Jump to content
Sign in to follow this  
mikeing75

La Franare Trepideaza Masina ...

Recommended Posts

Salutare!

Dupa ce franez cu Tico al meu (cand o opresc la un semafor de exemplu)am observat ca masina incepe sa trepideze si mi se intampla sa mi se aprinda la bord martorii de la baterie si de la ulei(amandoua odata).De asemenea am observat ca la relanti masina are tendinta sa se opreasca(sau sa se inece) si trebuie s-o accelerez ca sa nu se opreasca.Am verificat nivelul de la ulei si este aproape de maxim.De la ce poate sa fie?Sa ma bag sa verific jicloarele sa nu se fi infundat vreunul?Este posibil sa am apa in rezervor sau gunoaie?

Share this post


Link to post

Paaai, shefu, uleiul n-are nici-o legatura cu ralantiul care este scazut, in cazul tau. Trebuie marit ralantiul dar ii las pe cei care au facut-o in practica sa explice...

Share this post


Link to post

Nu stiu daca este din cauza benzinei ca am bagat de la Moll si am inteles ca este printre cele mai bune.Sa desfac carburatorul si sa-l curat?Am inteles ca jicloarele nu se desfac asa usor ca la Dacie ca sa pot sa le curat(daca sunt infundate).Se poate sa fie de la servofrana?

Share this post


Link to post

L tico nu ai cum sa cureti juglerele, si sincer nu iti recomand sa umblii ca carburator ca daca-l dereglezi ala esti (este mai dificil ca ala de olcit - e dublu corp inversat - ce-o insemna si asta). Du-te la mol la benzinarie si cumpara o solutie d-aia de curatat carburatorul de se baga in benzina...e destul de bunicica...altceva..nu prea stiu ce sa zic. Poate ne intalnim pe joi si vin cu un spray la mine sa il curatam...daca este vb pe privat.

 

Iar in legatura cu trepidatul al franare, te-ai gandit la posibilitatea de a avea jentile strambe, sau chiar discul de franare???

Edited by Leutzu

Share this post


Link to post
Paaai, shefu, uleiul n-are nici-o legatura cu ralantiul care este scazut, in cazul tau.

:) ) ba da!!! cade relanti-ul in baia de ulei!!! :P =))

 

acum serios!

e cam vechi motorul nu? si ai ulei prost si vechi...

fa un test. scoate furtunul de la capacul de culbutori (care duce la pcv) pune un dop pe furtun, si pe stutzul de pe capac un furtun pe care il scoti prin capota undeva la vedere.

vezi daca mai face figura! si vezi si cat fum scoate pe furtunul ala

daca nu mai face, incearca sa schimbi uleiul cu unul bun

daca da mult fum pe furtunul scrie aici pe forum. ca mai am sfaturi.

Share this post


Link to post

Ok ... o sa sune stupid dar fii atent ... am patit-o si eu mai demult ...

Inainte de un viraj dreapta ... scoate-o din viteza, si ia virajul relativ stramt ... daca motorul se opreste du-te la service si cere curatare de carburator ...

Prin chestia asta am trecut si eu acum ceva timp .. e vb de o supapa ceva prin carburator care se obtureaza de mizerie cand se inclina masina spre stanga ... totodata ... incearca la relanti sa-i dai pedale la frane ... o sa se opreasca iar motorul ...

Bafta !

Share this post


Link to post

apropos: mi-am curatat carburatorul cu un spray - fara sa-l desfac :lavolan:

Share this post


Link to post

care ar fi diferenta?

intai sa-ti spun de ce am eu incredere in metoda asta:

am avut o dacie, bineinteles carburator murdar, imi place la nebunie sa desfac, il stiu pe de rost.

odata eram la munte, si nu l-am mai desfacut, am desfacut tot ce era plastic, am dat cu spray, am asteptat 5 min, am mai dat, am asteptat, am pornit motoul, a mers am mai dat cu motorul pornit (cate putin) si a mers!

cand am ajuns acasa l-am desfacut, si nu am avut ce sa curat la el.

