Jump to content
Sign in to follow this  
Lullly

Problema Becuri Chevrolet Kalos

Recommended Posts

Buna seara,

 

 

Am si eu o mica problema

 

 

Am un Chevrolet Kalos din 2007.

 

Am fost cu ea in service acum vreo luna, maxim 2 si cand am luat-o inapoi, manifesta urmatoarea problema:

 

1. in mod normal, cand o inchizi, becurile palpaie o data, iar cand o deschizi, palpaie de 2 ori, la interval de maxim 2 secunde :)

 

 

2. ACUM, cand o inchid, nu mai palpaie deloc, iar cand o deschid, palpaie de 2 ori, da la interval relativ mare fata de modul normal, undeva pe la 5 secunde.

 

 

Intre timp, am ramas fara baterie, am cumparat alta.

Nu si-a revenit, tot la fel face (situatia 2).

 

Problema nu se opreste aici.

 

Am dus-o la spalat, au spalat-o baietii frumos, iar cand am ajuns cu ea in parcare, functioneaza normal (varianta 1), palpaie cand o inchid, de 2 ori rapid cand o deschid.

 

Dupa aproximativ 2 ore, iar nu mai merge. Face la fel (situatia 2) singura diferenta este ca avariile palpaie intr-una o buna perioada de timp.

 

 

De sarbatori, nu am condus-o din cauza alcoolului si a stat vreo 3 zile in parcare linistita.

 

Ieri cand sa plec la munca, constat ca iar functioneaza normal (varianta 1). Dar dupa 2 ore, iar incepe sa palpaie ca nebuna si ma bazaie vecinii saracii sa ma avertizeze ca masina palpaie ca nebuna. Plus azi dimineata in parcare, toti de la serviciu ma sunau ca ba vezi ca-ti palpaie masina.

 

 

E deja stresant si SE SCOATE DIN CALCUL A MA INTOARCE CU EA LA SERVICE-UL DE UNDE AM LASAT-O, intrucat cei de acolo sunt strict pe parte mecanica.

 

 

Va rog, ce se intampla? a mai patit cineva asta? ceva sfaturi?

 

 

Multumesc frumos

 

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/26445-problema-inchidere-centralizata-sistem-antifurt-kalos/

 

vad ca oamenii astia au avut aceeasi problema cu a mea :(

Share this post


Link to post

Asta-i problema de becuri ?

Share this post


Link to post

Pai da ca ba sunt pom de iarna ba nu sunt... =))

 

@Lully vezi ca ai problema la un contact... usi sau capota...

Share this post


Link to post

Usita de la rezervor intra si ea la socoteala ?

Share this post


Link to post

ce-a dracu e carnea pe unii oameni, n-am vazut asa ceva :)

 

Am uitat sa precizez ca-s antitalent la masini, totusi asta nu e o scuza

 

 

Topicul l-am facut fix dupa ce un vecin incepuse sa-mi faca scandal ca-l deranjeaza ca lumineaza intr-una...

 

Si al de Sus mi-e martor ca am vrut sa schimb numele topicului, dar nu am gasit cum si banuiesc ca nu se poate

 

oricum, multumesc pentru ajutor :)

 

Maine o sa ma ajute 2 tipi (adica o sa incerce ei), ca repet, sunt anti-talent la capitolul Masini si o sa va anunt de rezultat :)

 

 

Seara placuta

Share this post


Link to post

Usita de la rezervor intra si ea la socoteala ?

 

Mai ales... > :)

Share this post


Link to post

Pai, daca ce au patit si altii seamana cu ce patesti tu, de ce nu te iei dupa ei? :)

Share this post


Link to post

ca de vita ce sunt, nu am cautat pe forum sa vaz daca mai e vreun topic asemanator (motivul fiind nervii)

 

ideea e ca s-a uitat un tip astazi la ea, corect, contactul la capota cu firul agatat intr-o doara. Neavand scule necesare, am decis sa legam cele 2 cabluri si sa stea inchis mereu. Numai ca, un alt tip prezent pe langa noi, a impins cablurile legate inainte sa le izolam. Si in incercarea lui de a le scoate de acolo, a mai facut un scurt urat

 

 

Iar problema acum e mai departe decat contactul de capota. Am programare maine sau poimaine (maine aflu exact) la Radacini, pentru estimare.

