Jump to content
Sign in to follow this  
mike_mocy

Ticozaurul- - Daewoo Tico Sx

Recommended Posts

Clema o am...credeam ca mai lipseste inca ceva...m-am chinuit ore intregi sa o pun la loc si tot nu am reusit...detaliaza te rog sau lasa-mi pm cu numarul tau.multumesc.

Share this post


Link to post

Am rezolvat cu clema...nu-mi venea sa cred cat de usor se pune.Am rezolvat si cu inmatricularea si omologarea instalatie de gpl.Urmatarea investitie pe lista este instalatie bixenon deoarece fac de drumuri in afara localitatilor si farurile lumineaza jalnic.Am gasit pe net la pretul de 150 de lei slim digital.Ce parere aveti?Am citit si topicul dedicat pe aria tico matiz, dar parerile sunt impartite.Nu ma intereseaza in primul rand aspectul estetic ci doar sa lumineze mai bine si sa nu-i deranjez pe cei din sesul opus, ca-mi vine sa-i omor pe cei care vin din sens opus cu xenon de 6000, 8000 pe faruri si proiectoare de nu mai vezi nimic.

Share this post


Link to post

Pai cam asa o sa fii si tu dupa ce iti pui xenon - la fel ca cei pe care vrei sa-i omori.

Lumina defectuoasa la o masina nu ai cum sa o rezolvi cu xenon, doar daca nu iti pasa de ceilalti. E ca si cum ai cere sa ai lumini pe dacia 1300 ca pe o masina moderna. Poti incerca sa cureti farurile pe interior si sa vezi daca oglinzile sunt cat de cat OK. Si niste becuri mai bune te pot ajuta, la mine s-a simtit trecerea de la Bosch simple la Philips Vision +60%. Din pacate pretul pt 2 becuri H7 a fost jumatate de xenon. Tu poti incerca varianta Vision +30% care oe H4 este mult mai ieftina (<20RON/bec)

Share this post


Link to post

Acum doua zile a refuzat sa mai porneasca...prima problema pe care am intampinat-o de cand am masina.Am dat la automat pana am descarcat bateria si ulterior am inecat-o.A doua zi am scos bujiile le-am sters si cu greu a pornit. Am schimbat bujiile preventiv cu unele champion. Sper sa nu mai faca probleme.

Share this post


Link to post
Astazi intr-un final mi-am cumparat cap planetara pentru ca bate in draci si mi-e frica sa nu raman in drum si o bascula pentru partea stanga. Zilele astea sper sa reusesc si sa nu-mi prind urechile pe acolo si sa raman cu masina desfacutaicon_smile.gif)))


post-23156-0-64572200-1365285400_thumb.jpg

Edited by mike_mocy

Share this post


Link to post

Va salut. Nu am mai postat de foarte mult timp, dar asta nu inseamna ca nu am mai facut nimic la masina. Am reusit sa schimb distributia, am luat curea contitech ceea ce nu va recomand deoarece are un rontait la relanti, i-am facut revizia la gaz singur, m-a ajuns doar 10 lei. Probleme ar mai fi cu bateria, deoarece nu ma mai tine de cand a dat frigul dupa o zi pe alta...am suspectat bornele care nu faceau contact cu toata suprafata bornei bateriei si erau oxidate, le-am schimbat si am fost si cu masina la o verificare electricianul spunandu-mi ca nu am probleme la incarcare ci un consum in stand by de 0.04-0.05 amperi ceea ce nu ar fi mare. Voua cum vi se pare acest consum de curent/Bateria nu are mai mult de 2 ani si jumatate.

Share this post


Link to post

40-50mA e cam mult daca nu ai alarma si alte prostioare care sa consume aiurea.

Share this post


Link to post

Am alarma montata si memoria de la radio.E normal consumul?Cum se masoara consumul ca sa vad cati amperi imi consuma pe zi?

Share this post


Link to post

In cazul asta curentul este normal, dat fiind ca numai becul de la alarma are nevoie de cativa mA.

Nu prea poti sa masori consumul "zilnic", poti masura doar curentul instantaneu, dar iti trebuie o sonda de curent. Oricum in timpul mersului tu incarci bateria si nu o descarci, cel putin asta trebuie sa se intample daca alternatorul incarca corect.

Daca vrei sa stii cat iti consuma pe zi cat timp sta in repaus nu ramane decat sa aplici matematica stiind ca iti consuma m0mA instantaneu.

Daca ai o baterie de 35Ah, inseamna ca daca ea se va descarca in o ora daca tragi 35A din ea sau 10ore daca tragi 3.5A din ea sau 1000 ore daca tragi 35mA. Deci cu consumul de 40mA pe care il ai ar trebui ca bateria sa te tina cam 3 sapt - o luna daca nu pornesti masina. Peste acesta perioada este posibil ca bateria sa ajunga sub pragul de tensiune minima si atunci fenomenele chimice care apar o distrug.

 

Eu suspectez bateria sau circuitul de incarcare al ei daca se duce asa de repede. Daca electricianul a spus ca incarca bine, atunci doar bateria ar mai putea fi cauza.

Share this post


Link to post

Iti multumesc pentru toate informatiile prezentate.Maine o voi porni sa vad cum se prezinta pentru ca azi nu am mers cu ea

Share this post


Link to post

Nu am mai postat de ceva vreme...intre timp am innoit-o cu baterie si am scapat de vesnica problema cu pornirea. Zilele astea am cumparat dicuri de frana, placute, lichid frana, cap de planetara si rulmenti, urmeaza sa le schimb pentru ca la franare imi da vibratii in volan. Momentan sunt multumit de bestiuta :) ))

Share this post


Link to post

Ce fel de baterie ai pus la bestiuta?, de asta de Tico, sau de aia "mai sanatoasa",de 45-55 Ah ?

Share this post


Link to post

Am pus baterie de tico, caranda de 35 ah, ma batea gandul sa-mi iau o varta black mai sanatoasa, dar am auzit ca sunt proaste si in plus imi era frica daca aveam probleme cu ea sa nu comenteze cei de la garantie ca nu sta fixa in locasul ei, ca s-a dus din cauza socurilor.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...