Jump to content
Sign in to follow this  
VAXXi

Chevrolet Orlando - Impresii, A Vazut-O Cineva ?

Recommended Posts

din pacate nu reusesc sa postez. am pe imageshack dar nu reusesc sa le incarc

Edited by orly

Share this post


Link to post

Click pe embed this image, copy si paste in post pe forum. E usor. Dar la Masina mea!

Share this post


Link to post

Supertare primul review: cutie mecanica (vroia sa spuna manuala), suspensia Macfashion - asa a zis, pe bune :) ).

Share this post


Link to post

Impresii Chevrolet Orlando 2,0l VCDI AT explicit video 5 buc.

 

 

Share this post


Link to post

Aseara am avut ocazia sa conduc un Chevrolet Orlando 1.8LS+ a unor prieteni de familie.Chiar daca am condus-o numai vreo 50 km Beius- Meziad(Pestera Meziad)- Rosia(Pestera Cu Cristale Farcu)-Beius pot spune ca sunt foarte incantat de cum se comporta la drum(drum rau).Masina este antifonata foarte bine,nu se aud zgomote ciudate de plastic ca si la lacetti-ul meu iar pentru cat este de masiva masina si confortul pe care il au 7 persoane(am fost 6 adulti+2 copii) consumul de 7.6 aratat de CB este unul excelent.Am mers doar in treapta 3 si 4 ,maxim 80 km pe anumite portiuni.Proprietarul masinii este foarte multumit de masina, a costat de noua 14.800euro luata din germania in 2012,.Motorul de 1.8 trage bine ,pentru o familie nu ai ce sa ceri mai mult.

Edited by Dorian19

Share this post


Link to post

Salutare la toti forumisti

 

Sunt de 3 zile posesor de Orlando asteptat ca pe sfintele moaste

Masina este un 2.0 diesel echipare LTZ+ si mai sper sa ii pun si navi cit mai de curind

DAR din prima zi am luat cu greutati pentru el deja sper sa fie si ultima problema : a doua zi adica simbata mergind in oras mam trezit cu un zgomot la maneta de viteza si deodata nu am mai putut pune maneta in viteza 2,4,6

am sunat la deeler si au zis luni ca simbata nu pot bla bla ...asa ca duminica am desfacut masina acolo ca nu puteam sa plec in deplasarea programata .

Am desfacut capacul lateral de la pedale si am gasit buba nuca acelui cablu sarise din locasul lui, am repus nuca acolo si sa rezovat problema

Deocamdata sunt dezamagit pentru un posesor de kia care timp de 5 ani nu am avut nici o problema cu acea masina

O zi buna tuturor si sa dea dmz sa ne fie bine de aici incolo

 

 

 

 

Share this post


Link to post

Pentru rabatarea oglinzilor ai nevoie ca acestea sa aiba aceasta functie de rabatare electrica. Majoritatea nu o au. Restul functiilor ar trebui sa intrebi pe la dealer/service, pentru ca esti primul posesor de orla

 

 

 

Salutare tuturor

Am apelat la forum pt un ajutor .Sunt posesor de orlando 2000 cmc disel echipare LTZ de 1 an si de un an numai belele cu ea de noua acum mai nou imi curge pe la baia de ulei dar si cel mai enervant est eca a aparut si la semeringul de palier si nu stiu ce sa fac

 

 

Daca sa il schimb semeringul sau o mai tin asa ?

Sau un service ff bun mecanic pt a il schimba ca mi ecam frica sa umblu la el ca simt ca uinebunesc cu atitea prob cu el ?

 

multumesc anticipat tuturor

 

Ps : Sunt din Slobozia

Share this post


Link to post

Nu mai e in garantie?

Share this post


Link to post

am un orlando diesel automata si imi apare code 84 in bord.reducand puterea motorului. Daca opresc motorul si il repornesc merge din nou fara probleme. Acum o luna am schimbat furtunul de la supraalimentare ca era spart dar nu cu unul nou. Aveti vreo idee?

Share this post


Link to post

Incearca asta daca nu ai resetat counterul de km la revizie:

"on your steering stock is a button says MENU press it. it will show you oil life percentage. then hold down the button on the very end of the stock until it resets saying oil life at 100%. then drive your cruze for a minute and turn it off for 5 mins restart and the code 84 and engine light will go off."

