Jump to content
Sign in to follow this  
mirceajo

Nubira Ii

Recommended Posts

Nubi a primit un set de injectoare euro 3. 
Vreau sa vad daca sunt mai eficiente aceste injectoare. Injectoarele euro 2 au 6 gauri iar injectoarele euro 3 au 2 gauri si sunt injectoarele pe care le am la evanda(sau cielo euro 3).

Injectoarele euro 2 baga multa benzina si nu se misca masina de atata benzina. Momentat la primi 25 km cu euro 3 pare ca se misca mai bine. Vedem mai incolo..

Share this post


Link to post

Sa mai stergem praful cu niste poze adunate.. bonus, poze cu un pasionat de masini!

44FED2A3-7DC6-470D-96EA-6C52CAA2EEEF.jpeg

5A10E592-9618-45B6-BA29-F5BB7EC23752.jpeg

D1FFA06E-AB07-4C04-A377-517A2EE3EC70.jpeg

EAA42D9E-BDF0-4783-A7DF-B8D2D336E30F.jpeg

10DE9439-2B40-4ED5-83F0-67B009A13DE5.jpeg

37700F32-9FFA-488D-BAB7-E9651151E197.jpeg

618F4D55-C121-4DCD-AD0F-6E43DFEA2507.jpeg

9A5D4D81-2459-428A-9F5A-9E0A36523CDC.jpeg

0FD17045-D262-467E-B6D2-611C97F2F3BF.jpeg

Share this post


Link to post

Ai grija cu pasionatul de masini, al meu mi-a lasat niste amintiri pe tapiseria de la Epica dupa o tura la munte, pe serpentine. Am muncit din greu ca sa le scot 🙂 

  • Haha 2

Share this post


Link to post

Noutati:

Daca tot au ramas etrierii de Evanda pe bara, am montat fata pe Nubira.. foarte incantat! 

Cilindru etrier Evanda 57 diametru vs etrier Nubira 54 diametru.

Am verificat si spatele, se potrivesc dar cu o mica modificare. 

Spatele Evanda 35 diametru vs Nubira 32 diametru.

Recomand celor cu Nubira sa caut etrieri fata Evanda/Leganza, este o schimbare majora dupa parerea mea.

Share this post


Link to post

Cu ocazia rotilor de iarna, am inlocuit si capetele de bara (TRW), urmeaza geometria 🙂

Pe viitor am in lista si basculele + discuri si placute fata/spate.

Legat de frane, etrierii pe spate de Leganza merg fara modificari, iar ulterior o sa inlocuiesc si pompa de frana cu cea de pe evanda..

  • Like 1

Share this post


Link to post

Joi o sa fiu cu espero in Bucuresti. Hint..hint 😛  

  • Like 1

Share this post


Link to post

Nebunia nu are limite :))

51795637_1662763733867658_204462940328296448_n.thumb.jpg.caa4cb9b53a013830fb2524fecd22f31.jpg51816634_2535310736497380_959021452227510272_n.thumb.jpg.f44e259155b8b5321a04f349656ee263.jpg51906457_411996646203510_629297431388880896_n.thumb.jpg.73d111a01a2b242e75db6fdc0bae3db8.jpg51489605_1491977140936289_7608041738841620480_n.thumb.jpg.659720f44bbf9bb24222cbb48bf807c4.jpg51620076_806062106423903_2588566992478797824_n.thumb.jpg.c0436c0ae1c415c385544375c7f2618a.jpg51584446_401333983744971_8001165966664794112_n.thumb.jpg.7510d197139f22bf5bb49652b1e34155.jpg51620598_646681099084899_176800524853575680_n.thumb.jpg.5f9b998bfccbaf419d325d55037a35f6.jpg52469129_692976884437531_8751104957769318400_n.thumb.jpg.376c5921fb89b3417e3b6f3997e234c6.jpg52111547_293689824663176_6679903691337629696_n.thumb.jpg.4775600fa7e41d5e6c969d9a2ca58e1a.jpg

In realiate trebuie reconditionate sau refacute.. dar am o baza buna sa incep. 

Urmatorul pas este sa le scot (au fost puse pe fuga) sa le curat si sa vad cu vopsitul 🙂

Cel mai mult imi plac fetele de usi 🙂

 

  • Like 2

Share this post


Link to post

Foarte tare, insa o sa ai nitel de munca. gasesti tutoriale garla pe internet pt vopsit, iar vopseaua si tot ce ai nevoie poti sa le iei de la https://www.furnitureclinic.co.uk . Eu am luat de la ei kitul pt vopsit volanul si a iesit foarte bine. SI inca mai tine dupa  aprox 5 ani 🙂 .

