Jump to content
Sign in to follow this  
Pepinno

Service Acasa.ro

Recommended Posts

Salutare,

Vreau un pret piese-manopera schimbat culise etreri tico, bucsa caseta directie tico.

Iar la Accent manopera schimbat amortizor spate dreapta, discuri frana spate oferta cu cele mai eftine si cu cele mai indicate.

Share this post


Link to post

Salut,

 

AM un matiz 2004, are o bataie pe partea stnga fata. Pare a fi din caseta de directie.

 

Se pot schimba buncsile ?

 

Merci

Share this post


Link to post

Salut,

 

AM un matiz 2004, are o bataie pe partea stnga fata. Pare a fi din caseta de directie.

 

Se pot schimba buncsile ?

 

Merci

Sal...se poate..dar eu cred ca nu e din caseta problema ta..treci pe la atelier sa facem o proba de drum si eventual o ridicam si pe elevator ...reparatia pote fi mult mai simpla si ieftina decat crezi...

Share this post


Link to post

Salut as vrea sa stiu, va rog, cat costa schimbul de distributie+curele accesorii +schimb ulei, bujii si lichid de frana la un matiz E-AC E4. Si eventual cum sa fac cu piesele (sa vin eu sa gasesc la dvs). multumesc

Share this post


Link to post

Toate piesele inclusiv consumabilele pot fi gasite la service.

Share this post


Link to post

Toate piesele inclusiv consumabilele pot fi gasite la service.

multam de interes unchiule...

Da ,piesele sant in permananeta pe stoc .. tot ceea ce tine de gama daewoo..in caz ca lipseste ceva in momentul reparatiei piesa se comanda on-line si vine in maxim 20 min.. preturile sant prohibitive pt piese originale... cu siguranta puteti gasii piese aftermarket cu preturi inposibil de batut..dar si calitatea e pe masura... ex: kit distributie ORIGINAL 180 lei ...Afrtermarket..120...merita?????...kit ambreaj original sau o firma megacunoscuta intre 210- 270 lei kit ambreaj facatura...170 ...230 ...Merita??? Acord garantie pt piesele ( inplicit manopera ) comercializate de mine ...

 

Salut as vrea sa stiu, va rog, cat costa schimbul de distributie+curele accesorii +schimb ulei, bujii si lichid de frana la un matiz E-AC E4. Si eventual cum sa fac cu piesele (sa vin eu sa gasesc la dvs). multumesc

Ai PM...Multumesc ,o seara buna

Share this post


Link to post

Vreau sa multumesc pe aceasta cale Doctorului Pepinno pentru rabdarea de care a dat dovada si solutia gasita la schimbarea cablului de frana de mana :osanale: :osanale: :osanale:

Share this post


Link to post

Vreau sa multumesc pe aceasta cale Doctorului Pepinno pentru rabdarea de care a dat dovada si solutia gasita la schimbarea cablului de frana de mana :osanale: :osanale: :osanale:

Mare boier mare caracter...devenise ceva personal...daia am avut atat rabdare... :) Multumesc..

Share this post


Link to post

Ii multumesc pe aceasta cale lui Andrei pentru profesionalismul de care de dovada si calitatea serviciilor este ireprosabila. Inca un client castigat.

Share this post


Link to post

Ii multumesc pe aceasta cale lui Andrei pentru profesionalismul de care de dovada si calitatea serviciilor este ireprosabila. Inca un client castigat.

Mercic george de aprecieri...dealtfel distributia de Aveo este una din lucrarile mele preferate...sper ca si socrii au fost la fel de incantati...deh...de la 18 mil.(optisprezece) la 6mil. e cale lunga...ma bucur ca am mai castigat un client al RADACINI service...

Share this post


Link to post

In conditiile in care apelezi la ajutorul unui om care isi da programul peste cap, isi abandoneaza familia si isi extinde programul de lucru pentru a rezolva o urgenta de grad 0, se cuvine a-i transmite multumiri si pe aceasta cale !

Share this post


Link to post

Salutare,

Am un tico din 99 modelul cu catalizator euro 2 caruia i-am schimbat urmatoarele: pistoane, segmenti cota2, cuzineti palier, cuzineti biele, bolturi biele, rectificat supape (testate de mine cu benzina), schimbat toate semeringurile, pompa ulei noua, distributie noua, schimbat fise, bujii... si am schimbat carburatorul lui euro 2 cu un carburator de la un alt tico euro non euro, am gaurit catalizatorul cu spiral m20 etc

Inca de la prima pornire am avut urmatoarele probleme:

1. Fluierat ca de turbo, banuiesc ca este de la curea sau pompa de apa care mentionez ca nu a fost schimbata dar inainte de reparatie nu fluiera (a stat 2 luni uscata), am verijicat-o inainte sa o montez la loc pe motor si nu avea joc deloc

2. Motorul merge neregulat la relanti, am schimbat bobina si fisele cu altele de pe un alt tico care mergea bine si tot la fel facea, am umblat si la surubul de amestec, cel cu tija si nu am rezolvat nimic decat sa cresc consumul, am schimbat si modulul de aprindere din delcou dupa ce nu a mai functionat( acela magnetic cu o mufa alta cu doi pini), am reglat tachetii ta rece de 3 ori pana acum si tot la fel

Prima problema nu mai mai deranjeaza doarte tare ca m-am obijnuit, insa a doua problema este enervanta cand stau la semafor ca vibreaza capota vizibil si bordul.

