mikeing75 Posted April 25, 2005 Salutare! Am observat ca Tico al meu pierde ulei in zona unde se afla pompa de benzina,bateria si cutia de viteze(nu pot sa-mi dau seama pe unde scapa sigur).M-am uitat la nivelul uleiului din cutia de viteze si este bun.Am verificat si nivelul din baia de ulei si a scazut putin sub maxim.Cam cum as putea sa-mi dau seama de unde se scurge uleiul?Ca m-am saturat de mizeria care se face in zona aia... Share this post Link to post
tribunul Posted April 25, 2005 "Parerea mea", ca si eu m-am lovit de aceiasi problema, adica pierdeam ulei. Vezi ca am mai discutat "un pic" pe tema asta, nu prea esti atent! Cred ca ai 2 posibilitati pe unde pierzi ulei: - pe la garnitura de la capac culbutori, daca da nu-i nici o problema se schimba repede (garnitura) si nu e scumpa, iti recomand sa-i pui si o pasta pentru o etansare mai buna. Daca pierzi pe aici poti sa ai ulei pe cutie dar nu departe (nu ajunge la baterie), curge prin prelingere. ATENTIE: exista un surub mai mic, vezi sa-i pastrezi pozitia. - pe la pompa de benzina, daca pierzi pe aici, poate sa-ti ajunga uleiul pana la baterie. Adica daca ai gasit bateria murdara de ulei, cel mai probabil este pompa de benzina. Solutie: Se inlocuieste pompa. SPOR LA TREABA Share this post Link to post
mikeing75 Posted April 26, 2005 Pompa de benzina as putea s-o schimb eu fara sa mai apelez la un service?Tu ai schimbat-o singur sau ai fost la un service? Share this post Link to post
tribunul Posted April 26, 2005 Eu am avut probleme cu garnitura, dar pana sa-mi dau seama ce este (pe unde pierd ulei) am cam cercetat (intrebat) si de aceea am ajuns la concluzia asta. Incearca s-o schimbi cu cineva care a mai schimbat, sa nu fie ceva chichite pe care nu le stii. Asa la prima vedere pare simplu. Mai intreaba sau cauta pe forum pana gasesti pe cineva care a schimbat pompa de benzina. Share this post Link to post
pankrator Posted April 26, 2005 nu trebuie sa mergi la service sa schimbi pompa de benzina.Eu am schimbat sapt. trecuta si in 30 de min am terminat.Este un tutorial pt asta pe forum. Share this post Link to post
mikeing75 Posted April 26, 2005 Mersi...am sa caut pe forum cum se schimba pompa de benzina(daca o fi de la ea) Share this post Link to post
Leutzu Posted April 26, 2005 Din ceea ce ai scris tu, eu zic ca este pomba de benzina. Uite-te la ea si vezi ca dedesupt este o gaurica...ai ulei in acea gaura? Daca da este pompa, daca nu... De schimbat am schimbat-o eu si a fost destul de usor...mie mi-a schimbat-o soran cam un 35min (nu aveam sculele necesare). Share this post Link to post
darem Posted April 26, 2005 Si cumva motorul avea un mers un pic cam neregulat adica o turatia variabila la ralanti? Si la mine a aparut un pic de ulei pe la pompa si pe la garnitura de la capacul culbutori! Share this post Link to post
Leutzu Posted April 26, 2005 Dupa schimbare pot spune ca trage mai bine, si merge parca unpic mai rotund (nu este reglat de 10k km). Inca mai poti sa mergi cu pompa asa (eu am mers cam 2 luni din mom in care am obs ca este putin ulei acolo pana cand mi-a improscat bateria cu ulei si inca 1 luna dupa) oricum nu-ti recomand sa nu ramai in drum...eu am avut noroc. Share this post Link to post
mikeing75 Posted April 27, 2005 Din ceea ce ai scris tu, eu zic ca este pomba de benzina. Uite-te la ea si vezi ca dedesupt este o gaurica...ai ulei in acea gaura? Daca da este pompa, daca nu... De schimbat am schimbat-o eu si a fost destul de usor...mie mi-a schimbat-o soran cam un 35min (nu aveam sculele necesare). <{POST_SNAPBACK}> Am cumparat o pompa de benzina noua.Curgea pe la gaurica de sub ea(ca avea ulei pe acolo).Am inteles de la magazin si nu numai ca asta este o problema la multe Tico.Tu ai luat-o cu tot cu garnitura?Ca astia nu aveau garnitura la ea...Cam cat ar trebui sa fie de groasa si din ce material(ca as vrea sa mi-o fac eu)?Sau unde pot gasi una originala? Share this post Link to post
Leutzu Posted April 27, 2005 Si eu am luat pompa tot fara garnitura, dar am refolosit garnitura veche. Share this post Link to post
mikeing75 Posted April 27, 2005 nu trebuie sa mergi la service sa schimbi pompa de benzina.Eu am schimbat sapt. trecuta si in 30 de min am terminat.Este un tutorial pt asta pe forum. <{POST_SNAPBACK}> Ai avut garnitura la ea?Sau ai facut-o tu?Cam ce dimensiune trebuie sa aiba?Sa-i pun si niste silicon auto ca sa etanseze mai bine? Share this post Link to post
