Jump to content
Sign in to follow this  
cornellius20

Achizitie Masina

Recommended Posts

salut. doresc sa achizitionez o masina second hand in viitorul apropiat care sa se incadreze in suma de maxim 4000 euro. in prezent am un tico. ce imi doresc de la noua masina:

 

-consum redus de combustibil;

 

-costuri scazute la intretinere;

 

-an fabricatie dupa 2000-2002;

 

-aer conditionat si geamuri electrice;

 

-un portbagaj acceptabil.

 

sper ca nu sunt f pretentios. sper sa ma ajutati cu idei si argumente. pentru mine consum redus inseamna sub 8l in oras. eu m-am gandit la un opel corsa 2004-2006 sau un ford fiesta. nu exclud loganul, dar cel pe benzina consuma cam mult, iar la cel pe motorina ma tem de injectoare.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Loganul dci euro 4 nu mai are problemele cu pompa si injectoarele de la E3, luat de la primul proprietar, e o masina mare cu consum mic ce se incadreaza in banii aia. Evitati intermediarii.

Share this post


Link to post

Despre logan diesel nu se aud cele mai bune lucruri.iar costurile de intretinere la diesel nu sunt mici

Edited by calinjack

Share this post


Link to post

Stii tu sigur cat e intretinerea la logan diesel?

  • Like 1

Share this post


Link to post

Si eu m-as uita la un Logan in banii astia. Mi se pare alegerea cea mai cinstita.

Si cand aveam Loganul 1.4 benzina de la firma reuseam sa il tin in 8-8.5% in oras.

Share this post


Link to post

Daca ai observat am spus ca masinile diesel au o intretinere mai costisitoare.indiferent ca-i logan sau mertzan.omul vrea o masina cu costuri reduse de intretinere.nu a zis ca vrea logan.in raort cu benzinarele,dieselu e mai costisitor la intretinere.ce nu-i clar?

 

@andrew.logan benzina e o alegere buna.si nici nu te injura cel din spatele tau

Share this post


Link to post

Tu ai o problema!

 

nu exclud loganul, dar cel pe benzina consuma cam mult, iar la cel pe motorina ma tem de injectoare.

 

 

Loganul dci euro 4 nu mai are problemele cu pompa si injectoarele de la E3, luat de la primul proprietar, e o masina mare cu consum mic ce se incadreaza in banii aia. Evitati intermediarii.

Toata lumea vorbea de Logan diesel deci, iar tu spui:

Despre logan diesel nu se aud cele mai bune lucruri.iar costurile de intretinere la diesel nu sunt mici

 

 

Si acum o dai cotita?

 

Daca ai observat am spus ca masinile diesel au o intretinere mai costisitoare.indiferent ca-i logan sau mertzan.omul vrea o masina cu costuri reduse de intretinere.nu a zis ca vrea logan.in raort cu benzinarele,dieselu e mai costisitor la intretinere.ce nu-i clar?

Sa observ din ce? De unde sa rezulte ce sustii acum? Ori nu te exprimi ROMANESTE. ori o intorci ca la PLOIESTI ca sa fie ca tine!

 

Cornelius, logan dci are cost/revizie undeva la 200 ron plus manopera, in conditiile in care faci aceasta revizie la 15000 km. Variantele euro4 nu au probleme cu injectia atat timp cat le hranesti cu motorina de la pompa si nu de pe sant. o bieleta antiruliu e 13 ron, o pompa de apa 140 ron, un kit de distributie 290 ron. Am in pastorire ca sa zic asa 3 astfel de masini, diverse variante de echipare, cu rulaje variind intre 90000 si 140000 km, iar recent am mai achizitionat una.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Salut!

O fabia HTP din 2007 cu 46 k km,nu te tenteaza ,si nu consuma mult in oras 8%,motor de 1,2 si 64 cp 12v,si costuri reduse la intretinere,si mai are si distributie pe lant.

 

La logan nu costa mult sa repari injectoarele,cam 70 euro,o piesa mica,care o poti schimbat si tu.

Nu consuma mult,si sunt si fiabile :)

Edited by ZDN

Share this post


Link to post

costurile de intretinere la diesel nu sunt mici

 

 

Asta am spus mai sus si din asta tre sa observi .mai uita-te o data .si daca nu crezi mai citeste si tu presa de specialitate si mai uita-te la stirile de si emisiunile de profil.dieselul indiferent de marca are cel mai ridicat cost de intretinere

 

Tu ai o problema!

 

 

 

 

 

Toata lumea vorbea de Logan diesel deci, iar tu spui:

 

 

 

Si acum o dai cotita?

