Jump to content
Sign in to follow this  
Corneda

Cielo Exe 2006 / Spark 2008

Recommended Posts

Am folosit si eu rasina d-aia din magazin la Spark asta vara si am inlocuit o plomba sarita la Captiva pusa de un meserias. Pana acum tine bine la Spark, adica in profunzime se vede ochiul de de bou dar la suprafata e neted si sigilat chiar daca pe acolo trece stergatorul. La Captiva zona e mai ferita, deci ma astept sa tina bine. Oricum la cat costa kitul si faptul ca poti face 3 ciupituri cu 1 kit e imbatabil la pret.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Ieri am mers cu masina cam toata ziua si nu s-a mai marit fisura, mare minune ar fi sa ramana asa.

ches, poate stii tu , ma uit in poza cu angrenajul stergatoarelor, oare de la ce o fi acea mufa singuratica din stanga? 

Share this post


Link to post

Vezi daca gasesti ceva prin manual, ar putea fi de la diuze de spalator incalzite? 🤔

 

Share this post


Link to post

Am trimis batranul Cielo acasa la el, dupa ce l-am mai bibilit putin (un furtun nou la rezervorul de lichid ambreiaj, vopsea de tevi ruginite in partea de jos a usilor 🙃).

Captiva a avut probleme cu senzorul ABS dreapta fata, toate sistemele ce tineau de el (ABS, TCS, AWD, HDA, ESP) nu mai mergeau, problema era aleatorie. S-au curatat la service toate contactele si problema s-a rezolvat. Urmeaza sa ii fac zilele urmatoare o revizie, am facut 14K km sub un an, nici nu am bagat de seama cand am parcurs distanta asta. 

Ca si problema, fisura din parbriz merge mai departe, deja geamul e compromis. Asta e, il voi schimba pana in toamna cand trebuie sa ii fac ITP-ul.

20210302_164846.thumb.jpg.096342b65a48f83f527e2b0fb9b1676d.jpg

 

In alta ordine de idei, motiv de bucurie pentru noi, a venit si cea noua.

 

20210319_113604.thumb.jpg.5ba2c38e6d6420cd89853ef7143cb4f4.jpg

 

 

20210319_102813.jpg.63546c3ce1c0110e544b16cef7213bd4.jpg

 

 

20210319_102726.jpg.80ea709f9f497f3008c285b73159199f.jpg

Edited by Corneda
  • Like 5

Share this post


Link to post

Sa o stapanesti sanatos, exteriorul e frumos, ca in reclama 🙂

In schimb interiorul il vad pentru prima data si pare cam anost, cel putin consola aia centrala alba mie nu mi se pare foarte reusita.

Una peste alta felicitari, vad ca iti plac koreencele mult si tii sus stindardul, bravo 😉 

Share this post


Link to post

Multumesc frumos, sa fie. Interiorul e frumusel, nu e ceva extraordinar, este si versiunea de baza care are ceasuri analogice, si nu are insertii de diverse materiale prin bord, peste tot plastic dur si 'functional', dar ok. Consola e piano black, alba e folia de protectie, inca nu ma indur sa o dau jos 🙂, dar intr-adevar, in zona aceea puteau sa faca 'un ceva', e doar un ecran drept cu butoane. 

Cat despre coreence, sunt convins de calitatea lor datorita celorlalte detinute (Cielo Spark Captiva), masini cu care nu am avut probleme notabile in ciuda varstei lor, si sper ca masina asta sa imi dovedeasca la randul ei ca este o achizitie buna.

  

Edited by Corneda
  • Like 1

Share this post


Link to post

Sa o stapanesti sanatos !! Tot spre Tucson s-a indreptat si taica-miu asta-vara, aceeasi culoare, doar ca generatia anterioara. Era ultima din stoc si n-a mai vrut sa astepte generatia noua. Cam regreta, dar aia e 🙂.

