Jump to content
Sign in to follow this  
closchkutza

Toyota Avensis

Recommended Posts

Claaar corporatist :) . Aceea este cladirea in care lucrez, trecusem o fuga sa iau ceva de la birou si mi s-a parut ca ar arata bine pozata intr-un cadru mai...business(atat cat se poate in "minunata" zona industriala business Pipera-Voluntari).

Merci de urari, asemenea si tie.

Share this post


Link to post

Lucrezi la Coca-Cola cumva? In spate se vede sediul Cola din pipera.

 

On topic: Masina arata excelent, zici ca are 0 km.

Share this post


Link to post

Mie imi place ca a pozat-o in umbra in toate pozele, ca pozarii aia mari de la nunti. Dar aia macar dau cu flash-ul.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Mai ochi de soim ce esti... ;)

Share this post


Link to post

Lucrezi la Coca-Cola cumva? In spate se vede sediul Cola din pipera.

 

On topic: Masina arata excelent, zici ca are 0 km.

Merci. Nu, nu lucrez la Coca-Cola insa intr-adevar, sunt si ei in cladire.

Mie imi place ca a pozat-o in umbra in toate pozele, ca pozarii aia mari de la nunti. Dar aia macar dau cu flash-ul.

Dupa cum banuiesc ca ti-ai dat seama(iar daca nu, iti spun eu acum), locatiile si momentele realizarii pozelor nu au fost alease special in acest scop ci asa s-a nimerit. De asemenea, pozele nu se vor artistice sau ceva asemanator, fiind facute cu telefonul. Pare insa ca, desi in umbra, exista suficienta lumina cat sa se vada.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Odo: ~50.700km.

Probleme pana acum - nici una.

Consum mediu pe vreo 17.000km - 7.6l/100km, cu pondere ~egala urban/extraurban.

Share this post


Link to post

Odo: ~54.200.

Probleme: Nici una.

Consumul mediu (acum pe vreo 20.000km) de asemenea a coborat la 7.5l/100km.

Vineri am programare la revizia de 60.000km/4 ani+ITP. Sunt extrem de curios daca vor trebui schimbate placutele de frana sau nu (precizare: placutele sunt cele montate in farica).

Share this post


Link to post

Pai arunca si tu un ochi la ele ca se vede de obicei printre spitele de la janta :D

Ai grija ca pretul era oarecum descurajator la Toyota, parca undeva la 400-500RON, stiu ca m-am uitat acum vreo 2 ani cand ma interesau preturile la revizii.

Share this post


Link to post

Am incercat insa nu se poate vedea cat de groase sunt prin janta. Numai cu roata data jos sau pe rampa. Oricum, o sa aflu vineri.

Share this post


Link to post

Facut astazi revizia si ITP-ul la ~54500 km.

S-au schimbat toate filtrele si uleiul de la cutie. Placutele se pare ca mai duc inca cel putin 10.000km asa ca nu s-a umblat la ele.

Nu s-a gasit nici un fel de problema.

Pret ~1100 Ron, dintre care mare parte consumabilele.

Nota 10, ca de obicei, pentru service-ul din Focsani.

 

La ITP am ramas impresionat de faptul testul de noxe a fost trecut lejer cu motorul aproximativ rece iar placutele de frana cu aproape 55.000km au puterea sa opreasca rolele aparatului/sa arunce masina de pe stand-ul de frane, inclusiv folosind frana de mana,

Share this post


Link to post

Deci, gata... Trebuie vorbit cu un moderator sa inchida topicul asta. E plictisitor si inutil :D

  • Like 1

Share this post


Link to post

Pai si ce sa fac sa devina mai incitant/util? :-/

 

Update consum mediu: 7.4l/100km (~21.000km)

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

ODO: 60.350km

Probleme: zero.

Consum mediu (~27.000km): 7.5l/100km (a urcat de la 7.4 la 7.5 prin Decembrie).

 

Abia astept sa treaca iarna sa mai aud si eu motorul ala, de prin octombrie nu prea a mai vazut peste 3000rpm (pe vreme rece am observat ca nu prea trece de 82-83 grade temperatura motorului asa ca m-am abtinut s-o calc pe coada).

Altfel, toate bune, mananca km pe paine.

 

Din motive de frig afara, jeg pe drumuri (oricum am "finantat" spalatoriile iarna asta de mi s-a luat, spalat la saptamana cat a fost ud+sare pe jos) nu prea i-am mai facut poze, in afara de cele postate mai jos.

