Jump to content
Sign in to follow this  
vbocan

Consum Exagerat de benzina

Recommended Posts

Multumesc ZDN.Al meu nu e cu potentiometru, e cu sonda.Modulul e OK am verificat toate matele,am scos toate releele si sigurantele le-am curatat,date cu wd40 ca erau oxidate unele.

La regulator ce ar trebui sa se intample daca nu e in regula ? scuze ca intreb dar nu m-am nascut vreun geniu.O sa verific si senzorii de care spui.

Cu toate ca am de trecut un hop si cu injectoarele,nici acolo nu am umblat sa vad ce e, pentru ca nu am umblat niciodata si nu vreau sa stric ceva. Poate ma ajuta cu indicatii, cineva care a umblat, as fi multumit si cu un link. Nu e graba, cand are cineva mai priceput timp timp.

Share this post


Link to post

Bun,la regulator daca ai o problema iti arunca benzina pe stut unde intra furtunul,acum poate sa fie cu intarziere ,Atunci cu motorul la relanti astepti cateva minute si vezi daca iese ceva sau nu.El tine presiunea pe rampa.

 

La injectoare decuplat borna baterie si scos buson rezervor pentru a reduce presiune pe circuit.

Ai varianta scos releu pompa benzina si pornit motorul pana moare,asa nu mai ai benzina cu presiune in rampa.Sau varianta nr 2 merge si asa cu  benzina in rampa ce va curge pe motor/electromotor,in plus trebuie sa astepti pana pornesti motorul cateva ore sa se evapore benzina.

Scos mufe injectoare prin apasare clema si tragere in sus,in dreapta langa injector nr 3-4 o teava cu 2 cleme de plasti ce trebuie stranse  si iese rampa cu regulatorul  de presiune,si in stanga ai o alta conducta de 2 cleme de plastic.Si 2 suruburi pe tin rampa fixa de galeria de admisie.Exista pe forum DIY ,sau pe masina mea.Cauta cuvantul curat injectoare si vezi ce apare pe forum.

 

WD40 pe oringuri inainte sa le scoti/bagat la loc nu strica.in rest injectoarele sunt prinse cu cleme pe rampa si se scos usor.

youtube pentru curatat injectoare diy/acasa .decarbusolv si seringa ce intra fix pe injector.si o baterie de 12v si simulat pulsuri de energie.

 

Share this post


Link to post

Multumesc ZDN ,te pricepi nu gluma.Am facut print screen la postul tau si l-am salvat.

Sper sa rezolv cu consumul. Multumesc tuturor pentru interventie.

S-aveti sanatate.

Share this post


Link to post

Am reusit azi si am scos rampa cu injectoare dupa indicatiile lui ZDN,a mers ca la carte.Ajuns acasa am observat cu stupoare ca injectoarele mele au 6, a se citi ȘASE gauri .

Nu una, nu doua, nu trei, șase. Am pus si foto.Telefonul cu care am pozat nu e cine stie ce firma dar cu zum se pot observa gaurile. Am reusit doar sa  masor rezistenta injectoarelor si au 1,35 ohmi fiecare.

Mi-am procurat cele necesare sa le si curat si sa le verific daca inchid, dar nu am avut timp.Poate maine.

E normal sa aiba 6 gauri injectorul sau asta e explicatia consumului foarte mare ? Cielo e automat motor 1,5.

injector cielo.jpg

Share this post


Link to post
  • Am avut timp sa le si verific. Bagate pe rand intr-o seringa,conectate la un transformator de 9v,cu un spray de Carbcleaner ca pe youtube.
  • Nu inchide nici unul bine,toate scapa .
  • Unele scapa mai putin, unele mai mult dar scapa toate. Le-am tinut in Decarburol,le-am spareiat iar cu Carbcleaner si tot scapa.Are cineva idee de unde as putea cumpara injectoare mai ieftin ca sunt scumpe cu draci,cam 200+ ron bucata,sau alta varianata sa scap mai ieftin ?
  • Sau daca stie cineva care le-a inlocuit cu altele de la alta marca , mai ieftine.Nu as vrea din auzite ,numai daca a pus personal cineva.
  • In alta ordine de idei, accept toate opiniile si le triez eu.
  • Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post

Gata am gasit. Cea mai buna explicatie posibila pentru cei care au probleme la pornire,consum mare etc .

Trebuie doar sa stii putina engleza: 

S-aveti sanatate !

  • Like 1

Share this post


Link to post

           Vino la focsani si ia de la automond toata rampa de injectoare.Sau opreste-te pe la bizighesti si le iei pe nimica toata.Eu le-am curatat odata,dar a doua oara imi cereau pe curatare mai mult decat doua rampe cu totul din dezmembrari!In alta ordine de idei am inteles ca merg de logan!

Share this post


Link to post

Multumesc pentru interventie CFL,am rezolvato schimband doua injectoare.

Am ajuns la un consum rezonabil zic eu de 8.6 extrn viteza 90 km/h maxim 110 km/h si 14+  local.

Nu cred ca pot mai bine de atat.

Share this post


Link to post

E mare consumul... ar trebui sa-ti ia in jur de 7% in afara si 10% in oras (Tecuci), si asta iarna. Inca mai e ceva ce nu e bine...

Share this post


Link to post

Posibil Geo dar cred ca injectoarele sunt decalibrate ,bine ca inchid si nu am probleme la pornire. Un tester ar fi bun,dar toate la timpul lor.

