Jump to content
Sign in to follow this  
Geo_ZGA

Cielo 2006 Std + Ac

Recommended Posts

Am luat de dimineata conductele spate, traiasca Radacini. Plus cele de benzina de inainte si dupa filtru, ca nici ala nu se mai desface si mi-a fost frica sa-l fortez fara sa am conducte de rezerva.

Acum sa tina vremea cu mine weekendul viitor, sa reusesc sa fac franele spate.

Share this post


Link to post

Azi am pus fisele noi, a disparut tremuratul la rece si parca raspunde si putin mai bine la acceleratie.

Share this post


Link to post

Plictiseala de duminica

post-5454-0-43310100-1479055546_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Cum ai procedat ? Ledurile din bord le-am schimbat si mi-a ramas doar climatizarea si mi-e cam frica sa o desfac

Share this post


Link to post

Daca tot eram la intalnire, am schimbat comenzile la geamuri de pe usa soferului cu una noua, evident, cu leduri puse. Si o poza (neclara) cu consola de climatizare.

Si am descoperit si pe unde pierd antigel, pe la teul din spatele galeriei de admisie. O sa pun un colier normal si sa sper ca nu mai pierde.

post-5454-0-94169700-1479417043_thumb.jpg

post-5454-0-85240900-1479417373_thumb.jpg

Edited by Geo_ZGA

Share this post


Link to post

Vezi ca ala se mai sparge sau..mananca dupa caz, verifica mai bine ;)

Share this post


Link to post

Nu te supara, noaptea, luminozitatea ledurilor de la climatizare?

Share this post


Link to post

Nu schimba colierul original cu din ala de 2 lei cu surub ca nu rezolvi nimic. Daca vrei sa pui un colier bun cauta unul ptr conducte de presiune. Atentie ca toleranta este destul de mica. Pe de alta parte, sunt sanse sa fi cedat si furtunul, deci asa cum zice DJ-ul, cauta mai bine :) Daca ajungi sa schimbi furtune, cumpara numai si numai originale, eu am pierdut o vara schimband furtune ieftine si proaste :roll:

Edited by mike.omega

Share this post


Link to post

Iluminatul accentuat interior, scade simtitor vizibilitatea pe timp de noapte, in plus, ii foarte obositor, indiferent pe ce culoare e. Asta , in cazul in care alergi mult pe timp de noapte . Cel putin din punctul meu de vedere.

 

Referitor la T-u, de e al dinn aluminiu, cel mai probabil ii halit de oxidare si se cere schimbat.

Share this post


Link to post

Da, sunt putin cam puternice ledurile de la climatizare, o sa le desfac din nou sa le pun o rezistenta care sa le mai scada intensitatea.

Teul e din plastic, pierderea a aparut dupa ce am pus chiulasa la loc. Ori e crapat teul, ori nu mai tine bine colierul. Doar originale iau, m-am lamurit cu piesele coreene. Nu stiu de unde sa iau colier mai bun, nici n-am timp sa umblu prin tot orasul, la cele clasice cu surub ma gandeam.

Share this post


Link to post

Am cautat si am gasit la SH un teu din aluminiu, original DW, pus initial pe Espero (cica!). Il tin de rezerva, in caz de belea, mecanicul nu a vrut sa-l schimbe pe cel din plastic, a zis ca cele din aluminiu coraodau (era normal, daca nu foloseai G12).

Share this post


Link to post

Asta-i T-ul (si codul) pe trasura mea si cred ca sint identice, aceleasi T-uri.

 

post-20861-0-01195400-1479489406_thumb.jpg

 

Ce-i interesant, astea din aluminiu is halite din exterior. Imi amintesc la fix cind l-am schimbat pe al meu (cu ani in urma) era perforat .

Momentan am din plastic iar asta (atasat) ii de zile negre. Codul alui din plastic : >PA66-GF35< XCHN

 

Altfel, nu neaparat ca T-ul sa fie cu problema, ci conexiunea. De ii colier clema si nu ii pozitionat la fix pe pozitia care a fost inaintea demontarii ... in general atrage pierderi de lichid , ii suficient 1-2mm deplasat de pe pozitie si deja ii cu probleme. Eu de regula tai jos portiunea aia unde a fost anterior colierul pentru a permite furtunului sa intre pe pozitie, apoi ii ofer o priza noua colierului, nitica pasta F.BS (silicon) si-apoi ma tine ... omieunuani ! :mrgreen:

Share this post


Link to post

Tinand cont ca-s alea originale, de 10 ani... poate ar fi cazul sa le mai schimb. M-am uitat azi pe radacini, sunt la preturi derizorii. 11-12 lei teul, 50 bani colierul, 15 lei furtunul (pe acolo) spre calorifer, pe unde pierde. Mai ieftine toate adunate decat antigelul completat saptamanal. O sa imi fac timp sa le iau saptamana viitoare si sa le schimb, acolo o sa fie problema mai mare, ca e cam incomod de lucrat prin spatele admisiei.

Share this post


Link to post

@ Viktor, la GLE era de metal, la astea romanesti l-au pus de plastic ;)

Share this post


Link to post

Mersi Mike, dar nu prea e combinatie pt mine, sa le iau tocmai din Cta :) Dar... le-am gasit la rocast http://shop.rocast.ro/SISTEME-de-FIXARE/Suporti-pentru-tevi-si-cabluri/Coliere/COLIERE-DIN-OTEL-GALVANIZAT-PENTRU-FURTUN-DE-INALTA-PRESIUNE-BANDA-24x1.5mm-SUR-M8.html

Acum sa masor intr-o zi diametrul furtunului (probabil dupa ce il cumpar nou) si sa iau coliere.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Ieri m-am pus la treaba cu franele spate, doar ca n-a fost o zi buna. M-am bucurat ca am desfacut conductele vechi (cu mopsul), dar surpriza, conductele noi erau mai scurte cu cativa cm buni. Le-am remodelat intr-o forma nedefinita, cat sa le pot monta si sa merg cu masina (nu ating nicaieri). Cuiele noi (ATE) din sistemul de prindere al sabotilor erau mai scurte cu ~1cm, am fost obligat sa le folosesc pe cele vechi. La final, ca sa puna capac, discurile noi nu s-au potrivit, au oala tamburului mai adanca, le-am pus tot pe cele vechi. Acum trebuie sa cumpar alte discuri, sa demontez iar etrierii si sa le schimb.

Share this post


Link to post

Nu ai cumparat dupa seria de sasiu? Eu am montat discuri pe fata ATE si s-au potrivit manusa!

Share this post


Link to post

El pe spate are problema de mai sus :)

Share this post


Link to post

Corect, problema e pe spate... am fuzete cu discuri, de Vectra A. Pe cutia discurilor scria Calibra/Vectra A, deci am zis ca-s bune... se pare ca sunt doar pt Calibra.

Discurile ca discurile... dar cu conductele nu inteleg care-i faza, de ce sunt mai scurte. Sunt originale, de la radacini.

Share this post


Link to post

Pai sunt originale dar sunt pentru tamburi, trebuie sa ajunga pana sus la pistonas, tu avand discuri iti mai trebuie cativa cm pana la etrier.

 

Share this post


Link to post

Pai sunt mai scurte decat cele originale, despre asta e vorba. Si alea originale tot pt tamburi erau, dar erau suficient de lungi cat sa le indoi pe etrier.

Share this post


Link to post

Costau mai mult, de ce sa le faca mai lungi cand merge mai scurte? Economie de material :P

Ar trebui sa imi iau si eu pentru fata la espero ca aia din dreapta pare cam ruginita. Acum cat inca se mai gasesc.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...