Jump to content
Sign in to follow this  
nubira2001

Cum Dau Jos Folia de pe Geamuri

Recommended Posts

Salut...am tot cautat,dar,imi gaseste toate topicurile care au cuvantul folie in ele...in fine...problema e ca vreau sa dau folia jos...si nush cum se curata lipiciul de care vb toata lumea...cum se da jos folia...nu vreau povesti cu "freci 2 ore...zgarii geamul cu buretele...fara n produse care nu le folosesti decat odata si costa cat folia"clar...cum ati dat folia jos ?

Share this post


Link to post

Cand mi-am cuparat Dacia avea folie dinaia oglinda pe geamuri.Am reusit sa o dau jos lasand masina o zi in soare sa se incalzeasca geamurile si pe urma am prins de un colt si am tras de ea si s-a desfacut toata fara sa se rupa.Asa ca mai ai rabdare pana la vara si incearca.

Edited by danutza

Share this post


Link to post

Nu mai exista generatoare de aer cald ?

  • Like 1

Share this post


Link to post

Daca ai pistol de aer cald ,iese usor,daca nu ai inchiriaza unu de magazinele de bricolaj.

Share this post


Link to post

Sau un uscator de par dat pe temp mare, ventilatie mai la mic daca nu ai pistol de aer cald.

Share this post


Link to post

Sau un uscator de par dat pe temp mare, ventilatie mai la mic daca nu ai pistol de aer cald.

 

maine o sa incerc cu o aeroterma micuta...dar...care incalzeste foarte bine...incalzesc portiuni si trag de folie acolo???

Share this post


Link to post

Ia o cutie da carton umpic mai mica decât geamu. Si pune o pe geam. Si fa o gaura cât sa între gura la Aeroterma/ uscator de par. ASA incalzesti tot geam si iese mai ușor.

Edited by ZDN
  • Like 3

Share this post


Link to post

si la luneta daca tragi de folie adio dezaburire :) .. eu am dat-o jos de pe luneta cu spirt sau cu alcohool tehnic

Share this post


Link to post

si daca ramane lipici, iei un servetel umed umezesti lipiciul, lasi 1 minut sa isi faca efectul si apoi stergi lejer si nu zgarii geamul si iese repede,

Share this post


Link to post

De-abia acum am rezolvat cu folia,dupa ce tragi de ea,cu diluant,spirt,inmuiati si stergeti geamul,atat cat puteti fara prea mult efort,apoi se rezolva cu un Clean dupa ce din nou se lasa putin sa se inmoaie geamul,super repede,ieftin si usor,la partea cu luneta nu se strica dezaburirea,eu chiar am frecat pana sa imi dau seama si nu s-a intamplat nimic

Share this post


Link to post

salut poate sami faca ceva politia daca am foli pe geam omologate rar dar pe nr vechi de inmatricurare pentru ca masina a fost renmatricurata cu un alt numar si pe foaia de rar scrie nr vechi???

 

 

Edited by lilar

Share this post


Link to post

Poti dovedi cu cartea de identitate (faci o copie si o tii in masina).

Share this post


Link to post

Pe certificatul foliei ai o serie care trebuie sa corespunda cu nr de serie de pe timbrul aplicat pe geam.

Share this post


Link to post

meri baieti chiar mati ajutat mult :aplauze:

Share this post


Link to post

baeti mam uitat astazi si pe cele din fata nu am nimic scris decat rar dar fara seria aia care o am pe cele din spate e in regura

Share this post


Link to post

Daca nu ai decat un singur certificat, inseamna ca folia de pe fata nu e legala. Multi pun pe fata, cu opacitate mare, dar nu dau certificat decat pentru spate. Daca si pe fata si pe spate este pusa legal, trebuie sa ai doua timbre si doua certificate. Pe fata opacitatea maxima poate fi 95%, iar pe fata maxim 5%.

Uite:

http://www.gmclub.ro/forum/uploads/monthly_03_2008/post-1012-1206203065.jpg

 

http://www.gmclub.ro/forum/uploads/monthly_03_2008/post-1012-1206203052.jpg

 

se vede clar diferenta intre fata si spate.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Pe fata nu mai e legala folia de cativa ani. Nici macar cu 5% opacitate.

Share this post


Link to post

nu ai cum sa pui folie pentru ca deja geamul are gradul de opacitate la maxim din fabrica . pe fata se merge la risc. am si eu transparenta(antiefractie mai mult) dar totusi se vede diferenta la cantul geamului.

Share this post


Link to post

Imi spuneti si mie careva UNDE scrie ca nu ai voie sa pui folie pe fata? Toate reglementarile sunt restrictive cu privire la transparenta, se refera strict la transparenta minimala si atat!

 

 

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Ai voie 70%. Nu a zis nimeni ca nu ai voie sa te atingi de ele. Parbriz 75%, laterale fața 70%. Daca vrei protectie uv poti pune liniștit, primesti si omologare pe bune ptr ea. Daca vrei 5%, mai greu. Dar acum passat-urile break ale politiei au stopuri fumurii, si nu cred ca isi iau intre ei taloanele. Spp-ul are geamurile negre si pe față, noi astia de rand n-avem voie, ei au

Share this post


Link to post

Destul de :o fftopic: ... ca intreaga discutie inceputa cu postul #11:

 

M-am uitat chiar astazi la geamurile mele, nu mai stiam exact ce scrie pe abtibildul de sub folii. Pe fata am transparenta 85% iar pe spate 50%. Imi aduc perfect aminte ca, la montaj, am solicitat o testare cu aparatul specific si, pe fata, a oscilat intre 69 si 70 %. Sunt ferm convins ca nu o sa se ia vreodata RARul de asa ceva. Zilele trecute doar ce i-am facut ITPul pe bune si nu a existat nici o obiectie legata de geamuri.

Share this post


Link to post

Pai da, si geamul tau are un tratament, mai adauga si folia și scade transparenta. In orice caz, sa nu bata la ochi. Nu se ia nimeni de tine degeaba asa, sa te verifice la orice. Daca le faci negre da, ceva de bun simt e ok. E mai racoare vara in masina cu folii?

Share this post


Link to post

Nu neaparat. Obiectivul meu a tinut strict de marirea rezistentei vs. pietre sau alte dracii de genul asta. Am trecut printr-un episod din asta si zau ca nu a fost deloc placut.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...