Jump to content
Sign in to follow this  
Juliaen

Passat Variant 2.0 Tdi

Recommended Posts

Dupa aproximativ o luna de la despartirea de Nubira, iata si noua masina a familiei:

 

post-3149-038680500 1299112973_thumb.jpg post-3149-047880500 1299112979_thumb.jpg post-3149-063810400 1299112984_thumb.jpg post-3149-064369100 1299112989_thumb.jpg post-3149-070105800 1299112998_thumb.jpg

 

Passat Variant 2.0 TDI Comfortline Business

  • Prima inmatriculare: Martie 2008, un singur proprietar anterior, 83.300 KM
  • 2.0 TDI 1968 cm3, 103kw - 140 ps
  • Consum: urban 7,9 extraurban 5 l/100km, Emisii CO2 158 g/km
  • Transmisie manuala, 6 trepte
  • Culoare: Deep black perleffekt

 

Cateva dintre dotari:

  • ABS, ESP, ASR, EDS
  • Istoric service complet
  • clima automatica, bizonala
  • 6 Airbag-uri
  • Tempomat
  • Frana de mana electrica
  • Imobilizator electronic si sistem alarma cu senzori de prezenta interior
  • Servotronic, Filtru de particule DPF
  • Computer de bord
  • Volan din piele cu butoane multifunctionale (sistem audio, computer de bord)
  • Pachet deco Aluminiu
  • Pregatire conexiune telefon
  • Functia coming/leaving home
  • Geamuri electrice
  • Senzor de ploaie, senzor zi/noapte
  • Faruri de ceata
  • Oglinda retrovizoare cu functie auto anti-orbire
  • Oglinzi electrice, incalzite, heliomate
  • Semnalizatoare in oglinzile exterioare
  • Geamuri cu tenta de culoare inchisa
  • Tapiterie din velur, culoare Latte macchiato
  • Scaune confort
  • Cotiera centrala fata/ spate
  • Scaune incalzite
  • Scaun pasager pliabil
  • Scaun sofer electric
  • Radio Cd Mp3, functie TIM
  • Torpedo cu refrigerare

 

Passatul a fost achizitionat de la reprezentanta VW (nu de la un parc auto), avand acces astfel la istoricul de service al masinii - revizii facute la timp, fara evenimente, km reali - lucruri mentionate si in contract.

Pretul de achizitie a fost 16.900 Euro, in care sunt incluse:

  • Set complet anvelope iarna: anvelopa, janta, capace originale VW
  • Revizia masinii: schimb ulei, filtre... conform ghidului de service
  • Frane noi fata/spate
  • TUV - HU & AU noi
  • Covorase textile originale
  • Inmatricularea masinii
  • Garantie full 1 an

 

Masina am achizitionat-o luni dar inca nu am primit-o - pana astazi a fost in service (la reprezentanta) pentru operatiile tehnice descrise mai sus, maine trebuie sa ii fac asigurarea (aici vedem in ce masura anii fara daune din Romania ajuta - malus-ul pentru incepatori e 245%) si vineri voi intra in posesia ei.

 

Ar fi multe de scris despre achizitie dar voi detalia in zilele urmatoare, sperand ca informatiile prezentate sa fie de folos celor ce sunt interesati de achizitii sh din Germania.

Edited by Juliaen

Share this post


Link to post

frumoasa tare! E o masina excelenta... Si un salt maricel :thumbl:

Sa te plimbi cu ea sanatos!

Share this post


Link to post

Superba, bravo, s-o stapanesti sanatos si s-o feresti de drumurile mioritice :) ).

Share this post


Link to post

Nu e cam scumpa pentru o masina de 3 ani? Nu stiu preturile acolo, dar la noi am vazut mai multe Passat-uri similare diesel din 2007-2008 pe la 10-12.000 euro, aduse din Germania, deci e clar ca de acolo au fost luate si mai ieftin, fiind incluse comisionul si cheltuielile de aducere.

