jpgpost-688-0-49613800-1378843031_thumb.jpgpost-688-0-15630800-1378843024_thumb.jpgpost-688-0-92142000-1378843038_thumb.jpgpost-688-0-48464100-1378843045_thumb.jpg

 

 

Si pentru ca primele investitii trebuiau facute in masina s-au adaugat fata de pozele astea : un detector in bara, o interfata de control iPod si s-au cumparat roti de iarna pe 17 (vara sunt pe 18)

Edited by pesteimputit

Share this post


Link to post

este fabricata in dec 2012 si inmatriculata in feb 2008,

 

Faina masina, culoare bestiala, insa ceva nu potriveste la anul fabricatiei si cel al inmatricularii :scarpin:

 

 

 

Zis si facut hai sa cautam, targetul era S2000 sau MX5 de 2 litri.

 

In opinia mea cred ca la banii astia gaseai optiuni mult mai viabile decat Z4, but... what the hell...?? > :) :rotfl:

Share this post


Link to post

Meserie ! Da` cu Citronelu` audio ce s-a intamplat?

 

De ce RCA pe numele tau ar fi 70 mil pe an?

Share this post


Link to post

fabricata in 2007, scuze :)

de ce e 7000ron rca pe numele meu? Buna intrebare, probabil ma plac cei de la asigurari, la city insurance era vreo 3000...

 

Optinui mai bune de roadster in 17.000 greu de gasit (cu motor de 150+ cp) - asa in 17.000 un seria 3 coupe cu motor de 2500 mai nou cu 3 ani era foarte posibil :)

 

Citronelu l-am vandut vinerinstock cu 4500 euro unui amic.

p.s - avea si taxa platita care la 3000 cmc este numai 3300 euro

Edited by pesteimputit

Share this post


Link to post

foarte smechera masinuta, intradevar cam mica, dar nivelul de echipare (motor + cutie) nota 10+

Share this post


Link to post

Sa o stapanesti sanatos, parca ai venit cu ea acu vre-o 2-3 saptamani in parcare insa nu era prezentata aici si nu am vrut sa ma bag in seama :) .

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Multumesc frumos :caaalm: , intr-adevar am fost acum 3 saptamani , si probabil ca o sa vin si maine la o intalnire de taina (daca nu ploua :) )



 

Edited by pesteimputit

Share this post


Link to post

Tare masina!

 

Cochetez si eu cu o masina inutila, imi lasa gura apa ce vad ... desi bugetul meu e radical diferit, intrucat nu intentionez sa fac mai mult de 5000km/an...

 

Apropo, ai garaj?

Share this post


Link to post

nu am garaj, am curte :(

 

iar 5k km pe an cred ca voi face si eu :)

Share this post


Link to post

Eu intentionez ca din cei 5000km/an, jumatate sa fie pe circuit (+ drumul pana acolo) :D

Em am un garaj, in care acum doarme petrolierul. Ma cam tem ca o masina de genul MX5 (MK1 sau MK2, nu sunt foarte interesat de modelul nou) s-ar descompune lasata afara, mai ales in clima imputita de aici... asta e una din chestiile care ma face sa ezit. Sau bag decapotabila in garaj si las petrolierul afara.. dunno inca, nu am hotarat nimic. N-ar fi un scenariu imposibil intrucat intentionez ca masina inutila s-o tin mai mult decat pe cea utila. Iar in BE MX5 MK1 peste 4 ani poate fi inmatriculata ca masina de colectie.

Share this post


Link to post

Ba Geo...tu esti cu capu?.....io preferam sa ma dezmosteneasca decat sa ma puna sa aleg intre BESTIA aia de motoreta si conserva asta de BMW....Dar fie vorba intre noi masina e senzationala, am mers cu a unui cumnat care are Z4 2.2i si m-am kk pe mine de placere... Sa te bucuri de ea si ea de sosele....Ps: am de gand sa imi deschid benzinarie... :) )

Share this post


Link to post

 

In opinia mea cred ca la banii astia gaseai optiuni mult mai viabile decat Z4, but... what the hell...?? > :) :rotfl:

Cum ar fi: asta iar diferenta de pret se recupera din diferenta la impozite si RCA in mai putin de 5 ani. :mrgreen:

 

Pe de alta parte BMW-ul are review-uri foarte bune.

Edited by hitman

Share this post


Link to post

Rca ul este 700 ron pe an, iar 31.000 euro nu aveam si nici nu vroiam sa dau pe o masina. In afara de asta daca as fi avut 31k de dat as fi luat un boxster s sau vre-un 911 nu un elise de 1.6, eventual un Caterham daca e sa o luam pe drumul extremelor :) . Mai e un Elise cu motor de 1.8 pe autovit @ 18k negociabil.

In afara de asta daca exista o masina mai impractica decat z4, aia trebuie sa fie eliseul :)

 

 

@pep... Meah... Consum... Detalii ... Te dau o tura ;) ? Cat despre motor Sportsterul nu e cea mai agresiva mobra din lume. Cred ca trage nitel mai tare ca jucaria ta de 500... Daca vorbeam de nightrod poate, dar ala era 20.000 sau mai mult

Edited by pesteimputit

Share this post


Link to post

....poti tu sa zici ce vrei...pt.mine masina e un accesoriu...tot o conserva...marele avantaj la 2 roti e ca in caz de Doamne fereste nu trebuie sa mai astepti descarcerarea.. :) )...fac pariu ca nu stai mai mult de un an pana iti iei 2 roti...Cabrio /coupe e doar o trecere spre motor...nu se compara nimik cu 0-200 ...7-10 sec

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...