-partea proasta e ca daca nu stii si dai pe furtune de cauciuc sau pe plastic si ramane acolo, cam dizolva.

o sa postez poze.

un reglaj ar trebui sa fac si eu - chiar daca motorul pare sa mearga perfect

Share this post


Link to post

O sa incerc sa-i fac si eu o curatare la carburator cu un spray(sa vad daca are vreun efect).L-as fi demontat si eu ca sa-l curat,dar mi-au spus altii mai experimentati ca nu este ca la Dacie si sa ma potolesc ca-l dereglez si nu-l mai fac la loc.Cam ce spray de curatare carburator sa iau de piata?Ce marca este mai buna?Am inteles ca este mai bine sa dau cu spray cand motorul este oprit ca altfel risc sa dea vreun rateu si sa-mi bubuie in mana.Pe unde ar trebui sa dau cu el ca sa nu stric ceva pe acolo?

Share this post


Link to post

nu cred ca are importanta de la ce firma il iei. toate cred ca au acetona, si alti compusi care dizolva foarte bine. au am luat de la bricoStore ceva negru. am incercat mai demult si 2+2 nu stiu daca sant diferente mari.

ideea e ca daca nu te pricepi mai bine te duci la un service. dar daca iti asumi riscul, lasa-ma sa-ti dau cateva sfaturi - asta nu inseamna ca vei deveni un specialist... sunt doar cateva cuvinte.

-citeste foarte atent eticheta produsului pe care-l folosesti

-eu am dat cu motorul oprit, si dupa aceea am pornit motoul si am dat jeturi scurte pe orificiile pe unde trage aer.

ideea e sa nu ajunga in contact indelungat cu vr-o piesa din plastic sau cauciuc.

(de exemplu daca bagi in camera de nivel constant, care are un orificiu sus, deasupra clapetei de soc, de acolo trage "pompa de spritz" benzina. aia are o membrana sintetica, ce poate fi dizolvata de solutia din spray - dupa ce am bagat dizolvant acolo, am dat drumul la motor (sa se duca dizolvantul si sa intre benzina) cand am fost sigur ca e numai benzina in CNC am apasat in repetate randuri acceleratia sa clatesc "pompa de sprit"

ar fi bine sa inveti functionarea carburatorului si destinatia fiecarui orificiu din manual si sa o iei logic cum poti curata fiecare traseu fara sa ramana dizolvant acolo - vezi ca sant multe trasee si de vacum si de altele - ideal e sa fi cu manualul la fata locului si sa identifici fiecare traseu

 

Ceea ce pot sa-ti garantez e ca daca nu stii ce faci strici carburatorul si daca-l desfaci si daca il cureti cu spray

 

chestia cu bubuitul nu ti-o pot garanta desi am explicatii solide ca nu da rateu. Dar mai sti? e foarte inflamabil si daca o fisa scapa curent :mrgreen: e posibil sa bum

sau chiar daca ai motoul oprit si esti electrizat, atingi o piesa metalica, daca mai sant si vapori (si crede-ma ca sant) BUM :mrgreen:

Share this post


Link to post

Hai nene ca nu-i asa, nu mai speria omul! Eu dau intai cu motorul oprit, astept 10 minute sa-si faca lichidul efectul, apoi pornesc (atentie, pleaca greu) si apoi ii dau cu motorul pornit tinand motorul in functiune din acceleratie. E nevoie cam de jumatate de tub pana se curatza totul, inclusiv supapele sau bujanele. Treaba asta o fac de 2x pe an, inainte de schimbarea uleiului. Tot atunci schimb si filtrul de aer.

In felul acesta, motorul meu suporta orice combustibil de la motorina in sus.

Share this post


Link to post
nu cred ca are importanta de la ce firma il iei. toate cred ca au acetona, si alti compusi care dizolva foarte bine.

 

interesant . in manualul de la voshod spune mare, subliniat: Atentie! nu folositi compusi cu acetona pentru curatarea carburatorului! or fi carburatoarele de masini mai rezistente oare la acetona? :-? sau o faci pe "riscul tau"?

Edited by ticolino

Share this post


Link to post

esti atentionat pentru ca exista piese care pot fi dizolvate! ei nu se steapta sa gandesti asa departe incat sa le ocolesti

ce e aia voshod?

daca mergem pe principiul ca a facut unu si nu s-a defectat nimic eu zic ca gresim.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...