Jump to content
Sign in to follow this  
cos22tm

Recall Chevrolet - Probleme Pedala De Frana

Recommended Posts

Chevrolet recheamă în România peste 6.300 de maşini, pentru posibile probleme la pedala de frână

 

 

Chevrolet a anuntat o rechemare de proportii in Romania, actiunea cuprinzand 6.314 de masini din modele precum Spark, Aveo, Captiva si Lacetti la care exista posibilitatea ca in timpul actionarii pedalei de frana sa fie perceputa o cursa lunga a acesteia sau o posibila senzatie de frana ineficienta, potrivit economica.net. Nu s-au inregistrat incidente legate de posibilul defect.

 

Chevrolet a detectat ca anumite autovehicule pot acuza in anumite circumstante senzatie de pedala de franare elastica, cursa crescuta a pedalei de franare si in anumite cazuri, performante de franare diminuate. Acestea pot fi cauzate de blocarea unei valve din interiorul modulului ABS, arata un anunt al companiei.

 

 

A fost initiata trimiterea de scrisori in legatura cu aceasta campanie tuturor utilizatorilor de autoturisme afectate, pentru a se prezenta la cel mai apropiat reparator autorizat Chevrolet in vederea remedierii gratuite a acestei probleme.

 

sursa: http://www.rtv.net/chevrolet-recheama-in-romania-peste-6-300-de-masini-pentru-posibile-probleme-la-pedala-de-frana_42326.html

 

 

Are cineva mai multe informatii despre asta?

 

Am cautat pe site-ul Chevrolet si nu am gasit nicio informatie. :)

Share this post


Link to post

Si voi ce parere aveti, a fost cineva? Intreb asta in ideea ca nu vreau sa ma intorc de acolo cu alte defecte cauzate de priceperea mecanicilor... .

Apare si masina mea pe lista si nu stiu ce sa fac.

Edited by Eugen01m

Share this post


Link to post

Iti schimba lichidul sau maxim modulul de la ABS. Nu face operatie pe cord. Dute linistit, radacini vitan e laudat pe forumuri.

Share this post


Link to post

Da, acolo am facut mai toate interventiile de la masina si am fost multumit. Chiar am sa merg astazi si va anunt ce am rezolvat.

Share this post


Link to post

Alte informatii despre aceasta rechemare ?

Eu am sunat ieri la Autoglobus Timisoara pt. a vedea daca se fac programari pt. aceasta interventie si mi-a raspuns foarte flegmatic... " Stati linistiti ca va vom anunta noi cand si daca trebuie sa veniti"... cu toate ca i-am spus doamnei acelea la telefon ca ma regasesc pe lista cu VIN-urile ...iar i-a mi-a raspuns " ce lista? noi nu am facut public nimic, nu stiu nimic despre nici o lista"

Tare mi-e frica ca se va incerca o musamalizare ... ca deahh... doar suntem in Romania.

Pe langa toatea astea... eu am avut cateva incidente cu cei de la Autoglobus Timisoara... sunt tare neseriosi.

Imi poate spune cineva daca e obligatoriu sa merg la Dealerul de unde am luat masina sau pot merge la orice Service autorizat Chevrolet.?]

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post

Operatiunea consta in inlocuirea lichidului de frana cu lichid de frana DOT4 si inlocuirea capacului rezervorului de lichid de frana, plus o verificare a sistemului ABS. Defectul se pare ca a afectat sub 1% din totalul automobilelor Chevrolet fabricate intre 2006 si 2008 si este cauzat de un lot de lichid de frana DOT 3 introdus in sistemul de franare din fabrica. Cei de la Expocar mi-au facut operatiunea in circa 40 de minute, gratuit, la ultima revizie.

Share this post


Link to post

TM85DAL...ar fi trebuit sa ii spui ca lista se afla pe siteul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului sigur si-ar fi inmuiat balamalele...nu trebuie sa faca ei public nimic...problema lor e ca ar fi trebuit sa afle inaintea noastra de rechemari..Sunt si eu pe lista am sunat la Radacini dar am vb cu cineva de pe la birouri care nu stia nimic... DACA nu ma suna in 24 de ore ii bat iar la cap, mai ales ca eu le/am spus din prima zi de pedala care lucreaza aiurea dar..."asa face ea"...

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Pe mine m-au instiintat prin SMS astia de la GTT. Intial Credeam ca e pt Epica (pe care nu am gasit-o pe lista), pana la urma s-a dovedit ca era pt Lacetti. Maine sunt programat pt operatiune, cica in principiu dureaza o ora si jumatate, probabil cu tot cu inlocuire modul ABS in caz de nevoie. Operatiunea de inlocuire lichid si diagnosticare nu cred ca tine mai mult de 30min.

Share this post


Link to post

Salut! eu am cumparat masina SH de la cineva nu mai e in garantie nu nimic...dak eu ma duc cu ea la verificare ma costa ceva?