Edited by argon

Share this post


Link to post

Nu e cam scumpa pentru o masina de 3 ani? Nu stiu preturile acolo, dar la noi am vazut mai multe Passat-uri similare diesel din 2007-2008 pe la 10-12.000 euro, aduse din Germania, deci e clar ca de acolo au fost luate si mai ieftin, fiind incluse comisionul si cheltuielile de aducere.

In legatura cu preturile din ro pentru masinile aduse din afara ce sa zic, la prima vedere par mult mai mici. Dar daca ai cauta in germania echivalentul ca pret/ani/dotari ai gasi aici doar masini undeva la 150-200k km. O masina cu pret de noua peste 30.000 Euro, 2-3 ani vechime si pana in 100.000 km scoasa la vanzare cu 10-12.000 Euro e un basm de adormit pe cei ce pun botul la spusele bisnitarilor. Nimeni nu vinde o masina buna, doar sa scape de ea, indiferent de pret. Pretul de 10-12.000 trebuie teoretic sa includa TVA-ul de 19%, profitul parcului auto de aici si profitul bisnitarului, adica cel putin 3000 -3500 Euro. Ei, cine si-ar vinde masina cu 8000 de ex in conditiile in care a platit peste 30.000 in urma cu 3 ani?

Nu neg, in perioada cautarilor am gasit si masini mai ieftine, dar fie reimportate/foste masini de la inchirieri, vandute de autohaus Haybat/Mehmet, Gyursol...

Ce gasesti in targurile din romania sunt masini ce le gasesti la vanzare aici la autohaus-uri cu mentiunea - doar pentru export. Explicatia e simpla: lovite, manarite, probleme tehnice ce nu mai permit inmatricularea aici si se vand doar la export pentru ca vanzatorul, prin lege, este exonerat de orice raspundere in cazul exportului.

 

Statistic, in germania o masina cu o uzura normala (25-30.000 km/an), cu reviziile la zi si fara incidente, ajunge cam in 3.5-4 ani la jumatate din pretul de nou.

 

As fi gasit la un parc auto (masina am luat-o de la dealer) undeva pe la 15-16.000 dar aici am garantia numarului de km, garantie pe masina si faptul ca nu a avut accidente. Plus, masina a fost cumparata din Munchen, scutind astfel ~500 de euro pentru drum, inmatriculare temporara, in cazul in care as fi cumparat-o din alt oras iar la majoritatea parcurilor auto garantia costa suplimentar, de obicei ~400 de euro pentru 1 an.

Edited by Juliaen
  • Like 2

Share this post


Link to post

Nu e cam scumpa pentru o masina de 3 ani? Nu stiu preturile acolo, dar la noi am vazut mai multe Passat-uri similare diesel din 2007-2008 pe la 10-12.000 euro, aduse din Germania, deci e clar ca de acolo au fost luate si mai ieftin, fiind incluse comisionul si cheltuielile de aducere.

 

Din poze, toate arata bine. Cand ajungi la fata locului, gasesti niste jerpelituri, iar o masina adusa de afara, care costa mai putin decat una similara afara, arata clar ca a fost cumparata pe nimic, adusa la noi, reparata si apoi pusa la vanzare pe un "pret bun". Sunt satul de cate gunoaie Sh am vazut cand mergeam cu cate cineva sa-si caute masina. Daca vrei masina buna, atunci trebuie sa plusezi substantial.

Am un prieten care a cautat o Astra G in stare decenta, in jur de 4000 de euro. Cred ca a vazut vreo 15 rable (prin Galati, Buzau, Bucuresti, Bacau si Iasi) pana a luat una cu 4900 euro, 1.6 twinport, 150000 de km, care sa poti spune ca intr-adevar merita banii. Dieseluri din 2002 cu 134000 de km in bord (real naiba stie) si uzate la interior de parca ar fi carat saci de ciment inauntru erau prin toate targurile.

 

Asadar nu mai spun nimanui ca a dat mult pe o masina. Mai bine dai 1000 de euro in plus, decat sa te bucuri la pret si sa o reconstruiesti dupa aceea.

