Jump to content
Sign in to follow this  
lowlife

O Nubira Ii Rablagita

Recommended Posts

La cat ai dat pe ea si cat ai mai bagat in Nubira asta, n-o cumparam nici daca mi-o dadea nesimtitul de samsar pe degeaba! Exista masini mai bune la banii aia!

Share this post


Link to post

gowriel: singurele probleme au fost o garnitura de capac (care am inteles ca e buba comuna) si aerisitorul blocat :) restul sunt consumabile. Ah, ca la Nubira se gasesc doar rahaturi si pica extraordinar de repede, e partea a doua. Nu mi se pare insa un capat de lume ca dupa 5 ani sa schimb piese de 300eur.

 

zzz.jpg

 

PS: mi-a aparut masina intr-un clip :roll:

 

Share this post


Link to post

@lowlife explica-mi te rog despre ce aerisitor e vorba? este cumva cel pentru gazele din carter?

Share this post


Link to post

:lol: Aerisitorul etrierului (ai poza mai sus)!

Share this post


Link to post

 

 

zzz.jpg

PS: mi-a aparut masina intr-un clip :roll:

 

 

:) yoo in clipul cantaretului de muzica rep Tarzy cu baietii rai de cartier din brazda yoo ...bine ca nu au lovit-o in timpul actului "artistic".

Share this post


Link to post

foarte bine ai facut ca ai luat alt etrier :)

Arata bine masina,este intretinuta. Foarte bun uleiul si bujiile

Edited by paneuroil

Share this post


Link to post

De atunci am mai dat 450 lei parca pe piesa care leaga volanul de coloana de directie si inca 300 lei sabotii spate si pe manopera schimbat... 750lei.

 

Imi fac probleme si injectoarele de benzina, mama nu merge deloc pe benzina (exceptand pornirile) si s-au infundat. Am folosit un aditiv de benzina pt desfundat, am mers cativa zeci de km mai turat si erau ok. Dupa cateva saptamani, e la fel..

 

 

 

foarte bine ai facut ca ai luat alt etrier :)

Arata bine masina,este intretinuta. Foarte bun uleiul si bujiile

 

Abia am gasit etrier. Uleiul este bun, da, am facut la A4 4-5 schimburi si sunt foarte multumit :)

 

 

:) yoo in clipul cantaretului de muzica rep Tarzy cu baietii rai de cartier din brazda yoo ...bine ca nu au lovit-o in timpul actului "artistic".

 

Da, foarte rau famat cartierul.. :)

Edited by lowlife

Share this post


Link to post

Am rezolvat cu injectoarele, le-am schimbat si trage foarte bine pe benzina.

Dar am dat de alta :) ) garniturile erau casante si 1-2 s-au ciupit. Problema e ca nu gasesc altele. Nu mai gasesc nici injectoarele vechi, sa le probez, astfel ca imi pierde presiunea din rampa si porneste dupa cateva (multe) secunde..

 

Am schimbat iar ambreiajul. Cu cel vechi era ceva in neregula de la montaj, in fine.. 280 lei placa originala din fabrica, disc sachs si rulment luk cred. E ok acum.

 

Am fost nevoit sa plec cu ea la drum lung si am vazut ca nu am freon. Ok, bagam freon... dupa intervale aleatorii (2-30min), se opreste AC-ul, se stinge beculetul. Cred ca e o problema de la switch?

 

IAR am zgomot de rulment si cred ca sunt fix mizeriile de pe spate schimbate in vara.

 

Cutia e vai de ea, nu inteleg la ce s-au gandit proiectantii (am inteles ca e facuta de koreeni, nu au preluat cutiile GM). E inuman ca la 0 antifonare sa ai atatea ture intr-a 5-a la 100km/h.

 

Intr-un prag a intrat rugina, slava domnului ca e de metal si e parte comuna din caroserie, trebuie acum sa caut si tinichigiu...

 

Partea buna e ca am facut 120km cu 20 lei.

 

20170513_145225.jpg

Edited by lowlife

Share this post


Link to post

Daca si masina asta are antifonare zero(este loc de mai bine, dar.acum la ce.masina nu este).. fara suparare.. dar cu toba stock si masina in mintile ei ulei bun rulmenti.. gume bune.. nu prea mi se pare zgomotoasa la viteze decente.. 120 130.. ..

 

Ps garnituri gasesti universale cauta kituri.. pe olx.. tre sa nimeresti dimensiunea

Share this post


Link to post

Am rezolvat cu injectoarele, le-am schimbat si trage foarte bine pe benzina.

Dar am dat de alta :) ) garniturile erau casante si 1-2 s-au ciupit. Problema e ca nu gasesc altele. Nu mai gasesc nici injectoarele vechi, sa le probez, astfel ca imi pierde presiunea din rampa si porneste dupa cateva (multe) secunde..

 

Am schimbat iar ambreiajul. Cu cel vechi era ceva in neregula de la montaj, in fine.. 280 lei placa originala din fabrica, disc sachs si rulment luk cred. E ok acum.

 

Am fost nevoit sa plec cu ea la drum lung si am vazut ca nu am freon. Ok, bagam freon... dupa intervale aleatorii (2-30min), se opreste AC-ul, se stinge beculetul. Cred ca e o problema de la switch?

