Jump to content
Sign in to follow this  
danutza

Carutele Mele

Recommended Posts

Daca tot nu mai vand CIELO m-am hotarat sa ii fac un topic, ca merita ca cat m-a carat.

E modelul GLE, fabricat in 1999.

Am luat masina cu 3200 de euro in 28 iulie 2007, cu 109.000 km la bord, in stare buna dar nu perfecta. Intre timp am ajuns la 142.000 far aprobleme deosebite.

Am schimbat la ea, pe lamga consumabile, care obligatoriu le schimb 1 data pe an, chiar daca face 5-6000 de km/an, in 2008 axul cu came si kitul de ambreiaj, in 2011 pragurile si reparat pasajele aripilor spate, in 2012 schimbat usa stanga fata, in 2013 conductele frana spate. Cam atat s-a schimbat la masinuta in 5 ani jumate.

post-10203-0-98154400-1360306045_thumb.jpgpost-10203-0-78859100-1360306098_thumb.jpg

Per total mutumit de masina, chiar foarte multumit, am renuntat definitiv la ideea de a o vinde din 2 motive. Primul a fost noua masina care mi-a facut o figura de craciun si m-a lasat fara caldura, noroc cu Cielo ca m-a scos din necaz, si al 2-lea motiv este ca m-au sunat doar samsari, sau persoane carora nu le-a placut ca nu am incercat sa ascund nici una din problemele masinii.

 

A 2-A masinuta e un Peugeot 307 Break, 2.0HDI, 90CP din 2003. O masina buna, luata cu 3000 de euro in mai 2012. Ca dotari are in + fata de Cielo ABS, 6 airbag-uri, oglinzi electrice si mai mult spatiu, in - are geamuri cu manivela pe spate.post-10203-0-60814800-1360306520_thumb.jpgpost-10203-0-06982400-1360306557_thumb.jpg

La asta m-am chinuit 3 zile sa ii curat lacul de pe stopuri ca nu se prea vedeau semnalizarile si becurule la frana. In rest fara probleme majore, doar m-a lasat fara caldura de craciun, pana la urma era de la o mufa care nu facea contact.

 

La ambele masini imi fac singur reparatiile, cu ajutorul forumurilor.

 

 

Cielo a ramans masina de rezerva, o mai foloseste sotia cand plec cu cealalta, o mai folosesc eu ocazional, face cel putin un drum de 15-20 km saptamanal, asta asa sa nu se intepeneasca. Prin oras prefer Cielo, la deplasari lungi prefer Peugotul din cauza consumului, scoate cam 5% in acelasi ritm de mers cu Cielo scot cam 6.5-6.8% si se simte diferenta ca fac drumuri de 500-600 km 1 data pe saptamana.

Edited by danutza

Share this post


Link to post

Si eu sunt de parere ca un Cielo intretinut in parametri nu mai merita vandut. Cazul meu: Cielo 2003 luat de nou, in prezent 57.200 km, inlocuit tot ce a fost nevoie (uneori si ce n-a fost nevoie) de-a lungul timpului cu piese aftermarket la nivel de varf de gama si poate as putea cere maxim un 1500 EUR pt el, deci...

In legatura cu consumul, ma consolez ca mai recuperez prin costul pieselor.

 

Peugeot-ul a fost revopsit de avea lac pe stopuri?

Share this post


Link to post

Peugeotul avea stopurile fumuri, se vede si in poze. si mie imi plac simple si utile, am si farurile fumuri dar alea vad bine. E suficient cu 90 de cai, nu fac raliu, e masina de carat, de obicei merg cu ea incarcarata undeva intre 250-500kg. Singura modificare care o va primi va fi un autocolant GMCLUB pe luneta, asa ii sta bine unui Peugeot

Masina are pompa de injectie si injectoare noi schimbate cam cu un an inainte sa iau masina din cauza unor mecanici tampiti care din cauza unui senzor au schimbat toata partea de injectie si masina tot defecta a ramas, dar i-am schimbat eu senzorul si merge bine acum, ambreiaj nou schimbat de cel de la care am luat-o cu 2 sapt inainte sa o iau.

Cielo a primit pe cat posibil doar piese originale ulei Mobil si filtre Mann. Este intr-o stare tehnica foarte buna, doar mici probleme estetice care nu ma deranjeaza si o scurgere de ulei pe langa delcou pe care o rezolv la vara. Am refuzat categoric sa vad sub 1000 de euro o masina care cel putin 2-3 ani inafara de consumabile nu are nevoie de nimic. Inca stau in dubii daca sa il vopsesc sau nu la vara. E metalizat si nu stiu cum iese ca nu am cuptor si nici cabina.

Edited by danutza

Share this post


Link to post

Motor de 2 litri si 90 de cai...va tine o vesnicie. ;)

 

Sunt de acord cu tine!

