Jump to content
Sign in to follow this  
laurentiufane

Modificare Delcou Cielo

Recommended Posts

se poate inlocui delcoul de la un cielo 96 cu unu electronic ?...si daca exista un kit va rog sa ma ajutati cu o adresa /link

 

Edited by laurentiufane

Share this post


Link to post

Se poate dar impica multe. Iti trebuie alt ECM, si senzor de turatie. Noul ECM probabil nu se mai pupa cu senzorii existenti, o gramada de bani.

 

PS Delco-ul mecanic e mai bun decat ala electronic din cel putin 2 motive :D nu vad de ce ai vrea sa-l schimbi.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Credeam ca exista un kit ...am tot vazut pe internet tutoriale dar nu pentru cielo .Dar daca spui ca e mai bun ala mecanic atunci nu are rost sa ma complic.Multumesc mult DJ Dark

Share this post


Link to post

O mica explicatie: Daewoo cielo/espero,au Delco IEFI-6,un sistem ok! Exista motoare turbo de 400 cp tot pe delco IEFI.

Tu vrei sa pui un sistem Motronic 1.4,se poate,dar costa cateva sute de lei doar piesele,si avem:ECM,sonda lambda,debitmetru,rampa injectoare,clapeta admisie,instalatie electrica,cativa senzori,si montat noul delco undeva langa motor!! nu se poate pune in locul celui vechi.

 

Share this post


Link to post

Te contrazic cu o singura chestie: se poate monta direct pe chiulasa. Motoarele cu aprindere pe modul au un capac care acopera gaura pt delcoul clasic.

S-a facut operatiunea inversa, adica s-a montat chiulasa de euro 3 pe non-euro cu delco clasic.

Share this post


Link to post

+1 De capac nu stiam,merci.

Share this post


Link to post

Ce plusuri aduce modificarea? Asta ar fi intrebarea mea.

Share this post


Link to post

Bani mai putini in portofel pe care sa-i poti cheltuii pe prostii :) )

Pt crestere de putere e nevoie si de axa cu came, probabil si culbutori, tacheti si alte "chestii" care tin de motor, mai putin partea cu blocul.

Pe Lanos euro 2, motorul A15SMS, cel de 1.5 8v e-tec, aprindere pe modul, are 90 cp parca... pe Cielo euro 3 are 81-82 cp, din cauza celor 2 catalizatoare si a celor 2 sonde Lambda care complica lucrurile inutil. In mod sigur e si alt soft...

Share this post


Link to post

Pai se poate regla relanti-ul mai usor/precis,si avem un spor de performanta=zero,cum am spus,exista c20ne turbo si ~400 cp,si merge tot pe Delco IEFI-06,dar e masochista faza asta.

Dupa ce schimbi tot in motor,gen interne de c20seh sau c20get,o admisie lexmaul si ajungi la 150~200 cp,poate atunci ai nevoie de motronic 1.4,dar mai bine treci pe standalone ECU si gata :D

 

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...