 

sursa si alte posibile cauze gasesti aici: http://www.chevroletcruzeforum.com/index.php?/topic/1369-error-code-84/

 

Share this post


Link to post

buna ziua, ii cam vechi topicul, dar sper sami raspunda cineva, am un orlando motor 2 cutie manuala, il detin de prin vara , am luato la sotie, acuma e momentol de ceva schimburi, stie cineva despre uleiuri care ar fi mai bun si ce tip,asa din experiente, ca aici la noi cica nau mai vazut masina deasta( cand am mers sa faca unghiu de fuga) ba alti  cica ( tiai  luat masina saracului , chevrolet? aia ii masina de saraci in america) zau serios, vai de noiiiiii,   revin tip ulei si care iii bun pentruu grupul GM

Share this post


Link to post

Gasesti toate informatiile legate de toate lichidele (pe care te sfatuiesc sa le schimbi avand in vedere ca e primul lucru care trebuie facut).

https://www.chevrolet.ro/owners/manuals.html

Uleiul depinde de motorizare, diesel sau benzina. Eu personal merg pe Castrol, luat din surse sigure, mi se pare ca masinii ii place.

Share this post


Link to post

Salutare tuturor.
Ma gindesc si eu de ceva vreme la un ORLANDO...
Ce ma sfatuiti cei care aveti deja masina asta :
Vreau un diesel.
Ce recomandati ? Cel de 131 CP sau 163CP?

Ce probleme specifice ati intilnit la masina asta?

Multu antici...

Share this post


Link to post

Inca astept un feedback !?
Multu antici!

Share this post


Link to post

Cel de 2.0 diesel 163 cp a fost pus si pe Cruze. In esenta motorul este acelasi, difera injectoarele, turbina si probabil alte cateva chestii. Eu as merge pe cel de 163cp pt ca masina este relativ grea si ai nevoie de calutii in plus in depasiri, cand ai masina plina etc. Motorul diesel din generatia noua, GM Family Z a avut ceva probleme ale copilariei, deci cauta masini produse in ultima perioada 2013-2014. Principalele probleme ale motorului meu (al meu e de 2.2litri, dar e f asemanator cu cel de 2.0 litri) sunt injectoarele sensibile la motorina, scurgeri de ulei pe langa capacul distributiei, scurgeri de ulei pe langa capacul baii de ulei. Deci nimic special, dar sunt putin mai problematice fata de batranul RA420 de 2.0 litri pus pe Epica, Captiva si Lacetti care tinea bine la tavaleala.

Deci cauta o masina cat mai noua, cu istoric complet si verificabil, cu schimburile de ulei facute a timp (are distributie pe lant care se schimba la 10 ani si uleiul e f important sa fie schimbat la timp in acest caz).

  • Thanks 1

Share this post


Link to post

A trecut lumt timp de la ultima postare.

Eu iti recomand Orlando doar pe benzina. Cele diesel au multe probleme

Share this post


Link to post

Buna ,  a mai avut cineva probleme cu ambreiajul la un orlando, al nostru a ramas de cateva ori pedala jos, iar dupa 2 ture nu mai reuseam sa punem masina in viteza cu motorul pornit doar cu el oprit, am programato la service, si sa o duc pe platforma (10 KM) dar am decis sa o  pun in viteza 2 la rece pornesc si sa o duc cu a2-a, zis si facut dupa vreo 5 km aveam un semafor drum in lucru, opresc ,verde pun 1-a ca er panta mare, sidi instinct schimb a2-a,, woow merge dau 3,4 si merge masina nare nimic, next intersectie cu cedeaza.....pfff.  iara  stop ingen a2-a si de pe loc,in mers am reusit sa scimb, pana la service, ajung spun problemele ,o las pt diagnostic , si astept, 2 saptamani tot au mulsoooo, lapte na dat, masina isi revenise si au mers in probee cu ea cam in fiecare zii si la ei nu facuse nimiiic, mau sunat sa o iau acasa, mege sotia ridica masina,  service pana in oras 500m ramane in mijlocul drumului cu ambreiajul la podea, suna pe mec. si vine ridica pedala masina merge ceva cu ea si  in sfarsit pateste si el, acuma seara am lasato tot la ei si o zis ca se poate sa fie pompa de ambreiaj, scue  randurile de istorie, daca stie cineva ceva , multumesc de ajutor.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...