Jump to content
Wolfman

Unidentified Flying Objects

Recommended Posts

E bine sa ai 2 raduri de roti, sa nu scoti - pui anvelope pe jenti toamna si primavara.

Edited by Madalin

Share this post


Link to post

Good choice!

 

Eu cu 215/40/17 GoodYear eagle F1 am dat in cateva santuri taiate in E85 la intrare in buzau, prin ceva gropi in zona Ianca si spre surprinderea mea desi initial ma gandeam ca trebuie sa-mi iau anvelope nu au patit absolut nimic.

Asadar daca ai avelope premium tind sa cred ca sansa de a taia/face galma/etc scade proportional cu cat anvelopa este mai buna.

 

diferenta de feeling intre 205/50/16 7,5(janta) si 215/40/17 7J(janta) este destul de mare, daca inainte intr-un sens giratoriu nu ma puteam da cu a II-a in blana ca la un moment dat "pleca", acum stau in blana in sens fata sa mai am nicio problema... virajele pe un drum cu serpentine sunt luate cam cu aceeasi viteza, dar ma simt mai in siguranta( te simti ca pe sine :P ).

 

 

Asadar ca mergi fara nicio grija pe 17" nu vei avea probleme atat timp cat iei si anvelope premium.

Share this post


Link to post

Acum, nah, si eu am rupt talon de lanta pe 13. Tot combinatia zisa de Tommy. Groapa "cu muchie" + ploaie.

Si cu 17 am luat gropi de am zis ca rup masina, nu mai zic roata... Insa janta OEM in combinatie cu cauciuc cu protectie janta au supravietuit.

 

Insa am vazut destule rupte sparte si indoite incat sa nu mai vreau ever talon mai mic decat 205/55 sau echivalent.

 

edit: Cazul de mai sus, tot cu Eagle F1 a fost. Posibil sa fie niste gume foarte rezistente.

Edited by madkat

Share this post


Link to post

E bine sa ai 2 raduri de roti, sa nu scoti - pui anvelope pe jenti toamna si primavara.

 

Am deja doua seturi pe 16, unul il dau la schimb pt. 17". Pana si la Tico am doua randuri de roti, clar ca nu stau sa pun anvelope pe jante la fiecare schimbare de sezon...

Share this post


Link to post

Deci la tine in garaj e ca la vulcanizare inteleg, nu mai ai loc de ele :)

Si eu imi faceam probleme pentru 8 bucati din garajul meu :)

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Mai este un lucru foarte important,si anume presiunea in anvelope.Teoretic pe partea soferului exista un actibild cu presiunile si dimensiunile anvelopelor,cel putin la mine e asa,pentru modul comfort respectiv eco.Testat ambele,in modul eco fiind umflate mai tare,pierzi unpic la comfort.Eu periodic verific presiunea in roti ,si la vulcanizare eventual ii zic ce presiune sa imi bage.Ca toti umfla dupa ureche.

Share this post


Link to post

DJ, momentan am un set de roti de 16 echipat de iarna iar pe cele de pe masina (tot de 16) de vara, intentionez sa le schimb maine. A, si mai am rotile de iarna de la Tico dar alea nu se pun ca-s prea mici.

Phonyx, am un manometru digital in buzunarul portierei de la sofer si un compresor auto in portbagaj, verific cel putin lunar presiunea in pneuri.

 

 

L.E. Am comis-o, omul mi-a facut o oferta de nerefuzat si am luat jantele pe 17", echipate cu Michelin Pilot Sport 91Y, DOT 18.09, profil 5-6 mm, plus inca o anvelopa noua de acelasi tip. Ca prime impresii: stabilitatea a crescut drastic (anvelopele au un mare rol aici), demarajul a scazut putin, consumul a crescut cam cu 0.1% (6.8 pe tempomat la 110 fata de 6,9 cu jantele de 17, la aceeasi viteza), franeaza mult mai bine, am lipit acul de 210 si am dat in frane pana pe la 60, fara macar sa intre ABS-ul... Diferenta la confort nu prea se simte, nici nu am dat deocamdata de drumuri foarte proaste. Oricum le am si pe celelalte in caz ca ma razgandesc. Acum chiar ca e vulcanizare la mine in beci (am vreo 12 roti si o anvelopa fara janta) noroc ca e destul de mare si nu se simte.

Upload.jpg

Edited by Wolfman

Share this post


Link to post

Felicitari, sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme!

Asta da, imi place fata de ce vroiai de la Galati :) Frumoasa culoare, sa-i aplici o protectie(ceara) cand se apropie iarna.

Share this post


Link to post

Merci Florine, era misto si Alfa aia de la Galati... Un tratament o sa-i fac intr-un w-e, deocamdata mai tine detailing-ul facut de fostul proprietar inainte de vanzare.