Share this post


Link to post

La multi ani  !

Am revenit.Am schimbat injectoarele,am pus noi, luate de pe Aliexpress.Masina tot atata consuma si scoate si ceva fum de benzina.(ulei nu consuma gram)

Ultima data am facut 87 km doar oras si am bagat 19 litri de benzina.Proba de la plin la plin pana-n buza.

 Injectoarele nu scapa .Am mai tinut-o pornita cateodata .Dar tind sa cred ca atat consuma automatele pentru ca se mai plangea cineva la inceputul topicului 16%..

Are cineva idee ce as putea sa mai controlez inainte de a merge la servis ? Sau nu are rost sa mai merg nici la servis ?Ce valoare  ar trebui sa-mi arate testerul pentru sonda Lambda buna si ce valoare pentru sonda defecta,care afecteaza consumul?

Multumesc

Share this post


Link to post

Si eu am făcut greșeala sa iau injectoare de pe AliExpress, gunoaie!

Dupa cateva zile scotea fum de umpleam parcarea de la Kaufland si apoi au murit...

Tot de la dezmembrari am luat si eu unele, doar ca la mine era de la senzorul de caldura de pe chiulasa si de la map si de la plusul de pe electromotor.

Ms si acum lui Claudiu DNC pt ca ceilalți la care am fost doar m-au costat bani si atat... (oricum e poveste veche)

Share this post


Link to post

Si chiar sunt curios ce injectoare se potrivesc pe Nubira, de la alte marci...

Share this post


Link to post

La motor de 2.0 euro 2 Nubira/Leganza, merg injectoarele euro 3 Cielo/Evanda/Tacuma. Trebuie si mufele injectoarelor cu fir si bagate in mufele masinii. Din punctul meu de vedere se misca mult mai bine masina cu un consum mult mai bun.

Share this post


Link to post

Si la 1.6 ?

Share this post


Link to post

Revin iar cu consumul meu nebun.Suspectez ca e de la retur infundat.Imi poate spune cineva cum verific sa vad daca e infundat ?

La Dacie era siplu ca erau conductele alea de incapeau pe furtunul de la pompa de umflat roti. La Cielo nu-mi vine nici o ideie.

Multumesc

Share this post


Link to post

Ai furtun flexibil a returului pe sonda litrometrica in fata rezervorului. Sa nu ai pori pe pe vreo conducta pe unde sa piarda. Bujiile ce spun, ce amestec sesizeaza ?

Share this post


Link to post

Bujiile sunt NGK reglate la 1mm fiind automata. Le-am scos azi si sunt putin afumate,nu stiu dece.

Azi am facut si test de compresi pe cilindru: 7 bari  la primul,la doi 7,5,la trei7,5,la patru,7,2.La relanti balbaie mereu cand e cald si nu stiu pe ce sa mai dau vina.O fi din delcou ?

Fise noi verificate, bujii noi,am scos cureaua de la accesorii,borne noi la baterie, Am facut testul cu agrafa si e bun,doar 1-2 da tot timpul.Cutia schimba beton.

Sambata trecuta am fost la Iasi masina plina,toata familia 4 pers+2 copii,190 km dus,cu ce m-am mai invartit eu , la 300 km am bagat 32 l.Mult tare.Am mers cu maxim 110 km/h

Ce sa-i mai fac Viktore ? Multumesc pentru raspuns

Share this post


Link to post

Porneste la sfert tot timpul si la cald si la rece, deci pompa de benzina iese din schema cred.

Din cauza ca se oprea la cald,i-am schimbat delcoul cu unl sh care merge,dar nu cred ca delcoul poate influenta asa mult consumul.

Share this post


Link to post

Cu ce ai facut testul de compresie? 7 bar e extrem de putin! Consuma ulei?

Share this post


Link to post

Am cumparat manometru de presiune de pe net. Dar cred ca 7 nu e putin in conditiile in care pe Auto-data.net spune ca trebuie sa fie 9.5 raport compresie.Poate grsesc.

Nu consuma ulei.

Share this post


Link to post

Raportul de compresie e cu totul altceva. Nu face confuzii! Presiunea de aprox. 7 bar indica un motor extrem de uzat. Din cate imi amintesc, valoarea minima e de 9 bar, ideal ar fi 12. Refa testul corect. Gasesti informatii pe forum.

Share this post


Link to post

Multumesc Cris, o sa mai caut.

Share this post


Link to post

As baga totusi un ochi la distributie de cade la punct dupa cere m-as ocupa de aprindere. Eu cred ca nu se prea pupa timpii. 97 e inca cu delcou, adevarat ?

L.E. Anterior ma refeream la debitmetru amplasat pe latura din fata a rezervorului cu acces la retur, nu la pompa se bentina.

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

Eu unu as verifica la pornirea balbaita daca da cu fum negru. Daca da, injectoarele nu mai inchid bine si trebuiesc schimbate. Din ce stiu eu merg si de cielo koreean insa nu stiu daca se potrivesc la mufa. Stiu ca pe cielo se mai puneau si de logan 1.4 dar din nou, nu stiu daca se potrivesc la mufa. La debit ar trebui sa fie toate cam la fel.

Un alt lucru pe care l-as verifica/regla ar fi potentiometrul de CO. Pe tester sau pe analizor de gaze la ITP. Pe tester ideal parca ar fi 650 kohmi (sau ohmi, nu mai tin minte, a fost asa de demult).

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...