Share this post


Link to post

Daca apare VIN-ul in lista de pe site-ul anpc, atunci e recomandat sa te duci si nu te costa nimic. Reecomnd cu caldura sa nu te duci la GTT, intrucat acolo doar au scris ce au facut, nu au schimbat decat capacul de la rezervor si nu au verificat absolut nimic pe tester. Intreaga poveste am copiat-o mai jos:

 

 

Salutare,

 

Vreau mai mult sa fac o sesizare referitoare la cheful de munca si profesionalismul celor de la GTT Bucuresti (Bd. Th. Pallady). Am fost ieri pt recall-ul Chevrolet cu Lacetti-ul si baietii au terminat in maxim 20minute. M-am uitat pe geam ce au facut si ce am vazut a fost cam asa:

1. Au ridicat masina pe rampa si s-au uitat la aerisitoare.

2. Au mai stat nitel in jurul masinii aparent fara sa faca nimic.

3. M-a chemat baiatul de la receptie cum ca pierde ulei pe la busonul de la baie. Am fost si am constatat si eu asta, i-am rugat sa stranga putin busonul (probabil ca o-ringul de cupru nu a fost schimbat la revizia de la Radacini). Am verificat ulterior uleiul si nivelul este bun, probabil pierderea este minima (revizia a fost facut in mai).

4. Le-am spus ca am schimbat lichiul de frana in luna mai si mi-au spus ca vor inlocui lichidul oricum.

5. Am ramas cu ei in service si am vazut ce au facut in continuare: au lasat masina jos de pe elevator, unul dintre ei a dat cateva pedale la frana, au turnat f putin lichid de frana si au schimbat capacul cu DOT4 cu alt capac galben cu alt design (are o gaura in partea de sus, probabil cu supapa de suprapresiune). Apoi mi-au zis ca au facut inlocuirea lichidului de frana desi am stat langa ei si am vazut ca nu au inlocuit nimic, doar au completat.

6. Au scos masina afara.

 

Nu i-am vazut sa puna nici un tester pe masina si nici nu il aveau pe bancul de lucru.

Nu i-am vazut sa schimbe lichidul de frana (banuiesc ca au aparat de schimbat cu presiune, nu era prezent nicaieri in jurul rampei). Am verificat acasa lichidul de frana din rezervor si era usor murdar, probabil fiind lichidul de frana schimbat la Radacini in luna mai la revizia de 3 ani/15000 km peste care ei au completat 10-20ml.

 

Am scris aici pentru a-i informa si pe ceilalti colegi de forum si pentru a stii cum se cheltuiesc banii dvs de campanie pe lucruri care nu se fac.

 

Avand in vedere ca lichidul de frana a fost schimbat deja anul acesta si masina nu a rulat prea mult, banuiesc ca sansele ca modulul ABS sa pateasca ceva de la lichidul vechi sunt mici. Daca dvs ca expert credeti ca ar putea aparea probleme reale pe masina avand in vedere cele spuse mai sus, as dori sa merg la Radacini Bd. Timisoara pentru testul cu scannerul respectiv intrucat am vazut ca au mai mult chef de munca.

 

Si un ultim comentariu: am vazut ca activitatea service-ului GTT s-a restrans mult, inainte de mine care am fost programat la 16:30 mai era doar o persoana programata la ora 14:00 si alti cativa de dimineata. Deci probabil in scurt timp ii vor urma pe cei de la Expocar Bucuresti spre calea falimentului, deci selectia naturala functioneaza, lucru care nu poate decat sa ma bucure.

 

Cu deosebita stima,

Vali

Edited by ches

Share this post


Link to post

Off topic: D-aia fac eu 70 km dus si 70 intors ca sa fac revizia! Si o mica mentiune : Expocar Bucuresti nu a dat faliment, ci, din cauza ca nu aveau service, ci doar show-room, au fost inchisi, nefiind rentabili.

Share this post


Link to post

Mi-am gasit si eu seria de caroserie in lista de pe site-ul anpc ului. De primit n-am primit nicio instiintare, asa ca am zis sa i sun eu. Reprezentanta de unde mi am cumparat masina a dat faliment de mult, asa ca am sunat la bucuresti la chevrolet romania. De acolo m-au pus sa sun la dealer-ul de la focsani . Dupa ce le am zis seria mi-au verificat o si au zis ca lista de pe site ul anpc-ului nu e corecta(cica nu au actualizat o) si ca masina mea e in regula (cum de si o fi dat seama nu stiu).

Share this post


Link to post

Salut,

 

Chevroletul meu Nubira break 2007(ma rog este practic Lacetii si este cumparat din Germania dar ii scrie pe haion Nubira), are aceasta problema care pot spune ca este deosebit de grava.

 

In momentul cand apas frana usor si constant(deci nu o calc brusc,ca daca o calc brusc franeaza destul de ''sus'' si apoi se inmoaie) pedala pur si simplu se duce pana se lipeste de mocheta...deci are o cursa foarte lunga,moale si fara sa opreasca masina decat cand ajunge la final de tot.Mentionez ca am cutie automata si daca sunt cu ea in Drive imi tremura inima ca ma vad in ala din fata mea.

Am fost la cei de la Radacini Vitan si mi-au spus ca trebuie sa ii schimb tot modulul Abs(aprox. 1000 e +manopera) si ca nu este gratis pe motiv ca masina mea cica nu s-ar afla pe lista rechemarilor(desi este clar ca are aceste simptome).

