Jump to content
Sign in to follow this  
ZDN

Sfat Achizitie Cielo Sau Espero

Recommended Posts

Salut all!

 

Dupa multe cautari,citit zeci de pagini pe mai multe forumuri.Am ajuns la concluzia ca Daewoo e o masina mult mai buna, fata de celelalte masini, la acelasi pret de pe piata.

Dar nu stiu ce sa aleg,espero sau cielo? Cielo e de 1.5 litri si Espero de 1.8 litri,ambele din 1996 aduse din korea,cielo are 160k km si espero are 263k km,eu a-si merge pe espero,dar are ceva mai multi km.

Va rog.Daca puteti sa ma ajutati,am 18 ani proaspat posesor de carnet,si cu cateva bagaje de mecanica.

 

Cu stima Dorin

Edited by ZDN

Share this post


Link to post

Daca iei Espero mai bine sa fie 1.5, la aprox aceasi putere ca cel de 1.8, consumul e mult mai bun.

 

Cielo vs Espero, depinde ce cauti de la o masina, Espero e mai confortabila, mai bine insonorizata si finisata, spatiu destul in plus, se aseaza mai bine la drum, si in plus e Bertone, nu o copie fidela dupa un opel de 30 de ani, dar nu prea gasesti in stare buna de cumparat, fata de Cielo.

Edited by argon
  • Like 1

Share this post


Link to post

Argon, te contrazic, prefer oricand 1.8-ul de pe Espero; o fi el mai gurmand nitel, dar merge muuult mai frumos decat 1.5-ul, e mai simplu construit, e mai usor de lucrat la el, e mai "relaxat" decat 1.5-ul in turatie.

 

ZDN, Cielo e mai popular si piesele nitel mai ieftine. Confortul insa e superior in Espero, as zice chiar simtitor fata de Cielo. Depinde si cum au fost intretinute masinile, cum arata, kilometrajul e totusi mare la amandoua si 15 ani vechime se vor simti oricum (adica la amandoua te poti astepta la surprize datorate invechirii pieselor). Cu alte cuvinte, am vazut Espero la 90 mii km care arata si mergea mult mai prost decat al meu la 183 mii km.

Share this post


Link to post

Depinde ce intelegi prin mai gurmand nitel. Mie imi ia 6-6.5% extraurban cel de 1.5 la mers normal si putin peste 5% la mers economic la 90 la ora, ceea ce confirma si manualul. E peste 5 ron litrul de benzina totusi.

Edited by argon

Share this post


Link to post

Salut!

Va multumesc.

 

argon,asta zic si eu,espero arata mult mai bine, si e mai confortabila,are finisaje foarte bune, fata de cielo,interioru arata mai "cheap" la cielo,copie dupa kadet :( .Si in seara asta am aflat ca, cielo nu are a/c,m-am invatat prost, la parinti in masina cu a/c.15000000.gif .

Nu prea am de ales la motorizare,doar 1.8 am gasit in zona mea,nici nu vreau sa plec in tara, si sa bat drumu degeaba,m-am limitat in judetul meu.

 

VAXXI,diferenta nu e mare, la pretu pieselor,oricum il conduc pe vanzator la un tester,sa nu am surprize prea mari dupa aia.

 

Va multumesc,dupa o videoconferinta cu parinti pe skype,m-am hotarat la espero :D

Share this post


Link to post

Sa inteleg ca Cielo-ul gasit de tine nu are AC. Ca majoritatea au, toate cele de koreea, doar cel romanesc chel nu are.

 

La piese nu e diferenta intre pretul pieselor. Doar la cele de caroserie/sticle/stopuri/faruri, la mecanica si consumabile nu e diferenta, sunt la fel de ieftine si la Cielo si la Espero.

Edited by argon

Share this post


Link to post

Diferenta o fac nr de km daca sunt reali. La Espero ala sunt multi, daca omul nu a bagat bani in mecanica pana acum, e varza si nici cu tabla nu cred ca sta mai bine.

Nu ne-ai zis la ce bani sunt cele 2.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Tocmai de aia o duce la testat sa vada mecanica. Dar ca si km, 260.000 nu sunt multi, al meu automat avea peste 300.000, si dati inapoi la 200.000, iar cel de la munca are 560.000 acum, ambele de 1.8.

Edited by argon

Share this post


Link to post

... La Espero ala sunt multi, daca omul nu a bagat bani in mecanica pana acum...

:o fftopic:

Ce nu s-a inteles?

Tare as vrea sa vad cum merge si eu Espero ala cu 560.000 sa vad daca avem aceleasi standarde la "merge bine" si cati bani s-au bagat in ea pana acum sa mearga...

