Jump to content

Recommended Posts

Buna baietzi!

 

am si eu o curiozitate...sper sa nu ma fac de cacao ca a mai fost altcineva care a intrebat acelasi lucru...

 

care este diferentza intre motorul de calibra sfi si asta de pe leganza?????????de ce ala are 150 de cai si al nostru are 133??

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Leganza e MPFI adica injectie multipunct, iar Calibra SFI are injectie electronica secventiala, alta mancare de peste.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Diferenta MPFI de la daewoo si SFI opel aduce teoretic decit economie de carburant si nu crestere de putere pentru ca au acelasi tip de aprindere semigrup 1 cu 4 si 2 cu 3.

Motorul de la opel de C20XE are 150 CP pentru ca era incadrat la normele de poluare non-euro si euro 1.Cel de la opel euro 2 X20XEV are numai 136 CP si cel de la daewoo X20SED are 133 CP.Din punct de vedere fizic sunt aceleasi motoare produse de GM iar diferenta de putere este cauzata de avansul initial la aprindere,durata de injectie si sistemul de catalizare in functie de norma de poluare.

Share this post


Link to post

dar oare se poate sa-mi pun un C20Let pe leganza?

 

 

sau macar o cutie mai rapida de calibra.... ;)

Share this post


Link to post

A fost pus el pe Cielo de catre diferite persoane, dapai pe Legantza :D

Share this post


Link to post

Nu dapai, din contra, difera prea multe, Calibra e apropiat de Cielo ca si constructie si se adapteaza usor, cu Leganza nu are in comun nimic.

Share this post


Link to post

La leganza se pune direct fara nicio modificare la suporti.Pe cielo s-au montat pentru ca era mai ieftin insa cu modificari.

 

argon@ Postezi mult si pe linga subiect.Nu confunda acest forum cu celalalt unde il blamezi pe acesta.Urmatoarele mesaje pe care le scrii de dragul de a creste numarul de posturi o sa ajunga la gunoi conform regulametului.

2.2 Nu daţi răspunsuri doar pentru a scrie ceva! Daca nu ştiţi sau nu aveţi ce spune, lăsaţi pe alţii să răspundă. Dacă vă abateţi de la firul discuţiei, mesajul dumneavoastră poate fi editat sau chiar şters de către un moderator sau administrator fără explicaţii suplimentare.

  • Like 7

Share this post


Link to post

Poti pune!

 

OFT :( La cielo se schimba suportu motor cu unu de kadett sau espero.)

 

Pe langa motor si cutie,iti trebuie instalatiea electrica, de pe masina donatoare de let,ECM-U,puntea fata toata,planetare,sistemu de racire,suspensie.

 

Iti recomand sa faci o revizie capitala la LET,pentru ca sunt motoare vechi,si rupte la curse, 204 CP!

 

Cutie, pune F28 e foarte buna si rezistenta.

Share this post


Link to post

La leganza se pune direct fara nicio modificare la suporti.Pe cielo s-au montat pentru ca era mai ieftin insa cu modificari.

 

Eu stiam ca se modifica numai daca se pune si aerul conditionat. C20xe-ul de pe kadett (care nu are aer) am auzit ca intra la fix. Problema e pompa de servo care este montata unde e compresorul de A/C la motorul stock de cielo, astfel incat compresorul de pe C20xe nu mai are loc decat cu modificari la lonjeron si suportul de acolo.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Exact, insa aici se discuta de alte motoare pe leganza si nu pe cielo :)

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

dar oare daca as gasi sa pun doar o cutie f28 as mai castiga ceva cai? sau oare merge sa-i pun planetarele de calibra direct in fuzetele de leganza?

 

 

 

CHIAR NU A TUNAT NIMENI O LEGANZA SA NE DEA SI NOUA MAI MULTE DETALII????

Share this post


Link to post

eu AM PE LEGANZA CUTIE DE VITEZA DE CALIBRA,S-A POTIVIT PERFECT

 

 

Share this post


Link to post

bravo la tine...te pup...in sfarsit unul curios ca mine!

 

 

ce model de cutie ai?

 

ceva diferente?

 

ce modificari ai facut pe la planetare?

 

 

 

ZI TOT!!! :osanale: :lavolan: :drinkers:

Share this post


Link to post

Pai nu vezi ca s-a potrivit perfect...

Share this post


Link to post

Unele dintre motoarele de Leganza au 136 cp, altele 133 cp, probabil datorita catalizatoarelor diferite.