Acum masina are 12000 de km si tot la fel face. Putere are, fuge 145 km/h si nu stiu ce sa ii fac.

Domnule Pepino credeti ca se poate rezolva ? si cam de ce ar trebui sa ma pregatesc.

Astept un raspuns de la dumneavoastra.

Multumesc

 

Rodajul i l-am facut ca la carte, nu mai mult de 90 de km/h pana la 5000 de km, uleiul l-am schimbat prima data la 2 ore de functionare(in garaj), pe urma la 500 de km, dupa aceea la 3000 de km iar acum urmeaza sa il schimb din nou.

Share this post


Link to post

Salutare,

Am un tico din 99 modelul cu catalizator euro 2 caruia i-am schimbat urmatoarele: pistoane, segmenti cota2, cuzineti palier, cuzineti biele, bolturi biele, rectificat supape (testate de mine cu benzina), schimbat toate semeringurile, pompa ulei noua, distributie noua, schimbat fise, bujii... si am schimbat carburatorul lui euro 2 cu un carburator de la un alt tico euro non euro, am gaurit catalizatorul cu spiral m20 etc

Inca de la prima pornire am avut urmatoarele probleme:

1. Fluierat ca de turbo, banuiesc ca este de la curea sau pompa de apa care mentionez ca nu a fost schimbata dar inainte de reparatie nu fluiera (a stat 2 luni uscata), am verijicat-o inainte sa o montez la loc pe motor si nu avea joc deloc

2. Motorul merge neregulat la relanti, am schimbat bobina si fisele cu altele de pe un alt tico care mergea bine si tot la fel facea, am umblat si la surubul de amestec, cel cu tija si nu am rezolvat nimic decat sa cresc consumul, am schimbat si modulul de aprindere din delcou dupa ce nu a mai functionat( acela magnetic cu o mufa alta cu doi pini), am reglat tachetii ta rece de 3 ori pana acum si tot la fel

Prima problema nu mai mai deranjeaza doarte tare ca m-am obijnuit, insa a doua problema este enervanta cand stau la semafor ca vibreaza capota vizibil si bordul.

Acum masina are 12000 de km si tot la fel face. Putere are, fuge 145 km/h si nu stiu ce sa ii fac.

Domnule Pepino credeti ca se poate rezolva ? si cam de ce ar trebui sa ma pregatesc.

Astept un raspuns de la dumneavoastra.

Multumesc

 

Rodajul i l-am facut ca la carte, nu mai mult de 90 de km/h pana la 5000 de km, uleiul l-am schimbat prima data la 2 ore de functionare(in garaj), pe urma la 500 de km, dupa aceea la 3000 de km iar acum urmeaza sa il schimb din nou.

In legatura cu suieratul , eu banuiesc o intindere prea tare a curelei de distributie sau a curelei de alternator...legat de "tremuratul" la relantii nu va pot indruma in nici un fel...dar as putea sa imi arunc un ochi ...va astept cu mare placere la mine la atelier sa beti o cafea si io sa surubaresc un pic...promit sa nu va taxez daca nu voi fi eu multumit de rezultat...

Share this post


Link to post

Eu nu mai am cuvinte de multumire.

A batut Andrei 1 ora si a rupt si o scula, incercand sa scoata un cap de bara la al meu Cielo. Pana la urma s-a dat batut numai cu ap de sudura.

:osanale:

Share this post


Link to post

Salut Andrei.

Ti-am trimis mesaj privat.

 

Merci.

Share this post


Link to post

Salut Andrei.

Ti-am trimis mesaj privat.

 

Merci.

Imi cer scuze de intarziere...aveti si un raspuns.... :) O seara minunata..

Share this post


Link to post

Buna ziua domnu' Andrei.

Am facut rost de piesa de la frana de mana.Cand as putea veni la dumneavoastra sa o schimb?

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post

Buna ziua domnu' Andrei.

Am facut rost de piesa de la frana de mana.Cand as putea veni la dumneavoastra sa o schimb?

Multumesc anticipat.

pt.dv ORICAND!!!

Share this post


Link to post

Salut,

 

Am fost acum o luna la Andrei cu Kalosul, si pentru ca mi-a placut cum a lucrat la masina m-am dus azi pentru revizie la Meganul parintilor mei.

 

Ce sa va spun, la pretul pe care l-am platit anul trecut doar pentru ulei si filtre in asa zisa "reprezentanta", am schimbat la Andrei toate filtrele (ulei, aer, polen, motorina), uleiul, precum si bieletele de directie si capetele de bara. Daca as fi facut acelasi lucru in reprezentanta, probabil ca ar fi costat mai mult de dublu, iar calitatea ar fi fost mai mica

 

Ca sa va dau un exemplu despre calitatea lucrarii, filtrul de polen in reprezentanta il taie, il indoaie si il baga fortat- dureaza 2-3 minute, pe cand Andrei a dat jos torpedoul, a suflat cu aer si a pus filtrul fara sa taie nimic si fara sa forteze- durata ca si tip mai mare, dar pretul mai mic.