Share this post


Link to post

Leutul a primit capete de bara noi si rotile de vara. Cielo a primit doar o baie rece ca era cam murdarel, dar mi-a facut o surpriza, cu ploile din ultima vreme s-a umplut cu apa la picioarele pasagerului dreapta spate. Urmeaza verificari sa vedem pe unde intra ca a intrat multa, era cam 1 cm peste presul de cauciuc.

Edited by danutza

Share this post


Link to post

A intrat pe la geamul uitat deschis...

Share this post


Link to post

Cielo va primi azi placute de frana noi. De obicei puneam Ferdo Premier, de care am fost mutumit, dar acum nu aveau altceva decat ceva LPR. Le-am luat cu 40 de lei si sper sa fie OK, daca nu in 2-3 saptamani le dau jos si caut Ferodo care sunt vreo 55-60 de lei.

Nu ma intereseaza cat tin placutele, important e sa franeze bine.

 

Apa a intrat pe langa usa, mi-au tras copiii chederul din partea de sus a usii si a ramas spatiu gol pe toata lungimea partii de sus a usii :mrgreen:

Edited by danutza

Share this post


Link to post

Cielo ... mi-a facut o surpriza, cu ploile din ultima vreme s-a umplut cu apa la picioarele pasagerului dreapta spate. Urmeaza verificari sa vedem pe unde intra ca a intrat multa, era cam 1 cm peste presul de cauciuc.

Vezi sa nu fie infundata scurgerea de la aripa. La fel am avut si eu surpriza sa am apa la sofer, am curatat scurgerea si acum astept sa se evapore apa... :D

 

....aveam o presimtire...ca ai gasit motivul, si am recitit ultimul post. :D Mi-am cam iesit din mana.

Edited by zeneseu

Share this post


Link to post

Mai fa un copil sa-ti intri iar in mana :D

 

Placutele de frana LPR franeaza neasteptat de bine, parca putin mai bine ca Ferodo Premier. Vor ramane pe masina in continuare, sunt curios cat o sa reziste.

Sapamana viitoare vreau sa ma ocup de scurgerea de ulei de la delco, sa vad ce e de facut ca am pus oring nou si tot curge, nu se vede o scadere a nivelului de ulei dar imi murdareste tot motorul.

Edited by danutza

Share this post


Link to post

Cielo a trecut cu bine ITP-ul. Franele spate cam aproape de limita minima dar in rest fara probleme.

Share this post


Link to post

Saptamana trecuta am scos Cielito la plimbare in afara localitatii, din motive de furtun de apa spart la Peugeot. A parcurs 120 de km fara nici o problema, ca in vremurile de demult. Inca se descurca bine cu a 3-a de la 80 la120 km/h in depasiri.

Consumul parca a mai saltat putin dar avand in vedere ca nu prea il scot din oras e de inteles, s-or fi infundat injectoarele.

Il programez la un drum de vreo 600 de km sa-l desfund nitel pe la 5000-6000 de ture :mrgreen: .

Share this post


Link to post

Ei! Sa n-o tii 600 km in 5-6 krpm! :mrgreen: Da-i mai multe!

Share this post


Link to post

Daca o tin continuu in 5000-6000 de ture cred ca ii ajung vreo 20 de km, pe urma REMAT :mrgreen:

Share this post


Link to post

Cielo cel credincios s-a comportat exemplar pe traseul Cluj-Brasov-Predeal -Retur. Consum aprox 6.5% pe 670km parcursi. Ma declar multumit. Mers normal 100-120 km/h afara 70-80km/h localitate, cateva depasiri cu treapta a 3-a pana la 110 km/h, la fel ca-n tinerete, inca imi face placere sa conduc masinuta asta pe distante mari.

Il bag iar la regim urban pe perioada nederminata.

Share this post


Link to post

Dupa 6 ani de serviciu doar la mine mi-a cedat bateria ca Cielo. Nu stiu de cand e, era pe masina cand am cumparat masina. Acum inca ma gandesc daca sa iau una SH la 60-70 de lei sau un Rombat Cyclon de 55AH la 185 de lei, diferenta de pret e mare avand in vedere ca mai tin masina 2-3 ani pe urma REMAT. Alta varianta care o iau in calcul e sa pun baterie noua pe Peuheot si aia de pe peugeot sa o mut pe Cielo. Deocamdata porneste dupa 20 de min la redresor, dar dupa 4 ore de incarcare si 30 de min de stationare nu mai porneste, trebuie pornita in 5-10 min dupa intreruperea incarcarii.

Share this post


Link to post

De ce o dai la REMAT? Peste vreo 3 ani nu o sa-ti mai faci treaba cu ea? Daca tablaria mai rezista, eu zic sa mai tragi de ea.

Share this post


Link to post

Cielo a primit o baterie noua, Rombat Calciu 62AH. Azi mi-au sosit fisele la bujii, fise Valeo parca, luate de la Radacini. Urmeaza montajul in dimineata asta.

