Jump to content
Sign in to follow this  
bungureanu

Cadere Brusca De Turatie-Intreruperi

Recommended Posts

O problema ce se manifesta aleatoriu la un cielo cu motor korean de 1.5 soch din '96 cu aproape 170.000 km. problema consta in faptul ca NUMAI in viteza a treia fie ca este o depasire, fie ca mergi pur si simplu, cateodata, destul de rar, se intamplat ca pt 2-3 sec masina parca ar fii scoasa din viteza, si da in bot, nu mai ai forta, se si aude de parca motorul nu ar mai merge si apoi isi revine ca prin minume si scapi din respectiva depasire. Acest fapt este foarte deranjant in anumite depasiri, cand observi ca te lasa la greu.

 

Consumabilele sunt ok. tot blocul de aprindere format din delcou si tot ceea ce se afla in interior a fost schimbat de ceva timp, dar nu cred ca este de la el. pompa de benzina la fel. Repet: nu face tot timpul, infdiferent de umezeala, caldura etc

 

De la ce se poate manifesta? repet: doar in treapata a 3-a si la turatii mai mari de 3000 rpm, aleatoriu si destul de rar. sfaturi, pareri? oameni ce au mai patit la fel?

Share this post


Link to post

Masina dadea sa moara cand venea la relanti cand era pe gaz sau chiar murea motorul (doar cand motorul era fierbinte, dar acul ceasului nu a depasit locul indicat <mijlocul cadranului> ;) ... Pe benzina, relanti stabil, mergea perfect. Dar de dimineata am auzit un suierat... deschid capota, ma uit la motor, accelerez din clapeta si aud suieratul... furtunasul acela care face legatura dintre blocul motor si corpul clapetei sau admisie... (incercuit cu rosu in poza) El era pleznit in 2 locuri si era cam plin de ulei...

 

E posibil din cauza lui sa imi fi facut figuri pe gaz? Daca nu, ce rol are furtunasul ala?

Edited by banzay

Share this post


Link to post

recircularea gazelor din carter pt a fii rebagate in motor pt o ardere complet pt a nu depasi norma de poluare si pt un consum mai mic, in acei vapori fiind si benzina

Share this post


Link to post

probleme mari cu masina:

la pornirea motorului tine cu mare greutate relantiul, dupa o vreme incepe sa il tina dar intervin de multe ori si sincope in care masina se opreste motorul, si cand incerc sa dau pedala reactioneaza odata si apoi parca ar fii posedata... face ce vrea pana cand ori se opreste motorul ori is revine.

 

IAC-ul l-am curatat si i-am facut si procedura de idle learn: scos sigurantia ecu, bagat cheia pana cand se aprind becurile in bord, oprit, iarasi aceeasi chestie si apoi dupa ce iarasi inchid, dau drumul la motor... parca ar fii o moara hodorogita de-abia reuseste sa tine relatiul...

 

taicamiu care mai merge si el cu masina zice ca parca nu ar avea benzina... dar eu sustin ca nu are aer din cauza iacului. tata l-a curatat iacul putin rotind si de conul acestuia. sper sa nu se fii dereglat cumva...

Share this post


Link to post

Am un espero de 1.8 si iam schimbat garnitura de chiuloasa la ea pentru ca imi fierbea apa si am schimbat si toti compesatori,problema este ca de atunci motorul tremura la relantiu si parca merge infundat pana la 3000 de rpm ceva gen injectoare infundate,dar dupa 3000 de rpm isi da drumul.Cand scot mufa la injector sau fisa la pistonu 4 parca nu se simte nimic,am luat compresia care este 11 deci nu este problema cu nici o supapa,fise noi,buji noi,injectoare desfundate,merg perfect,capac delcou nou,chiar nu stiu ce sa ii mai fac,a mai patit cineva chestia asta?

