Jump to content
 

Sign in to follow this  
brastel

Se "Zguduie" La Demaraj

Recommended Posts

Salutare,

 

Am un Cruze de 1 an si jumatate. Sunt multumit in general de masina dar de o luna si jumatate, la o plecare "mai rapida", mai in forta, toata masina se zguduie pana ridic complet piciorul de pe ambreiaj . Nu se intampla de fiecare data.

 

Astazi am fost la service, si am ramas un pic descumpanit de raspunsul lor.

 

Quote "Nu stim ce are, credem ca ar fi tampon dreapta motor, dar cand ne-am uitat la el totul pare OK. Noi zicem sa mergeti in continuare asa, ca o sa se agraveze. Si cand se agraveaza ne dam seama ce se intampla"

Am ramas atat de descumpanit incat am zis OK, Multumesc, La Revedere.

 

Any opinions? Se poate sa fie de la ce zic ei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, eu am CRuze 1,6LS din nov2009 si face la fel ca a ta DE LA INCEPUT .

Nu consider ca e musai un defect, o pun pe seama patinarii ambreiajului (forta mica a placii de presiune, rodaj incomplet/pasuire placa presiune-disc ambreiaj, vointa proiectantului de a pune un fail-safe ca sa nu se distruga transmisia) sau a sistemului TCS, de control a tractiunii, care limiteaza cuplul motor la roata.

Incearca sa decuplezi TCS ul si vezi ce face...

Eu vroiam sa verifica oricum diferenta intre TCS cuplat si decuplat iarna, pe zapada...

Edited by Salex
Citare absolut inutila !

Share this post


Link to post
Share on other sites

si mie mi s-a intamplat asa, dar pe polei la plecarea dupa loc. Am oprit la o trecere de pietoni si dupa cum s-a simtit a intrat abs-ul si celelalte sisteme . Cand am pelcat cred ca am invartit putin rotile in gol si iar au intrat sistemele si am crezut ca am facut pana sau ca s-a rupt ceva la directie cutie motor etc. Am oprit intr-o parcare si am mai testat putin sistemele abs tcs esp :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc la toti pentru opinii,

 

Ceea ce ma descumpaneste este ca nu a facut asa de la inceput + si celor de la service li s-a parut ciudat.. :-? ...presupun ca o sa vad la urmatoarea revizie :wallbanger:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea este ca e de la placa de presiune "decalibrata" , ma refer la "soarele" placii de presiune care are cateva "raze" slabite (s-au inmuiat) si forta de presiune pe discul de ambreiaj nu se distribuie uniform. Am vazut astfel de placa de presiune ( alta marca de masina ,nu chevy) care prezenta astfel de simptome, si la demontare se vedea cu ochiul liber cum ca "razele soarelui" nu mai erau aliniate. Eu nu spun ca la tine este sigur aceasta problema, este doar o parere.

Edited by wwillym

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi s-a intamplat si mie acelasi lucru; de fiecare data motorul era rece - nu stiu daca are vreo legatura; se intampla doar daca nu am ridicat complet ambreiajul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca este o chestie generala. Si la mine este la fel. In prima viteza trebuie sa o turezi un pic (mai ales cand e masina plina). Pana sa ma obijnuiesc mi-a murit motoru de ceva ori :)

Si mai e treaba... Iarna, nu fiti grabiti. Incalziti-va motorul ca o sa plangeti mai incolo (vorbesc de benzina, nu stiu cum e la diesel). Un prieten de-al meu si-a calat motorul (W. Polo) pt ca pleca cu el imediat, fara sa o mai incalzeasca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

S-a rezolvat cumva problema? De ceva timp am si eu aceleasi simptome :( si nu se intampla tot timpul, dar e destul de enervant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am aceeasi problema cu trepidatiile in treapta 1, la plecarea de pe loc tremura tot ansamblu fata de zici ca se rupe dar numai dupa ce merg in jur de 40 de minute prin bucuresti...dupa ce este folosit foarte mult ambreiajul...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simptome de placa de presiune cu probleme, luati de cititi aici: http://www.schaeffle...nose_pkw_en.pdf

 

Daca asa fac de noi, poate tine de tipul materialelor folosite si/sau un design defectuos.

Totusi, daca ziceti ca face numai cand incercati sa plecati tare - adica rupere de aderenta, s-ar putea sa fie TCS-ul (controlul tractiunii).

Edited by ches

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt maricore...am aceeasi problema...masina are 35000 km...inca nu imi vine sa cred ca problema este de la ambreiaj...acum am doar garantie extinsa si ambreiajul nu este acoperit...cei de la gtt deja mi-au dat pretul...circa 20 mil...disper...masina de 4 ani...un rahat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cruze, 34.000 aceleasi simptome. La Augsburg Militari mi-au zis ca ar fi de la tampoanele antibalans motor problema, nu de la ambreaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Stiu ca acest thread este deschis acum ceva vreme insa ati reusit sa depistati problema exacta?

Si masina mea are aceleasi simptome, ca cele descrise mai sus.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, sunt proaspat posesor de Chevrolet Cruze 1.6 LS, la achizitionare am dus-o la un mecanic la care am ajuns dupa mai multi mecanici "testati", si aceeasi problema a gasit-o si el, din ce mi-a spus, sunt tampoanele anti-balans, sau tampoanele anti-ruliu, fata si spate, unul se gaseste doar OEM, celalalt si OEM si aftermarket, 1300 de lei ambele. Manopera nu stiu cat e, ca am lasat masina sa imi schimbe si distributia si sa imi faca si revizia(ulei, filtre, lichide). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...