Jump to content
Sign in to follow this  
mirceajo

Nubira Ii

Recommended Posts

Nubi a primit rotile de vara si multa rugina :(

Din pacate nu prea mai merita investitia in reparare..

Tre sa ma duc sa-mi iau caroseria de la Radacini :) )

  • Like 1

Share this post


Link to post

Pana o iei tu rugineste si aia in depozit.

Sau o dau aia la fer vechi :)

Hai odata, promit ca iti intind electrica de placere la caroseria aia noua.

Ii facem si antifonare belea cu aluband peste tot, premium o facem sa auzi tzantzarul cum bazaie la 120 la ora :P

  • Like 1

Share this post


Link to post

Hai ca am scos-o la spalat si plimbare..

post-7636-0-79518900-1494622288_thumb.jpgpost-7636-0-80376900-1494622293_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Nubi si-a cam facut de cap si anume a omorat 2 baterii. Avea 1 consumator care s-a dovedit a fi blocajul schimbatorului de viteze. Blocajul este magnetic si avea polaritatea invers, deci era tot timpul activ. El trebuie sa fie activ doar la actionarea pedalei de frana.

Ca noutati, Nubi a primit oglinda interioara heliomata de la Evanda cea donatoare, deci inca o dotare in plus :) Iar pe viitor ma bate un gand sa iau sistemul de pliere oglinzi si sa-l pun Nubirei, mai vedem :)

 

Edited by mirceajo
  • Like 2

Share this post


Link to post

A trecut ceva timp, dar intre timp Nubi a trecut la suspensia stock (jeep style), cu alte cuvinte este pregatita de iarna.

Am zis ca dupa patania de asta iarna cu cutia, am zis sa nu mai chinui masina si iarna asta. Iar Eva la garaj :)


post-7636-0-24248700-1506109744_thumb.jpg

Edited by mirceajo

Share this post


Link to post

Acum arata ca o trotineta :p

Dar decat sa ii nenorocesti cutia, mai bine asa.

Share this post


Link to post

Mie imi place cum arata. Nubira merge bine pe original, in afara de jante de aliaj eu unul as completa cu geamuri ionizate sau cu folie omologata.

Astept cu interes la inceputul lunii octombrie sa achizitionez la un pret modic o Nubira2 2006 cu care sa imi fac de lucru. Dupa ce o iau, ii fac si eu topic si revin la intalniri.

Keep up the good work!

 

Share this post


Link to post

Eu am "rau" de inaltime :) ) Dar avand in vedere ca am 2 masini acum, una poate fi inalta, cel putin la iarna :) ) Dupa revine la normal.

Share this post


Link to post

Salutare!

 

Odata cu venirea temperaturilor scazute, Nubi si-a intrat in rol.

Asadar a inceput sezonul rece cu o testare pe dyno la Racing Code

post-7636-0-29785300-1509978379_thumb.jpgpost-7636-0-49034300-1509978385_thumb.jpg

Rezultatul Dyno a fost 114 CP cu 152 Nm iar pe foaie eu am 133 CP cu 184 Nm. Putin cam ciudata masuratoarea, avand in vedere ca am 22.000 km de cand am refacut motorul! Este adevarat ca toba de mijloc si finala sunt de 45mm si nu 50 mm cum era normal si sa spunem ca cutia ar fi putin obosita dar totusi pe asfalt eu nu simt asta. In trafic ma tin cu Dj cu Bmw-ul si cu multe alte masini :) )..

Sfatul lui a fost sa pun evacuarea care trebuie si sa maresc compresia prin alezarea chiuloasei cu 1.5 mm si o garnitura subtire, dar este prea SF :) .

