Jump to content
Sign in to follow this  
mikai24

Tico Albastru 2000

Recommended Posts

post-11048-024074500 1293470069_thumb.jpgMasina a apartinut unei cunostinte, o fata am luat-o in 2008 octombrie, eu fiind teoretic al 3 proprietar pe carte in realitate al 2 lea, fusese cumparata pe firma initial, m-am bucurat cand am luat-o pentru caeu cunosteam masina de noua, si ma rog valoare sentimentala- am dat pe ea 80 de milioane atunci cam mult dar na moftul meu, masina functioneaza in provincie conducand-o bunicul care a avut dacie din 96 si avandut-o in primavara cu 35 mil la 30 000 km reali fara rugina dar cu mute probleme aparute inca de noua

tico cand l-am luat avea 49 000 km reali, avea aer functional, si totul original pe el mai putin usa spate schimbata pe stanga, si usor atinsa usa stanga sofer- mi le-a spus persoana respectiva, am toate facturile masinii, inclusiv factura originala , si istoricul de service

se copmorta bine dupa 10 ani dar deja am inceput sa schimb la el maruntisuri dar nu voi enu8mera aicipost-11048-002478700 1293469813_thumb.jpgpost-11048-084922400 1293469885_thumb.jpgpost-11048-064046600 1293469837_thumb.jpgpost-11048-046851800 1293469824_thumb.jpgpost-11048-064046600 1293469837_thumb.jpg

voi pune cateva poze cu ea facute de curand sa va faceti o idee este fara modificari totul fiind original pe ea

post-11048-064610500 1293469859_thumb.jpg

Edited by mikai24

Share this post


Link to post

Arata bine masina, sa te duca bucuros.

Se vede ca n-are rulaj mare.

Share this post


Link to post

Frumos exemplar! :thumbl: Ma gandesc si eu sa mai cumpar inca un Tico in familie, dar doar daca voi gasi ceva cam ca masina ta.

Share this post


Link to post

Exact asa a fost si ticoul tatalui ... luat in decembrie 97 facut dauna totala in decembrie 2002 . Buna a fost masina aia... in 95 de mii de km i-am schimbat o planetara si in rest consumabilele...

Share this post


Link to post

saptamana asta am schimbat garnituri frana fata placute si glisiere noi plus lichid de frana nou( imi bloca fata stanga- in itial crezusem ca am rezolvat problema in decembrie dar nu s-a rezolvat)

manopera enorma 800 000 sau 80 ron

Dar acasa nu aveam conditii pentru ca nu am garaj acoperit si era frig, nici amic cu garaj nu am la tara,

 

Urmaea Urgent: saboti frana spate- sunt fier pe fier

in primavara- rulmenti alternator, curea distributie, ulei cutie viteze

si desi am 4 000 uleiul de motor are 2 ani, trebuie schimbat si el

s-a mai schimbat filtrul de aer de curand, si 2 valve PCV - incercari

mi-a sarit toba de mijloc de pe cauciucul ala distantier , si acum bate intr-o conscole in caroserie nu cade dar scartaie deranjant

Edited by mikai24

Share this post


Link to post

poza facuta de paste

am pierderi de antigel cred pe la furtunasul de apa care vinela carburator si incalzeste socul automat, cel putin asa cred eu, nu sunt majore dar la 1000km pierde 0.5 l, norocul meu este ca masina face foarte putini km pe an si completez 1 data la 1- 3 saptamani , nu stiu cum sa rezolv pierderea e mai ales la RELANTY, SI DUPA CE OPRESC MOTORUL ARE O PATA CAT UNGHIA DE LA DEJETUL MARE ANTIGEL SUB EA, APOI SE POTOLESTE! din aceasta cauza nu am curaj sa plec mai mult de 1000 km intr-o zi cu ea

post-11048-0-68490800-1304929587_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Frumoasa masinuta.

In ceea ce priveste pierderea de antigel, in ce zona lasa pata pe asfalt? Eu am avut o problema cu pierderi de lichid de racire si era la la pompa de apa. A mea avea atunci cca 65.000 km si pompa nu fusese schimbata. Am schimbat-o si nu am mai avut probleme pana acum (am ajuns la 114.000 km).