Te sfatuiesc sa vopsesti cu pistolul, iese mai uniform si nu se vad urme. Eu volanul l-am facut cu ajutorul unui prieten care avea aerograf. Pt suprafete mari cum sunt scaunele probabil trebuie sa cauti un pistol de vopsit cu duza mica.

Spor la treaba!

PS: Bieletele alea inca te asteapta 😄 

Share this post


Link to post

Thanks, o sa studiez.

Biletele soon 🙂

 

Share this post


Link to post

Inca odata se dovedeste ca oportunitatile te lovesc cand ti-e lumea mai draga :))
Povestea incepe pe la final de Ianuarie cand cineva imi aduce la cunostinta un anunt pe olx despre o nubira visinie 2.0 cutie automata din UK cu volan pe dreapta. In anunt era specificat ca cutia este defecta sau mai bine zis masina nu pleaca de pe loc. Pret 1200 lei in anunt, iar masina inmatriculata in RO.
In prima faza nu am dat importanta dar dupa ceva studiu al anuntului si cerut detalii si poze, am ajuns la concluzia ca este o combinatie avand in vedere ca este vorba de un 2.0 automat euro 3 cu motor in acte (eu avand euro 2 si 1.6 in acte la nubira gri). Chiar daca cutia era defecta, aveam in cap ca o rezolv sau gasesc eu o solutie de a o repara, mai ales ca din detaliile pe care le-am primit la telefon parea ca nu are ceva sofisticat cutia.
Acum faza 2, produs bani si solutii de a aduce masina, ea fiind aproape de Tg Jiu (400 km de Buc). Aici nu eram foarte pregatit, dar pe final de februarie am avut ocazia sa plec dupa o masina in olanda si am profitat de aceasta ocazie sa ma opresc sa vad masina. Zis si facut ajung la masina cu gandul ca indiferent de situatie o cumpar, ca la banii astia e un chiripir si sigur am ce face cu ea.
Poze de la fata locului:

1.thumb.jpg.ec08abbc74a3eee6693a1bea753db786.jpg2.thumb.jpg.ac4c96f32ce0f4be8157626c7b7fbbc5.jpg3.thumb.jpg.2b0abd778da523538d3f256c43c20342.jpg4.thumb.jpg.b3204295edb258704d013ced2b3c51f2.jpg5.thumb.jpg.6d749e0f78b2ee66b4c93e567d91fc64.jpg

Prima impresie: motorul a pornit la sfert, merge bine; lichidele curate; cutia cupla cand treceai in D sau R si caraia cand sa o treci in P (de aici am presupus ca merge cutia si altul este defectul), masina are 89.000 km (tradus din mile), fara rugina mai putin ambele praguri in fata langa aripa (bola lor) dar atat, totusi masina este din 2002 si fabricata in Koreea.

Acum negociez pretul la 1100 lei si ma gandesc cum sa o aduc acasa, pentru ca baiatul cu care am adus masina este din HD si a plecat acasa. Iar eu am vorbit cu un prieten sa ia Nubira gri de acasa, sa vina sa ma ia si ne intoarcem la sufa, da, sufa 400 km :))
In asteptarea de 4/5 ore pana a venit Lucian de la Bucuresti, am facut actele, am mancat, am socializat cu baietii de unde am luat masina (ei avand service si parc de dezmembrari) si asa am aflat ca masina a fost a unui nene caruia i-a murit masina in mers, adica nu a mai plecat de pe loc, el a adus-o la ei trasa, ei au dat 700 lei pe ea si ala a plecat fericit in UK. Ulterior am aparut eu 🙂 
iar poze pana a venit Lucian:

6.thumb.jpg.1d9c66b0424ca21c550ee82fa5f4ce6b.jpg7.thumb.jpg.8c46759e9fa7bb596e643b28bb714fad.jpg

