Jump to content
Sign in to follow this  
Andrei__1

Adaptare Climatizare Automata Pe Nubira Ii Cu Ac

Recommended Posts

Salut!

 

Am ocazia sa cumpar de la dezmembrari un modul de climatizare automata de pe Nubira II si vreau sa il montez pe Nubira mea. Diferentele sunt uriase, la climatizare totul fiind automat, deci as achizitiona urmatoarele:

 

- Modulul de comanda;

- Instalatia electrica cu tot cu senzorii de temperatura;

- Modulul de aer conditionat (cel care se afla in bord si cuprinde radiatoare, motorase, clapete si suflanta)

 

Cu alte cuvinte, nu schimb decat module, nu intervin asupra pieselor.

 

A mai incercat cineva asa ceva? Ma intereseaza sa stiu daca componentele pe care le-am enumerat mai sus sunt toate componentele necesare modificarii. Mai este nevoie si de alte modificari?

 

Va multumesc!

Share this post


Link to post

Operatiunea asta am facut-o eu la Leganza mea. A fost mult de munca. Daca m-ai intreba acum, dupa ce m-am obisnuit cu clima as spune ca nu se merita. Eu am avut si probleme deoarece am stricat o teava de AC ... Dar daca ma sui totusi in Leganza fratelui care are AC manual, zic ca se merita ...

Share this post


Link to post

Stiu ca este mult de munca, mai ales ca trebuie dat si bordul jos. Teava cum ai stricat-o? Nu s-a potrivit sau nu ai fost atent? Dupa cum spui si tu, poate nu se merita, dar pe de alta parte, creste atat gradul de comfort cat si valoarea masinii.

 

Va trebuie sa scot toata cutia de climatizare, care contine evaporatorul (pe care am vazut cum sa il dau jos) si radiatorul de incalzire. Spune-mi, te rog, cum ai procedat cu radiatorul? A curs apa din el? De unde se desface?

 

Mai tii minte cat timp ti-a luat ca sa faci modificarea? Ma intereseaza si acest aspect, ca sa stiu ce ma asteapta (nu este factor determinant).

 

Multumesc mult!

Edited by Andrei__1

Share this post


Link to post

In cazul tevii nu am fost atent. In mod normal, nu ai de ce s-o strici. Trebuie data jos toata cutia de climatizare inclusiv aeroterma si inlocuita complet. Recircularea aerului la clima se face cu motoras, la manual este cu actuator cu vacuum. Radiatorul de caldura are doua tevi care comunica cu compartimentul motor trecand prin peretele de foc si unindu-se cu restul instalatiei prin doua furtune. Scoti furtunele astea de tot si radiatorul de caldura nu-ti mai prezinta nici o problema. Evident, curge apa din el cand il desfaci. Mie mi-a luat mult, dar nu ar trebui sa dureze mai mult de 2 zile lucrat usor ...

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post
... Dar daca ma sui totusi in Leganza fratelui care are AC manual, zic ca se merita ...

Visul omului cand se naste este sa apese pe butoane, doar, toata viata. Cand isi vede visul, nu mai vrea nici asta.

Share this post


Link to post

Estem complicati ...

Share this post


Link to post

Iti multumesc mult pentru ajutor!

 

Smailmiami, ti-am trimis un PM.

Edited by Andrei__1

Share this post


Link to post

Salut. Am vazut ca ai reusit pe o leganza sa montezi climatroni in loc de Ac. Aceeasi operatiune vreau sa o realizez si eu si te rog sa ma ajuti cu cateva lamuriri. Am posibilitatea sa iau tot sistemul de climatizare de pe alta cu clima. Spume-mi te rog prin ce difera si ce trebiue sa inlocuiesc. De ce probleme te-ai lovit. Trebuie sa inlocuiesc mai multe piese dar nu stiu care anume... Traseele de freon si compresorul banuiesc ca raman aceleasi. Multumesc frumos!

Edited by gabizu

Share this post


Link to post

Salut,

Se schimba si evaporatorul de ac?

Si eu vreau sa fac aceeasi operatiune...mai ales ca schimb "caracasa" bordului

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...