Jump to content
Sign in to follow this  
tolin

OTTO versus DIESEL

Recommended Posts

Fix la motorul asta m-am decis si eu - asta pentru cand o fi sa inlocuiesc Cielo (proabil in cam un an) - dar pe croserie ceva mai mare - Golf. Numai bine sa mai se rezolve din "bolile copilariei" - chiar daca se pare ca nu prea are asa ceva.

 

Si Fiat are niste 1.4 turbo interesante, pacat ca doar motorul e fain in masinile alea.

 

Am zis si in alte posturi, de cand cu aparitia acestor benzinare mici si "turbate", si de cand cu aparitia dieseleor E5 cu DPF si tot felul de alte porcarii, acestea din urma nu isi mai au sensul.

Share this post


Link to post

Sincer cred ca viitorul apropiat o sa apartina masinilor fara putere prea mare, ma astept sa introduca asigurarea in functie de risc bazat si pe tipul de masina, asa cum e in UK. Acolo poate sa te coste asigurarea pe un an cat ai dat pe masina cu totul, chit ca nu polueaza mai mult ca media. Ca o fi diesel sau benzina, vom vedea.

Edited by Venom

Share this post


Link to post

Si Fiat are niste 1.4 turbo interesante, pacat ca doar motorul e fain in masinile alea.

 

Foarte bine zis.

 

Ultimul exemplu e a doua varianta a micutului 875 cmc, 85 cp si 150 Nm pe Fiat 500, 2 cilindrii 8 valve.

 

Propune si arata mai multe decat o face vw din 1197 cmc 4 cilindrii 8 valve...

  • Like 1

Share this post


Link to post

Viteza de unde ai scos-o, din burtica ?

"The record breaking feat was monitored throughout by independent representatives on behalf of the Guinness World Records organisation."

 

Cand si daca o sa apara pe site-ul Guinnes, mai discutam... pana atunci e propaganda vw (comunicat de presa)..... iar ziaristii pe statul lor de plata nu fac doua parale.

 

http://community.gui...Blog=on&as=7691

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

Am auzit ştirea pe un post de radio şi am reţinut respectivele valori..

Ştirea în ZF.

Share this post


Link to post

Inca un mit se prabuseste - articol Capital

 

Cei de la Auto Express au arătat că multe modele cunoscute de mașini au fost rulate mai mult de 50.000 de km pe an până ca ele să ajungă la un prag în care sunt mai economice decât cele pe benzină.

 

Astfel, o Skoda Octavia cu un motor diesel de 2 litri, ar trebui să fie rulată cel puțin 50.000 de km pe an, timp de 3 ani, ca să fie mai eficientă decât una cu un motor pe benzină. Prețul de achiziționare este cu 3.000 de lire mai mare.

 

 

De asemenea, un Fiat 500 ar trebui să fie rulat aproape 52.000 de km pe an.

Share this post


Link to post

Tot timpul se vor inventa noi pretexte pentru cresteri de taxe, motivele vor fi, evident, verzi si umanitare.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...