Jump to content
Sign in to follow this  
Petrica_CBD

Daewoo Cielo 1995 Rosu

Recommended Posts

Multumesc fiu25ionut,intors din concediu "urc" cateva poze sa nu se puna praful...cat despre masina a facut aproape 600 de km fara probleme

 

 

post-38483-0-88768200-1372869649_thumb.jpg

post-38483-0-24509100-1372869673_thumb.jpg

post-38483-0-12231300-1372869685_thumb.jpg

post-38483-0-86512400-1372869693_thumb.jpg

post-38483-0-98658100-1372869699_thumb.jpg

post-38483-0-54174900-1372869718_thumb.jpg

post-38483-0-63925600-1372869728_thumb.jpg

Share this post


Link to post

in sfarsit s-a stricat ceva la masina...cu ajutorul meu ca mi-am bagat nasul in el...motorasul de la stergatoare avand 18 ani si-a dat duhul...am incercat o resuscitare...dar fara rezultat...momentan o "ardem" doar pe uscat...dar ii fac cadou un motoras nou

Share this post


Link to post

Sa inteleg ca esti bucuros ca ai probleme cu masina? De obicei reactia ar trebui sa fie exact invers... :)

Share this post


Link to post

sunt bucuros sa vad cat poate sa reziste o masina in varsta de 18 ani :D ...am achizitionat un motoras nou,dar calitatea lui nu m-a incantat si l-am returnat,am mers apoi si am achizitionat unul SH de Espero in stare foarte buna,ca si calitate arata mai bine decat cel original al meu,l-am desfacut,curatat colector,bagat vaselina la rulmenti si angrenaj,apoi montat pe masina...si stergatoarele sunt din nou functionale(se misca o idee mai repede,avand in vedere ca motorasul vechi dadea semne de oboseala)

Share this post


Link to post

Am avut ocazia sa o vand in acest weekend pe un pret relativ bun 9000 ron...dar nu m-a lasat inima...mai ales ca nu am de gand sa o "marit"....cel care mi-a facut oferta era foarte incantat de ea, am schimbat la ea macaraua de la sofer(era cea originala de 18 ani :D cred ca i-a ajuns...mai ducea, dar i-au scurtat viata paravanturile care forteaza geamul si a scapat/rupt cablul)...am mai facut 400 de km in weekend...am fost si la peste cu ea...am atins putin cu prelungirea de laguna de la bara fata,dar merge si putin offroad...vreau sa ii desfac motorul ca are cateodata o bataie destul de deranjanta pt mine...si cred ca va deveni un 1.5 16v din 1.5 8v cel putin...daca am suficienti bani o sa iasa 1.6 16 v...ca la nubira dar cu seriile mele pe bloc :D in rest masina ma bucura pe zi ce trece,am facut din ea masina ideala ce mi-am dorit eu sa iasa dintr-un Cielo...

post-38483-0-57272000-1375899295_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Mai Petrica... o lauzi prea mult.

Cielo e o masina depasita din toate punctele de vedere.

A devenit noua Dacia 1300... toata lumea o are, toata lumea stie sa o repare... diferenta e ca nu mai merge reparata cu sarma si e de n ori mai confortabila.

 

Adevarat, intretinuta corect (a se retine "corect" ) e aur la casa omului. Daca se depaseste acest stadiu... si adaugati partea aia cu pasiunea ... ea va fi in continuare "corecta" cu cel ce investeste insa va ataca serios buzunarul si il va duce la costuri de exploatare asemanatoare cu intretinerea/reparatiile unei masini de generatie noua... asta daca esti tipicar precum velican. Si stiu ca si tu ai microbul.

 

Sunt multe de discutat pe tema asta, nu doar in cazul tau ci la general.

Se merita sa bagi atatia bani intr-un Cielo sau sa faci pasul la ceva mai nou, superior ?

Evolutia e evolutie si sta in natura omului. Ca om aspiri la ceva mai bun.

 

Si eu m-am atasat de dry cookerul meu... nu sunt vre-un pasionat fervent al modelului dar fiind lucrul meu incerc sa-l tin in cea mai buna forma si sunt convins ca daca ai avea un alt model ai face acelasi lucru.

 

Cand am vazut-o eu avea nevoie de vopsire, ce-i faci ? te lasa pasiunea sa dai 1000 de euro pt o vospsire corecta?... in conditiile in care cu 1000 E poti lua un cielo iar cu 200-300 E il pui pe picioare serios.

 

 

 

Share this post


Link to post

Sa nu exageram totusi...

