Jump to content
Sign in to follow this  
danutza

Carutele Mele

Recommended Posts

Hi hi. Ieri Cielito a facut de rusine un Logan 1.5 DCI de 70 cp. Am tras o liniuta :D L-am facut doar din 3 viteze schimbat la 6000 de ture. Initial am crezut ca ma ia dar s-a pierdut la amestecat in rezervor (adica schimbat viteze) ca eu eram cu a2-a si el deja in a4-a cred, ca vedeam cum ramane in urma de cate ori schimba. Cu a3-a nu am ajuns decat la 110 ca s-a terminat liniuta :D Pana am schimbat din 1 in 2 a stat langa mine si inca putin dupa ce am dat a2-a, pana pe la 60 km/h pe urma dus am fost .

 

Multi vad masina mai amarata asa si cred ca nu mai poate. Dar numai vopseaua e urata, in rest inca are viata.

Edited by danutza
  • Like 2

Share this post


Link to post

Daca aveai cutie de exe cu rapoarte scurte, il rezolvai dintr-a 2-a... :mrgreen:

  • Like 1

Share this post


Link to post

Ete fix zero. Cielo meu e obisnuit cu +5000 in bord :) Ocazional mai ia si 6500, nu neaparat la liniute dar am o rampa care imi place sa o iau cu treapta 2. Imi place la nebunie cum suna aproape de limitare. In rampa nu reusesc sa il duc cu a 2-a in limitare. Nu urca mai sus de 6000. La drept merge pana la 6500 in limitare. Ia o limitare cel putin saptamanal, asa sa nu uite ca o are :D

Si mare lucru daca ies pistoanele prin capota. Cumpar capota noua din dezmembrari. Oricum ma bate consoarta la cap zilnic sa dau Cielo la fier vechi si nu ma indur. Ador masina asta, desi am alta mult mai masina ca ea nu are acelasi feeling cum are Daewoo Cielo 1.5 GLE :) I-am zis ca de se duce pe apa sambetei Cielo merg si imi cumpar alta la fel :) .

Edited by danutza
  • Like 1

Share this post


Link to post

O alta mai masina ca GLE-ul zici ? Sa fim seriosi ... Astea nu au concurenta, nene ! Sprint bun, stop bun, caldura cit cuprinde, racire ca la carte, consum de invidiat, usor redresabile (pe derapaje) ieftina la intretinere, insensibila, usor de bijuterit s.a.m.d Cine o are si o vinde ori o scoate la pensie inainte de vreme, mare gafa ...

Share this post


Link to post

La consum ma cam incarca . Ca nu prea mai scade sub 11 de cand s-a aglomerat Clujul. Si cum nu fac decat urban cu ea e cam nasol.

Tocmai am luat un Citroen C3 1.4HDI si imi scoate 5.8 pe acelasi traseu in aceleasi conditii. Si 307-le break 2.0HDI scoate pe la 8 si e grea masina. Dar niciuna nu o conduc cu atat placere ca GLE-ul :)

Plus ca nu cred ca tin la tavaleala ca Cielo. 420 kg pe plafon, la cantar :D Bari de 6 m pe portbagaj si ancorate de inelele de tractare de pe lonjeroane in fata si in spate ca sa nu faca balans :D

Edited by danutza

Share this post


Link to post

La partea cu "stop" va cam contrazic... pana nu se pun discuri spate, discuri de 256 fata si pompa de 24, nu are frane neam. GLE-ul e praf la frane

Share this post


Link to post

O alta mai masina ca GLE-ul zici ? Sa fim seriosi ... Astea nu au concurenta, nene ! Sprint bun, stop bun, caldura cit cuprinde, racire ca la carte, consum de invidiat, usor redresabile (pe derapaje) ieftina la intretinere, insensibila, usor de bijuterit s.a.m.d Cine o are si o vinde ori o scoate la pensie inainte de vreme, mare gafa ...