pankrator Posted April 28, 2005 baiatul din magazin era f dragut(beat cred) si mia dat garnitura pe gratis . Nu am pus silicon numai un pic de vazelina.Daca nu ai garnitura incearca sa folosesti pe ala vechi,daca e in stare buna. Share this post Link to post
mikeing75 Posted April 28, 2005 Am gasit pana la urma tot ce-mi trebuie la magazinelul Daewoo de langa Piata Muncii (pana si cablul de la kilometraj pe care nu-l gasisem la alte magazine similare.Acum sper ca nu o sa mai curga ulei pe acolo(ca si asa a curs cam destul).Cam ce ulei ar fi mai bun ca sa completez nivelul?10 w 30 este bunicel?Ca pe aici am auzit de 5w30 sau 5 w 40...sau mai bine il schimb pe tot cu tot cu filtru? Share this post Link to post
Leutzu Posted April 28, 2005 NU COMPLETA uleiul decat daca bagi acelasi fel si aceeasi marca cu cea din motor. Cel mai bine iti schimbi tot uleiul. Uite aici despre uleiuri :http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=2837 Share this post Link to post
tribunul Posted April 28, 2005 Exista o politica pe piata " completeaza cu ulei doar de la acelasi producator" dar daca vrei sa completezi 100-200 grame merge cu orice, e bine sa-i pastrezi caracteristicile, ex: 10W40 !!! Share this post Link to post
Leutzu Posted April 28, 2005 Problema in care completezi cu uleiuri de marca diferita nu se puna ca pui cu alte caracteristici, dar e bine stiut ca 2 uleiuri de exemplu 10w40 nu sunt identice tocmai datorita aditivilor care sunt pusi in ulei. Problema "care este" provine de la riscul ca intre cele doua uleiuri sa aiba loc reactii si in urma acestora sa ramana un loc care sa nu fie gresat cum trebuie...si...uite asa te trezesti ca "am nevoie de o segmentare". Share this post Link to post
greier Posted September 16, 2006 salut tocmai mi-am achizitionat si eu un tico si am observat k facea cateva mici pete de ulei in parkare...m-am uitat si era filtrul cam slabit adik l-am mai strans cu mana cateva 2-3 ture..shi ink tot mai picura nush dak la fel de mult ...baia de ulei nu e sparta sau surubul de golire din spte si nici garnitura nu cred ca am strso si nu e de la baie .e de mai sus am auzit k ar putea avea un orificiu de evacuare a uleiului in plus ceea ce am observat p joja k e cam ridikat nivelu uleiului ...dak careva a mai intanit o asemanatoare prblma v-as fi recunosktor ("> Share this post Link to post
Mircea Posted September 16, 2006 Fa-mi si mie o placere: citeste 2-3 alte postari de aiurea de pe forumul asta si vezi daca mai scrie cineva ca tine! Dupa ce faci asta iti raspund si la problema ta! Share this post Link to post
greier Posted September 16, 2006 Fa-mi si mie o placere: citeste 2-3 alte postari de aiurea de pe forumul asta si vezi daca mai scrie cineva ca tine! Dupa ce faci asta iti raspund si la problema ta!scuze pt greseala acum m-am logat si io prima data si mai greseste omu dak ai cum sa ma ajuti ar fi un gest ...frumos Share this post Link to post
Mircea Posted September 16, 2006 Da, dar mai inainte citeste Regulementul, nu mai scrie in limbaj IRC, foloseste majuscula la inceput de fraza/propozitie si nu mai cita mesajul anterior. Apoi, schimba filtrul de ulei pentru ca cel mai probabil s-a stricat garnitura. Baietii pe aici folosesc filtre mann sau nipparts. Share this post Link to post
Senna Posted September 17, 2006 Mi se pare enorm sa se mai lase filtrul insurubat 2-3 ture... Uita-te sau da cu o carpa pe dedesuptul filtrului de ulei si vezi daca exista pe acolo pierderi. Daca da, strange-l si cu o cheie universala de filtre, asa ar fi normal. Share this post Link to post
tribunul Posted September 18, 2006 Am avut si eu un filtru de ulei care a cedat (probabil garnitura), oricat am incercat sa-l strang tot curgea. MANN a fost si la mine solutia, este putin mai mare si se potriveste mai bine. Share this post Link to post
greier Posted September 18, 2006 (edited) Eu l-am tot strans si m-am uitat si la pompa de benzina ca am auzit ca e ceva des intalnit da cred ca sigur trebuie sa schimb filtrul orcum a inceput sa curga si mai mult adica face o pata pana dimineatza si mi-e frica sa nu ramana fara ulei. Pot sa schimb filtrul fara sa schimb uleiul?? Edited September 18, 2006 by VAXXi Share this post Link to post
tribunul Posted September 18, 2006 Daca ai un vas curat in care sa-l recuperezi poti sa folosesti uleiul din motor. Share this post Link to post