 

Pe de alta parte masina sta din februarie pe dreapta si nu a avut parte de alergatura ceea ce am simtit si la drum. Dupa Dyno am plecat la Caciulata iar pe autostrada am simtit ca nu trage prea bine, zgomotoasa, consum marit si nu am mers mai mult de 170 km/h, in rest mers normal. A doua zi am fost la Sibiu si am alergat putin pe valea Oltului, mai ales la intoarcere spre Caciulata. Iar ieri de la Caciulata pana la Bucuresti i-am rupt gura, ca sa-si aduca aminte misunea ei in viata :) ) mai ales pe autostrada unde am mers 150 km/h + si vreo 4 varfuri de 210 pe ceas iar pe waze aveam 200, deh anvelope iarna mai mici 195/50R15 in loc de 195/55R15 :)

post-7636-0-17846800-1509978926_thumb.jpg

 

Pot spune ca merge mult mai bine si am venit si cu un consum mai mic in ciuda faptului ca i-am rupt gura. Poate acum trebuia dyno, cine stie..

 

P.S. cu ocazia plecarii la Valcea am pus si rotile de iarna :)

post-7636-0-71393100-1509978937_thumb.jpg

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post

i-ai spus inainte de Dyno ce motor are..? sau a cautat-o in baza de date ca pe o Nubira 1.6 ?

Share this post


Link to post

Trebuie sa merg si eu la "DINO"

Daca imi ies mai putin de 240 cai nu platesc pentru test.

----240 la roata ,sa fie clar :-@

Edited by florinellll

Share this post


Link to post

Sfatul lui a fost sa pun evacuarea care trebuie si sa maresc compresia prin alezarea chiuloasei cu 1.5 mm si o garnitura subtire, dar este prea SF :) .

 

 

Fa bine si stai cuminte !

Share this post


Link to post

1,5mm e f mult. La Cielo limita maxima e 0,8mm, banuiesc ca nici la Nubira nu e departe

Share this post


Link to post

Salutare!

 

Ieri la intalnire am verificat compresia cilindrilor si avem asa:

Piston 1post-7636-0-47808100-1510313270_thumb.jpg Piston 2post-7636-0-48424800-1510313299_thumb.jpg Piston 3post-7636-0-19797500-1510313314_thumb.jpg Piston 4post-7636-0-21806600-1510313339_thumb.jpg

 

In rest o mica sedinta foto:

post-7636-0-23589400-1510313527_thumb.jpgpost-7636-0-30674300-1510313503_thumb.jpgpost-7636-0-14171300-1510313509_thumb.jpgpost-7636-0-58457100-1510313516_thumb.jpgpost-7636-0-42313900-1510313522_thumb.jpgpost-7636-0-24864600-1510313416_thumb.jpg

 

Mi-am adus aminte, am condensatorul spart si a pierdut freonul, deci trebuie un alt condensator :) Are careva?

  • Like 1

Share this post


Link to post

Salutare!

 

Sa dam praful la o parte si sa va prezint proiectul 2018 :)

 

Asadar totul a inceput cu "prietena" noastra comuna si anume rugina :) Rugina asta a fost foarte infometata si a papat ambele praguri + oale amortizoare spate, iar masina a ajuns un cazan. Cazan cazan, dar cu multe optiuni :mrgreen: .

Si iata asa a inceput proiectul recarosarea Nubirei dupa reteta: cauta masina mai buna (povestea cu caroseria noua de la radacini, a picat) si schimba tot.

 

Deci se ia una bucata cazan dar cu caroseria buna:

post-7636-0-28352700-1521540165_thumb.jpgpost-7636-0-83041500-1521540175_thumb.jpgpost-7636-0-75302700-1521540185_thumb.jpg

 

Dupa care te apuci de treaba:

post-7636-0-01290800-1521540299_thumb.jpgpost-7636-0-64127800-1521540315_thumb.jpgpost-7636-0-95887700-1521540338_thumb.jpgpost-7636-0-91067300-1521540369_thumb.jpgpost-7636-0-12523800-1521540383_thumb.jpgpost-7636-0-43062000-1521540417_thumb.jpgpost-7636-0-50526100-1521540455_thumb.jpgpost-7636-0-70346900-1521540476_thumb.jpgpost-7636-0-01179000-1521540484_thumb.jpgpost-7636-0-08009100-1521540510_thumb.jpgpost-7636-0-09455600-1521540519_thumb.jpgpost-7636-0-02518900-1521540579_thumb.jpgpost-7636-0-29862000-1521540590_thumb.jpgpost-7636-0-41245000-1521540600_thumb.jpgpost-7636-0-78646700-1521540614_thumb.jpgpost-7636-0-71310400-1521540636_thumb.jpgpost-7636-0-74162800-1521540649_thumb.jpgpost-7636-0-82014400-1521540669_thumb.jpgpost-7636-0-51943700-1521540686_thumb.jpgpost-7636-0-90619400-1521540704_thumb.jpgpost-7636-0-90118500-1521540768_thumb.jpgpost-7636-0-71309300-1521540816_thumb.jpg

