Jump to content
Sign in to follow this  
Petrica_CBD

Daewoo Cielo 1995 Rosu

Recommended Posts

Mergi pe acelasi ATE.

Share this post


Link to post

Vezi ca ATE DOT 4 SL se schimba la an, scrie si pe cutie.

Share this post


Link to post

Exista DOT 4 ATE Super Blue Racing si Typ 200, care tin pana la 3 ani in conditii normale de exploatare. Cele doua au aceleasi caracteristici (din ce am vazut cel mai ridicat punct de fierbere dintre toate marcile), doar culoarea difera.

Edited by Andrei.ss

Share this post


Link to post

Asa este, insa eu prefer sa schimb lichidul anual, am facut un experiment cu franele anul trecut si nu ma mai risc. Si la Cielo ajunge un bidon de 0.5 l , deci pentru 20 lei/an nu se merita sa te complici. Orice lichid am bagat in sistem, dupa un an, se simte imbatranirea lui.

Share this post


Link to post

Multumesc pentru sfaturi...o sa merg pe Ate dot4...m-am gandit mai bine...si are aproape un an...ca am montat puntea cu discuri anul trecut prin aprilie(si am bagat dot 4 ATE SL fiind sistem de franare Ate...de aceea am ales Ate).......si apoi am inlocuit lichidul...o sa-l inlocuiesc luna viitoare cu cel racing care chiar este de durata...cum s-a scris mai sus...cand lucram la piese auto am "inspectat" zona cu lichid de frana si cel racing era cel mai bun..

Share this post


Link to post

Offtopic-ul nu face casa buna cu acest forum. Rog pastrarea discutiei pe linia topicului. Despre caracteristicile/trasaturile/problemele lichidului de frina se poate discuta in alta parte

Share this post


Link to post

salut scaunele de astra f se nimer pe cielo fara modificari??

Share this post


Link to post

salut scaunele de astra f se nimer pe cielo fara modificari??

 

ai pm...

azi am mai achizitionat si scaun arc fata 2 bucati originale GM noi...daca tot umblu la ea...sa le pun noi....(le-am mai schimbat acum vreo 2 ani...dar din cauza ca nu au fost originale...s-a dezlipit tabla aia de plastic....)

Share this post


Link to post

am reusit sa schimb arcurile...sunt -6 fata si -4 spate :D ...masina a coborat 4 cm fata de cum era cu cele h&r...intre cauciuc si aripa pe fata incape un deget...am cauciucuri 195/50/15...multumesc Costi pentru sprijinul acordat...urmeaza si poze in zilele urmatoare

Share this post


Link to post

si cateva poze facute cu telefonul...am mai facut cativa km prin Bucuresti in seara asta...si imi place la nebunie...

post-38483-0-86623000-1365447422_thumb.jpg

post-38483-0-22225900-1365447429_thumb.jpg

post-38483-0-95970900-1365447433_thumb.jpg

post-38483-0-30109900-1365447440_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Prea joasa pentru gustul meu. Sper sa ai parte de drumuri bune. Eu, cu suspensie normala, doar ce am schimbat geometria saxofonului intr-o bordura zilele trecute. Si Leganza, by default, este mai inalta decit Cielo ...

Share this post


Link to post

Stai cumva pe Nicolae Pascu??

 

Daca ii vei mai monta si buza de Laguna, atunci chiar ca nu vei mai urca nici cea mai mica bordura!!

Share this post


Link to post

Stai cumva pe Nicolae Pascu??

 

Daca ii vei mai monta si buza de Laguna, atunci chiar ca nu vei mai urca nici cea mai mica bordura!!

 

ai nimerit-o Alex...chiar pe Nicolae Pascu...o sa pun si buza...sa sterg praful pe strada :D

Salex...e joasa...dar merge colegul Krvan de cel putin un an cu suspensie ca a mea...si mai merge si tatal lui...si e ok masina...a avut si Mirceajo pe Cielo...si a mers o grama de km fara probleme...KTLul are -8 pe Vectra si merge cu ea....sper sa nu am eu ghinionul sa lovesc ceva...