Share this post


Link to post

post-11048-0-37991800-1390130347_thumb.jpgintre timp masina a facut 64 000 , i s-a schimbat cureaua de distributie si de alternator in primavara lui 2012, tot atunci s-au schimbat si sabotii de frana spate si rectificat tamburi, in momentul de fata uleiul din motor face 3 ani, si ar trebui schimbat, este un aral blue 5 w 40, am mai schimbat o baterie in septembrie 2012 pilot de la rombat, dar cred ca am un scurt undeva dacanu scot borna de pus de pe ea in 2 zile moare total.

tin sa mantionez ca masina nu mai face multi km pe an si sta undeva in provincie intr-un garaj improvizat unde o mai ataca si rozatoarele

in vara lui 2012 a mai trecut de un ITP cu vesnica problema nu ieseau noxele, abia s-a chinuit inginerul de acolo sa o faca sa scuipe bonul

 

Urmeaza: Schimb ulei

burdufuri planetare fata spre roata- nu sunt inca taiate dar sunt crapate si sunt cele originale ale masinii

 

ar trebui schimbat uleiul in cutia de viteze,nu a fost schimbat niciodata, si cande rece afara se aud zgomote ciudate in cutie, ma rog merge dar parca s-au accentuat

Rulmentii fata- nu fac zgomot inca dar mecanicul a zis ca ar trebui schimbati- sunt cei originali

Rulmentii de la alternator- fac zgomot de vre-o 3 ani

un nou ITP in august 2014

 

Probleme estetice, si diverse nerezolvate:

usa sofer inca de cand am luat-o a fost un pic atinsa, si se vede putin ca a fost rectificata

volanul nu sta exact drept si masina trage un pic dreapta astade cand am achizitionat-o

tabla de protectie a carcasei catalizatorului a disparut, s-a pierdut

lipseste aparatoare ade noroi stanga fata- s-a rupt intr-o groapa mare mai de mult

Bara spate in partea stanga e crapata la partea de jos

pragul stanga in partea din fata e infundat si ar trebui adus si el la fata

Stropitoarea de parbriz fata nu mai functioneaza, nu stiu daca vine curent la motoras sau nu, daca trag de maneta nu face nimic, am inversat cu motorasul pentru spate circuitul de apa si acum stropesc de la butonul de stergator spate, manual

antena de radio- a-2a este rupta

Sistemul de directionare a aerului in habitaclu este semiblocat, cablul trebuie ajutat sa impinga parghiile, cred ca mecanismul respectiv a avut initial un ulei foarte fin, pentru mecanisme fine si cu timpul a disparut,- mecanismul elocalizat undeva sub consola centrala

 

 

 

 

Edited by mikai24

Share this post


Link to post

Frumoasa masina :) , se vede ca e inca papusica tanara...64000 km...

Referitor la micile probleme... la stropitorul de parbriz cred ca e ars motorasul...am intalnit asta in multe cazuri pana acuma, la directionarea aerului verifica daca nu e sarit cablul de pe vreo clema, la consola, sau la partea de directionare...

Share this post


Link to post

post-11048-0-55821100-1398191864_thumb.jpgpost-11048-0-55821100-1398191864_thumb.jpgpost-11048-0-55433500-1398191890_thumb.jpgpost-11048-0-18402500-1398191902_thumb.jpgpost-11048-0-49991200-1398191930_thumb.jpgastazi am ajuns in Bucuresti dupa 3 ani, masina mergand local in Teleorman, dupa multe probleme la instalatia electrica vizitata de soareci ,

dupa multe cautari prin comportamentul motor, pentru a depista urmele de rozatoare- alungate cu un aparat de ultrasunete pe baterii, am gasit , un pic contrariat mufa de la IAC ascunsa undeva in spate , deconectata asta de cand am luat masina din 2008, asta poate explica si greutatea cu care lua ITPUL , 3 itpuri luate cu greu la noxe, nu stiu acum cum se comporta la noxe

mentionez ca nu mi se pare mersul motorului schimbat in rau, sincer mi se pare mersul mai rotund, dar poate e doar placebo

Iacul deconectat l-am curatat si functioneaza, bazaie dupa 10 secunde cand tai contactul, becurile coputerului Lovato sunt verde- galben si nu mai clipesc, voi vedea in timp si poate voi afla de ce a fost scos IACUL- mentionez doar ca dupa ce am luat masina in 2008 motorul era mult mai turat la relanti pentru a porni mai usor iarna, eu l-am reglat la un mecanic in 2011 mai mic, atunci nu am sesizat ca mufa de la IAC e scoasa

 

Edited by mikai24

Share this post


Link to post

Azi am adus masina din service

m-a costat 3 mil cu tot cu manopera ce-i drept la serviceul unde este unchiul meu

.s-a schimbat asa- r

efacut instalatia electrica care fusese afectata de rozatoare- refacuta calumea de catre un electrician auto, inlocuite firele de sub aripa stanga fata

2. schimbat uleiul in Cutia de viteze- il aveam cumparat

3. filtru de ulei- il aveam eu

4. Ulei gm 5 w 40 cumparat de ei

6. bascula cu pivot stanga fata ca era praf

7. Baterie sh ca sa ajung acasa cu ea ca bateria ei Pilot din septembrie 2012 decedase complet

8. burdufuri planetare exterior

9.Filtrul de aer dezi cel vechi nu era prea inbacsit

....

