Dj_Dark Posted December 24, 2018 :offtopic: si ultimul de altfel. Vezi ca le cade caseta de directie pe la 100k km, asa votbeste lumea si am vazut si cazuri. 1 Share this post Link to post
adrian_r5 Posted January 28, 2019 On 12/23/2018 at 8:46 PM, catapkz said: - farurile le-am dat polish singur si apoi le-am dat un lac spray si au iesit grozav. Ce "lac spray" ai folosit ? Share this post Link to post
catapkz Posted February 1, 2019 Inca sunt super clare, au trecut f bine peste iarna. Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted February 1, 2019 Exista lac special pt faruri, rezistent la UV. Ca aia e problema, nu iarna 🙂 Share this post Link to post
adrian_r5 Posted February 1, 2019 (edited) 2 hours ago, catapkz said: Lac din dedeman, pt vopsea auto 39 minutes ago, Geo_ZGA said: Exista lac special pt faruri, rezistent la UV. Da' secretosi mai sinteti 😉 ... voiam si eu o recomandare bazata pe experienta ... da' se pare ca n-a fost sa fie ☹️ PS - am cautat da' fara prea mare succes ... singuru' lac la care scrie ca e pt. faruri l-am gasit la Macota - PLC 200 ... da' parca n-as experimenta ... as prefera sa invat din greselile altora ... Edited February 1, 2019 by adrian_r5 Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted February 1, 2019 Daca ai rabdare pana pe la toamna (cand da caldura le fac, peste vara sa vad cat de bine rezista), iti pot spune din experienta. Pana atunci, iti pot spune doar ce am cumparat, dar nu am apucat sa folosesc inca... si nu stiu cat te ajuta asta. Share this post Link to post
ches Posted February 1, 2019 Offtopic: @adrian_r5 eu prefer colantarea in locul lacuirii. Asta pentru ca autocolantul este mai elastic decat farul, deci cu siguranta in caz de impact chiar si cu alta masina protejeaza farul (vezi topicul Epicii). In cazul pietricelelor, la fel, lacul este casant, folia nu. Si nu in ultimul rand, autocolantul cand imbatraneste poti sa il dai jos si sa il inlocuiesti relativ usor (e nitel de munca la dat jos lipiciul), pe cand lacul trebuie smirgheluit si apoi dat din nou. Singurul dezavantaj al colantarii este ca in timp lipicul se ingalbeneste (nu colantul, doar lipiciul) si farul capata o nuanta usor galbuie, dar uniforma. Farul in schimb nu ingalbeneste, deoarece autocolantul absoarbe/reflecta o mare parte a UV. OK, mai e si pretul, o colantare costa undeva in jur de 100lei, pe cand un spray cu lac OK costa 20-25 lei. Share this post Link to post
Viktor Posted February 1, 2019 (edited) Polish-ul in sine e protector, ori ba? Caz in care eu unu nu vad rostul lacului pe faruri dupa un polish. In ton cu discutia. Edited February 1, 2019 by Viktor Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted February 1, 2019 Polishul nu e protector, pt proiectie se poate da cu ceara, se poate pune folie sau se lacuieste. Rostul lacului e sa previna matuirea si/sau ingalbenirea dupa restaurare, in plus lacurile pt faruri mai si acopera din zgarieturile fine. Lacul se da pe farul matuit fin, nu polishat. 1 Share this post Link to post
catapkz Posted February 1, 2019 Teste - tipul asta testează mai multe tehnici Din cate am citit, cel mai bine e sa se șlefuiască/polisheze suprafata farului si apoi sa se protejeze cu ceva: lac, folie etc Chiar se gasesc kituri specializate: https://www.dedeman.ro/bucuresti2/kit-quixx-pentru-intretinerea-farurilor/p/1039544 Eu sunt super multumit cu modul cum arata acum farurile mai ales ca nu m-a costat nimic in plus, pasta de polish o aveam pt alte întrebuințări si lacul la fel de cand am retusat ceva pe la masina... Share this post Link to post
adrian_r5 Posted February 1, 2019 8 hours ago, Geo_ZGA said: iti pot spune doar ce am cumparat, dar nu am apucat sa folosesc inca... si nu stiu cat te ajuta asta. De ajutat ajuta ... potoleste curiozitatea 😉 1 hour ago, catapkz said: Lacul din dedemandedeman deci nu-i ceva special pt. faruri ... Share this post Link to post
catapkz Posted February 2, 2019 Eu iti spusesem deja lucrul asta dar n-ai citit cu atenție. Nu spun ca nu exista ci, eu am folosit doar ce am avut la indemana fara cheltuieli. Dar oricum la cat de putin se cere pt un polish profi + foliat , cine vrea rezultate bune nu saraceste. Share this post Link to post
Dj_Dark Posted February 2, 2019 Eu am polish si folie de vre-un an, pana acum vad ca tine. Share this post Link to post
catapkz Posted June 12, 2019 (edited) O noua belea... Asa de vara. Cam o data la 2 ani pierdea tot freonul si necesita umplerea instalatiei, pana anul acesta cand in 3 zile s-a dus tot. La constatare, surpriza, e spart radiatorul... Edited June 12, 2019 by catapkz Share this post Link to post
catapkz Posted June 15, 2019 (edited) The two brothers: Edited June 15, 2019 by catapkz Share this post Link to post
catapkz Posted June 15, 2019 Reparatia aerului: 206 radiator ac de la radacini 150 manoperă 120 freon Am trecut prin emoții pr ca radiatorul spart nu era cel original si nici macar de Nubira. Il da jos si surpriza! Cel nou nu se potriveste deloc pt ca instalatia era modificată si adaptata... Pana la urma au modificat-o si ei si l-au pus pe cel de Nubira, adus de mine. Share this post Link to post
catapkz Posted August 7, 2019 Azi i-am facut o verificare pt vacanta, soldata cu: bascule, bielete antiruliu, servisare frane si electromotor... 950 lei, scurt/2 Acum benzina si km! Salutare tuturor! 1 Share this post Link to post
catapkz Posted August 7, 2019 Fratele albastru sta cuminte, e mai mult de backup, pt ca metroul ma traverseaza Bucureștiul in 20 de min... Deci n-are rost sa stau o ora la semafoare... 1 Share this post Link to post
catapkz Posted August 15, 2019 (edited) Consumul Nubirei rosii București - litoral si retur: 3 persoane, masina incarcata la maxim cu bagaje si a/c mai mult de 50% din timp. La dus aglomeratie maxima si nerăbdare deci 120-140 km/h La intoarcere cu detur in Constanta de ziua marinei (aglomeratie raaaau) si viteza in jur de 100-110 480km 33l benzina 33*100/480 = 6,87 l/100 Bine rau! PS alimentarea am facut-o de la aceeași pompa. Edited August 15, 2019 by catapkz Share this post Link to post
mirceajo Posted August 17, 2019 Deci media de viteza a fost mult mai mica, e normal consumul 🙂 1 Share this post Link to post
catapkz Posted August 17, 2019 Cand merg constant cu peste 3000 - 3500 de ture la drum lung ia in jur de 8.5... Atat a luat Bucuresti - Caciulata: 18l in 214 km (8.4 /100km) dar mers foarte accelerat. Share this post Link to post
catapkz Posted December 18, 2019 Gata si povestea Nubirei rosii... Azi ne-am despartit de ea pt modica suma de 2000 de lei... A plecat spre Arges... Nu cred ca isi da seama ce masina ingrijita a luat la banii acestia si cati bani au fost bagati in ea, dar... Asta este c'est la vie! 1 Share this post Link to post