Share this post


Link to post

am luat jantele pe 17", echipate cu Michelin Pilot Sport 91Y, DOT 18.09, profil 5-6 mm, plus inca o anvelopa noua de acelasi tip. Ca prime impresii: stabilitatea a crescut drastic (anvelopele au un mare rol aici), demarajul a scazut putin, consumul a crescut cam cu 0.1% (6.8 pe tempomat la 110 fata de 6,9 cu jantele de 17, la aceeasi viteza), franeaza mult mai bine, am lipit acul de 210 si am dat in frane pana pe la 60, fara macar sa intre ABS-ul... Diferenta la confort nu prea se simte,

Asa, sa bage la cap toti autobuzistii :) )

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Nu se compara Alfa Romeo cu Honda (sper sa nu se supere prea tare Madkat pe mine...), aici nu ma refer la performante, ca nu am condus, ci la fiabilitate, mai ales la kilometrii Hondei, intrucat am cateva in flota pe care le monitorizez.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Un "BIG LIKE!" pt jante...

 

Ti-am zis ca nu o sa simti mai nimic de la 16 la 17 d.p.d.v. al confortului !

Share this post


Link to post

Ma gandeam in primul rand la diferenta de talon (45 vs. 55) si la presiune (acum am 2.4 BAR in pneuri fata de 2.2 la cele pe 16). Faza dura cu nevasta-mea, desi n-a observat jantele deca dupa ce i-am spus eu, in week-end a condus mai mult ea si-mi zice ca-i place mai mult acum masina cum sta pe drum :) . Sambata seara veneam de la Zilele Bacaului si la un semafor o vad ca pleaca in tromba, o intreb care-i faza si zice: "N-ai vazut tipul din Alfa de pe banda unu de langa noi cum isi stramba gatul la semafor, sigur voia sa mi se bage-n fata, asa ca am plecat un pic mai repede" . Sindrom de conducator de Tico, ce sa zic... :D

Share this post


Link to post

Frumoasa masina ! Iti urez (si-aici :) ) s-o stapanesti sanatos si fara probleme !

Poate reusim (macar la primavara, daca nu pana atunci) sa ne vedem, sa-ti admir si eu pe viu bijuteria...

 

Legat de benzina/consum - eu la Mitsu (ramane sa mai verific asta, sa vad daca se mentine situatia) am avut diferenta de-un litru (urban) in favoarea Petrom, comparat cu Mol, ambele de '95.

Edited by barboso

Share this post


Link to post

Merci de urari, la fel si tie Cristi! Legat de intalniri, batuta in cuie e cea de la Costinesti, ultimul week-end din mai, in rest cum se nimereste... Asta de acum se nimerea bine pt. bucuresteni, e la o aruncatura de bat, ca sa zic asa.

Share this post


Link to post

Eu ma gandeam la editia de anul viitor a celei la care-ai fost nevoit sa renunti asta primavara, dar e de notat si cea de la Costinesti.

Share this post


Link to post

Faina masina, sa o stapanesti sanatos.

Share this post


Link to post

Multumesc, la fel. Ca impresii cu jantele de 17 si gumele 225/45, dupa un drum de peste 450 km la Busteni, imprejurimi si retur: un pic incomoda pe asfalt valurit (pentru mine, pasagerii n-au simtit diferenta fata de rotile de 16 si in consecinta nu s-au plans) in schimb pe drumuri virajate sta intr-un mare fel, datorita si suspensiei care n-o lasa sa se incline de loc, n-am reusit pana acum sa fac sa intre VSA-ul (aici mai lucrez, in special cand o sa fiu singur in masina :) ) desi am mers pe ploaie continua prin Oituz.

Share this post


Link to post

E simplu. Accelerezi pe curba mai tare nitel. Iarna daca nu poti pleca de pe loc, mai ales daca esti in panta mare, il decuplezi pina pleaca.

Share this post


Link to post

Imi dau seama cand intra VSA-ul, insa fiind cu nefasta in masina nu mi-am permis mai mult; mi-e dor de drive-testele de la Paltinis, noaptea, pe drumul ala pustiu... :)

Edited by Wolfman

Share this post


Link to post

Astazi a beneficiat de tratament complet interior/exterior (spalat, ceruit, curatat/cremuit tapiterie cu crema hidratanta de la Mafra), schimbat un bec de pozitie care era pe cale de a-si da duhul, schimbat suportii de numere, vopsit etrierii si butucii cu vopsea termorezistenta la spray.

IMG_0434_m.jpg

IMG_0435_m.jpg

Share this post


Link to post

Ce fel de ceara ai folosit? Recomand ceara Collinite 476S, (o gasesti si in tara) mai ales pentru perioada de iarna, are o durabilitate foarte buna mai ales daca-ti speli singur masina si nu apelezi la spalatorii cateva luni nu ar trebui sa ai probleme.

De la Ma-fra ai folosit setul special pentru piele?

P.S. Pozele se fac la soare, scot mai bine in evidenta reflexiile si toata munca depusa. :)

Share this post


Link to post

Da, am folosit setul din link-ul tau de la Mafra si ceara Carlux tot de acolo, e foarte usor de aplicat si de lustruit, sa vedem acum cat tine.

Share this post


Link to post

Astazi mi-au venit anvelopele de iarna (GY UG8 205/55R16 91T), din pacate n-am gasit nicaieri 91V disponibile la plata online.

Goodyear-UltraGrip-8-tyre.jpg

Share this post


Link to post

Nasol, n-o sa poti trece de 190km/h in iarna asta :D

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...