Share this post


Link to post

Nu e vorba de lauda...pur si simplu asta e masina,as trece la ceva mai nou si pot trece oricand,dar cand vad cat costa intretinerea unei masini de generatie mai noua,iar cand vine vorba de calitatea pieselor se lasa de dorit,as vrea sa vad masinile care apar in ziua de azi cum or sa arate peste 18 ani...de ce sa dau 3000-4000 de euro pe o masina care tot acolo ma duce unde ma duce si Cielo si poate ca nu ma lasa sufletu(din cauza costurilor de intretinere) sa fac cu una generatie noua ce fac cu Cielo...ca deh la Cielo un pivot e 50 ron si capetele de bara 80 ron setul(piese de calitate...ca se gasesc si cu 30 ron pivotii dar calitate mai slaba)...si pot merge cu suspensie sport pe orice drum la preturile astea...cat despre vopsea,pasiunea ma lasat demult sa dau 1000 de euro pe vopsea,dar din pacate locuiesc in Bucuresti la bloc si m-ar durea foarte tare sufletul sa o gasesc zgariata imediat dupa ce o scot de la vopsit...nu e saptamana sa nu gasesc vreo zgarietura noua pe ea(fie in parcarea blocului,fie la supermarketuri ori la serviciu....daca aveam o masina generatie mai noua....dupa ce dau 4000 de euro pe ea sa mai stau sa o vopsesc in fiecare an...chiar nu merita).....daca stateam la tzara ca tine sa imi fac in curte 2 garaje...sa tin Cielo intr-unul si sa imi iau alta masina pt excursii,weekend si plimbari in familie cu siguranta Cielo primea SFIul si avea o vopsea noua de toata frumusetea chiar daca asta costa mai mult de 1000 de euro)...

nu stiu in ce stare iei tu un Cielo cu 1000 de euro + 550 euro taxa(asta daca e non euro....daca are si euro 2 sau 3 taxa e mai mare)+ o revizie + distributie(daca esti cu capul pe umeri o faci imediat dupa ce ai luat orice masina SH,mai ales ca ai dat 1000 de euro pe ea)te mai duc si astea 150 de euro....si o sa ai un Cielo(cu sistemul de franare similar unei dacii 1300...cu toti cunoastem problemele de franare la Cielo modelele pana in 2000).Sunt constient am investit bani multi si o sa mai investesc...dar crede-ma ca inca merita.

  • Like 1

Share this post


Link to post

@KumKum,

Eu nu prea cred... daca tu crezi asta, banuiesc ca ai si argumente.

 

@Petrica_CBD

Dupa ce mergi cu o masina, cum am zis... "de generatie mai noua" si urici iarasi la bordul Cielo simti imediat diferenta.

Asta nu poti nega.

Probabil la fel ca atunci dupa ce ai urcat din Dacie ori Olcit in Cielo... se simte.

Eu la asta ma refer.

Cheltuielile de exploatare ale unei masini la mana a doua care pana in acel moment a fost exploatata corect sunt minime.

Dar acum cand toti isi iau masini din Germania, Austria & Co ... cu 100.000 de km si ele au 7-8 ani (iar exemplele sunt multiple) si de fapt numarul lor de km este de 2-3 ori mai mare... normal ca incepe sa cada cate ceva... ori daca a fost intretinuta cu dosul iar tot acolo se ajunge.

Iti inteleg teama de a da o masina in care ai investit mult si pe care stii ca te poti baza pe una care doar arata frumos fara a sti cum si in ce fel a fost exploatata.

Majoritatea problemelor se rezolva cu un CASCO facut la o firma serioasa... costa dar nu iti mai bati capul asa mult pentru lipsa de bun simt a altora. Daca esti chitit sa o tii, conservo cat mai bine si peste nu stiu cati ani o poti inregistra ca auto istoric... conditia e sa nu aiba modificari.

 

Parerea mea si pur doar parerea mea... a unui strain... cu acei banii plus o diferenta treceai la un Nubira II care este net superior Cielo si ramaneai fidel marcii.

Share this post


Link to post

Off topic...

 

@augustinionut

 

Pentru ca imi place mai mult Matizul infoliat cu folie de aluminiu ... garantat 100% impotriva atacurilor psihotronice.

 

 

 

E topicul lui Petrica, hai sa-l lasam pe el sa vedem ce zice... daca vrei sa vezi ce-mi iau eu, asteapta sa-mi deschid topic... poti sa incepi de acum.

 

Share this post


Link to post

Hai ma Alecule fi serios.

Ai uitat cand ti-am prezentat masina si te-am dat o tura prin Rosiori si ai ramas inmarmurit?Ziceai ca nu e posibil sa mearga atat de bine un Cielo din 95 si ca nu are termen de comparatie cu Executive-ul tau de dupa 2002.Mentionez ca acea masina e identica cu cea a lui Petrica.Deci?....

Nu mai zic cand te-a plimbat Dj-ul cu Espero lui.