 

Cel mai probabil s-a ars o siguranta din blocul de sigurante ala de langa motor, intrucat siguranta de la panoul din bord functioneaza. Momentan saraca masina e fara siguranta din panoul din bord si inchisa cu cheia la usa soferului, restul manual. Asta doar ca sa n-o mai vad ca palpaie ca nebuna.

 

 

Multumesc pentru ajutor tuturor

 

 

totusi, banuieste careva ce s-ar fi putut intampla in momentul in care cele 2 fire de la contactul de capota legate au facut scurt ? O fi mai grava problema decat vreo siguranta din blocul de sigurante de langa motor ?

 

Ulterior, am auzit o ipoteza a schimbarii intregului bloc electric al masinii :(

 

e posibil asa ceva ?

Share this post


Link to post

post-402-028116100 1294254891_thumb.png

 

Conform schemei de mai sus, se arde siguranta Ef11, de 10 A, din cutia aflata in compartimentul motor, nimic mai mult. Schimba singur siguranta, ai sanse mai bune decat cei doi priceputi.

Share this post


Link to post

multumesc de info

 

din aia 2, unu e chiar priceput. e in stare sa-si demonteze VW-ul si sa-l faca la loc :) .

 

Alalalt, necunoscator, ne-a pus bete in roate. O sa ma uit maine la cutia din blocul motor, sa vaz cum ii dau de cap :)

 

 

Multumesc frumos inca o data

Share this post


Link to post

Multumesc inca o data tuturor<div><br></div><div>S-a rezolvat cu schimbarea sigurantei din blocul de langa motor :) .</div><div><br></div><div><br></div><div>Contactul la capota a ramas izolat si inchis 4ever, pt ca oricum nu am alarma la masina.</div><div><br></div><div><br></div><div><br></div><div>se poate inchide :) </div>

Share this post


Link to post

Se pare ca problema la firele de la senzorul capota se intalneste tot mai des. Si eu am avut parte de ea.

Share this post


Link to post

Este cel mai expus si oxideaza cel mai repede.

Share this post


Link to post

buna ziua.la kalosul meu cind aprind pozitiile se aprinde si lampa de semnalizare stinga.(lampa se afla sub far).am fost la electrician si am constatat ca lampa din stinga are becuri cu 2 filamente iar cea de pe dreapta cu un singur filament.este normal sa se aprinda numai lampa din stinga?,sau fostul proprietar a avut probleme pe partea dreapta

si nu a mai pus lampa cu becuri cu 2 filamente? modelul kalosului este sx 2004.va multumesc.

Share this post


Link to post

A avut probleme pe stanga si a zapacit firele. Lampile de semnalizare nu au nevoie de becuri cu 2 filamente si nici nu trebuie sa se aprinda cand aprinzi pozitiile.

Share this post


Link to post

si totusi la lampa din stinga sint fasunguri cu becuri cu 2 filamente un filament se aprinde pe pozitii si unul pe semnalizare.multumesc.

 

iar mufa care intra in mufa triplei are doua fire de plus si unul de minus.multumesc.

Share this post


Link to post

Din cate stiu eu,lampile de semnalizare nu au becuri cu 2 filamente.Becul de semnalizare are un singur filament,de 21W.Becul cu 2 filamente(21W/5W) se pune in compartimentul comun frana/pozitie.N-are cum sa fie filament pentru pozitie intr-un compartiment portocaliu.Probabil ca cineva a schimbat ceva pe-acolo.

Edited by nluncasu

Share this post


Link to post

probabil.o sa fac in asa fel sa nu se mai aprinda pe pozitii.multumesc.

Share this post


Link to post

nluncasu,vad ca esti din Navodari.kalosul l-am cumparat din Cta. de la steguri de la samsar,in cartea de identitate propietar era un baiat din Navodari pe numele Paraschiv Florin masina avea nr de inmatriculare CT 09 BBZ este de cluoare neagra.ma gindeam poate stii masina si-l cunosti pe fostul proprietar,si daca vrei sa ma ajuti sa iau legatura cu el poate ma lamureste el de problema si aflu mai multe detalii despre masina .multumesc anticipat.

Share this post


Link to post

Am si eu o problema cu becurile, dar de data aceasta cu proiectoarele de ceata. Nu se mai aprind desi sigurantele sunt bune. Deasemenea cand aprind farurile nu se mai reduce intensitatea luminoasa a becurilor de la ceas si CD player. Are cineva o schema elecrica a Klosului? Eventual numai a blocului de lumini?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...