Intr-un final pe la 19:30 a ajuns si Lucian iar pe la un 20:00 am plecat spre casa la sufa, iar pe la 2 noaptea intram in bucuresti (pe centura). Eu am tras si lucian in spate, stat pe telefon tot drumul pentru directive si pe la 1:15 am intrat pe A1 la sufa :)) cu mentiunea ca el sa stinga avariile si sa stea la aspiratie si uite asa am venit cu el la 120/140 km/h pe autostrada :)).
P.S. Masina a stat cu motorul pornit tot drumul, deci avea frane, lumini si caldura 🙂
8.thumb.jpg.2c1594e627332db0db73beb47f9779a0.jpg

End of part I

Edited by mirceajo

Share this post


Link to post

Part II

Dupa minunatul drum... lung al dracu.. a doua zi ies la masina sa admir jucaria si sa fac o inspectie vizuala. In timpul vizionarii il sun pe Dj sa ma laud cu jucaria si sa-i povestesc de cutia de viteze si el incepe sa-mi insire cateva variante si finalizam discutia cu ideea ca o sa vina si el sa o vada. Dupa nici 10 minute ma suna si zice ca suntem prosti si ma intreaba: "Care este primul lucru de la care nu se deplaseaza masina?? .. Verifica sa nu fie vreo planetara rupta sau ceva.." Imediat dau fuga iar la masina, ma uit la planetara stanga, parea ok si cand ma uit la cea din dreapta, ce credeti?? era scoasa.. din planetara intermediara (este ca la evanda/epica, din 2 bucati), repede ma bag sub masina, pun planetara la loc (fara sa o ridic pe cric 🙂 ), pornesc masina si ce sa vezi.. pleaca de pe loc 🙂  Noroc chior :))

Din acest moment m-am hotarat sa mut volanul de pe dreapta pe stanga (nu stiam ce prostii vrobesc, dar.. am zis sa incerc).
Poze diverse:
9.thumb.jpg.fe217b4f10c6a7aab8053079086852c2.jpg10.thumb.jpg.8f3af36af95a5503f6031d40dbe575dd.jpg11.thumb.jpg.f2edad75cf293d604c85c8868108a25a.jpg12.thumb.jpg.45b35c115fd92c349c5ca9c57ce36294.jpg13.thumb.jpg.34071a790b7b7d507a9874fde4194df7.jpg14.thumb.jpg.742a680825afa82559fd36d34af0bdd0.jpg16.thumb.jpg.f54155d0949860058c23189642e8fe2c.jpg17.thumb.jpg.7c48384da7bdd95edad0e7c52e4eaa1a.jpg18.thumb.jpg.1293261ca28ce3b5c2652b4f6201290b.jpg20.thumb.jpg.045854a01e29a7673a490ce65d1149b8.jpg21.thumb.jpg.ac5e68c7baaed7b1f2aa156eebce9337.jpg

P.S. Farurile cu lupe sunt montate ulterior de mine.

End of part II

Edited by mirceajo
  • Like 1

Share this post


Link to post

Part III

Dupa studiu si discutii a venit ziua in care incepe operatiunea volanu'.
Nu puteam incepe fara niste poze..
22.thumb.jpg.612c7d6b96cd29f4d09946dc776d246a.jpg24.thumb.jpg.a9003023620cadaf54c1feee5d15afd9.jpg26.thumb.jpg.2a16925db3c6666b1abd576fedaee7af.jpg23.thumb.jpg.932327bf6219a844e29d3d2abc44521d.jpg

Ulterior mutarea volanului a durat cam 5 zile (dar nu consecutive), iar singurul avantaj a fost ca pompa de frana este tot pe stanga si am profitat de montajul pompei de frana sa pun restul. 
Nu o sa detaliez aici operatiunea de transplant dar pot spune ca masina nu este conceputa pentru mutarea volanului de pe o parte pe alta (adica nu ai sablon).
De mentionat ca nu am pus sudura pe masina. surplusul de gauri au fost astupate cu aluband, iar la filtru de polen si motorasul de stergatoare am facut sablon (adica taiat de pe o caroserie de pe o nubira din dezmemebrari). La fel si piesele pentru transplant au fost luate de pe aceasi masina, fara sa umblu la nubira gri.

To be continued..
 

