Jump to content
Sign in to follow this  
LAwR

Moare Motorul, Nu Sta La Relanti, Nu Porneste Decat Accelerand.

Recommended Posts

La mine la Cielo problema asemananatoare s-a rezolvat cu o curatare in regie proprie a clapetei de acceleratie si a IAC-ului, urmata de idle learn.

Share this post


Link to post

Buna ziua,

Am fost cu niste prieteni la Ochiul Beiului toate bune si frumoase pe drum masina a mers foarte ok si bine. Am ajuns acasa am lasat-o vreo 2 ore dupa care am dat sa plec la prietena si dau sa pornesc masina da sa moara la relantiu o accelerez putin sta la relantiu apas pe ambreiaj dau sa plec cu a 1 normal nu pleaca de pe loc parca sar tara icon_neutral.gif. Iau piciorul de pe ambreiaj il apas iara si dau sa plec usor tot nu pleaca dupaia bag piciorul in pedala de acceleratie de tot si da sa plece incet si dupa vreo 5-10 secunde pleaca dar pleaca incet dupa care merge normal ,am patit iara si cu a 2 incetinesc bag a 2 sau sa plec nu pleaca.
Ce a patit de face asa? Nu a facut niciodata asa si am facut drumuri de resita - moldova noua si nu am avut problema asta dupa ce am dat sa plec iara cu ea.
Masina e un chevy 2006/2007 , 1.4 , 94cp

 

EDIT:

AM rezolvat problema era un furtunas pe unde motoru tragea aer si dadea sa moara.

Edited by Kapika

Share this post


Link to post

In legatura cu problema semnalata cateva mesaje mai sus: am demontat corpul clapeta ... m-am ingrozit de cat jeg era pe clapeta si pe galeria de admisie.Am curatat totul foarte bine, am avut grija sa nu scape mizerie pe conductele de admisie dar acum am o alta problema: turatia de ralanti este undeva la 1500 rpm si scade usor spre 900 (am facut IDLE learn) In prima zi nu a mai murit motorul insa dupa 2 zile i-am dat din nou un IDLE learn si am avut neplacuta surpriza sa se opreasca din nou ... sfaturi ?

 

Share this post


Link to post

Mishu...ai reusit sa rezolvi cumva problema?....am cam aceleasi simptome la masina...

Edited by topcat

Share this post


Link to post

La aceste probleme eu am gasit urmatoarele rezolvari:

Pornirea la a 2-a cheie: eu pateam asta cand se apropia benzina de minim...cand incepe sa se aprinda becul...alimentam 10 l si de a doua zii pornea normal...or fi semne de la pompa de benzina?

 

Masina moare la relanti: mecanicul a pus-o pe baza vitezometrului defect...Asta neindicand viteza, calculatorul taia prea repede alimentarea...ramane sub supraveghere, am reparat vitezometrul...

Share this post


Link to post

La mine a fost si un pic de ghinion !!!

Dupa ce am curatat corpul de admisie a aparut problema semnalata mai sus.

Intamplator, am scos din galeria de admisie furtunul ce mergea la valva PCV si am obturat cu degetul stutul din galerie.

Surpriza !!! motorul mergea foarte bine .

Am dat o tura prin garaj, am scos valva de pe Matiz (sunt identice) si am facut o tura cu masina,

Mergea perfect.

Dupa vreo 3000 de km facuti in concediu, la intoarcere prin Slovenia am remarcat din nou o functionare anormala a motorului si aprinderea MIL-ului,

Dupa ce am ajuns acasa am pus testerul pe masina (testerul fiind o interfata OBD2 ELM si Torque pe Android) si am descoperit ca senzorul de la axul cu came e defect !!!

Inlocuit senzorul si acum totul este OK

 

Totul s-a rezolvat in regie proprie ca imi este cam teama de mecanici ...

Mishu...ai reusit sa rezolvi cumva problema?....am cam aceleasi simptome la masina...

 

Share this post


Link to post

Salutare,

 

din fericire am reusit sa curat corpul cu clapeta de acceleratie si IAC cu curatator de carburatoare. Dupa prima curatare a dat semne ca si-a revenit cu mici tremuraturi. Am incercat si a doua oara si am insistat mai mult pe IAC, si dupa parerea mea am cam rezolvat-o. Nu mai tremura dupa pornirea la rece si cand o scot din viteza in timpul mersului, ramane putin turata pe la 950 rpm dupa care scade la turatia de relanti odata cu oprirea pe loc. Toate bune si frumoase pana astazi cand in drum spre casa s-a aprins intermitent becul galben "check engine". Am oprit sa vad daca se intampla ceva dubios, oprind motorul. Dupa pornire becul galben a ramas permanent aprins. Am dat o tura mai in forta, cu supraturatii, iar dupa oprire am observat ca se cam joaca acul turometrului, cand scadea turatia pana pe la 700 rpm cand isi revenea. Am mai citit pe aici pe undeva ca in momentul in care actioneaza gemurile ii scade turatie in relanti. Aceiasi problema o am si eu acum. Daca aveti vreo idee despre ce se intampla si cum se poate remedia problema, astept cu nerabdare un raspuns. Nu ma trimiteti la service-uri de reprezentante ca... nu-mi mai inspira deloc incredere. Multumesc !

 

Cheers !

 

 

 

 

Salut Andrei,

 

am aceiasi problema ca si tine doar ca simptomele nu sunt asa accentuate. Adica la actionarea butoanelor de la geamuri scade turatia pe la 700 rpm.

Am avut si eu probleme cu pornitul la rece (doar cand era destul de frig afara, sub -5 grade), dupa cateva secunde de la pornire scadea turatia foarte mult si incepea sa tremure foarte tare. Am rezolvat-o cu spray de carburatoare desfacand doar racordul de cauciuc, ca nu stiu cum sa-i zic, si sprayat mult si peste tot pe unde am avut acces inclusiv clapeta aceleratie. Eu am acum alta problema - vezi ultima mea postare, cu exeptia acesteia bineinteles :)

Daca iti rezolvi in vreun fel problemele da un semn de viata. Eu o voi face in cazul in care o scot la capat cu ale mele. Merci !

 

Cheers !

Dodo

Salutare baieti,

 

Intre timp am vandut masina. Si bineinteles problemele au disparut, in sensul ca noua achizitie nu se compara cu ce am avut.

 

Va multumesc pentru tot.

Share this post


Link to post

Si eu am aceeasi problema...ma gandesc sa ii curat clapeta de acceleratie...dar nu prea stiu cum sa o fac.Are cineva poze cu procesul de lucru?

Edited by iulianyyy

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...