Zise un posesor de ....GLE :thumbl:

Edited by florinellll

Share this post


Link to post

Punem picioru' la roata, bagam batu' la spite si tot se opresc da-le-n durere de rable, Geo. :-j Nu contest ca o punte spate pe discuri n-ar fi mai fiabila, da' si pe tamburi se obtin performante si asta nu doar cred, ci stiu. In prima faza treci de la DAC-uri la ATE (etrieri) dupa care, de la supape de 3/40 la 3/45, apoi vezi reglajul tijei dintre pompa frina si tulumba servo-frina (ca de-i prea mare se pierde forta servo) iar de te dai cu binisoru' pe linga auto-reglaju' sabotilor pentru a-i mentine aproape de tamburi ... bingo ! Se pune caleasca pe burta de e sa dai in frina in regim de urgenta. S-apoi cica ar mai fi un mic "secret", lichidul de frina ce de nu-i schimbat la timp iti face figura, te da de gard fara doar si poate.

 

Adevar graira-i, Florinellll. Mai in paranteza asa ... nu e rabla ce sa ia locul GLE-ului nici de mi data cu luminare. Cica "frumos ii ceia ce-ti place, nu ce se spune ca-i frumos". In alta ordine de idei, de eu unu ma simt ca un nou nascut in troasca asta ... aia-i nene ! De-i cad usile, de-i pierd portbagaju', de-i zboara acoperisu' ... tot un GLE ramine.

 

Moama da' ce-am mai laudat-o ... :-j

Share this post


Link to post

Adevarul e ca e greu sa ma despart de GLE. Dar nu mai vrea nimeni sa urce in Cielo, nici macar in spate. Numai eu singur merg :D . e tot timpul plina cu scule (aparat de sudura, flexuri, scari, etc) E deja utilitara in toata regula.

Share this post


Link to post

Il bagi in garaj si il uiti acolo. Peste 50 de ani va fi 'barn find' si toata lumea va fi curioasa sa il vada. :tongue:

Edited by Corneda

Share this post


Link to post

Adica, sa fie si-un Cielo pe linga un Espero proaspat scos de la naftalina ...

Share this post


Link to post

Am urmărit topicul și citisem că a fost reparată in 2012.A intrat iar rugina după 5 ani?

Share this post


Link to post

In 2012 doar am schimbat pragurile. O repatatie completa nu a fost facuta niciodata la tabla. Probleme grave cu rugina nu prea are. Oalele amortizoarelor spate ar trebui facute si cam atat.

Dar are nevoie de 4 cauciucuri, senzor VSS, un vas de expansiune si cam atat. Eventual verificat pe unde pierde freon, dar cu ala nu mi-am batut capul ca oricum nu o folosesc decat in oras unde nu folosesc clima.

Per ansamblu masina nu se prezinta asa prost, cu 5-600 de lei poate fi pusa usor la punct. Doar in august a trecut ITP-ul cu bine, fara spaga sau alte inteventii.

Dar ajungi in situatia sa investesti 150 de euro intr-o masina care valoreaza 250 chiar daca ea e in stare decenta.

Edited by danutza

Share this post


Link to post

In 2012 doar am schimbat pragurile. O repatatie completa nu a fost facuta niciodata la tabla. Probleme grave cu rugina nu prea are. Oalele amortizoarelor spate ar trebui facute si cam atat.

Dar are nevoie de 4 cauciucuri, senzor VSS, un vas de expansiune si cam atat. Eventual verificat pe unde pierde freon, dar cu ala nu mi-am batut capul ca oricum nu o folosesc decat in oras unde nu folosesc clima.

Per ansamblu masina nu se prezinta asa prost, cu 5-600 de lei poate fi pusa usor la punct. Doar in august a trecut ITP-ul cu bine, fara spaga sau alte inteventii.

Dar ajungi in situatia sa investesti 150 de euro intr-o masina care valoreaza 250 chiar daca ea e in stare decenta.

Intreb de rugina pt ca I-am facut tinichigeria Cieloului meu....si am fost avertizat ca o sa ma confront iar cu ea,mai devreme sau mai tarziu,dar sper sa nu,e pacat de cum arata masina acum.Totusi as vrea sa o tin cat mai bine,pentru ca am de gand sa o pastrez cat de mult,indiferent de ce se va intampla,si chiar daca imi iau alta amsian peste vreo cativa ani.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...