 

Urmeaza:

Baterie noua

igenizare completa a tapiteriei masinii pentru a elimina complet mirosul de rozatoare

ITP in iulie 2013

rovignieta ca nu mai este valabila

Turul Romaniei cu ea sa-i fac rodajul

 

Dupa mica revizie am sesizat o schimbare sesizabila la tinuta de drum , e mai silentioasa desi rulmentii de la alternator nu s-au schimbat inca

maine ma uit in portbagaj sa vad ce piese mai am

Fata de Tico de la munca care pana Duminica era functional masina are potential, macar la al meu inca nu a intrat rugina

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post

Te bagi sub masina , iei o galetuta , faci un mix de vaselina+ulei (sa nu fie ulei ars) si dai cu pensula pe sub masina , bag ulei in usi , praguri... si de tai cu ea pe un drum cu mult praf.

Asta trebuia sa fac si eu de la bun inceput si sa nu astept pana apare rugina...

Dupa ce am curatat un pic rugina superficiala , izolata si data cu mixul de vaselina+ulei ... de 1 an nu a mai aparut nimic dedesubt !

Nu iti ia mai mult de 1 ora si stii o treaba :)

Share this post


Link to post

asa este, am avut ulei pus la o dacie din 99 dar atunci am pus prea tarziu , intrase ceva rugina in praguri, la tico inca nu a aparut dar o buna vreme a stat in garaj, acum sta in ploaie, si mai are si un prag indoit la acela s-ar putea sa apara rugina foarte curand, pe dedesupt nu este antifonata, este asa cum a fost ea din fabrica

mai am un tico de la munca aceeasi culoare, prin 2012 nu avea rugina decat vag, acum deja e vizibila, pacat ca din punct de vedere mecanic e perfect

Share this post


Link to post

alarteieri am luat baterie, noua, eun zap silver 35 ah;

exideul de la service abia a mai invartit de dimineata fara sa faca masina sa porneasca, astazi m-am dus sa verifice incarcarea, si nu prea a iesit bine:

fara consumatori incarca 14.2 zice meseriasu de la Sorgeti ca e bine dar cu consumatorii pornit- lumini, si ac pornit 13. 4 , nu e bine, tocmai ce scosesem masina si de la electrician, ideea e ca pe mine nu ma deranjeaza daca o sa ma tina bateria asta macar 2 ani, dar banuiesc ca e ceva de la firul ce vine de la alternator la baterie +

sau bornele care suntoriginale ale masinii din cupru,

masina merge bine in rest, avand toate schimbate, porneste la sfert daca e bateria incarcata, nu troncane nimic la suspensii, tine relantiul jos cand s-a incalzit mai ales de cand i-am bagat IAC ul in functiune din nou, de cand am pus iacul am sesizat doar o mica scadere de demaraj, sau poate doar mi se pare

are 64900 km reali

Share this post


Link to post

aer conditionat functional dupa 14 ani neumblat la el

probleme cu discurile de frana originale- s-au ovalizat un pic si ar trebui schimbate

 

Share this post


Link to post

Daca disculrile mai au carne, mai bine le reconditionezi. Sub nici o forma sa nu iei stifturi de 50-60lei bucata, am eu pe Matiz si dupa 1 an sunt ovale. Daca te tine portofelul, ia discuri originale si nu ai treaba cat mai tii masina.

Share this post


Link to post

am mai auzit aceasta problema cu piesele after market, de aia imi est6e frica si mie, discurile mai au carne au 65000 km, de franat franeaza normal pentru un tico, dar am o mica vibratie in pedala de frana cand fortez frana

Share this post


Link to post

Am patit si eu anul trecut cu discurile... Mi-am luat noi, 50 lei/buc. Dupa 1 luna cel din dreapta era ovalizat, si anul asta prin martie si cel din stanga l-am gasit ovalizat...