Crezi ca nu ne-am dorii toti o masina de tehnologie noua si cu un grad ridicat de confort-calitate?Insa preferam sa ne permitem sa intretinem o masina corect,cu piese originale de calitate,atat cat or mai fii pfin magazine decat sa-mi iau o seria 3 pe care garantat o voi umple de piese din dezmembrari.Si nu pt ca sant inconstient ci pt ca nu- mi voi permite piese originale.

PS.Plus ca nu stiu cat esti tu in masura sa faci astfel de afirmatii si noi sa ne obosim sa-ti explicam.Imi permit sa spun aceste lucruri pt ca te-am cunoscut personal impreuna cu Dj si stim cam cu cine stam de vorba.

Edited by Costi VLN
  • Like 1

Share this post


Link to post

Bre, v-a incins caldura ? ia, gata cu intepaturile.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Chiar nu se compara... doar nu mi-am schimbat parerea intre timp (al meu e din prima serie de exe, 2000).

Dar sa fim corecti (m-ati vajait de mi-au sarit capacele... si chiar am ramas stupefiat de precizia directiei, stabiitatea masinii pe curbe (cu Dj_Dark a fost pe baza de pampers) si desigur franele... ), toate astea au fost multumita modificarilor... a mea era si aproape e, stock. Comparatia facuta s-a referit doar la Cielo stock si Cielo modificat si Espero, nu si la alte modele.

 

 

Share this post


Link to post

Vaxxi iart-o si pe asta...

Ceva gen "asta-i tot.. ne vedem pe strazi" acum cateva minute m-am intors dintr-un drum in interes de servici si dupa un drum de 1000 de km cand am ajuns la firma si am trecut de la masina de firma(si crede-ma ca sentimentul e acelasi cu orice masina as fii de la munca...si nu ca ma laud dar avem masini noi,cea mai veche cred ca e 2009) la Babuta mea(batrana din 1995),care ma astepta cuminte in parcare...senzatia a fost de nota 20...am dat drumul la muzica sa imi vibreze scaunul sub mine,am deschis putin geamul sa imi alin sufletul cu zgomotul tobei si apoi am virat luat cateva curbe in viteza...sa am simt satisfacut,iar in lumina xenoanelor si a ledurilor ambientale din interior am ajuns acasa...nu mai zic ca unde era o serpentina sa o curba mai stransa ma gandeam daca eram cu cine cum urca :D ...ori suntem noi prea perversi si ne place sa investim in fiare vechi si ne indragostim de ele...ca apoi sa fim foarte mandrii de ele ,ori vuplea care nu ajunge la struguri zice ca sunt acri...

  • Like 1

Share this post


Link to post

La un moment dat, o masina veche incepe sa inghita bani de 10x mai mult decat o face una mai noua. Cazuri concrete exista. pentru cine a bagat bani intr-o masina veche si tine inca la ea si nu are nici puterea finianciara sa treaca la ceva mult mai nou si comparabil ca dotari/performante, se zice ca nu se merita sa o dai.

Sa nu uitam ca pe orice masina se poate pune suspensie poate mult mai evoluata de ceea ce poate cielo, muzica care sa sune mult mai bine, dar pe praful asta vulpea nu ajunge la struguri.

Mai e si adevarat ca un schimb de fise si de bujii la cielo e 100 lei si la altele mai noi e 200-300 lei, dar unde pui ca la cielo la 120-130km/h ai o senzatie mai de nesiguranta si in cele care un schimb de consumabile costa triplu abia la 150-160 incepi sa tii 2 maini mai strans pe volan. Si aici poate o sa ziceti ca un cielo cu suspensii nu mai ai asa de mult stres, dar unde pui confortul acustic, climatronic nu a/c etc...

 

PS imi place de voi ca inca tineti in viata si inca cat de bine aceste masini care pot surclasa la anumite capitole masini de 3-5x mai scumpe. Succese si sa nu renuntati la pasiune, fie ea si pentru un cielo sau pt o alta masina...

Share this post


Link to post

Multumesc Rares

  • Like 1

Share this post


Link to post

O seara frumoasa de vara...

post-38483-0-97903800-1377451435_thumb.jpg

post-38483-0-50478200-1377451447_thumb.jpg

post-38483-0-84049600-1377451507_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Am mai scos-o la plimbare...inca 400 de km fara probleme...zilele astea urmeaza revizia,ca a facut anul...si lichidul de frana+cel de la ambreiaj...o sa trec pe Ate Super Blue Racing...e garantat 3 ani si are un punct de fierdere destul de mare...se poate merge si cu suspensie sport la munte...incet si cu foarte mare grija :D ,nu am atins decat odata cu buza de laguna...dar a meritat drumul,in poza a2a pare joasa de spate din cauza locului care nu era drept

post-38483-0-74594700-1378046697_thumb.jpg

post-38483-0-20913400-1378046711_thumb.jpg

Edited by Petrica_CBD

Share this post


Link to post

Eee...uite-o si pe scufita noastra pe GM...arata splendid ca intotdeauna! :D

Share this post


Link to post

La un moment dat, o masina veche incepe sa inghita bani de 10x mai mult decat o face una mai noua. Cazuri concrete exista. pentru cine a bagat bani intr-o masina veche si tine inca la ea si nu are nici puterea finianciara sa treaca la ceva mult mai nou si comparabil ca dotari/performante, se zice ca nu se merita sa o dai.