Am mai citit pe net despre cat un Espero cu motor de Calibra. Eu am un Espero si ma tot gandesc fie sa-l schimb cu Leganza, fie sa-i pun un motor de Calibra.Vazand ca multe dintre Opel-urile Calibra scoase la vanzare au motoare de 115 cp, nu 150cp, si rar de tot V6-uri de 170 cp, care nu stiu daca/cum s-ar potrivi pe Espero, ma tot gandesc ca e mai simplu sa ii pun un motor de Leganza. Cat de bine s-ar potrivi? Si referitor la sistemul de aprindere, in cazul unui nou chip/soft, care dintre ele ar suporta o crestere mai mare, fara alte modificari de hardware?

 

Cam offtopic, dar scriu aici ca sa nu deschid alt topic: cam cat ar costa ranforsarea sasiului unui Espero, a directiei, schimbarea franelor cu discuri fata/spate, eventual si o suspensie mai tare?

Edited by OmCret

Share this post


Link to post

Da se poate monta motoru v6 de la opel pe espero,dar nu merita! ,In primu rand,itp/control arr,nu prea poti face itp-u,daca te opreste arr-u ai ramas fara talon,motoru de 150 cai,se numeste SFI,si costa cam 300 euro, unu sh,dar sigur va necesita o revizie totala,se poate pune si c20let,motor turbo de 204 cp,dar unu bun costa 1000 euro,si iar nu merita un asemenea motor pe un daewoo,piesele sunt foarte scumpe,la let,si mai ieftine la sfi,dar tot scumpe sunt fata de cele pentru daewoo.

 

Sfatu meu,daca vrei performanta,ia o vectra sfi sau let, poate gasesti una 4x4,sau un e36 2.8/sau 2.5 ,iti garantez ca ai parte de senzatii tari cu aceste masini.

 

Nu prea poti scoate multi cai dintr-un motor aspirat,cu remap scoti maxim 8%,un sistem CAI,2~3%,si din evacuare 1~2% Din 136 de cp,sa zicem ca ajungi la 150 cat are un sfi,dar atat,doar daca modifici axele cu came,supape intarite,lustruit tot motoru pe interior+interne,comprimat motoru la o valoare de 11:1,o marire de cilindre,daca gasesti pistoane sa se potriveasca etc.

 

Ranforsarea sasiului,costa mult sa sti,daca vrei calitate,ai :suspensie 1000 euro,discuri/punte/conducte/reconditionat etrieri/placute 600~800 euro.

Share this post


Link to post

Ideea era sa am o masina mai puternica decat actualul Espero 1.5 DOHC cu putin peste 2 mii de euro, fie ca era vorba sa-l modific, sau sa cumpar alta masina. Iar de banii astia, singura varianta de masina in stare buna este Leganza. Numai modificarile aditionale pentru un Espero costa cat un Leganza in stare buna.

 

A mers cineva cu un Leganza cu motor de 2.2 litri?

Edited by Salex

Share this post


Link to post

deci din ce am gasit pe site-uri imi trebuie o volanta de c20ne ca cica e mai usoara si bineinteles un kit de ambreiaj aferent...si o cutie F20wr...dar cica is foarte rare...sau un F16wr(rapoarte scurte :thumbl :)

Share this post


Link to post

F20wr,nu sunt rare,sunt cele mai bune cutii de viteza,facute de opel,cu rapoarte scurte.

 

F16wr,nu sunt rare deloc,dar nu rezista la un cuplu mai mare de 190Nm.

 

Pentru leganza cu motoru de 2.0 litri,f20 e foarte buna.

Share this post


Link to post

Sal. Vreau sa modific suspensia la o Leganza si anume sa o cobor vreo 3 cm, pentru ca sta cam ridicata, mai ales pe fata.

Nu gasesc suspensie sport (spreferabil regalbila) pentru Leganza. Am gasit doar arcuri sport care sunt in jur de 200 euro, si mi se par cam scumpe.

 

In cazul in care as monta doar arcuri sport la o incarcare normala a masinii (ex. 4 persoane + cateva bagaje) ar cobora mai mult decat cea originala?

 

Ma gandeam sa comprim arcurile cu niste cleme speciale, oare e in regula?

 

Imi poate spune cineva daca suspensia de pe Daewoo Leganza este compatibila cu a altor marci (ex. Opel ....). In felul acesta as putea gasi o suspensie sport.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...