Jump to content
Sign in to follow this  
YAN

Turatie Motor

Recommended Posts

De pasti am fost la piatra-neamt si am observat ca la 110 km/h am 3000 de turatii , iar inainte aveam la 120 km/h 3000 turatii, precizez ca e vorba de un cielo 8 valve din 1997 sohc. Aveti idee ce sa intamplat sau cum e normal sa fie? Rog moderatorii sa mute topicul daca am gresit. numai bine.

Share this post


Link to post

Vant ? presiune in anvelope ? bagaje mai multe ? :-j

Share this post


Link to post

vineri 13.04.2012 a fost soare cald afara, o persoana in masina , iar presiunea in anvelope ... la toate 4 am pus 2.1. deci??

Am mai auzit ca e posibil sa patineze ambreiajul? eu va intreb e asta o cauza?

Edited by YAN

Share this post


Link to post

Daca accelerezi si urca in turatie fara sa urce proportional in viteza, da.

Share this post


Link to post

Acum nu stiu ce sa zic , ea urca in viteza eu stiu doar ca inainte aveam 3000 de ture la 120 iar acum am la 110 km/h. eu am umblat si la cablul de kilometraj oare am dereglat ceva pe acolo.( de fapt am scos cablul de kilometraj si l-am pus la loc).va multumesc.

Share this post


Link to post

am umblat si la cablul de kilometraj oare am dereglat ceva pe acolo.( de fapt am scos cablul de kilometraj si l-am pus la loc)

 

Daca umblii la cablul de kilometraj si il pui la loc nu se modifica indicatia kilometrajului, daca il pui gresit indica intermitent sau deloc.

 

Trage frana de mana si incearca sa pleci de pe loc, vezi cat de mult urca turatia, daca nu urca proportional cu efortul depus de motor este ambreiajul.

 

Din ce am inteles un ambreiaj la Cielo tine maxim 150.000Km, pe la 120.000Km incepe sa dea semne de uzura sau pica.

Share this post


Link to post

am sa fac si asta , multumesc pt sfaturi la toti.

Share this post


Link to post

salutare

o mica nelamurire cu espero '96 1.5 16v

de ex: cand merg la drum lung sau si in oras pe o distanta mai mare si motorul cald, daca opresc la un semafor si o scot din viteza,evitent ramane turata la 2000 ture, iar in 5-10 secunde scade la 800-950 cat sta de fel. mentionez ca faca asa si pe gaz si pe benzina.

avansul pe loc este la 850-900 rpm dupa ce se incalzeste motorul si ajunge la temperatura optima.

pareri, impresii?

multumesc

Share this post


Link to post

Curatare IAC. Asta daca nu l-ai curatat deja.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...