 

Andrei,

 

Ne vedem in 3-4 saptamani pentru schimbarea placutelor si a discurilor.

 

Un weekend placut,

 

Vali

Share this post


Link to post

Salut Andrei,

 

Ti-am trimis un PM. Nu stiu daca ai mai apucat sa te uiti peste cel care ti l-am trimis data trecuta.

Astept raspuns, mersi :)

Share this post


Link to post

Salut,

 

am luat si eu masina(Kalos) aseara de la Andrei.

 

Facut revizie (filtre, ulei, bujii), schimbat amortizoare si flanse, bucsi(scuze dar nu le mai stiu numele :rolleyes: ), bara stabilizatoare, schimbat lichidul de frana, rezolvat cu ITP-ul .

Per total ma declar foarte multumit de comportamentul masinii. Pretul desi a fost mare(datorita amortizoarelor care nu erau in plan, cam 60%) eu cred ca a fost mai mult decat rezonabil.

 

Atitudinea, este unul dintre cele mai mari atuuri ale lui Andrei pe langa priceperea la fiare.

 

Dupa primele 5 minute de cand am adus masina mi-am dat seama ca nu e nevoie sa stau sa o pazesc. Asta e un sentiment care nu se poate cumpara.

Share this post


Link to post

Salut,

 

Am fost acum o luna la Andrei cu Kalosul, si pentru ca mi-a placut cum a lucrat la masina m-am dus azi pentru revizie la Meganul parintilor mei.

 

Ce sa va spun, la pretul pe care l-am platit anul trecut doar pentru ulei si filtre in asa zisa "reprezentanta", am schimbat la Andrei toate filtrele (ulei, aer, polen, motorina), uleiul, precum si bieletele de directie si capetele de bara. Daca as fi facut acelasi lucru in reprezentanta, probabil ca ar fi costat mai mult de dublu, iar calitatea ar fi fost mai mica

 

Ca sa va dau un exemplu despre calitatea lucrarii, filtrul de polen in reprezentanta il taie, il indoaie si il baga fortat- dureaza 2-3 minute, pe cand Andrei a dat jos torpedoul, a suflat cu aer si a pus filtrul fara sa taie nimic si fara sa forteze- durata ca si tip mai mare, dar pretul mai mic.

 

Andrei,

 

Ne vedem in 3-4 saptamani pentru schimbarea placutelor si a discurilor.

 

Un weekend placut,

 

Vali

 

 

De ...la reprezentanta se cere CANTITATE...

 

Salut,

 

am luat si eu masina(Kalos) aseara de la Andrei.

 

Facut revizie (filtre, ulei, bujii), schimbat amortizoare si flanse, bucsi(scuze dar nu le mai stiu numele :rolleyes: ), bara stabilizatoare, schimbat lichidul de frana, rezolvat cu ITP-ul .

Per total ma declar foarte multumit de comportamentul masinii. Pretul desi a fost mare(datorita amortizoarelor care nu erau in plan, cam 60%) eu cred ca a fost mai mult decat rezonabil.

 

Atitudinea, este unul dintre cele mai mari atuuri ale lui Andrei pe langa priceperea la fiare.

 

Dupa primele 5 minute de cand am adus masina mi-am dat seama ca nu e nevoie sa stau sa o pazesc. Asta e un sentiment care nu se poate cumpara.

 

 

Multam`....atat pt aprecieri cat si pt. incredere...

Share this post


Link to post

Fost si eu la Andrei pt. a doua oara cu masina.

Schimbat lichid frana, antigel, fise, bujii, filtre aer + benzina, curele alternator + servo/aer cond, curatat IAC + reset si idle learn.

 

Tot respectul si consideratia! Sa traiesti!

Share this post


Link to post

Salutare, as avea nevoie pentru un Cielo Exe. 2004, 1,5SOHC, A15SMS, Euro 3 de urmatoarele operatiuni:

-schimb ulei (sintetic) +filtru,

-schimb lichid frana+ambreiaj+servo

-verificat sistem franare, curatat si schimbat ce este necesar,

-verificat elemente tren rulare si schimbat ce este necesar (se aude un zgomot ca de rulment pe duca) ,

-curatat clapeta+IAC+EGR

-schimbat bujii+verificat fise si eventual inlocuit,

-schimbat contact electric sau mecanic-casetofonul se aprinde si stinge singur, asa ca trebuie apasat pe cheie.

 

Daca ar fi posibil o programare dupa ora 17.00.

 

Cu stima.

Share this post


Link to post

Salut... se poate rezolva tot ceea doritii,insa programul meu nu imi mai permite sa fac programari dupa ora 17....(copilul+ gradinita)

Share this post


Link to post
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...