 

IAR am zgomot de rulment si cred ca sunt fix mizeriile de pe spate schimbate in vara.

 

Cutia e vai de ea, nu inteleg la ce s-au gandit proiectantii (am inteles ca e facuta de koreeni, nu au preluat cutiile GM). E inuman ca la 0 antifonare sa ai atatea ture intr-a 5-a la 100km/h.

 

Intr-un prag a intrat rugina, slava domnului ca e de metal si e parte comuna din caroserie, trebuie acum sa caut si tinichigiu...

 

Partea buna e ca am facut 120km cu 20 lei.

 

20170513_145225.jpg

Foarte tare!!!!!

Share this post


Link to post

Daca si masina asta are antifonare zero(este loc de mai bine, dar.acum la ce.masina nu este).. fara suparare.. dar cu toba stock si masina in mintile ei ulei bun rulmenti.. gume bune.. nu prea mi se pare zgomotoasa la viteze decente.. 120 130.. ..

 

Ps garnituri gasesti universale cauta kituri.. pe olx.. tre sa nimeresti dimensiunea

 

Ce suparare, masina e ok per total si la banii astia nu sunt alternative mai bune, dar, sa fim seriosi, calitatea lasa muuult de dorit. Nemultumirea mea e ca la A4 pot sa iau piese facute in Germania pe care dau un ban si nu mai am treaba ani de zile, nu imi pica dupa cateva luni. Gasesc de asemenea si piese originale peste tot, si piese de 15 ani din dezmembrari pe care pot sa le pun pe masina si tot sunt peste ce cumpar nou la Nubira made in nu-se-stie-unde.

 

Esapamentul nu are nici o problema, tot zgomotul provine de la motor (si din nou de la rulmenti), de la 110km/h in sus se aude destul de pronuntat, plus ca depasirile la viteza aia se fac cu a 4-a si e si mai rau.

Gume de vara am GoodYear de 220lei bucata, crede-ma, nu m-am zgarcit, dar efectiv nu mai stiu ce sa cumpar. Am un singur furnizor de Daewoo in oras si fiabilitatea pieselor e cum e.

 

Sunt legat de ea prin prisma banilor aruncati raportat la cat as lua pe ea daca as vinde-o si mai ales a faptului ca are GPL si merg aproape gratis - idee in care am incarcat-o cu 400kg de pasageri si cateva rucsace, iar 317km cu AC pornit (cand a binevoit sa mearga, sa zicem 2/3 din timp) i-am facut cu consum GPL 8.4%, sau 63lei :o . Sta surprinzator de bine pe curbe odata ce incarci suspensia, cred ca ar beneficia f mult de pe urma unor arcuri sport.

 

In fine, de vandut nu am cui, mamei ii place, altceva cinstit nu am gasit pana acum la 3-4000e... asa ca ramane in familie.

Share this post


Link to post

Ia piese de la Radacini, onauto.ro sau de la epiesa.ro . Vezi si tu ce este la un pret mediu sau ce este "de firma" si nu o sa ai probleme. Am schimbat bucse, rulmenti, bascule etc la Matiz si n-am mai umblat la ele nici dupa 3 ani. Cand am avut Nubira simteam la fel ca tine, ca nu am de unde sa iau piese, dar pana la urma s-a dovedit ca magazinele unde ma duceam erau niste bisnitari ordinari care aduceau tot ce e mai ieftin de la chinezi si le vindeau ca "piese coreene". Din pacate mi-am dat seama abia dupa ce am bagat multi bani in ea.

Share this post


Link to post

si eu m-am "ars" cu piese si lichide contrafacute dar am renuntat sa cumpar din acele loc .. si am cautat la firme mai serioase si ce crezi am piese pe ea foarte bune care tin de atatia ani.. trebuie sa cauti bine doar...

Share this post


Link to post
On 6/28/2015 at 7:15 PM, lowlife said:

- discuri: Hi-Q 220lei (aceeasi poveste)

- placute ??? 60lei

 

Placutele sunt gata, varza, gunoi. Nu stiu daca au 15k km. Aveam impresia ca le-am schimbat in 2017, surpriza, era vb de 2015... noroc cu topicul asta. 

Caut praguri sa le schimb...

Share this post


Link to post

Am refacut franele - garnituri si pistonase pe etriere, am mai schimbat niste fleacuri si mergea tipla masinuta. Zic mergea pt ca i-am lasat-o mamei care a busit-o, i-am (far, aripa, brat) si dupa nu a mai condus-o deloc. 

Astazi la 105k km am dus-o la fier... ~1150kg fara gpl si cu rezervorul benzina aproape gol. Regret nespus, insa asta e.
O masina perfecta pt ce am avut nevoie 🥺

the-end.png

  • Sad 5

Share this post


Link to post

Poza e trista rau, un peisaj dezolant 😐

Orice cal ajunge gloaba, asa ca spor cu noua masina! 😁

  • Like 1

Share this post


Link to post

Nu vreau sa fiu hater si rautacios dar ai facut o mare prostie 😐 mare pacat de ea , nu merita sincer...

Edited by Mark-Damas 97' 98'

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...