Share this post


Link to post

Problema cred ca vine in urma demontarii si montarii chiuloasei, respectiv dereglarea avansului la aprindere, intreruperea cablajului la injectoare, sau punerea la punct a distributiei in mod defectuos. Cel mai bine ar fi sa ii faci o verificare pe tester, sa vezi sigur care este problema. Asta daca nu vrei sa pierzi timpul si sa mergi pe ghiceala! :(

Share this post


Link to post
Problema cred ca vine in urma demontarii si montarii chiuloasei, respectiv dereglarea avansului la aprindere, intreruperea cablajului la injectoare, sau punerea la punct a distributiei in mod defectuos. Cel mai bine ar fi sa ii faci o verificare pe tester, sa vezi sigur care este problema. Asta daca nu vrei sa pierzi timpul si sa mergi pe ghiceala! :(

 

Am pus testerul pe ea,si nu am nici o problema electronica la ea,deci problema nu este din avans,cablajul la injectoare ok,distributia o verificai azi inca o data si este ok,mecanici se uita la ea ca prosti si nu stiu ce sa ii faca,mia mai zis cineva de egr,deci pistonu 4 nu merge aproape deloc si 3 nu foarte bine dar la turatie de peste 3000 de rpm e alt motor trage foarte bine si merge foarte rotund.Chiar nu stiu ce sa mai fac sfaturi ceva va rog chiar mar ajuta

Share this post


Link to post

Schimba injectoarele intre ele. Pe tester nu vezi nimic de avans, injectoare, distributie.

Edited by ALiCE

Share this post


Link to post

Am schimbat si injectoare intre ele si mufele de la injectoare intre ele,fisele bujiile si tot nu ii dau de cap

Share this post


Link to post
Am schimbat si injectoare intre ele si mufele de la injectoare intre ele,fisele bujiile si tot nu ii dau de cap

 

 

Verifica injectoarele: demonteaza-le, baga aer comprimat la intrarea in injector, concomitent cu alimentarea cu 12v a bornelor. Daca nu este infundat, vei auzi bobina cum lucreaza si in acelasi timp, aerul iesind pe duza. Furtunele sunt bagate cum trebuie in corpul clapetei de acceleratie?

Si cum adica "am schimbat mufele de la injectoare intre ele"! In cazul asta... [-X

Edited by vilbrochen

Share this post


Link to post

Cred ca ceva nu-i in regula cu aprinderea. S-a demontat delcoul sau fise bujii?

Share this post


Link to post
...mecanici se uita la ea ca prosti si nu stiu ce sa ii faca...

 

Cam des se dau batuti "mecanicii" in ultimul timp, aud din ce in ce mai des replica asta... :grumpy:

 

Revizie generala la aprindere (capac delco, fise bujii, bujii, lulea, bobina interna delco). Daca nu se rezolva, injectoarele de testat si pompa de benzina.

Uleiul cum e? Apa dispare din vas?

 

Ps. Astea ar trebui sa le faca orice mecanic. Din pacate nu exista scule. Oricine care a dat cu ciocanul la saiba o viata intreaga acum se numeste mecanic :( dar nu are cu ce lucra si, mai rau, nici macar nu stie ce-i trebuie pentru a diagnostica o problema sau nu isi da interesul.

 

PS2. Du-te la ala care ti-a schimbat garnitura sa ti-o faca sa mearga fara bani in plus, daca inainte nu aveai problema asta.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Deci injectoarele au fost curatate si merg ok le-am si schimbat intre ele ca masura de precautie,fislele si bujiile sunt noi cu capacul de la delcou si cu delcou am schimbat cu unu second si tot asa merge,furtunasele sunt puse ok,apa din vas nu dispare,cred ca bobina este singura care nu am incercato cu toate ca nu cred ca ea este

Share this post


Link to post

Poate sa fie din compesatori care sunt noi sa nu deschida bine supapa sau din egr?Deci pistonu 4 nu merge deloc

Share this post


Link to post

Eu as incepe verificarea de la bujie, sa vad ce nu primeste cilindrul respectiv, combustibil sau scinteie. Ai scos bujia de la cilindru 4, e umeda, uscata ?