  • Like 2

Share this post


Link to post

ce face omu pentru o schimbare de culoare 😋  big like 

Share this post


Link to post

Poze de la mutarea volanului:
27.thumb.jpg.772a9c11a7502676951a50f7b78461d1.jpg28.thumb.jpg.aadc7f0558b7cb8777e1b6f2afb5292f.jpg29.thumb.jpg.d9c13f323609b12bf49bace9e68f5887.jpg30.thumb.jpg.f017fce97251689d0860bdab007be719.jpg31.thumb.jpg.04de217701f60bc547fc567aff3ecf83.jpg32.thumb.jpg.4f46ff0ca33b0c78162e1d28c8fbb545.jpg33.thumb.jpg.ba07f3149106e63b6106a7191c578cca.jpg34.thumb.jpg.92268ad358af279494d5f3ea0d236172.jpg35.thumb.jpg.5a1e1ab222dcc06bc0d364a8869aa7a7.jpg36.thumb.jpg.5a5c0c9ba16385ff07748a5697117c2a.jpg37.thumb.jpg.fa5a567dba24fc2a28effd7f972b8f5b.jpg38.thumb.jpg.d7f0ff9a0596f3683e2f0b1c4cae0478.jpg39.thumb.jpg.cbceb959a6990ff959e4a2ff9fb1e5fd.jpg40.thumb.jpg.1003feb7f127eadf23762c8b7b137018.jpg41.thumb.jpg.f54af542de8ee6b82d37bc2b5e0c2033.jpg

Cele mai dificile piese au fost caseta de directie si stergatoarele.
La caseta de directie i-am facut prinderi noi (suruburi prin podea din interior spre exterior + 1 un suport extra de kalos pe surubul original al caroseriei).
La stergatoare, am avut mare noroc, ca prinderea bratului stang este din fabrica, a trebuit sa adaug suportul bratului drept si de taiat caroseria pe forma, iar pe partea dreapta am astupat gaura cu aluband (se vede in poze).
Poze dupa ce am asamblat masina, pana la urmatoarea etapa.. Bonus inmatricularea masinii cu numerele pe care le aveam pe cielo 🙂 (de aici am plecat cu LON-ul):
19.thumb.jpg.2fe6e60f1eb850817dd8bfc5324ffbda.jpg42.thumb.jpg.7e38b94fddfeb9245d4955807b4760dd.jpg47.thumb.jpg.914410f781ac8c3bd02372b2f0e683d1.jpg48.thumb.jpg.ab1fcce3bf87142825f16010dea032a8.jpg49.thumb.jpg.f9ea54d54eacd2b8530e629bae417113.jpg15.thumb.jpg.bd96c95d08f2c200211e6ee9e61747d9.jpg50.thumb.jpg.065691135db89a45f76075a243fb1b45.jpg51.thumb.jpg.0d8faec59f474f27f2e1c9f7b7107ce9.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post

Urmatoarea si cea mai dificila etapa a fost mutatul interiorul, clima si tras instalatia electrica cum trebuie (nu-mi mergeau unele chestii 🙂 ).
Pentru aceasta etapa a intrat nubira gri la desfacut si am luat dupa ea tot interiorul (clima, scaune + fete usi cu piele, bord, ceasuri, mahon si plastice, instalatia usi fata).
La capitoul instalatie electrica, am avut una noua de 1.6 euro 3 (luat de ceva ani cu 20 lei de la Radacini) + combinata cu instalatie din bord pentru clima de 2.0 euro 2, o feerie 🙂

A fost ceva distractie avand in vedere ca masina este 2.0 euro 3 cu ECM la motor, iar restul instalatiilor cum am spus mai devreme. Practic am luat instalatia de interior si rearanjat pinii care merg in panou de sigurante, iar la instalatia de bord, rearanjat 3 pini la mufa care comunica cu cea a motorului si adaptat mufa pentru cutia de viteze (becuri bord si butoane Power si Hold), adaptat inchiderea centralizata si impobilizatorul + fire pentru a indica benzina (aparent indicatorul de nivelul al benzinei trece prin ECM).
Toate astea de mai sus si a pornit masina 🙂 cu mentiunea ca nu mergeau farurile si stergatoarele dar au fost rezolvat ulterior (trebuiau reordonate niste fire).
P.S. Pentru stergatoare am apelat la maestrul Dj (pentru ca dupa o sedinta de 3 ore de nervi am renuntat, m-am declarat invins), el a reusit sa le rezolve.
Poze de la operatiune si stadiul actual al masinii:

54.thumb.jpg.d3db5b40e91ff1aa8be17c45e3bb48ae.jpg55.thumb.jpg.ccd9126f54eca4a737577b5310b68119.jpg

Restul pozelor in urmatorul post 🙂 am pus prea multe..