 

PS. Eu unul nici nu as ti cu ce sa incep sa schimb la Espero ala. Ce crezi ca rezolva la test? O sa-i faca aia o lista cat o zi de post. Acum, daca se pricepe cat de cat la mecanica isi da seama ca sunt nimicuri si se rezolva cu bani putini, daca nu, se va speria si nu o va mai lua ;)

Share this post


Link to post

In aia nustiu exact ca e de firma, dar la a mea proprietarul mi-a zis ca e dat inapoi la 200.000 cat e pe bord pentru marketing, si la peste 300.000 km are schimbat un prag, radiator, amortizoare, arcuri, pivoti, discuri de frana, capete de bara si alte nimicuri, plus o segmentare. Eu nu am schimbat nimic de cand am luat-o adica de 7-8 luni, doar benzina si pedala. Deci sa inteleg ca dupa standardele tale am facut o afacere proasta?

 

PS: am uitat de ITP luat pe bune dupa ce am luat-o.

Edited by argon

Share this post


Link to post

Nu, insa ma indoiesc de faptul ca ala in 260k km a facut segmentare, deci urmeaza. Tu pe la cat ai facut-o?

 

PS Segmentare motor nu e o operatiune asa de simpla si ieftina totusi. Poti sa ai ca mine noroc sa o faci cu segmenti standard si 3 simeringuri insa daca trebuia sa treci la R1? Dai mai multi bani decat dai pe masina.

 

Eu asta zic, reparatii vor fi, depinde cat de costisitoare. De aceea as fi luat in considerare cielo daca avea km reali.

Share this post


Link to post

Fostul a facut segmentarea, nu eu. Nu mai stiu exact la cat. In locul lui si eu as lua Cielo pentru consum, am luat un Espero 1.8 si imi ajunge, daca era cu cutie manuala sigur nu o luam, fiind pentru o domnisoara. Deci ori Espero 1.5, ori Cielo, parerea mea.

Share this post


Link to post

Si eu stiam ca are a/c,l-am intrebat pe vanzator de 3 ori daca are,doar zicea sa citesc anuntu,si a mai zis ,ca nu trage bine,da in nas cand o accelereaza, are gpl,cred ca samsar,si motoru e terminat,de la gaz.Am uitat sa dau aceste detalii.Poate e adusa din afara,facut pentru o tara fara a/c,sau a avut dar sa stricat,si nu a mai vrut sa-l repare.

 

Scuzati-ma ,pretu pentru cielo 1400 euro,espero 1300.

 

Stiu la espero ca apare rugina pe parte de jos la portiere,si pe la portbagaj.Arata bine din ce am vazut din poze,fata de alte espero care erau mancate de rugina,si folosite pe post de carute ,asa aratau de uzate,acuma sa vad ce zice si un mecanic de ea,asa pot sa imi dau seama si eu de masina dupa cum arata si functioneaza cat de cat,dar e esential parerea unui mecanic,totusi nu am ureche pentru motor,si restu de probleme care le poate depista un mecanic.

 

Sa vad ce zice si mecanicu,si daca are probleme cu,suspensia,sistemu de franare,disc,placute,un cap de bara,bucse,pivot,articulatii,o toba ,ca am inteles ca le ia rugina repede,o macara geam,o broasca,piese care nu sunt foarte scumpe,zic ca se merita,un singur lucru conteaza,motoru sa nu manance ulei prea mult,sa aiba compresie ok ,si am inteles ca trebuie sa fiu atent la relanti sa nu oscileze sau sa se opreasca motoru,am invatat un sistem de verificat compresia,scos busonu de ulei,si joja,daca scade relantiu,chiar da se se opreasca motoru e ok.,verificat toate butoanele,gadgeturi.

Espero nu e pe gpl,segmenti std sunt ieftini,R1 se face,si cred ca se poate merge si asa :) ,sau caut un motor bun,si rezolv problema.

 

La cielo nu imi prezinta incredere,vanzatoru, pot fi 200k~300k km reali,si fara a/c poate a fost lovita,nu se stie.Plus parinti mei nu sunt in tara,si din cand in cand, o mai ajut pe bunica,sa o duc unde mai are nevoie,si vara,nu cred ca poate sa mearga fara a/c, find cardiaca,nu o tin mai mult de 1~2 ani,la 1,8 consumu e mai mare, cam cu 2 litri poate 3,asa am citit pe forum,oricum fac cam 50 km pe zi,nu cred ca alte masini la aceeasi varsta,ar consuma mai putin,varu meu are un golf 3 de 1,4, si consuma cam 12~13 in oras,pentru espero mi se pare ok.