Share this post


Link to post
Deci pistonu 4 nu merge deloc

 

Verifica cablajul de la injectorul nr4 sa nu fie intrerupt, altfel degeaba tot schimbi injectoarele. S-ar putea ca pe tester sa nu-ti indice daca vreunul din cele patru injectoare, functioneza sau nu.

Share this post


Link to post

Din pacate la cielo/espero nu indica testerul fiecare injector in parte fiindca nu exista circuit separat pentru fiecare. Indica doar timpul de injectie.

Sunt comandate simultan printr-o mufa cu doar 2 fire.

 

@andutul. La espero 1.5 nu exista valva EGR si nici PCV. Si am aceeasi intrebare ca viktor.

 

Eu as face un test de scanteie la cilindrul 4 si as verifica cablajul injectorului. Daca amandoua functioneaza as face un test de compresie si as compara cilindrii.

 

Le. Vad ca ai facut deja test de compresie. Mai raman 2 posibilitati. Daca ai compresie buna supapa nu are cum sa nu se deschida, poate doar sa ramana deschisa, fapt infirmat de testul de compresie (daca intradevar a fost facut corect).

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Deci cablajul nu este intrerupt,are benzina,are scanteie,are compresie,dar compresia este 10 si nu mai creste,pe cand la ceilalti cilindri apare 11 12 si da aproape de 13 parca,pe cand la 4 da la o invartire 10 si gata,dar 10 imediat,si testul de compresie sa facut cu pedala in podea si toate bujiile scoase,astazi ii daduram chiloasa jos si verificaram iar planitatea si supapele,planitatea zisara mecanici ca este foarte putin de tot la chiuloasa si nu justifica nefunctionarea deloc a cilindrului 4 si blocul este foarte ok,verificaram si supapele si supapa la pistonu 4 nu mai stii sigur daca de admisie sau evacuare nu etansa foarte foare bine dar iar mecanicul zisa ca nu justifica nefunctionarea pistonului 4.Ramasa sa ma duc sa ii fac luni planitatea la chiloasa si scaunu la supape si sper naibi sa o fac si eu odata ca simt ca inebunesc si imi vine sa ii dau foc :wallbanger:

Edited by Andutul

Share this post


Link to post

Daca si dupa ce rectifici scaunele de la supape si chiulasa, tot compresia aia o ai pe cilindrul 4, pregateste-te de set motor sau macar de segmenti. Diferenta intre cilindri nu are voie sa fie atat de mare, daca ti-ar varia intre 11 si 13 pe toti ar fi OK, insa 10 si 13 e mult prea mult...

Share this post


Link to post

Sa speram ca o sa fie ok dupa planitate si scaunele la supape facute,deocamdata buba este ca nu merge deloc pistonu 4

Share this post


Link to post
Deci cablajul nu este intrerupt,are benzina,are scanteie,are compresie,dar compresia este 10 si nu mai creste ...

Supapa EGR a dat-o jos cineva sa vaza daca mai etanseaza, s-o curete ?

Share this post


Link to post

Este verificata si este pusa pe direct parca

Share this post


Link to post

Sa inteleg ca inainte de a schimba garnitura de chiuloasa, nu aveai probleme cu functionarea motorului la relanti! Esti sigur ca nu ti-a montata alta chiulosa, in locul celei originale?

Share this post


Link to post

De schimbat nu a schimbat chiloasa ca am stat langa el in permanenta,si motorul inainte zarnaia de la compesatori si statea putin turat de la tps cateodata,dar fugea de rupea cu toate ca nu se auzea cum trebuie,si acum parca nici nu imi vine sa mai urc in ea,sa speram ca nu mai am treaba dupa ce fac planitatea si scaunul la supape.Dar eu nu inteleg un lucru,inainte nu avea tot planitatea asta pana sa ii schimb garnitura de chiloasa,nu tot acelasi supape si mergea bine

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...