Jump to content
Sign in to follow this  
vasile_alecs

Instalatie GPL Pe Cruze

Recommended Posts

Salut !

urmeaza sa-mi cumpar un cruze 1,6 Ls+124 CP si ma gandesc ca pe viitor sa-mi montez instalatie de GPL,

am inteles de la un dealer din strainatate(Italia) ca e interzisa montarea de instalatii pe motorul de 1,6.

la noi in Romania la reprezentanta mi s-a spus k instalatiile actuale nu schimba proprietatile motorului

si nici nu creste uzura motorului (e vorba de instalatiile montate la servisul lor, unde au instalatii

special pentru fiecare model de autoturism).

va rog sa-mi spuneti ce parere aveti sau poate e cineva ce are montata o instalatie si ar putea sa-mi impartaseasca

niste pareri sau constatari.

va multumesc !

Share this post


Link to post

Ce ti-au zis cei de la reprezentanta este corect.

Share this post


Link to post

Dealerul din Italia, de ce a zis ca e interzisa montarea pe motorul de 1.6 ?

Share this post


Link to post

Se mai discuta tangential despre GPL pe Cruze pe aici, dar Cruze-le merita topic separat.

Share this post


Link to post

in Sibiu (de aici o sa i-au masina in 2 saptamani),mi-au spus ca

nu sunt probleme , in plus o sa am aceeas garantie(5 ani),

in Italia au spus parintilor mei ca nu se mai monteaza instalatii pe motorul de

1,6 deoarece le strica repede.

Multumesc pentru raspunsuri

Edited by vasile_alecs

Share this post


Link to post

Salutare colegi.Am Cruze din 2012, 1.6 benzina,124CP?Ma gandesc sa-mi pun instalatie gpl.E bine? Uzura motorului e aceeasi sau creste?



Si cat m-ar costa o instalatie pentru modelul meu???

Share this post


Link to post

Salut,

am montat o instalatie Tomasetti AGR2 ,cu acordul GTT, in 2011 august ,cu 900euro,fara pierderea garantiei, pe un motor 1,6(113CP) si per total pot spune ca sunt foarte multumit.Eram speriat foarte tare de consum,la inceputuri,si am decis sa instalez GPL care in momentul asta am parcurs cu el(GPL) aprox 19000 KM , si concluzia este ca merita toti banii.Masina merge foarte bine,consumul in oras este de 12-13 gaz (Bucuresti) si afara 7-8 in functie de viteza.Singura problema este ca la drumuri lungi martorul de la motor se aprinde.Am fost cu ea la service si mi-au spus ca este de la senzorul de amestec lambda.Au resoftat-o de cateva ori dar numai la drumuri lungi se aprinde .Cand ma intorc in Bucuresti si merg cateva zile acesta se stinge.Parerea mea este sa instalezi GPL fara frica ca nu este nici o problema.Statii GPL gasesti peste tot in tara si chiar in Europa.Succes

Edited by kaas1234
  • Like 1

Share this post


Link to post

Salut!

A mai pus cineva GPL pe Cruze1.6 (124 CP)?

Care e instalatia cea mai buna pentru acest model?

Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post

nu stiu de cruze dar un prieten si-a pus pe matiz si a zis ca la coada astepta un porsche cayenne.daca merge pe porsche de ce n-ar merge pe cruze

Share this post


Link to post

:o fftopic: Tipic autohton: sa-ti cumperi Cayenne (ca sa crape vecinii de necaz !), sa-i pui GPL si sa mananci iaurt cu mamaliga. Ar trebui inscris la Cartea Recordurilor. :aplauze:

Share this post


Link to post

Stai linistit ca am vazut destui cu iphone 5s si cu bascheti de 50 lei in" picere"

Share this post


Link to post

Off :Eu n-as da 50 ron pe bascheti :D

 

Edited by augustinionut

Share this post


Link to post

Mie mi se pare mai puțin de prost gust Cayenne pe gpl decât Cayenne diesel. Omul poate se simte vinovat de genocidul pinguinilor si vrea să facă un gest eco. În schimb ala cu dieselul se gândește doar la cât parizer își cumpără în plus din economie și nu se gândește că-și omoară vecinii de la bloc cu NOx...

 

Exista mașini turbo pe gpl mai performante decât versiunea pe benzină.

Edited by mr_
  • Like 1

Share this post


Link to post

asa-i.eu mi-as pune gpl si la avion daca as avea.de ce va suna rau gpl?la urma urmei e un combustibil de masina.are pedigree prost sau ce?daca il desconsiderati ,atunci ce ce nu va puneti la bucatarie aragaz pe benzina?eu unul as face o masina care sa nu aiba rezervorul principal pe benzina.sa aiba doar pentru pornire iarna adica sa fie el cel din locul rotii de rezerva

Share this post


Link to post

Nici nu m-am gandit sa dau acest inteles. Eu insumi folosesc GPL-ul dar, la un Cielo si la o Dacie 1300. Daca aveam bani sa-mi cumpar Cayenne mai intai ma asiguram ca am si cu ce-l intretine si nu m-as fi meschinarit la combustibil. Este caraghios. Iar daca ai bani si esti ecologist as recomanda un model electric sau hibrid. Iar pt. amatori exista si motorul alimentat cu paie si ciucalai (Stirling). :-j

Cat despre motoarele proiectate sa functioneze cu GPL - de obicei injectie lichida - (nu motoare convertite !), asa este, sunt f. performante si au numai un rezervor minuscul pt. benzina, eventual.

