Jump to content
Sign in to follow this  
pif_80

Zgomot Motor Aveo 1.2 8V

Recommended Posts

De unde motor uzat ? Ai reusit deja, ai 250.000 km ?

 

PS chiar ma intreb, de ce ai postat, daca urmezi acelasi traseu ? Masina proasta, nu ?

 

Am cumparat masina de 2 saptamani. NU stiu daca ala (aia) care au folosit-o inainte au mers cu ulei de la bunica si daca l-au schimbat vreodata. Tot ce pot eu sa constat este un tacanit in mersul motorului. NU vreau sa demonstrez nimic de genul "masina proasta" - in conditiile astea nu o mai luam. Am postat pe forum pentru ca nu sunt specialist in mecanica (sunt electronist) si pentru ca sunt intro oarecare masura perfectionist - desi zgomotul nu se aude din interior imi sta pe creier.

Share this post


Link to post

Eu n-am vazut

Am gasit eu pana la urma dar e destul de scump aprox. 55 lei / l

@pif_80 : chiar daca nu stii istoricul masinii pune un 5w30 si stai cu ochii pe ulei. Dupa aceea iti poti da seama singur ce ulei cere masina ta.

Edited by korydon

Share this post


Link to post

Ca practica, mergi in Germania si vezi benzinariile ARAL, cum arata si ce masini se inghesuie acolo (opel astra caravan albe - loganul germanilor). Atat si te lamuraste.

 

Nu e mai bun Loganul neamtului decat Loganul coreanului aka kalos?

Edited by argon

Share this post


Link to post

@pif_80 : chiar daca nu stii istoricul masinii pune un 5w30 si stai cu ochii pe ulei. Dupa aceea iti poti da seama singur ce ulei cere masina ta.

 

Cred ca am sa-ti urmez sfatul...merci.

Share this post


Link to post

Daca nu cunosti istoria schimburilor de ulei, foloseste motor-flush 5 minute inainte de urmatorul schimb.

Share this post


Link to post

Daca inainte a fost folosit un ulei foarte prost, gen Aral 10w40, nu e riscant sa se desprinda depunerile formate si sa infunde ceva prin motor?

 

N-ar fi mai bine sa puna uleiul recomandat de producator, pe care sa-l schimbe prima data la 5000 km, si dupa aceea normal?

Share this post


Link to post

Daca inainte a fost folosit un ulei foarte prost, gen Aral 10w40, nu e riscant sa se desprinda depunerile formate si sa infunde ceva prin motor? ...

Daca ai folosit vreodata motor-flush n-ai mai pune vreodata intrebarea asta, solutia dizolva depunerile, acesta este rolul ei.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Uleiul GM 5W40 este indicat ca fiind pentru motoare diesel cu filtru de particule.

Daca ai reglat jocul supapelor,macar v-ati uitat la camele axei,ca erau la vedere?Nu mai intreb si de suprafata de contact a culbutoarelor.Daca pe acolo e vreo uzura,poti pune orice,tot va tacani.

Share this post


Link to post

Uleiul GM 5W40 este indicat ca fiind pentru motoare diesel cu filtru de particule.

Daca ai reglat jocul supapelor,macar v-ati uitat la camele axei,ca erau la vedere?Nu mai intreb si de suprafata de contact a culbutoarelor.Daca pe acolo e vreo uzura,poti pune orice,tot va tacani.

 

Asa cred si eu. Nu m-am uitat pentru ca m-as fi uitat ca magarul la poarta noua. Mecanicul mi-a spus ca poate sa fie o uzura la axa cu came, dar fara a fi sigur de asta...

Share this post


Link to post

Cum sa nu fie sigur,ca orice amator vede,cand roteste axa,ca sa faca reglajul jocurilor,toate profilurile camelor,pe rand?Se vede imediat,daca culbutorul a intrat,sau nu, in profilul unei came.Asta era primul lucru ce trebuia facut in cazul unei incercari de reglaj.Iar daca vreuna din came era adancita(repet,se vede usor,pentru ca culbutorul e mai ingust decat cama,iar locul unde s-a tocit cama nici nu mai e lustruit),trebuia sa te avertizeze,pentru ca ,in acest caz,e imposibil sa reglezi corect si precis jocul.Ce mecanici!

Ti-am mai spus,deja,prima data,trebuie privita axa cu came,iar daca arata bine peste tot,e nevoie si de controlul culbutoarelor,pe care nu e mare lucru sa le demontezi,fara sa le scoti de pe ax,sa vezi suprafata de contact.

Edited by nluncasu

Share this post


Link to post

Asta e... Cel mai bun e lucru pe care il faci cu mana ta... Cred ca pana la urma o sa dau eu jos capacul ala, eventual asistat de un prieten cu ceva mai multa experienta. Deocamdata nu prea am timp.

Edited by Mircea
citare inutila a mesajului anterior

Share this post


Link to post

Am fost in cele din urma la DiBas in Ploiesti - preturi destul de mari dar oamenii si-au dat tot interesul. Am stat langa mecanic. Vreau sa spun ca mi-a desfacut capacul de la culbutori de vreo 7 ori. Ia si desfacut de pe axe, s-a uitat la fiecare in parte si la axa cu came. Nu par uzati. La o singura cama se cunostea o usoara uzura. Dupa toate incercarile (care au durat aproximativ 8 ore - in 2 zile) nu au reusit decat sa reduca un pic zgomotul. Concluzia lor a fost ca pana la urma va trebui sa inlocuiesc axa cu came, dar nu merita investitia deocamdata, motorul merge bine asa cum este si sa revin daca se amplifica zgomotul. NU mi-au spus sa schimb uleiul cu unul mai vascos.

Share this post


Link to post

Toata lumea vb de ulei, pe cand omul cauta solutie pt tacheti.

 

Eu am Chevrolet Aveo 1.2, model 2007, 53kw, 72CP. Aceeasi problema cu tachetii o am si eu. se aud cand accelerez, din masina nu se aude nimic. Am fost service si un meresias mi/a zis ca se regleaza altul ca nu se regleaza ca sunt hidraulici si trebuie schimbati. Deci? Nu mai spun ca se pare ca ii regleaza, spunea cineva, bagand sub fiecare cate o bucata de metal... Nu ma pricep prea bine... dar va spun ce mi s/a spus.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...