 

am mai rezolvat o problema...farurile "bateau" prea sus...le-am reglat sa "bata" mai jos...din arcuri :D

Edited by Petrica_CBD

Share this post


Link to post

"Frumoasa zona" mie mi-a cam dat ceva emotii!

Eu cu buza montata si suspensia normala, deja nu mai pot urca anumite borduri pe care inainte le suiam fara probleme, nu stiu tu ce o sa faci!!

Share this post


Link to post

dupa iarna au aparut si primele "semne" pragul dreapta a reaparut rugina la fel si aripile spate ...urmand sa intre la tinichigerie....cat de curand...dupa Paste am stabilit sa ii refac pragul...de data asta profi...chitul de fibra a tinut 3 ani :d urmeaza tabla+grund si antifon...se va mai ridica cu 2 cm trecand iar la -4....(deh mai am planuri cu ea de concediu,sa ma bucur de ea...si parca imi place sa o folosesc pe ea in vacante...nu masina de la servici...cu toate ca e mai spatioasa si diesel...Opel Astra H 1.7,dar ma simt mai bine in Cielo al meu)....in rest...a primit capitonaj plafon modelul nou,plafoniere espero cu led in spate....

Share this post


Link to post

Ar fi pacat s-o faci praf pe dedesubt doar din dorinta de a fii low. Incearca ca dupa ce-i vei repara pasajele ca la fiecare spalare sa ai in vedere contraaripile fata cat si spate sa dai jos mizeria adunata acolo, insa fiind low nu stiu cat spatiu vei avea sa cureti, implicit sa previi in timp aparitia ruginii.

Edited by Alex23

Share this post


Link to post

pe spate nu mai exista "buza"aia la aripi...am indoit-o in sus si e plina de vasina...de acolo nu sta apa...cat despre low...am avut un impuls al tineretii...uitand ca este si masina de familie...

Edited by Petrica_CBD

Share this post


Link to post

S-au inlocuit arcurile fata cu unele FK -4,cele -6 s-au dovedit prea rigide si prea joase pentru drumurile noastre.Am mai inlocuit placutele fata-spate si saboti frana de mana,ca le aveam cumparate noi de ceva vreme.Dupa 200km dupa aceste schimbari masina se odihneste la umbra sub prelata

post-38483-0-59072200-1367559798_thumb.jpg

post-38483-0-08297000-1367559851_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Pentru ce model de masina este prelata ca vad ca vine fosrte bine, eventual ce firma si de unde ai luat-o??

Share this post


Link to post

este luata mai demult de la o firma ce se ocupa cu prelate auto(au un filmuletz pe youtube cu o prelata care se strange singura in portbagajul unui Logan...nu mai stiu cum se numeste firma)....este marimea XL...venea mai bine...dar decat i-am schimbat arcurile...atarna putin pe jos...a costat cam 150 ron..

Share this post


Link to post

Masina ma uimeste pe zi ce trece...am scos-o la un drum de 100 de km in seara asta...dupa o saptamana de stat sub prelata...si chiar isi vede de treaba...consum bun...AC functional...nu merita sa o vand...chiar e masina ideala...pt ce imi trebuie mie...imi era doar de "sportiva" mea

Share this post


Link to post

Sa mai sterg putin praful pe aici...masina a primit praguri de plastic originale Opel(sub ele s-a aplicat un strat gros de vaselina),s-a aplicat silicon negru la imbinari...sa nu patrunda apa,am montat si buza la bara fata de Laguna...curatenie generala...in rest toate bune...ne pregatim sa facem cat mai multi km...ca vine concediul

post-38483-0-65687600-1371997657_thumb.jpg

post-38483-0-11345100-1371997671_thumb.jpg

post-38483-0-50381800-1371997682_thumb.jpg

post-38483-0-57381500-1371997698_thumb.jpg

post-38483-0-16092700-1371997726_thumb.jpg

post-38483-0-66866300-1371997738_thumb.jpg

post-38483-0-58378800-1371997746_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Hai ca o prinde bine buza si pragurile,felicitari.

Sa le plimbi sanatos si cat mai intregi.Chiar nu ma gandeam sa dea asa bine,eram cam sceptic,stii ca vorbam noi.Bravos.

Share this post


Link to post

ms Costi...

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...