Ei, gata cu amuzamentul ca primim "castane" de la moderatori !

Share this post


Link to post

Exista si motoare convertite cu injectie lichida. La mine Nubira si ulterior Lacetti veneau convertite cu instalatii din astea inca de prin 2005 (instalatii olandeze Vialle). Insa ramaneau motoare convertite. Din pacate insa motoarele gandite din start pt GPL sunt foarte putine... eu am auzit doar de unul la Honda (de 1.7) care insa nu s-a comercializat niciodata. Cel putin in Europa daca te duci la un dealer si ceri masina pe GPL incearca sa-ti bage pe gat un diesel, e mai interesant (pentru ei).

 

Daca chiar esti ecologist, nu-ti iei SUV. Insa vezi tu, omul e un animal pervers. Vrea SUV sa moara dusmanii de ciuda si apoi isi cauta scuze spunand ca e hibrid si ca are 98g emissii de CO2 (int-un mod de functionare care n-are nimic de-a face cu realitatea), iar constructorii de masini fac tot ce pot ca sa intretina iluzia asta, in timp ce autoritatile le canta in struna.

Nici daca esti un bun crestin cu adevarat nu furi, nu minti si nu preacurvesti. Insa majoritatea le face ( macar doua din trei :D ) si apoi merge sa se spovedeasca ca sa se mantuie si ca sa simta mai presus decat restul pacatosilor. Dintotdeauna ne place sa ne auto-amagim ca suntem mai buni decat suntem.

 

Sa zicem ca eu chiar sunt ecologist si imi iau o Tesla, mai ales ca e o masina cool. Insa ce ma fac cu ea in Germania, unde cea mai mare parte din electricitate e produsa din carbune, care emite CO2, particule cat china si chiar radioactivitate mai mult decat o centrala nucleara?

 

Revenind la GPL, am vazut Mercedes, Saab si multe alte masini premium pe GPL. Seful meu si-a vandut un Jaguar cu motor de 3L iar olandezul care l-a cumparat l-a pus pe GPL a doua zi. Nu vad de ce ar tusi un Cruze pe GPL.

Edited by mr_

Share this post


Link to post

Salutare, am reusit sa pun Gpl pe masina. Pana in prezent sunt foarte multumit de cum merge masina.

Am pus TOMASETTO STAG 200 la Deva, la cei de la ECO KRAFT . E pusa de 2 saptamani asa ca nu am reusit

sa fac un consum. Aparent cred ca am si eu problema cu martorul la motor aprins. Cei care ati mai avut problema asta,

cum ati rezolvat-o?

Daca mai e interesat cineva de cum a fost pusa instalatia pot reveni cu niste poze pe forum.

 

 

Share this post


Link to post

Pai becul aprins inseamna eroare ECU. Care eroare se poate vedea intr-un service cu un scanner. Deci problema nu o ai cu becul, ci cu motorul.

Share this post


Link to post

 

În concluzie trebuie să merg la service. Cei de la Eco Kraft îmi spuneau să schimb bujiile si dispare problema. Bujiile au fost schimbate acum 2 ani, ar putea fii asta problema? Una peste alta masina merge foarte bune si pe benzina si pe gaz.

Multumesc pentru răspuns!

Edited by vasile_alecs

Share this post


Link to post

Ce raspunsuri,dau si astia!Cu bujiile,ai o problema,numai in sensul ca,la GPL reduci distanta intre electrozi la 0,8mm,pentru ca scanteia se propaga mai greu prin mediul umed al GPL-ului.:Nu e nevoie,nici macar de a pune bujii speciale pentru GPL,pentru ca,exista si asa ceva,bineanteles,pentru bani mai multi.Asa ca,daca bujiile nu sunt mancate si n-ai depasit nici kilometrajul prescris cu ele,lasa-le pe loc.

Share this post


Link to post

Cu bujiile am depășit 9000 de km față de durata lor de functionare. În schimb am schimbat locația de unde alumentez cu GPL si nu s-a mai aprins martorul la motor, am facut totuși o programare la un service autorizat chevrolet.

Share this post


Link to post

Am reușit să merg cu masina la fosta reprezentanta chevrolet, martorul la motor s-a aprins dand eroare la amestec bogat al combustibilului. În concluzie masina nu are nimic si trebuie să am greje de unde alimentez cu GPL. Ms tuturor pentru răspunsuri !

Share this post


Link to post

Atunci,toata electronica aia asociata unei instalatii secventiale si,se spune,aflata in coordonare cu electronica motorului,la ce mai serveste,daca totul e la noroc,dupa cum nimeresti statia GPL?

Sa fim seriosi!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...