Jump to content
Sign in to follow this  
lupucata

Anvelope Cu Profiluri Diferite Pe Fata - E Vreo Problema ?

Recommended Posts

Salutare !

 

Dupa 60k km, am renuntat la anvelopele originale Kumho de pe Chevrolet-ul meu. Am schimbat doar cele din fata.

 

Problema este urmatoarea: am luat 2 anvelope second hand (185/60 R14), dar produse de firme diferite. Modelele sunt: Hankook Optimo K406 si Toyo. Le-am pus amandoua pe fata. Masina se simte foarte bine cu ele, in sensul ca nu se mai misca rotile pe loc cand vreau sa plec de pe loc, mai ales pe drumuri neasfaltate. Am ales astea 2 modele deoarece aveau cel mai adanc profil dintre toate pe care le-am vazut acolo. Cele care erau la "set" (acelasi model si producator) erau mult mai roase decat cele pe care le-am luat eu.

Intrebarea este daca este vreo problema ca au profilurile diferite. In ce mod poate afecta chestia asta masina pe viitor ? Am auzit de la diversi "specialisti" ca trebuie roti identice ... O fi adevarat ???

 

Pun si 2 poze cu cele 2 anvelope.

 

1302072847_9644660.jpg

TOYO

 

 

20992986-1-215_300.jpg

HANKOOK

 

 

Numai bine !

Edited by lupucata

Share this post


Link to post

Concret si concis (ca pentru directori): DA.

Share this post


Link to post

Concret si concis (ca pentru directori): DA.

 

In ce sens ? Care ar putea fi problemele care ar putea sa apara ?

Share this post


Link to post

Incalta doi pantofi diferiti in picioare si alearga. Concluziile le tragi singur, nu trebuie sa ne spui.

Share this post


Link to post

Ce va iubesc eu pe voi astia din generatia "instant". De ce nu ai citit cele 64 de pagini inainte de a face treaba asta si aflai singur raspunsul, cate 2-3 pe zi si terminai intr-o luna. Cred ca altceva trebuia schimbat.

Ar fi trebuit sa asculti "specialistii".

Share this post


Link to post

Acceleratie aiurea, franare defectuoasa si periculoasa, instabilitate generala la viteze mai mari, uzura neuniforma a tuturor pieselor trenului de rulare anterior, etc, etc...

Share this post


Link to post

Ce va iubesc eu pe voi astia din generatia "instant". De ce nu ai citit cele 64 de pagini inainte de a face treaba asta si aflai singur raspunsul, cate 2-3 pe zi si terminai intr-o luna. Cred ca altceva trebuia schimbat.

Ar fi trebuit sa asculti "specialistii".

 

 

Nu stiu ce intelegi prin "generatia instant" ... Daca e ce cred eu, nu cred ca fac parte din ea ... Oricum, diferenta de 9 ani dintre noi (daca datele tale sunt reale) nu cred ca e asa de mare pt a vorbi de 2 generatii diferite.

Este un forum liber, nu sunt specialist in mecanica, ci in informatica, si mi se pare normal sa intreb ceva daca nu stiu ...

Raspunsul tau mi se pare penibil ... Daca aveam timp citeam ...

Share this post


Link to post

...cate 2-3 pe zi si terminai intr-o luna.

 

Da bine ca nu i-am indicat si celelalte topicuri legat de anvelope, i-ar lua toata vara sa le citeasca si cind mai foloseste omul gumele? :) ) :thumbl:

Share this post


Link to post

Lasa ca pana termina de citit despre anvelope ii se termina si anvelopele astea, iar data viitoare va face alegerea corecta... :wallbanger:

Share this post


Link to post

Salut..nu trebuie sa fii specialist sa stii ca nu se pun decat anvelope pereche...vei avea probleme ca nu se vor uza la fel datorita compozitiei si benzii de rulare diferita..

Share this post


Link to post

Te cam speriara cu raspunsurile.In primul rand,Hankook K 406 este anvelopa originala montata pe Aveo cu roti de 15 toli.Asta e numai cu titlu de informare.Concret.cat timp mergi pe uscat,diferentele la franare sau in curbe,sunt minime.Situatia se inrautateste pe ploaie(de zapada nu vorbesc,ca nu e cazul),mai ales daca trebuie sa franezi brusc.In plus,poti avea probleme la un control in trafic,iar,daca esti implicat intr-un incident de circulatie,situatia este dramatica.In concluzie,poti folosi anvelope diferite numai intr-o situatie de urgenta(de exemplu,daca ai rezerva cu alt profil),preferabil pe spate,(pentru ca spatele franeaza numai de la un anumit nivel al fortei de franare) si conducand preventiv,pentru a nu ajunge in situatii limita.

Edited by nluncasu

Share this post


Link to post

Doar ca-ti scapa amanuntul esential, pneurile sunt SH, deci au fost uzate diferit, fiecare avand alta istorie.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...