  • Like 4

Share this post


Link to post

Cu RAR-ul cum faci? o treci cu volan pe stanga sau ramai in acte cu volan pe dreapta? Sau nu era scris nicaieri?

Nu era mai simplu sa zici ca faci recarosare la aia gri?

Share this post


Link to post

Si restul pozelor:
56.thumb.jpg.29d8678b61cfff42124beedae04bcfbe.jpg57.thumb.jpg.3b9fea3bc6069064c4a92c60b294f76d.jpg60.thumb.jpg.897e8e20e085d9e125b3f2ff94a477e8.jpg62.thumb.jpg.d8078d6682a7d16a295e126959a8a9db.jpg63.thumb.jpg.710ac1919e079296f5f22af9eab06dc3.jpg64.thumb.jpg.3babb95ba2150a0465bfc91823acbf66.jpg

Urmatoarea etapa: mutat suspensie sport, frane si roti.

  • Like 4

Share this post


Link to post
13 minutes ago, ches said:

Cu RAR-ul cum faci? o treci cu volan pe stanga sau ramai in acte cu volan pe dreapta? Sau nu era scris nicaieri?

Nu era mai simplu sa zici ca faci recarosare la aia gri?

Dupa cum vezi masina este inmatriculata, deci nu am treaba cu RAR. Dar ca sa nu stau cu stres la ITP voi rezolva (adica factura service autorizat si mers la RAR pentru autorizare).
In acest moment in talon nu scrie nimic, deci nu bate la ochi.
Recarosarea, NU.. pentru ca procedura este greoaie (mers cu masina la RAR, cea gri, primit acord, dupa mers cu aia visinie la RAR, autorizare, schimbat culoare, etc..) plus ca nubira gri este 1.6 euro 2 in acte..

  • Thanks 1

Share this post


Link to post

Îmi place nebunia. Deci cat spuneai că vrei pe ea?

Share this post


Link to post
59 minutes ago, varais said:

Îmi place nebunia. Deci cat spuneai că vrei pe ea?

Consuma mult :))

Share this post


Link to post

Îți dau un M3 la schimb și ies mai ieftin la consum.

Share this post


Link to post

 Felicitări inca o data pentru nebunia asta de Nubira. 🙂

Senzatia aia pe care o ai cand stai in stanga si duci lipsa de volan si pedale, nu se compara cu nimic :)).

Nu o sa uit curand faza din seara in care ai adus-o cu Lucian la șufă si ai trecut glont pe langa mine fara prea mult efort. :))

received_615179055602562.jpeg

received_291743425100492_800x600_1280x960.jpeg

  • Thanks 1

Share this post


Link to post

Hai ca am fost productiv sambata, am reusit sa mut suspensia sport si rotile. Bonus brate si bilete antiruliu (pe fata), noi.
Asa ca am iesit la plimbare pana la tara (170 km) pentru test, apoi spalatorie.
60899971_447212982515690_4476040600348524544_n.thumb.jpg.eeb4c4ce31da18e5e173953203bd4769.jpg60981111_1061413637398983_6345213996815089664_n.thumb.jpg.bc67c2e79489b31191cf458a3732f2ab.jpg61439013_410866076171514_2769534004976680960_n.thumb.jpg.99c5bcb7599ab861bad724d8f43dc023.jpg60968286_346688282716832_7155467333916426240_n.thumb.jpg.666a925258ef1439e15d0744324bcf9d.jpg60907136_437160770178726_1143508267733876736_n.thumb.jpg.0296e9d6bcf6f159b0578c1af8666524.jpg61458850_633597697109090_1462481474329509888_n.thumb.jpg.89d99fea626bfd50880c47a5c9d45804.jpg

Si cum se activeaza romanul cand vede ca il depaseste o nubira lasata, iar el are un A3 cu volan pe dreapta de IL.. mi-a parut rau pt el, dar pe la 180 a cedat, cu toate ca ma asteptam sa urce mai mult..
61182702_419459458835694_510259015461109760_n.thumb.jpg.02245c7a0af6eec36054999dffb35275.jpg

Si o noua achizitie pe care o caut de ceva timp si probabil ajunge prin iulie... volan impracat in piele OEM
61239472_2360791577525675_7194090295477141504_n.thumb.jpg.f464601b6b96aa0d95f56716c0c2d8a9.jpg

 

  • Like 1

Share this post


Link to post

Arata ca noua! 

Ai stergator spate? 😃

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...