I-am schimbat inclusiv lichidul de frana am trecut la DOT 4 ,discurile ,placutele(pe cheltuiala mea)...ce sa mai zic am facut tot ce se poate mai putin modulul ABS,care este foarte scump si vad ca ei nu au nici cea mai mica dorinta de a il schimba(desi este evident vina producatorului Chevrolet).

 

Banuiesc ca in situatia mea se afla mai multa lume.Haideti sa facem front comun.

 

Va rog,daca puteti sa imi dati o mana de ajutor v-as fi recunoscator.

Share this post


Link to post

Scrie-le un e-mail cu problema: http://www.chevrolet.ro/ajutor/

 

Dealerii in general nu sunt cooperanti daca nu primesc un impuls de la GM.

 

Masina ta fiind vanduta sub alt nume (Nubira) si nefiind comercializata in Romania este f posibil sa nu apara in lista respectiva. GM Europe are lista completa, deci te va putea indruma.

Share this post


Link to post

Am trimis mail la asistenta_clienti_ch@gm.com si atept sa imi raspunda.

 

In mod normal si civilizat trebuie sa schimbe modulul ABS deorece este defect de fabricatie si nu este vina mea ca si consumator final ca ei au conceput un produs imperfect.

 

Asta chiar daca sunt pe lista ''rechematilor''in service sau nu...este clar ca este o problema cu piesa facuta de ei.

Oricum sunt hotarat sa merg cu problema pana la ANPC si chiar pana mai sus,bineinteles asta in cazul in care nu se rezolva.

 

Dar sper ca mentalitatea sa se fi schimbat intre timp in tara asta si sa isi rezolve problemele,dealtfel recunoscute chiar de ei.

Share this post


Link to post

Mai citeste si tu topicul. Nu modulul ABS este problema, ci lichidul de frana. Din greseala unui furnizor la anumite loturi de masini, fabricate intr-o anumita perioada, s-a pus lichid de frana DOT 4 in loc de DOT 5. Acest lucru poate cauza la unele masini o disfunctie a modulului ABS. Parerea mea este sa incerci sa vorbesti si la alte service-uri sa vezi daca primesti acelasi raspuns. Oricum, daca masina face parte din loturile respective ti se va inlocui gratuit lichidul de frana si se va face un test de ABS. Ca fapt divers, cei de la Radacini au refuzat sa-mi schimbe un set de discuri de frana ovalizate la 20.000 km, motivand ca este "defect de exploatare", discuri ce mi-au fost schimbate pe garantie la un alt service.

Share this post


Link to post

Care DOT5,cand,la masinile aflate in discutie,se recomanda DOT3 sauDOT4?

Edited by nluncasu

Share this post


Link to post

@mircea CITESTE TU TE ROG MAI ATENT CE SE POSTEAZA

am schimbat lichidul..discurile..placutele...tot mai putin modul ABS

Share this post


Link to post

Uri, am citit. Si am zis ca "ti se va face un test de ABS" Sa inteleg ca ai facut test de ABS si e dat defect, ei bine lichidul respectiv poate afecta functionarea ABS, nu poate defecta ABS-ul. Asculta de sfatul meu si mergi si la alt service, ti-am dat un exemplu personal cu cei de la Radacini, mai am si altele, cand vroiau sa-mi inlocuiasca caseta de directie si pompa de servo-directie la nubira in loc sa-mi schimbe artiiculatia cardanica dintre volan si caseta...

Ah, si nu mai tipa, ca urasc chestia asta...

 

 

Care DOT5,cand,la masinile aflate in discutie,se recomanda DOT3 sauDOT4?

 

 

 

Scuze, DOT 3 in loc de DOT4 (scrisesem si mai sus de DOT3). La masinile in cauza se recomanda DOT 4. Eu am DOT 5.1, compatibil cu toate tipurile inferioare de lichid de frana.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Am si eu o intrebare, cum se inlocuieste corect lichidul de frana? Nu am umblat niciodata acolo insa in iunie masina face 6 ani. E necesar de inlocuit si cel de la servodirectie?

Share this post


Link to post

Am fost sunat azi de Radacini Motors sa ma prezint in service pentru remedierea unor probleme la sistemul de franare.

Doamna care m-a sunat mi-a zis cu recunoscut cu greu ca este un recall si ca pot merge la orice reprezentanta Chevrolet.

Stie cineva ceva de vreun recall recent?

Sincer n-as vrea sa merg la Radacini vand in vedere experientele negative din trecut...

Share this post


Link to post

De vreo 2 luni am si eu exact aceeasi problema enuntata in acest topic. VIN-ul meu nu apare in documentul de la ANPC. Am inlocuit lichidul de frana cu DOT 4, problema a fost remediata pt o perioada, apoi iar s-a inmuiat pedala la fiecare apasare. Am facut din nou aerisirea sistemului, dar degeaba. Ce pot face?

 

Mecanicul mi-a spus sa inlocuiesc pompa de frana, dar nu stiu daca e ea de vina.

Edited by Axel7

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...