Share this post


Link to post

Sper ca stii despre motorul 2.0 140 HP ...tot ce trebuie, nu? Iti urez sa nu ai problemele clasice acestei motorizari.

Share this post


Link to post

Iti urez sa nu ai problemele clasice acestei motorizari.

Te referi la injectoare? Din cate am studiat problema apare la motoarele produse pana la jumatatea lui 2007.

Share this post


Link to post

Felicitari pt masinuta!

 

Despre pret, sunt total deacord cu laurentiu: e plina tara de mocaciuni cai de tabla lor... O maesina BUNA nu e gratis.

 

Cat despre injectoare: nu cred ca e dracu atat de negru. Imi pare ca exagereaza nenea si oricum un caz nu dovedeste mai nimic.

Share this post


Link to post

18.000 de euro a dat un coleg pe un passat nou 2.0 tdi in decembrie, cam cu aceleasi dotari. Reducerea a fost datorata faptului ca din 2011 a intrat modelul nou. Alt coleg a luat un passat cu 12.000 de la AAA din 2008, 2.0 tractiune integrala, km in jur de 70k, masina verificata amanuntit la service vw, totul ok. In romania preturile sunt mai mici sau sensibil mai mici decat afara, iar de afara nu se prea aduc datorita taxei de inmatriculare.

 

S-o folosesti cu placere.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

18.000 de euro a dat un coleg pe un passat nou 2.0 tdi in decembrie, cam cu aceleasi dotari.

 

Cam asta era si ideea mea.

Share this post


Link to post

Daca nu are cod motor BKP, nu e chiar asa grava problema cu injectia.

 

 

Share this post


Link to post

Salutare,

Uff, am deschis topicul de prezentare a masinii si nu am mai postat nimic :)

Sunt 3 luni deja de cand am masina dar din pacate nu am apucat sa o port decat 2000 de km (in concediul de primavara am fost cu avionul iar la munca pe jos/bicicleta).

Am ramas dator cu informatia privind codul motor: e BMP (nu s-au comercializat aici BKP-urile), ocolit de problema mult blamata a injectoarelor. Din cate am discutat cu cei de la service, injectoarele picate sunt o raritate pe aici si cazurile aparute au fost rezolvate rapid pe cheltuiala VW. Intr-un tarziu si in Ro, incepand cu 02Mai, s-a emis o circulara de schimbare a injectoarelor "de lut" pe cheltuiala VW

 

Suntem incantati de masinuta, in special cel mic - trece instant la somn in momentul in care pornesc motorul si doarme linistit. Spatiu de bagaje arhisuficient pentru nevoile noastre (cu bancheta spate pliata 1,88metri lungime pana la consola centrala - ~3 metri pentru locul din dreapta - scaunul pasagerului e pliabil). Dotari de bun simt pentru un condus intr-adevar confortabil si suficienta putere pentru condus mai sportiv / depasiri in forta.

Despre consum: 9% la drumuri scurte, 6,5-8% la drumuri mai lungi, functie de conditiile de trafic. Extraurban, prea putin am circulat pentru a-mi face o idee iar rezervorul de 72l ma face sa ajung foarte rar pe la pompa (ultima data cred sa fi fost pe 20 aprilie)

 

Masina nu a ridicat nicio problema tehnica in aceasta perioada, singurele achizitii fiind 2 anvelope de vara Bridgestone Turanza 215/55 R16 (2nd de pe ebay, 30 euro amandoua cu profil de 5 mm) - cele de vara pe fata erau uzate. Intentionez sa schimb anvelopele cu unele pe 205/55 R16 deoarece diferenta de pret de 40Euro/anvelopa pentru doar 1cm in plus nu se justifica.

 

Punctul slab, as zice, alarma stock - tipa ca o matza bleaga, dar din pacate nu pot sa imbunatatesc sunetul din cauza legislatiei - trebuie sa raman pe setarea de Germania a alarmei.

Cam atat deocamdata, poze noi nu am dar revin pe weekendul urmator cu ceva poze din mini-vacanta planificata in Austria si ceva impresii de drum extraurban/autostrada/munte.

