Jump to content
Sign in to follow this  
nt98adu

Daewoo Evanda

Recommended Posts

Alpheon este - cred- noua limuzina GM DAT, bazata pe platforma Insignia.

Share this post


Link to post

Nici Epica nu face testul ceasurilor de bord, ridica doar indicatorul de benzina (care la Nubira indica tot timpul, chiar si cu motorul oprit). Eu vroiam sa spun ca e probabil noua limuzina de clasa medie (desi in reclama pare clasa mare) de la ei. Epica nu se mai fabrica si cum zice si Mircea probabil au inlocuit-o cu Alpheon. E posibil sa ajunga si la noi, desi Epica nu prea s-a vandut bine aici (si pe buna dreptate la cat costa de noua).

 

Oricum faza din reclama mi s-a parut cam deplasata. Daewoo sunt masini bune pentru banii care ii dai pe ele (in general), dar nu pot sa copieze imaginea de marca si luxul dintr-un BMW. Pot sa incerce sa il copieze, dar nu sa-l ajunga. Reclama are un target clar - persoane care vor o masina de lux, cu bani putini (nu au bani de BMW) si care sa aiba orgoliul gadilat ca au o masina mai buna/la fel de buna ca un BMW.

Edited by ches

Share this post


Link to post

Nu, urmareste toate reclamele, merg pe aceiasi idee, au si reclama cu Audi, si cu Mercedes etc.

Share this post


Link to post

Da, am vazut acum si am prins ideea, e mai buna (moderna) decat toate celelalte :P . Acum campania publicitara are sens.

Share this post


Link to post

Weekend-ul trecut am avut onoarea sa vad live Evanda lui Felix.

Un singur cuvant am pt ea,impecabila.Felicitari domnu'.

Share this post


Link to post

Multumesc Costi. Fac si eu ce pot! :)

Share this post


Link to post

Un update cu cateva foto.

Share this post


Link to post

Ai o masina superba. De fapt cam toate masinile tale au fost intretinute foarte bine.

Share this post


Link to post

Orice masina se poate aduce la adevar daca ai vointa si ceva bani. Orice masina am avut, a fost luata de la zero ca si cand nimic nu ar fi fost facut la ea. Este un efort financiar pe care uneori, la vanzare, nu-l vezi inapoi, insa esti cu inima impacata ca ai mai salvat o masina de la moarte sigura.drive.gif

Share this post


Link to post

In final, am rezolvat si singura problema majora ce ma apasa: suspensia.

 

Acum Evanda, seamana a masina.drunk.gif

Share this post


Link to post

In final, am rezolvat si singura problema majora ce ma apasa: suspensia.

 

Acum Evanda, seamana a masina.drunk.gif

 

erau prea moi?

Share this post


Link to post

Da, caracteristic suspensiei Daewoo. 10000000.gif La drum intins normal ca nu se simtea, insa am fost prin august la Brasov si pe Oituz si Magura, asteptam sa se rastoarne la curbe luate cu 60-70 sau 80 functie de dificultate. Toata afacerea m-a costat 1000 ron adica 1/4 dintro suspensie noua care tot barca ar fi fost. Cel putin stiu ca am rezolvat cea mai mare problema a acestei masini. Bine, am si coborato cu -4 pentru mai multa stabilitate.10000001.gif

Share this post


Link to post

Pai ce le-ai facut? Ai scurtat arcurile originale si ai intarit amortizoarele, sau ai adaptat alta suspensie?

Share this post


Link to post

Arcurile au fost comprimate la -4 prin presa si flacara deschisa, iar telescoapele originale le-am trimis la Brasov unui meserias care se ocupa de treaba asta de prin 1972 si reface orice tip de telescop pe orice fel de duritate (la comanda). Lucreaza in special pentru masinile de rally si omul stie meserie. A scurtat tijele la -4 si le-a intarit functie de greutatea masinii si ceea ce mi-am dorit: sa nu mai fie barca.

 

Tot ceea ce va pot spune este ca si pe compresie si pe destindere amorizoarele sunt impecabile. Masina nu topaie, nu este rigida. Ruleaza impecabil, este mult mai stabila atat pe curbe cat si pe drum drept. In aceasta seara am rulat pe macadam cu viteze intre 40 si 60km/h si nu se simtea decat un oarecare zumzet a ansamblului ceasuri de bord. A meritat investitia tinand cont ca un telescop pe original la Evanda costa numai 565ron!bigeyes.gif Treaba proasta e ca iarasi trebuie sa ma programez la directie ceea ce mai dureaza vreo saptamana.

 

Nu pot adapta alta suspensie pentru ca nu potriveste nimic, iar suspensie sport pentru acest model nu exista, nu s-a fabricat niciodata.

 

Amortizoarele au capac filetat, deci la orice problema se pot desface, schimba simeringurile si inlocui uleiul. Au fost calculate sa fie mai rigide pe fata si mai moi pe spate, dupa spusele meseriasului: ,,sa nu te arunce in curbe" . Nu ma pricep ce inseamna asta, insa a meritat din plin cei 600 ron.

