Jump to content
Sign in to follow this  
Razv

Sfat Achizitie Masina "Noua"

Recommended Posts

Treaba sta cam asa ... vreau sa schimb Chevrolet-ul Aveo cu un Astra H GTC 1.7 cdti "noua" + diferenta.

 

De ce am zis "noua" : masina este in parcul auto de la un dealer de vreo 2.5 ani (productie noiembrie 2008), masina facand ~30 km .. in rest a stat nemiscata.

 

Multi ma sfatuiesc sa nu o iau .. pentru ca are chederele facute praf, probleme la motor de la atata stat (internele) + alte curele etc, cauciuri uzate, garnituri.

 

Ce parere aveti?.. Este afectata masina ca a stat ~3 ani fara sa fie miscata/ pornita?

Share this post


Link to post

O masina care nu a rulat o perioada mai lunga de timp are cateva minusuri. Poti sa te si intrebi de ce nu a circulat in acest interval de timp. Chiar nu a fost atractiva pentru nimeni?

Afla mai multe informatii despre masina, despre service-ul ei de-a lungul timpului. Este posibil ca masina sa aiba probleme. Cunosc un caz cu o masina BMW luata de la un dealer al carei motor a fost schimbat si acum este in proces cu acesta.

Share this post


Link to post

Masina are un pret de lista destul de piperat ... si bineinteles cum e in Romania.. s-a tinut la pret si a ramas cu marfa pe taraba.

 

Sunt 100% ca nu a fost umblat "in ea" :) .

Share this post


Link to post

Daca esti documentat foarte bine asupra masinii, atunci totul este ok. Daca este afectata masina nu avem cum sa stim atat timp cat nu o putem examina si noi. O prima faza ar fi vizualizarea ei, pe urma testarea, cartea service etc.

Share this post


Link to post

@calinjack pretul pe care ar trebui sa-l dau = ~11.500 euro. (inmatriculata)

Edited by Razv

Share this post


Link to post

Pai ia-o intr-o proba,du-o la un dush sa vezi daca nu intra apa-n ea ,forjeaz-o putin,in limitele impuse si daca esti multumit cumpar-o.dar una mai noua cat e?

Share this post


Link to post

Asa - asa, dat cheie urmat de talpa, la un motor odihnit trei ani. :)

  • Like 2

Share this post


Link to post

Pretul e mare. Negociaza la ea o revizie completa cu schimb de curele si o garantie de minim 2 ani.

Share this post


Link to post

@Mircea..daca e s-o cumpar, urmeaza ca ei sa-mi schimbe bateria, uleiul, cauciucurile + filtrele. O sa le zic si de curele...

 

@calinjack nu se mai fabrica Astra GTC (H). Cand am vrut mai demult sa o cumpar, pretul era undeva pe la 17.000-18.000 (pentru 1.7cdti cosmo).

Share this post


Link to post

De acord cu Mircea, e scumpa si probabil a fost masina de show-room, de aia are 30km, au mai fatait-o de colo colo. Daca a stat indoor (in show room) e bine ca a stat la o temperatura aproximativ constanta si cauciucul imbatraneste mai greu. Daca a stat afara mai bine iti iei una cu care s-a umblat si s-au facut 5000-10000km/an:

http://www.autovit.ro/index.php?sect=search&sub=car&page=1&qid=1556916916&order_by=p

 

In plus trebuie sa iei in considerare ca vinzi mai greu o masina in 3 usi si de aceea in general preturile sunt mai mici.

 

Eu personal nu as lua-o la banii astia, poate as negocia un 10000E si as schimba la un service mai ieftin filtrul de motorina, uleiul si filtrul de ulei + curelele (ai da maxim 1000RON). Filtrul de aer si habitaclu banuiesc ca sunt OK daca nu s-a mers cu ea.

Share this post


Link to post

Razv,find o masina din stoc,si are 2.5 ani de cand se afla la ei in parcare,sigur poti obtine un pret mai mic,si o garantie de 12~24 luni ,si daca insisti, o revizie pentru :D istributie,fluide,filtre.

 

Vezi,una sh cu 30k km ,costa 10 000 euro ,si cu motor de 1.6i,tot GTC cosmo.

 

Pretu fata de piata sh, e foarte bun,dar vezi sa nu fie cu probleme.