In rest, imi place ca are aceleasi dotari ca si o masina premium in bani ceva mai putini. Inca e devreme sa ne pronuntam cu privire la fiabilitate, dar tinand seama de modelele mai vechi, nu cred sa fie probleme.

Manuala sau automata 🙂 ??

 

 

 

Share this post


Link to post

Multumesc frumos. Manuala, am zis sa mergem pe varianta clasica fara batai mari de cap, desi cu ocazia asta am inteles de ce ar merita mai mult automata, mai ales la una de generatie noua, si anume nu din cauza de confort neaparat, ci si din cauza ca nu prea se  mai aude/simte motorul. Eu sunt obisnuit sa plec de pe loc cu o turatie joasa daca nu e nevoie altfel, dar motorul nu prea se aude pana la 3000 rpm, plus sa se tureaza repede la atingerea acceleratiei.

Edited by Corneda

Share this post


Link to post

Nu e Nubira, dar merge. Sa o stapanesti sanatos. 🙂

  • Thanks 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post

Da chiar, voi chiar nu va mai saturati de rable coreene ? Hop si io ! 😉

  • Haha 3

Share this post


Link to post

Nu te-ai indurat nici macar de o culoare extra la Tucson?😀

Am fost foarte aproape sa ma pricopsesc cu un Style insa puterea/consumul m-au facut sa zic Pas.

De curiozitate, ce consum ai pana acum?

Share this post


Link to post

Nici un leu pe vopsea, m-am zgarcit maxim. 😀. Lasand gluma la o parte, sotia vroia sa luam o masina rosie de dinainte sa vedem oferta Hyundai, faptul ca e culoarea standard e bonus. Dezavantaj e faptul ca e nemetalizata si probabil in niste ani se va matui mai repede, vedem; oricum ar fi, zgarieturi va avea de-a lungul perioadei de exploatare, nu am eu norocul sa nu o atinga vreun chiomb prin parcari.

Mare distanta nu am parcurs cu ea, pentru mine consumul e ok, mai mic putin decat aveam la Astra care era 1.6 aspirata.

La un drum pana la Slanic, super batranesc, maxim 120 km/ h pe A3, ca de acomodare cu masina, am avut 6.1 litri la suta consumul.

In Bucuresti, in orele aglomerate, 11 l mers chill, 14 l  mers smucit.

Media in 650 de km ai masinii 8.9 l.

Puterea mie mi se pare foarte ok, motorul are forta si se simte cuplul, probabil si fiindca e mai usoara pe varianta manuala, 150cp, 250 nm de la 1500 rpm pe 1515 kg la gol.

Ca o comparatie , Captiva, 2.0d  150cp 320nm la 2000rpm pe 1890 kg la gol, consuma 9 l afara, 11-12 l in aglomeratia urbana, la stilul meu de condus, deci tot pe acolo.

Ca si feeling la condus dpdv al puterii sunt destul de asemanatoare, Captiva e putin mai fortoasa, dar isi pierde suflul repede, la Tucson ma vor ajuta turatiile in caz de nevoie, pana acum am avut o singura situatie in care m-am dus in 5000 rpm, in rest incerc sa merg mai jos in turatii, ca de rodaj, chiar daca in manual nu am gasit ceva specificat cum ca ar fi necesar.

Edited by Corneda

Share this post


Link to post

Super! Asta e cel mai important, sa alegi masina care consideri ca iti indeplineste nevoile. Eu am facut test cu cel de 230cp si nu mi s-a parut prea fasnet spre deosebire de 520d de 184, avut anterior, probabil deaceea am considerat ca la 150cp ma poate distra mai bine Octavia.

Am mers cu Karoq de 150 si mi s-a parut asemanator cu Tucson de 230, probabil cutia are un cuvant de spus. In orice caz, e o masina cu super look iar la pretul versiunilor Comfort(19000) sau Style(21.200) nu are adversar. Aici iti dau si culoarea metalizata in acei bani.

