wol Posted May 19, 2011 (edited) Prima mea masina Daewoo este un Damas 1999 de persoane, pe care pot sa zic ca l-am salvat de la dezmembrare, luat cu 800 euro (aveau alta valoare masinile pe vremea aia) in 2007, intr-o stare proasta, ruginit, motor cu 171000, fara banchete in spate, geam fisurat, itp expirat. Schimbat la ea in decursul timpului: motorul (cu unul de tico), parbriz, pus scaune randul 2, cauciucuri noi pe fata Khumo, remediat petele de rugina din partea de jos a masinii si vopsit in negru Imbunatatiri: scaune de Fiat Regata, jante pe 13 de matiz doar pe spate , volan de Tico, casetofon Blaupunkt Alpha, boxe pe spate a doua masina Matiz 2004 E, fosta masina de firma, din cate am inteles a fost la o filiala din Braila, revizii facute la timp, accident frontal, nu foarte puternic, a fost refacuta toata fata, dar in interior au ramas capacele de la volan, consola centrala si bordul sparte, 123000 km, parbriz fisurat, itp expirat, casreta directie cu bucsi uzate, si mici probleme de tinichigerie. Am schimbat la ea: caseta de directie cu totul (am aflat dupa ca se putea repara), rulmenti fata, distributie, filtrele, cauciucurile Firestone vara pe fata si navigator 2, all season pe spate, toate 155/70/13. Imbunatatiri si tuning: fete de usi pline, maneta stergatoare cu temporizator,becuri philips VISION PLUS, 4 telecomenzi la alarma (conduc si eu si sotia si dupa ce m-am chinuit sa fac rost de 3, am mai primit una de la vechiul proprietar), oglinda reglabila din interior doar la usa din dreapta pentru ca avea gaura, bancheta rabatabila 60/40 (la care au fost montati suporti de tetiere), modul chime bell, volan Nubira (se potriveste perfect), leduri albaste pt lumina din bord, conectat martorul din bord pt usi deschise, conctat martorul de proictoare la pozitii si o chestie aproape inutila: am facut sa se aprinda martorul ABS cand pun frana, am turtit suportul rotii de rezerva in asa fel incat roata sa intre invers, eleron ce am de gand sa mai fac la ea: stergator pe spate, proiectoare, ceas original, deschidere haion din interior Edited May 19, 2011 by wol Share this post Link to post
smailmiami Posted May 19, 2011 Odata a fost cat p-aci sa cumpar si eu un Damas. Imi placeau mult masinutzele astea. Share this post Link to post
wol Posted May 20, 2011 (edited) Odata a fost cat p-aci sa cumpar si eu un Damas. Imi placeau mult masinutzele astea. e foarte misto la condus, am pozitia inalta, foarte in fata , apreciez foarte bine distantele si e foarte manvrabila, ma strecor cu ea pe oriunde, e chiar distractiv de condus Edited May 20, 2011 by wol Share this post Link to post
argon Posted May 20, 2011 Pana la primul accident, si la 40 la ora daca a intrat cineva in stanga fata, unde e soferul, te-a nenorocit. 1 Share this post Link to post
wol Posted May 20, 2011 Pana la primul accident, si la 40 la ora daca a intrat cineva in stanga fata, unde e soferul, te-a nenorocit. o spui ca sti sau banuiesti tu... cunosc persoana care a avut accident frontal cu damas si nu e chiar asa, undeva in partea de jos are niste ranforsari care isi fac treaba... sa nu intelegi acum ca am impresia ca e vreo masina sigura... dar nu e nici chiar ca pe bicicleta Share this post Link to post
Viktor Posted May 20, 2011 Argon, sa conduci o masina mai inalta sa vezi diferenta de vizibilitate, atit in fata cit si in spate. Mie chiar imi plac astea mai inalte (masinile :mrgreen . De-altfel, orice tabla se turteste. Share this post Link to post
argon Posted May 21, 2011 (edited) Nu banuiesc, am vazut eu Damas accidentat, si nu mergea tare, pozitia de condus fiind asa in fata, nu exista 'tabla sa se turteasca cum zice viktor' sa amortizeze din impact, il ia omul in plin S"> Oricum poti face lucruri fun cu ea, dar ca masina de zi cu zi, nu prea merge. http://www.youtube.com/watch?v=OqxRY4_wG9w Edited May 21, 2011 by argon Share this post Link to post
wol Posted January 3, 2012 am schimbat, damas-ul cu un ... alt damas ) am avut ocazia sa cumpar un damas in stare mult mai buna ca al meu, in 3 rate, cu doar 78 000km (reali), mochetat, cu stergator pe spate, cu foarte putin rugina, cutie viteze in 5 trepte, caucicuri Dunlop, toate randurile de banchete cu tetiere Share this post Link to post
Yaz Posted January 3, 2012 Am avut la firma 2 bucati cand aparuse pe piata, una alba si una fix albastra ca a ta, le-am calarit cam 270.000 km dupa care au mai fost calarite si prin Bucuresti tot cam pe atata. Bune masini.... Share this post Link to post
wol Posted January 4, 2012 in 270 000 au facut vreodata motorul? cam pe la cat ? stiu ca nu duce mai mult de 170000-200000 in functie de cum e intretinut Share this post Link to post