 

Am mai fost la un e34 td,find atras de miraju tractiuni spate,dar cand am vazut ce masina e,m-am razgandit in 2 secunde,nimic nu functiona,motoru pierde ulei,motorina pe la injectoare,si arata ca masina de gipsy.Cred ca daewoo e cea mai buna masina la pretu ei,adica masini la 2000 euro,in constanta.

Va multumesc,si sper sa fie bun espero.

 

PS: Mi-a parut rau de cielo,asa nu avea prea multi km,dar vanzatoru dubios,si fara a/c si mai dubios,am mai sunt la doi vanzatori de cielo,si tot asa,samsari pareau,doar baiatu cu espero parea cinstit,acuma sa vedem ce o fi si cu asta. :)

Share this post


Link to post

Pune poze si aici, ca sa nu dai link sa ti-o salte altu inainte.

Share this post


Link to post

Vanzatorul e o cunostinta unui var al meu,e ca si vanduta,doar daca are probleme mari,nu iau,in rest 80% sunt pentru ea,poze nu pot pune are adresa pe ele.am vorbit, nu o da,doar daca nu o iau eu,ii platesc un anunt pentru 3 luni :) ) .

 

 

PS: Tocmai am citit pe forum,daca bat tachetii putin la prima pornire,si l-am sunat pe vanzator sa il intreb,si mi-a zis ca bat cateva secunde la prima pornire.E de rau?

Edited by ZDN

Share this post


Link to post

Nu e de rau.

Te asteptam sa ne-o prezinti dupa ce o iei.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Va multumesc !

 

Cu cel mai mare drag,o voi prezenta :D .

Share this post


Link to post

Verifica sa-i mearga AC-ul, si sa nu fie cursa caseta de directie. Tot 1300 euro am dat si eu pe el, dar 1.8 A/T ABS din 1998, asta al tau are ABS?

 

Succes cu achizitia in rest!

Edited by argon

Share this post


Link to post

Multumesc,sigur ca verific ac-ul,cursa caseta de directie,nu stiam,de asta :D ,e fara ABS si fara Airbag,e varianta CD.

 

Multumesc ! :D

Share this post


Link to post

@argon - FYI au existat cielo coreene sau asamblate la noi (pre cielo Standard) fara AC, gemauri el, turometru etc. Se chemau GL.

Share this post


Link to post

Sa mai zica careva ca Espero nu e fiabil :-W

post-3429-045948100 1295631507_thumb.jpg

Edited by argon

Share this post


Link to post

Nu-mi spune nimic postul tau. Daca e cazul, ma straduiesc sa fac poze la un Cielo ( al unui vecin) trecut cu mult de 800.000 de km si care arata ca un dinozaur ciuruit din toate directiile. Si da, functioneaza si astazi.

 

Discutia nu e Espero vs Cielo, ci starea oricareia vs bani. Nu e nimeni in masura sa spuna cu cat % e Espero mai fiabil decat Cielo sau viceversa.

Edited by Englishman
  • Like 1

Share this post


Link to post

Perfect adevarat, exact asta ziceam si eu, nu sunt relevanti km din bord ci cum a fost intretinuta. Dj_dark a zis ca ar alege cielo pentru ca are mai putini km, dar asta din poza de mai sus arata foarte bine, acum caut poze. Pacat ca ia vreo 13 in oras(mic) si minim 8 afara, la mers la consum, ca daca n'o lasi sub 140, ia peste 10..extraurban :mda:

post-3429-000955200 1295632939_thumb.jpg

post-3429-098634400 1295632946_thumb.jpg

post-3429-007753300 1295632957_thumb.jpg

Edited by argon

Share this post


Link to post

Sa mai zica careva ca Espero nu e fiabil :-W

 

Fara suparare, n-am inteles poza aia. Cand aveam Espero, faceam autostrada A2 cu 160-170 constant , viteza de croaziera. S-a dus pana la 195 pe ceas , unii au mers si cu mai mult. Asta nu e dovada de fiabilitate, ca mergem cu vitezele astea nu dam dovada decat ca suntem cam "inconstienti", insa masina se comporta exemplar la viteza aia (mai ales cu suspensia sport!).

Fiabila este atunci cand mergi X km fara interventii majore la motor sau subansamblele/piesele importante...Mai pe scurt: sa mergi cat mai mult si sa bagi cat mai putini bani ;)

Si clar as alege Espero pt fiabilitate, iar Cielo pt disponibilitatea pieselor...

Edited by ing3r

Share this post


Link to post

Ideea era totalizatorul de km, nu viteza, si mai sus putin se vede si starea estetica la km aia.

Edited by argon

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...