 

 

Sa observ din ce? De unde sa rezulte ce sustii acum? Ori nu te exprimi ROMANESTE. ori o intorci ca la PLOIESTI ca sa fie ca tine!

 

Cornelius, logan dci are cost/revizie undeva la 200 ron plus manopera, in conditiile in care faci aceasta revizie la 15000 km. Variantele euro4 nu au probleme cu injectia atat timp cat le hranesti cu motorina de la pompa si nu de pe sant. o bieleta antiruliu e 13 ron, o pompa de apa 140 ron, un kit de distributie 290 ron. Am in pastorire ca sa zic asa 3 astfel de masini, diverse variante de echipare, cu rulaje variind intre 90000 si 140000 km, iar recent am mai achizitionat una.

 

Si daca tot ai dat preturile da-le si la logan benzina.oricum eu nu vorbeam de logan .singurul lucru care l-am spus de logan a fost ca nu se aud cele mai bune lucruri despre diesel.cred ca tot forumul a observat asta.si normal ca pastor de loganuri doar nu o sa-ti faci autocritica .si mai mult de atat aici vorbeam de persoana fizica care vrea sa -si ia o masina cu costuri mici de intretinere.la o firma se amortizeaza ca se fac multi kkm dar la fizica nu.plus ca la pers.fizica nu deconteaza nimeni.

Edited by calinjack

Share this post


Link to post

Daca as avea de ales intre 1.5dci si 1.4 benzina as lua dci-ul oricand (chiar la un pret ceva mai mare)! 1.4 este o lesinatura de masina, galagioasa si care consuma sensibil mai mult decat dieselul.

 

Pana la urma depinde ce vrei:

1. Daca vrei o masina fara pretentii care sa fie usor de intretinut si sa te duca din a in b iei un logan de cativa ani (2-3) si il mai tii inca 3 cat sa nu inceapa sa te doara capul.

2. Daca vrei o masina cu mai multe pretentii poti opta pentru masini ceva mai vechi aduse din afara tarii DAR ai grija ca marea majoritate sunt cazane, cu multi km si care iti vor manca timp si bani.

 

Ford fiesta nu vad cum te-ai incadra decat la o masina ceva mai veche. Ford vechi= costuri de intretinere mari (piesele sunt relativ scumpe, specialisti putini). Daca o iei pe benzina consuma sensibil mai mult de 8% in oras (un 9-10) iar daca o iei diesel ai sanse sa iaba multi km (si pb proportional).

 

O corsa poti gasi care sa se incadreze in bugetul tau probabil dar benzinar. E mai ieftin de intretinut (piese mai ieftine, meseriasi mai usor de gasit). Cel mai economic cred ca e motorasul de 1l care nu stiu sa aiba probleme deosebite.

  • Like 1

Share this post


Link to post

1.4 este o lesinatura de masina, galagioasa

 

Nu zau!de cand benzinarele sunt mai galagioase decat tacanitoarele-fumigene diesel?si o ametita de diesel de 85 de cai e mai mult decat benzinar de 90.ce aritmetica ai facut la scoala?si daca nu-ti plac benzinarele nu ai decat sa donezi toate masinile pe benzina pe care le ai b-(

Edited by calinjack

Share this post


Link to post

Mai, tu ai condus in viata ta 1.4 benzina, 1.6 benzina. 1.6 16 v, 1.2 16 valve pe logan comparativ cu 1.5 dci de esti atoate stiutor?

  • Like 2

Share this post


Link to post

@Calinjack: Nu cred ca tu esti autoritatea care trebuie sa evalueze ce am facut sau nu in scoala. Mai faci o astfel de remarca la adresa mea sau a oricarui alt membru si vei fi premiat.

 

Spre deosebire de tine eu am condus si 1.4 penzina si 1.5 dci iar dieselul este mult mai vioi. 1.4 benzina la logan este mai lesinat decat 1.2 16v-ul care il am pe kangoo cu tot cu gpl! Toate sunt cauzate de o cutie etajata aiurea, dar astea sunt lucruri stiute de ani de zile.

 

Eu am 3 masini pe benzina pentru ca sunt convins ca sunt mult mai usor de intretinut. Eu aici nu fac benzina versus diesel, s-au scris jde pagini utile sau inutile pe acest forum ci doar logan dizăl vs 1.4 benzină. Spre deosebire de ford/opel piesele de logan fie el si dizal sunt MULT mai ieftine, meseriasi sunt peste tot si intretinerea nu e atat de scumpa.