Edited by Juliaen

Share this post


Link to post

Da' ce consum de benzinar ai... in sfarsit, un posesor de TDI care sa nu pretinda ca masina lui consuma 4L/100km maxim :) )

Glumesc si eu...

 

Apropo, te risti la pneuri sh, avand in vedere vitezele cu care se circula pe la voi? mie mi-ar fi cam teama, ca n-ai de unde sa stii ce gropi sau borduri a luat in plin fostu' proprietar si in ce stare e armatura interna... sau daca istetul le-a folosit pt drifturi/Nurburgring/burnouts, e posibil ca uzura sa nu fie foarte vizibila, insa daca la un moment dat le-a incalzit peste un anumit punct se pot degrada ireversibil desi la ochi nu vezi.

Share this post


Link to post

Aici sunt de acord cu @mr_ ... Dai 17.000 de euro pe masina si cumperi anvelope SH? :-?

Share this post


Link to post

S-a inteles gresit.

Cele 2 anvelope SH au fost o solutie temporara (1-2 luni) pana voi achizitiona un set nou - 205/55 R16. Le-am cumparat la inceputul lunii mai cand am schimbat anvelopele de iarna si am avut surpriza cu cele 2 ce au trebuit schimbate urgent.

Am gasit ceva convenabil, Dunlop Fast Response XL 97W la 78Euro/bucata (215 sunt 120Euro). O comanda aici dureaza 3-4 saptamani daca nu sunt pe stoc (se pot gasi pe stoc la unele vulcanizari dar la preturi cu 15-20% mai mari). La asta se mai adauga 70 de euro montajul (17,5 Euro bucata).

@mr - consumul e doar urban (am facut maxim 100 km in afara) - un consum de 6,5 - 8% nu prea aduce a benzinar (cu Nubira aveam undeva pe la 9 - 12%) - depinde foarte mult de conditiile de trafic si drum - maxim 7% scot pana la supermarket - 15km, din care 12 facuti pe ring unde se circula constant cu 50-60km/h iar pana la munca, 2 km, ia cam 9%. Si nu o loganesc, merg destul de sportiv. Un consum normal as zice pentru un TDI (am mai citit in alte parti de sf-uri gen 5-6% in Bucuresti).

Share this post


Link to post

Errr... nu stiu daca sunt SF-uri...

Fina-miu are un 2.0 140CP (nu stiu ce cod de motor are) si lui ii ia in jur de 7 in Buc (acum in jur de 8, dar asta inseamna centura la 130+ si bara la bara in oras).

Nici eu nu l-am crezut pana nu mi-a aratat bonurile de la motorina.

 

Daca la stilul lui de mers (schimbat peste 3000, acceleratie-frana) se poate obtine consumul asta, la un loganit se poate obtine clar mai putin.

Edited by ALiCE

Share this post


Link to post

Daca la stilul lui de mers (schimbat peste 3000, acceleratie-frana) se poate obtine consumul asta, la un loganit se poate obtine clar mai putin.

In conditiile de trafic de aici, mersul un pic mai sportiv pana la viteza de croaziera da un consum mult mai bun decat schimbatul in 2000 ture sau mai putin (ciclurile acceleratie frana sunt destul de reduse ca numar, poti merge constant pe toate tipurile de drum). Din ce am observat si citit de TDI-ul de 140 de cai, mi-e foarte greu sa cred ca se poate scoate in bucuresti mai putin de 7,5-8%. La majoritatea posesorilor am vazut un 8-9% consum normal in Bucuresti.

Edited by Juliaen

Share this post


Link to post

La cel de 140 de cai,asa e consumu,e mai mare,regele la consum e 1.9 TDI-PD 6~7% urban.

 

Iti recomand sa faci un remap,scade consumu un pic,si ai ~30 cp si cativa Nm care te vor ajuta in depasiri

Share this post


Link to post

De consum nu m-am plans, il consider normal pt. TDI-ul de 140 cp.

Remaparea recunosc ca mi-ar surade (as fi vrut un passat-ul de 175cp) dar nu imi permite firma de asigurare si garantia masinii.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...