 

- poze facute prin septembrie, pe fuga, in parcarea blocului:

post-5484-0-18373000-1358683151_thumb.jpgpost-5484-0-73030700-1358683156_thumb.jpg

post-5484-0-69623200-1358683162_thumb.jpgpost-5484-0-39137400-1358683168_thumb.jpg

post-5484-0-32718800-1358683174_thumb.jpgpost-5484-0-68123100-1358682888_thumb.jpg

 

- iluminarea consolei centrale:

post-5484-0-21759300-1358683220_thumb.jpg

 

- motorul:

post-5484-0-84275000-1358683262_thumb.jpgpost-5484-0-45178600-1358683267_thumb.jpg

 

- garda la sol (pachetul de tigari are 10cm):

post-5484-0-46947000-1358683284_thumb.jpg

 

- o poza de "sezon", la -10 grade (mi s-a tare cat de inghetata era):

post-5484-0-40703500-1358683290_thumb.jpg

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Ce ai mai facut cu cei doi senzori si cu husele?

Share this post


Link to post

Un consum bun,dar cu siguranta daca ai reseta cb-ul ar urca lejer la valoarea de 9%.

Share this post


Link to post

Ce ai mai facut cu cei doi senzori si cu husele?

Cu husele, nimic. Am decis sa nu mai iau. N-avea rost sa nu ma bucur eu de tapiseria masinii ci urmatorul proprietar, cand o voi vinde.

Si asa ma bate gandul ca atunci ca se va uza tapiseria actuala sa o inlocuiesc cu una de mixta piele textil.

Senzorii i-am schimbat in februarie anul trecut. Din fericire la instalatia asta se gasesc senzori de schimb. Asa cum am banuit, erau busitit senzorii din stanga(stanga si centru-stanga).

Un consum bun,dar cu siguranta daca ai reseta cb-ul ar urca lejer la valoarea de 9%.

In oras, da, ar urca la un 9l/100km insa eu nu am zis ca am 7.5l/100km consum urban.

Consumul afisat mai sus este o valoare medie, urban+extra-urban in proportii aproximativ egale si mi se pare destul de relevant in conditiile in care producatorul da un consum mediu de 7.2l/100km = > consumul urban si extra-urban se invart in jurul valorilor date de producator.

Masina ia in oras pana in 10l/100km iarna si undeva in jur de 8.5-9l/100km vara.

In afara orasului, depinde cum te dai la ea, daca merg cuminte(100-110) consumul este sub 6l/100km (pe undeva pe la 5.5)

Ca idee, la 155km/h pe ceas instant-ul oscila intre 7.0 si 8.2l/100km (nu eram la vale, eram pe A3 spre Ploiesti).

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Deacord cu tine,consum asemanator am si eu,acum iarna pe un traseu de 930km am scos un consum de 6,2%.Acum in oras am un consum de 10-11%.In rest iti urez drumuri bune fara incidente.

Share this post


Link to post

Astazi am verificat filtrul de aer, dupa ~6000km rulati in 4 luni (~3000km in Bucuresti) si 200 de ore de functionare si am fost intampinat de urmatoarea priveliste:

post-5484-0-82583400-1358806993_thumb.jpgpost-5484-0-56064800-1358806995_thumb.jpg

post-5484-0-88000700-1358806996_thumb.jpgpost-5484-0-20359600-1358806998_thumb.jpg

 

Ca urmare, l-am schimbat cam de urgenta.
Rezultatul a fost pe masura, se simte ca saracul motor respira din nou.
Ma intreb cum ar fi aratat filtrul asta la 30.000km?

Share this post


Link to post

Eu am pus un filtru K&N,care anul acesta inainte de revizia de vara o sa il curet,nu te-a tentat un filtru sport .

Share this post


Link to post

Nu, nu am fost tentat sa pun filtru K&N, nu-i inteleg scopul.

De asemenea, ma indoiesc de faptul ca filtreaza mai bine decat un filtru OEM.

Share this post


Link to post

iti spun eu sa nu te mai "indoiesti" ca sigur filtreaza o idee mai prost, dar atat timp cat il menti curat si cu lubrifiant pe el isi face treaba, este un filtru sport este gandit sa fie mai permisiv, pentru cine isi doreste un mic plus de performanta plus un sunet usor diferit la accelerare.

 

Share this post


Link to post

Sunetul in accelerare este frumos si acum si dozat cat trebuie, astfel incat sa se auda cat sa nu fie deranjant si doar atunci cand este calcata.

Plusul de performanta adus de filtru (extrem de mic) nu merita in opinia mea atunci cand este pus in balanta cu filtrarea chiar si o idee mai slaba intr-o tara plina de praf, unde un filtru de aer se imbacseste dupa nici o treime din durata de viata prognozata. In alta tara, cu mai putin praf in admosfera poate alta ar fi situatia..Asa mai bine compensez prin benzina de 100.

Share this post


Link to post

nu am fost tentat sa pun filtru K&N, nu-i inteleg scopul.

 

Scopul este reducerea cheltuielilor cu schimbarea frecventa a filtrelor conventionale.

la K&N investesti odata, si se amortizeaza in timp datorita faptului ca il cureti periodic, nefiind nevoie de inlocuire

Share this post


Link to post

Nu mi se pare suficient de tentant doar mergand pe considerentul asta. Asa mult lucruri sunt mai ieftine..

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...