 

PS: Grande punto, care e singura masina pe ,,benzina" si atat consuma sensibil mai putin decat oricare dintre logan 1.4, corsa sau mai ales fiesta (benzina) dar nu se incadreaza in buget!

Edited by andreib
  • Like 1

Share this post


Link to post

va multumesc foarte mult pentru sugestii. astept in continuare sfaturi. ideea e ca daca se isca o polemica e bine sa fie constructiva si sa evidentieze poate amanunte lamuritoare. nu faceti din polemici dispute personale.

 

multa stima pentru toti cei care ma ajuta in luare deciziei.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post

va multumesc foarte mult pentru sugestii.

 

 

De ceva timp caut un inlocuitor pentru Matizul sotiei si am analizat foarte serios VW Polo. Mi se pare o alternativa demna de luat in seama. Eu astept sa se mai "raceasca" pretul pentru noul model de 1,2 TSi / 105 CP pana undeva la 7000 -7500 E si nu mai mult de 2 ani si 50 000 km.

 

VW Polo autovit

 

  • Like 1

Share this post


Link to post

am mai vazut in suma de 4000 euro si urmatoarele masini care insa nu prea se potrivesc cu dorintele mele : nubira 2004, renault clio 2006-2007 sau megane 2004, hyundai accent 2005, fiat punto 2007, fiat stilo 2004, fiat panda 2007, fiat albea 2004-2006, hyundai getz.

 

daca aveti ceva pareri in legatura cu vreo varianta sau daca aveti altele, va rog sa scrieti. m-ar interesa mult si opinii categorice, gen : in nici un caz modelul cutare sau exclus modelul cutare.

 

va multumesc anticipat.

Edited by cornellius20
  • Like 1

Share this post


Link to post

Hai ca daca insisti putin iti iei Mertz 330 CE sport, 2008 i.e.n. > :)

Share this post


Link to post

Salut,

De ce nu incerci un Ford ca? Eu sunt multumit de el, si la 4000 cred ca vei gasi ceva 2005-2006.

Share this post


Link to post

Nu ne lasa forumul sa scriem cu capa, dar de ce ar da cineva Tico care e mai spatios, pe el? eu am inteles ca omul vrea ceva mai mare, nu mai mic.

Edited by argon

Share this post


Link to post

Din mai multe motive, dupa cum urmeaza:

- tinuta de drum mai buna;

- spatiu interior mai mare;

- alt confort interior;

- cand pornesti AC, nu mai simti ca nu mai ai motor;

- siguranta la franare(ABS);

- siguranta la impact(airbag);

- putere mai mare, cu siguranta sunt mai multe motive pentru care ar putea schimba Tico pe Ford K.

Am avut Tico timp de 5 ani si am fost foarte multumit de el, si acum am k, si consider ca pot face o diferentiere intre cele doua, in disrecta cunostinta de cauza.

Daca esti de alta parere, te rog...

Share this post


Link to post

Ai uitat de piese scumpe, consum mult prea mare fata de marimea masinii. Iar la partea cu spatiul, daca esti Adrian minune poate poate, dar mie mi s-a parut foarte mica, locurile din spate si portbagajul sunt de forma.

Share this post


Link to post

Eu as alege Logan 1.5 DCI la banii astia.Momentan conduc una de 70 de cai cu 180kkm din 2007 si nu are probleme deosebite.S-au schimbat doar consumabile,capetele de bara si ceva bucsi pe la directie.Avem si una noua de 85 de cai dar nu o vrea nimeni ca e mai zgomotoasa ca cea de 70.

Share this post


Link to post

La o masina de genul asta te-ai uitat ? Sa fie neaparat tddi, ca sa scapi de delphi. In rest e ok la tavaleala. Variante sunt o gramada...

Share this post


Link to post

Am o oferta de Nubira la 4800 lei de la E-on gaz.Inca nu stiu daca e nubira 1 sau 2.Saptamana viitoare merg sa o vad.Deocamdata stiu ca e din 2000 an in care s-a fabricat si N1 si N2 si are 400KKm.Daca e N1 nu cred ca merita, dace N2 are sens sa ma incurc cu ea la kilometrajul asta?

Edited by danutza

Share this post


Link to post

Pai ce are? Daca i-au facut reviziile la timp si nu si-au batut joc de ea, mai duce destul, oricum motorul sigur e refacut macar odata.

 

 

Dar tare am impresia ca e o nubira 1 varza toata, si aici are eon-ul din astea, care mai de care mai tomberon..

Edited by argon

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...