Sa nu uitam ca pe orice masina se poate pune suspensie poate mult mai evoluata de ceea ce poate cielo, muzica care sa sune mult mai bine, dar pe praful asta vulpea nu ajunge la struguri.

Mai e si adevarat ca un schimb de fise si de bujii la cielo e 100 lei si la altele mai noi e 200-300 lei, dar unde pui ca la cielo la 120-130km/h ai o senzatie mai de nesiguranta si in cele care un schimb de consumabile costa triplu abia la 150-160 incepi sa tii 2 maini mai strans pe volan. Si aici poate o sa ziceti ca un cielo cu suspensii nu mai ai asa de mult stres, dar unde pui confortul acustic, climatronic nu a/c etc...

 

PS imi place de voi ca inca tineti in viata si inca cat de bine aceste masini care pot surclasa la anumite capitole masini de 3-5x mai scumpe. Succese si sa nu renuntati la pasiune, fie ea si pentru un cielo sau pt o alta masina...

 

Partea cu inghititul banilor este corecta - indiferent de numarul de km, pe masura ce trec anii. Materialele imbatranesc...

Partea cu suspensia - daca nu vrei supersport si la Cielo cu investitie destul de mica fata de alte marci se poate face ceva foarte ok. Eu reusisem pe fosta mea un setup foarte fain, si destul de confortabil. Iar tinuta de drum - masina statea foarte bine pana spre 160 - peste incepeau senzatii mai interesante. Asta cu gume pe 13, si totul 100% ok pe partea de suspensie. La tine era o problema daca la 120 te simteai nesigur.

Franele - investitia nu a fost asa mare in etrierii de lanos - rezultatul - mai mult decat trebuia pentru greutatea masinii.

Climatronic nu AC - asta e valabil la absolut orice masina. Nu mi se pare o optiune a carei lipsa sa te faca sa renunti la masina.

Personal am fost fortat de imprejurari sa renunt cand am renuntat la cielo. Apropiatii stiu care au fost imprejurarile. Ca dovada ca inlocuitorul -un mult mai noul si mai economicul dar si mult mai infectul ca si materiale, spatiu, tinuta de drum Hyundai - l-am folosit un an si am cedat psihic... Si l-am inlocuit cu ceva care chiar este un progres, si pe care l-as fi luat cu un an in urma daca erau alte imprejurari.

 

Am mai avut ocazia sa o vad/conduc - si chiar dupa alte clase de masini, imi face aceeasi placere, si ma simt la fel de bine la volanul ei.

Edited by madkat

Share this post


Link to post

colegii va multumesc de aprecieri...Madkat cand ai placerea sa te mai plimbi cu un Cielo ne vedem la Polivalenta sa dai o tura cu scufita ;) . Numai bine!

Share this post


Link to post

si am facut si revizia anuala(km nu reusesc sa fac 7000 pe am cu ea),am schimbat si lichidul de frana cu unul Ate garantat 3 ani si cu un punct de fierbere mare

post-38483-0-09639000-1378450402_thumb.jpg

Edited by Petrica_CBD

Share this post


Link to post

In sfarsit, ma sint mai bine cand vad ca nu sunt singurul maniac care da aproape 60 RON pe 1L lichid de frana ATE Super Blue Racing pentru Cielo. Din ce research am facut, am vazut are cele mai bune caracteristici de pe piata conform fisei tehnice. Doar masina merita ce-i mai bun, nu? :D

 

Vezi ca e o smecherie cu lichidul ATE. Super Blue si Typ 200 au aceleasi caracterisitici, doar ca unul e albastru si celalat galben. Schimburile se fac alternativ si diferenta de culoare e ca sa te ajute sa vezi cand lichidul vechi a fost total scos din circuit.

Edited by Andrei.ss

Share this post


Link to post

Mai suntem , stai linistit. Eu de exemplu folosesc dot 5.1 de la omv de cativa ani, e vre-o 20 ron butelca de 250ml. Si ca idee acum am ulei mobil 1 esp formula 5w30 de 220 RON 4 litri daca tot ne laudam :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...