La Peugeot am pus rotile de iarna si un schimb complet de ulei-filtre.

Share this post


Link to post

Putin tuning rural :mrgreen:

post-10203-0-08721300-1384012362_thumb.jpgpost-10203-0-28074000-1384012571_thumb.jpg

 

A primit si fise noi la bujii, acum toarce ca un tigrisor.

Edited by danutza

Share this post


Link to post

Cielo a primit un ambreiaj nou KUPP habar n-am cum e dar un valeo era 300 si asta 200 iar valeo mi-a picat placa de presiune dupa 35kkm. Asa ca daca tot e prost macar sa fie ieftin. Sper cu asta sa scot cielo la pensie. Daca tot am dat jos cutia am schimbat si un cap de planetara (pe dreapta) care batea putin in viraje. Am riscat si am mers pe Asam, stiu ca sunt slabute pisele lor dar la 60 de lei sper sa tina 3-4 ani in conditiile in care masina face maxim 3-5000 km/an integral in localitate. De siguranta pastrez si capul vechi dar nu cred ca va mai fi nevoie de el.

Share this post


Link to post

Se pare ca al meu Cielo cere o vopsea noua. Am mici parti de schimbat la tinichigerie, sub bara spate s-a ruginit rau o portiune si trebuie sa o schimb ca nu mai sta bara la locul ei. Sper sa prind ceva timp liber in urmatoarele 2 saptamani sa il bricolez putin. Ma gandeam sa iau 3 bidoane de lovitura de ciocan gri si sa ii dau o vopsea totala cu lovitura de ciocan, o sa fie unicat. Daca tine 2 ani e destul, pe urma mai dau o tura. :mrgreen:

Pacat de ea, mecanic e intr-o stare tare buna dar estetic e cam neglijata. Din cate am verificat doar sub bara spate am probleme cu rugina si pe buza aripilor spate, dar acolo nu e grav, restul le-am rezolvat in urma cu vreo 5 ani si nu a mai reaparut.

Edited by danutza

Share this post


Link to post

Dupa ce in uma cu o luna am investit fabuloasa suma de 140 de lei in vopsirea la Cielo, ieri am mai investit fabuloasa suma de 53 de lei si a primit 2 pivoti noi iar azi am fost si sa ii fac ITP-ul. Spre satisfactia mea in fata mea o Skoda Fabia de prin 2006 1.4 benzina o chinuiau in toti dracii si tot nu ieseau gazele asa ca pana la urma au respins-o. Am avut un oarecare morcov legat de gaze dar surpriza, au iesit din prima fara nicio o interventie. Asa ca am continuat la standul de frane, directie si pe urma ne-a fotografiat frumos si ne-a urat drum bun pentru inca 2 ani, fara spaga dar cu atentionarea ca nu merg becurile la numar :)

post-10203-0-43871100-1503038509_thumb.jpgpost-10203-0-53694200-1503038516_thumb.jpgpost-10203-0-50759100-1503038530_thumb.jpgpost-10203-0-30051600-1503038539_thumb.jpg

Edited by danutza

Share this post


Link to post

Hi hi, tocmai m-a anuntat consoarta ca merge iar Cielo cu 100 de km/h ca ea credea ca nu mai merge mai mult de 60-70 dar merge chiar frumos, a fost putin nevoita sa iese din oras cativa km cu Cielo zilele astea :) Acum ce sa ii zc? Sigur ca merge, saptamana trecuta i-am dat eu 140 si se tinea tare bine :mrgreen:

Tare mi-e dor sa scot Cielo la un drum mai lung, sa-ii dezmortesc putin pistoanele ca de 3 ani numi prin oras se invarte si asa 5-10 km ocazional pe langa.

Oricum, pe Feleac in sus inca mai dau blitzuri din spate la Loganuri ca se dea pe banda 1 ca nu am timp sa astept dupa ele ca eu am masina straina =)) .

Si inca suna frumos la 6500 de ture

Edited by danutza
  • Like 1

Share this post


Link to post

Asa rau taie aeru' cu noua vopsea, bre ? :mrgreen:

Share this post


Link to post

De taiat, taia si inainte dar nu voia doamna sa circule ca "e urata rabla" :D Cu vopseaua veche l-a taiat pana la 190km/h. Oricum nu are multi km asa ca inca se tine bine. Are numai 160.000. Si Leul alb (Peugeotul) se tine tare bine, deja bate spre 370.000 km si inca nu da semne de oboseala. Acum citeam topicul cu supapele limitatoare la frana ca ma gandesc sa bag saibe ca ale mle sunt 3/40, vreau sa leg remorca fara sistem de franare dupa Cielo si mi-e sa nu ma tot impinga. E usoara ea, e in limitele masinii (500kg maxim autorizat) dar parca as ajusta putin frana spate ca pe la Cluj e tot un deal si-o vale :D

Edited by danutza

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...