 

Mai este o firma in Galati ce se ocupa de asa ceva, insa din informatile pe care le am sunt niste tepari. Firma se numeste SC Servocar SRL si a dat multe tepe pe Renault si BMW forum, a distrus Daewoo-urile unor prieteni si nu numai.

Share this post


Link to post

Te astept (cu mare interes !) cu reactii la temperaturi foarte scazute.

Share this post


Link to post

Un moment ca nu prea inteleg, trebuie sa ii faci "geometria" dupa inlocuirea amortizoarelor? Eu le-am schimbat la Andrei(Pepino) si nu a fost nevoie de asa ceva alinierea rotilor fiind perfecta.(btw am acelsi tip de suspensie).Am masurat "ecartamentul" luand ca reper extremitatea interioara a rotii cat si mijlocul ei,si este exact acelasi ca in manual poate cu o abatere de 1-2mm din cauza ruletei.

Share this post


Link to post

Un moment ca nu prea inteleg, trebuie sa ii faci "geometria" dupa inlocuirea amortizoarelor?

 

Nu, dupa coborarea cu 4 cm.

Share this post


Link to post

Man, ma bucur ca te-ai decis sa o tii si ca ai reusit sa-i rezolvi "problema". Banii cu care o scosesei la vanzare nu compensau munca si pasiunea depusa pentru a imbunatati masina. Mai ales ca probabil nu ii primeai nici pe aia.

Share this post


Link to post

Da, caracteristic suspensiei Daewoo. 10000000.gif La drum intins normal ca nu se simtea, insa am fost prin august la Brasov si pe Oituz si Magura, asteptam sa se rastoarne la curbe luate cu 60-70 sau 80 functie de dificultate. Toata afacerea m-a costat 1000 ron adica 1/4 dintro suspensie noua care tot barca ar fi fost. Cel putin stiu ca am rezolvat cea mai mare problema a acestei masini. Bine, am si coborato cu -4 pentru mai multa stabilitate.10000001.gif

 

Fain! Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema :thumbl: Si felicitari pt masina ta Evanda.E foarte frumoasa!

Share this post


Link to post

@Salex: Si eu astept acelasi lucru.headscratch.gif Cand de apuci fortat de situatie sa modifici ceva, trebuie sa-ti asumi anumite riscuri.

@Razvante: Din pacate nu am semnat pozitia fixarii ansamblului arc-amortizor pe fuzeta si trebuie sa reglez unghiul de cadere a rotii pe carosaj (covergenta-divergenta);

@Argon: Eu zic ca da si ai explicatia mai sus.

@Ches: Am avut tot felul de oferte care mai de care mai dubioase sau nu, insa pe bani nimic. Toata lumea afirma ca e deosebita, frumoasa etc. insa cat aud ca e Daewoo, fug. Daca era Chevrolet, probabil era vanduta. In ziarul local am postat anuntul Chevrolet Evanda si am primit destule telefoane si vizionari. Cand afirmam ca in acte e trecuta Daewoo, se desumflau vizibil si bagau textul: ,, Va sun eu cand ma hotarasc". Cum nimeni nu s-a hotarat, m-am hotarat eu. As fi vrut sa o vand pentru ca am de renovat o casa si orice ban in plus e binevenit, insa se pare ca nu vrea sa plece de la mine, deci voi apela la un mic imprumut asa cum face toata lumea.

@Daewoo: multumesc si o voi face asa cum trebuie.

 

 

Oricum sunt in lucru, pentru Evanda, flanse de la 4 x 114,3 la 4 x 100 pe care vor veni jante pe 18'. Si nu ma las pana nu o aduc ca in pozele atasate, exceptand grila frontala, proiectoarele si pleoapele de pe faruri.

Edited by nt98adu

Share this post


Link to post

Foarte interesant proiectul tau.Legacy look-alike! Spor la treaba! Daca nu o dai pana in primavara si daca o voi vinde pe-a mea, s-ar putea sa iti pot face un pret peste piata.

Share this post


Link to post

Am renuntat la flanse si la jante pe 18. In schimb am gasit jante pe 17" 4x114.3 Et 35, J7 marca Spath made in Italy. Jantele sunt sh, intro conditie foarte buna, 2 dintre ele avand si cauciucuri Toyo numai bune pentru un drift71000000.gif.

 

 

Upload Skipped (Error413). Nu merg pozele. nu-mi dau seama ce nu e ok.39000000.gif

Share this post


Link to post

Te astept (cu mare interes !) cu reactii la temperaturi foarte scazute.

 

Se comporta foarte bine, probabil pentru ca s-au mai asezat elementele de suspensie intre timp. Nu e nici o diferenta intre suspensia Peugeot-ului si a Evandei acum.

Share this post


Link to post

Jante.

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...