Share this post


Link to post

Eu am fost multumit cu ce am luat de suma data,  mi se pare multa masina, ok de acesti bani.

Intial am prospectat putin piata: 

- Grandland x mi s-a parut anost plus ca am zis ca renunt sa iau Opel momentan, iar motorul de 1.2 imi da putin cu virgula.

 - Citroen c3 aicross dotat cu cutie automata etc - funky,  pe placul sotiei,  dar prea mica pentru mine, mai ales la cei aproape 16k euro cat era, aveam un feeling de Spark in ea.

- Citroen C5 aircross,  cam umflata,  acces putin ciudat in ea (am dat cu capul de stalpul A la urcare) si acelasi motor de 1.2.

- Renault Kadjar- cam senzatie de ieftineala la interior

- Duster - doar m-am suit sa vad cum e,  bancheta spate mi se pare aiurea rau, o chestie scurta si foarte inalta.

- Peugeot 3008 - peste buget si iar motorul ala de 1.2.

-si Tucsonul,  vazut,  placut,  decis asupra lui imediat, in unanimitate, fara alte amendamente.

O singura dotare imi lipseste cu adevarat,  si anume oglinzile pliabile electric,  dar asta e, le rabatez de mana. 🙂

Edited by Corneda
  • Like 1

Share this post


Link to post

 

On 4/9/2021 at 5:30 PM, Corneda said:

oricum ar fi, zgarieturi va avea de-a lungul perioadei de exploatare, nu am eu norocul sa nu o atinga vreun chiomb prin parcari.

 

Gura pacatosului, adevar graieste 😀.

 

20220609_172023.thumb.jpg.41cda674cfe56184d635568d7869e485.jpg

Se schimba cu totul bara, armatura, hayon, lampa stop, astept dupa ele sa vina de la coreeni, cam greu din estimari, ce sa ii faci, razboi / criza etc...

 

Bonus, la cateva zile dupa,  grindina din Militari, cat ciresele, a generat un nou dosar casco, astept si acolo o buna perioada pana intra la PDR.

 

In rest 15000 km, totul ok, s-a aprins odata filtrul de particule asta iarna, de, buba comuna Hyundai-Kia, dar se rezolva cu o plimbare la munte. Ce e drept, 90% din timp e masina de oras.

 

 

20220510_130211.thumb.jpg.137aaa5c6528870da54c99b16e7a8a19.jpg

 

 

Cea mare e pusa si ea la punct, merge fara probleme notabile.

20220510_130019.thumb.jpg.1c719ff323c770459a7445d83f1a901f.jpg

 

A iesit din rodaj si ea 😊

 

20220518_084354.thumb.jpg.02d42a6741a3ec721bc29ff0f05143a2.jpg

Edited by Corneda
  • Like 1

Share this post


Link to post

La cati mai multi km fara probleme! Cat despre haion, scapai cu un PDR daca nu sarea vopseaua. Si chiar si cu vopseaua sarita probabil merita un PDR ca sa nu puna tinichigiul sudura pe ea...

  • Like 1

Share this post


Link to post

Multumesc sa fie.

La Tucson e putin mai afectata tabla, undeva in partea de jos e si putin taiata . Oricum,  se schimba hayonul pe casco,  nu se intervine cu sudura sau chit.

Edited by Corneda
  • Like 1

Share this post


Link to post

Inca traieste...

 

Am zis sa mai pun o poza cu ea, fiindca tot ii poarta topicul numele.

Masina de multa vreme munceste si merge zilnic prin oras, a primit distributie (dupa 9 ani 🤪), motorul toarce inca. A avut parte de un incident si are bara, capota si luminile fata stanga schimbate. In rest, face kilometri.

IMG-20230328-WA0000.jpg.4e12a0a64eef5d50d3440b445118bd71.jpg

 

Edited by Corneda
  • Like 4

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...