 

Iar la final arata cam asa:

post-7636-0-78007300-1521540829_thumb.jpg

 

Pot spune ca toata masina mi-a trecut prin mana si am folosit 95% din piesele masinii mele.

La exterior am schimbat tot, chiar si asnsamblu stergatoare :) ), la interior a ramas doar plafonul si placajul spate de la difuzoare, iar pe sub ea puntea spate, rezervorul si toba finala (arata mai bine ca a mea). Bine, nu am schimbat conducte, protectile de la evacuare si canistra de vapori, in rest tot! :banana:

Cu aceasta ocazie am facut revizia (ulei + filtre) si verificarea pieselor/subasnsamblelor, gresarea fiecarui surub (s-a vazut la masina mea ca s-a desfacut tot de pe ea . Singurul defect pe care l-am gasit a fost o glisiera etrier spate.

Tot acum am revenit la arcuri sport FK (noi) + inlocuit flanse si calorifer (nou si origine).

 

Acum mai am de montat inchiderea centralizata si inca cateva detalii (reglat capota fata, curatat tot si pus mochetele portbagaj).

 

Pe viitor am de inlocuit garnitura baie ulei + simering palier ,dar la vara.

 

P.S.1 Operatiunea a fost facuta in 2 oameni in week-end-ul ce a trecut si in 2 etape. Prima etapa a inceput Vineri la ora 22:00 si am terminat Sambata la 18:00 (adica inlocuit motor/cutie si toata articulatia + suspensia). Dupa am inceput Duminica la 09:00 si am terminat Luni la 05:00 (adica inlocuit interior + bord cu clima si exterior). A fost rupere la capitolul oboseala dar rezultatul este priceless!

P.S.2 Multumesc lui Lucian Achim pentru ajutor! Pentru cine nu stie el are cealalta Evanda din poza pusa mai sus.

 

 

  • Like 4

Share this post


Link to post

Felicitari! Esti nebun! :) Urmeaza RAR?

Share this post


Link to post

Nop! Inmatriculare, am acte la masina, este mai ieftin decat RAR.

 

Share this post


Link to post

Bravo bobitza, ai facut-o asa pe sustache si binenteles, iarna, cand iti place tie mai mult :)

Share this post


Link to post

Pardon! Eu am inceput primavara (vineri, sambata), nu este vina mea ca am terminat-o iarna (duminica) :) )

 

Share this post


Link to post

Felicitari, ai facut-o foarte rapid, nici la service nu o terminau in 3 zile :)

Edit: Usile le-ai luat de pe cea veche? Mi se pare ca sunt mai inchise nitel la culoare.

Edited by ches

Share this post


Link to post

La recarosare, doar aripa fata dreapta a ramas, pentru ca a mea era stramba, in rest tot inlocuit.

Urmeaza si vopsitorie, dar sa vedem cand..

 

P.S. 40 de ore a durat efectiv lucrarea :)

 

Edited by mirceajo

Share this post


Link to post

Nebunie...

Share this post


Link to post

Si te apuca numai iarna si pe tine :) ) E bine si asa, ca ai avut un loc caldut unde sa lucrezi.

Share this post


Link to post

Si te apuca numai iarna si pe tine :) ) E bine si asa, ca ai avut un loc caldut unde sa lucrezi.

Ce nu intelegeti ca m-am apucat primavara pe 15 grade :) ) nu este vina mea ca a venit iarna intre timp :)

Edited by mirceajo

Share this post


Link to post

Sa ne zici dinainte cand te mai apuci de proiecte de-astea sa ne pregatim de iarna :P

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...