Draghici Posted November 1, 2012 (edited) Salut, ultimele probleme aparute la mine (masina model 2009), sunt: 1. crestere nivel vibratii motor (intr-o zi s-a auzit un zgomot de surub desprins, lovit de tabla si cazut la datorie pe sosea). M-am uitat la motor, am apasat acceleratia, si se observa ca la anumite turatii intra blocul motor in vibratie (foarte deranjant) 2. odata cu aparitia vibratiilor (care se simt in volan, la pedale) a crescut si nivelul de zgomot din habitaclu, problema perceputa si de sotie care nu circula zilnic cu masina (adica nu este inchipuirea mea) Ambele probleme apar la 2 - 3 minute dupa pornire. Edited November 1, 2012 by Draghici Share this post Link to post
Tommy Posted November 1, 2012 De verificat prima data tampoane motor/cutie. Share this post Link to post
Draghici Posted November 6, 2012 Mersi pt sugestii. O sa fac o programare la Di Bas Fundeni si o sa ma duc cu lista facuta ce sa-mi verifice. Mi s-a mai sugerat caproblema posibila volanta. Daca mai sunt sugestii le astept. Share this post Link to post
pomo Posted November 16, 2012 Salut 'Draghici' ce ai mai facut,ai descoperit cauza? Share this post Link to post
Draghici Posted November 21, 2012 Salut, Inca nu. Momentan m-am pricopsit cu alta belea. Mi-a murit bateri ACDelco dupa 3,5 ani. Saraca in loc de 750 A pornire (CCA) are numai 550 A, si asta dupa o reincarcare la service. Asa ca m-am apucat sa caut o baterie noua (una de la reprezentanta costa peste 800 ron ), si am gasit Acumulator Auto Exide Excell 85 Ah - numai sa mi se potriveasca si la dimensiuni (inca nu le-am verificat) 430 RON . Cu ocazia asta, vizita la service cu platforma, m-au programat pentru nu stiu ce schimb de conducta de alimentare "ordonata" de producator, insa sint in dubiu, ca parca nu a-si schimba-o daca inseamna montari si demontari de componente de la motor (sigur nu se mai monteaza la fel, si pericolul de crestere vibratii se mareste). De asemenea am constatat ca strangerea de la capacul de la motor s-a slabit pe fata, si sigur da vibratii in mers (sunt doua bucse sertizate cu cauciuc). Mi s-a spus ca nu au ce sa faca pt ca strangerea capacului care se face prin presarea cauciucului pe capac nu se mai realizeaza deoarece acesta si-a schimbat compozitia si inaltimea lui s-a micsorat si nu mai calca pe capac, solutia fiind comandarea altor bucse cu cauciuc. Am zis pas, si o sa introduc 2 saibe din cauciuc sau clingherit (grosime 3 - 5 mm) intre capul surubului care preseaza pe cauciuc si bineinteles cauciuc, in felul asta rezolvand inaltimea modificata a bucsei. Intre timp mai caut alte posibile surse de vibratii pana cand o sa-i fac o verificare tehnica in service cu ocazia schimarii (sau nu) a conductei de alimentare. "> Share this post Link to post
toplacservice Posted November 27, 2014 Verifica tampoane motor, cutie si/sau joc planetare. Share this post Link to post