Edited by ZDN

Share this post


Link to post

Imi face cu ochiul un Renault VEL SATIS.

Benzina 2L,cutie manuala 6trepte,an fabricatie 2002,200 000km la bord, taxa platita nerecuperata(am hartie de la ANAF),pret masina 3500euro.

Vreau opinii.

Cu stima

Edited by florinellll

Share this post


Link to post

Nu e cam veche?

Daca ai nevoie de o piesa sau ceva table, gasesti? Probabil doar la reprezentanta si la niste scoruri... de reprezentanta...

Share this post


Link to post

Daca iti place sa ai o masina rara, Vel Satis este una dintre ele :) . Din cate am citit este unul din marile esecuri ale Renault dpdv al vanzarilor. Si pe plan mondial este in topul celor mai proaste vandute masini din lume.

In principiu, daca o iei sa tii putin, este OK, altfel asteapta-te la niste costuri mari de intretinere dat fiind faptul ca este rara. Stiu ce vorbesc, am Epica :) (sub 350 de masini vandute in Romania). CASCO este un "must", altfel Doamne fereste sa o lovesti in ceva, te costa de te indoaie. In plus, calitatea Renault este bine cunoscuta in lume, si nu in bine. La fel si costurile pieselor...

 

Masina pe care ai descris-o tu este cam scumpa pentru anul de fabricatie si km. Plus ca de regula benzinarele sunt mai ieftine, mai ales ca 2l este cam submotorizata pentru masa masinii -1750kg (Leganza ta trage mai bine). Sigur gasesti una mai noua si cu mai putini km la banii aia. Masinile rare in general se vand prost, mai ales si atat de vechi, deci sigur poti sa ma scazi 500-1000E din pretul cerut.

Share this post


Link to post

Motorul este de 160hp.

Masina este full ""adevarat"",in Romania nu exista alta la acest pret.

Casco este pentru oameni cu bani.

Intradevar este o masina urata la exterior din nastere ca de altfel Citroen C6.

Share this post


Link to post

Nu e urata, e frumusete exotica :D

Problema e raritatea, daca ai nevoie de cea mai mica prostioara dureaza si costa ca sa o obtii.

Share this post


Link to post

Extrem de scump de intretinut, extrem de urata, fiabilitate by reno si piese probabil astronomic de scumpe. Pe scurt e numai buna, daca ii mai pui si o instalatie GPL cu ultima tehnologie de surub merge perfect!

Edited by andreib
  • Like 1

Share this post


Link to post

Extrem de scump de intretinut, extrem de urata, fiabilitate by reno si piese probabil astronomic de scumpe. Pe scurt e numai buna, daca ii mai pui si o instalatie GPL cu ultima tehnologie de surub merge perfect!

Ironie ,ironie .

Decat sa iau una in care au loc doi adulti mici si un copil mare mai bine lipsa.

Share this post


Link to post
Casco este pentru oameni cu bani.

 

Daaa, si Velsatis-ul o fi pt sărmani. :-/ Cred ca rupe la consum prin Bucuresti plus ca la vechimea si kilometri aia e foarte posibil sa bagi bani in ea "on a regular basis".

 

Share this post


Link to post

Probabil ca pentru consum se rezolva...GPL, ca loc are.

Eu cred ca sunteti invidiosi. Aia e masina serie limitata, inestimabila cand va ajunge de colectie :D

 

Apropo, de curiozitate am cautat una pe un site belgian de SH-uri destul de popular. Am gasit cam 10 bucati, insa niciuna intreaga, toate diesel, si toate cu motoarele crapate...

Edited by mr_
  • Like 1

Share this post


Link to post

E un rahat de masina. Este una care zace langa casa mea la vreo suta de metri, nemiscata de vreo 2 ani de zile, cu toate ca pare intreaga si in mintile ei. A inceput sa creasca iarba pe langa roti...Apropo, tot cu roata de rezerva subtire montata sta de niste ani...cel putin bizar.

Enervant este ca are numarul de inmatriculare ca al meu, difera cifrele. :)

Share this post


Link to post

Pentru "experti"

Citez"""VelSatis are un aspect nonconformist ce aduce mai mult a monovolum și a fost primul autoturism din lume care a primit cinci stele la testele EuroNCAP.

 

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...