Jump to content

Sign in to follow this  
danescu

Relanti "Accelerat" la 2000 de rot/min

Recommended Posts

In ultimul timp la pornire, Kalosul, care pana acum (45.000 km)a mers fara nici o problema, are un relanti accelerat la cca. 2000 de ture/minut.

Merge asa cativa Km buni,prin oras(accelerarea se observa cand se opreste masina la stopuri, fiindca in mers motorul trage) dupa care incepe sa dea semne de revenire, acul turometrului osciland intre 1000 si 2000 de ture, iar masina avand un tremur din cauza variatiilor de turatie.

Prectic cum se opreste masina la un stop, in loc sa scada turatia, la cca 7-800, ea creste la 2000.

In afara de consumul crescut, "fenomenul" creeaza si o teama de o defectiune, care ar putea opri masina in trafic.

 

Aspectul subiectiv, este ca masina am vandut-o unui prieten, cu asigurarea ca merge foarte bine, ceea ce era adevarat, iar dupa vrei 3 luni are aceasta problema.

 

Multumesc daca stie cineva cauza si, eventual, remedierea.

Edited by danescu

Share this post


Link to post
Share on other sites

E posibil sa fie astfel: s-a mai discutat ceva similar si se pare ca de vina e softul vechi de pe chevrolet care se rezolva cu o resoftare/ update de soft. Problema e ca reprezentantele noastre nu prea au habar de aceasta schimbare, doar cele care au un tester mai recent pot sesiza aceasta diferenta.

2. mie mi se intampla sa porneasca la un relanti mare si sa stea cateva secunde acolo doar cand pornesc in timp masina direct, fara sa astept.

3. ar putea fi si altceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update-ul de soft era pentru Aveo parca, vezi aici. Ai putea incerca si un idle learn la Kalos intai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau curatat corp clapeta acceleratie.

La mine a functionat manevra asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Curatat corp clapeta acceleratie cu spray (ai explicatia la tutoriale) si un reset + idle learn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat idle learn, inainte de a scrie aici, dar degeaba.

Voi incerca si celelalte sugestii.

 

Ieri dupa ce am pornit (accelerat la 2000...), mi-a venit ideea sa adaug consumatori: aerul, incalzirea de la luneta, etc.

Turatia a scazut la 7-800, iar dupa ca am stins consumtorii nu a mai revenit la 2000.

Nu stiu daca a fost intamplator, fiindca nu am avut timp sa fac proba de mai multe ori, ca sa vad daca este eficienta.

 

Multmesc tuturor pentru sugestii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica sa nu ai sarite furtunase de vacuum pe la galeria de admisie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact aceeasi chestie am avut-o si eu pe la 100k. La fel si pe la 147k. Am fost la mai multe unitati service (cei de la radacini au fost cei mai tari: ma intreaba omu' de la ghiseu daca am aprins vreun bec in bord, eu zic ca nu si el imi spune ca masina merge bine!! pai, zic eu, ori nu tine la relanti ori sta pe la 2000 de ture. Replica a fost... dura: n-are nimic masina dom'le!!). In fine, rezolvarea este expusa pe forum (apropos, nu am avut ocazia sa multumesc dar...). Trebuie desfacut IAC-ul, curatat temeinic, curatat si corpul clapetei cu toata raspunderea si apoi un idle learn:

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/1422-curatare-iac-idle-air-control/

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/476-idle-learn-procedure/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumsc.

Voi incerca.

Intre timp "fenomenul" s-a mai manifestat, de vreo 2 ori, dar mai putin pregnant.

Porbabil fiind vorba de "murdarie", aceasta se manifesta aleatoriu, ca tot ce e "murdar"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, eu am o alta problema la Kalos insa nu stiu exact daca e de la relanti...Cand e motorul cald si am farurile aprinse se simte o trepidatie a masinii.Astazi m-am uitat si la acul turometrului si se misca usor.Oare ce poate fi? La cate rot/min trebuie sa stea la relanti?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×