Share this post


Link to post

am probleme, cu masina, s-a rupt prinderea dintre catalizator si toba te mijloc, am reparat=o eu dar a tinut doar 3 zile, in seara asta a cedat din nou, era lipit cu POXILINA- 2 pachete

are cineva idee sau a cumparat cineva saxofon fara catalizator pentru euro 2, si oare mai iese la ITP fara atentie? un catalizator nou nu stiu daca mai merita, fizic si asta al lui e bun numai ca s-a rupt la prindere nu e spart , si cineva mi-a zis ca e mai bun decat unul universal

 

post-11048-0-21655600-1401902499_thumb.jpg

post-11048-0-88373400-1401902531_thumb.jpg

post-11048-0-34357100-1401902632_thumb.jpg

Edited by mikai24

Share this post


Link to post

Nu te chinui cu alta teava,eu am patit la fel si am sudat esapamentul la un nene cu 50 de lei,daca ai probleme cu etansatul poti sa folosesti silicon de garnituri,se gaseste in carrfour la 10 lei tubul si rezista pana la 300 de grade!cauta in primul rand un atelier de reparat tobe si vezi daca merita...fara catalizator nu iti ies noxele neam...parerea mea

Share this post


Link to post

de cand il am nu au iesit noxele decat turat la nu stiu ce turatie, problema e ca este uzata prinderea rau, si racordul flexibil a fost agatat, nu este rupt racordul dar nu mai are mult, ma gandesc si eu la solutia cea mai buna, am inteles ca se gasesc catalizatoare universale, l-asi interpune la un saxofon nou intr-un atelier specializat, dar nu stiu unul aproape de mine - sectorul 5-6, face zgomot mare si nu o mai pot misca de pe loc pe distante lungi de frica sa nu imi ridice talonul

Share this post


Link to post

... face zgomot mare si nu o mai pot misca de pe loc pe distante lungi de frica sa nu imi ridice talonul

 

Mai in gluma, mai in serios, ori iei un prieten cu o motocicleta sa mearga pe langa tine :) ... ori iti bagi pe telefon programul Waze, care pe langa traseu iti arata si pe unde e politie!

  • Like 1

Share this post


Link to post

ieri am schimbat saxofonul, am zis eu sa-i mai dau o sansa, am schimbat saxofonul cu unul fara catalizator, catalizatorul il am in punga acasa

merge bine acum, nu mai rasufla esapamentul si parca are si mai mult zvac, putere la acceleratii bruste,

folosesc masina zilnic in Bucuresti in interes de serviciu, e destul de greu se mai si suie astia mai mari pe mine de parca nu ar fi masina ci altceva

aerul conditionat e perfect functional si face viata ok tinand cont camasina este albastra inchis este ok

 

Share this post


Link to post

Salut

daca mai ai masina poti sa te uiti sa imi spui si mie unde ajung firele *rosu cu negru parca* care pleaca de la butelia uscator de la aerul conditionat, in capat are o mufa vreau sa stiu unde ajunge cablul nu e prea lung ar trebui sa observi usor

Multumesc

attachicon.gifDSC03559.jpgMasina a apartinut unei cunostinte, o fata am luat-o in 2008 octombrie, eu fiind teoretic al 3 proprietar pe carte in realitate al 2 lea, fusese cumparata pe firma initial, m-am bucurat cand am luat-o pentru caeu cunosteam masina de noua, si ma rog valoare sentimentala- am dat pe ea 80 de milioane atunci cam mult dar na moftul meu, masina functioneaza in provincie conducand-o bunicul care a avut dacie din 96 si avandut-o in primavara cu 35 mil la 30 000 km reali fara rugina dar cu mute probleme aparute inca de noua
tico cand l-am luat avea 49 000 km reali, avea aer functional, si totul original pe el mai putin usa spate schimbata pe stanga, si usor atinsa usa stanga sofer- mi le-a spus persoana respectiva, am toate facturile masinii, inclusiv factura originala , si istoricul de service
se copmorta bine dupa 10 ani dar deja am inceput sa schimb la el maruntisuri dar nu voi enu8mera aiciattachicon.gifDSC03518.jpgattachicon.gifDSC03535.jpgattachicon.gifDSC03521.jpgattachicon.gifDSC03520.jpgattachicon.gifDSC03521.jpg
voi pune cateva poze cu ea facute de curand sa va faceti o idee este fara modificari totul fiind original pe ea

 

Share this post


Link to post

Omul n-a mai intrat pe forum de peste 2 ani, nu cred ca mai raspunde ;)

Edited by Andrei.ss

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...