Jump to content
Sign in to follow this  
ches

Chevrolet Epica White Pearl

Recommended Posts

Eu am dat 204 lei pe diagnoza si pe schimbarea filtrului de motorina. Nu a fost ieftin, dar macar am vazut toti parametrii motorului si tipul de acolo mi-a testat si bateria gratis. Pentru operatiunile obisnuite merg la un service multimarca.

 

Cu fulia ai grija, poate i se trage de la intinzatorul de la cureaua de accesorii. Verifica ca cureaua de accesorii sa calce centrat pe rola de la intinzator. Daca calca mai pe o parte, inseamna ca s-a lasat intinzatorul si trebuie schimbat. Eu l-am schimbat in 2013 cand am facut distributia (pe la 90000km). Rola se lasase de pe la 70000-80000km, deci cam asta e durata ei de viata.

Edited by ches

Share this post


Link to post

Vineri am ajuns cu Epica la un atelier PDR ca sa repar indoitura aia fina de pe capota (de cand am luat masina) si sa sterg urma mosului care si el imi indoise capota usor deasupra farului (vezi patatia de acum 3-4 pagini). Baietii au reusit sa o scoata ca noua, nu se mai vedea nici urma de indoitura. Daca stiam ca se poate face atat de bine, nu asteptam atat :) .

Si cum vroiam sa vopsesc capota pentru ca era ciupita de pietre si bara pt ca am atins-o dedesubt intr-o bordura, i-am intrebat pe PDR-isti si de vopsitori buni. Ei mi-au recomandat vopsitorii de la service-ul de langa ei, dat fiind ca are o culoare cam dificila si cica aia se pricep bine. Am verificat cunostintele teoretice ale vopsitorului (atat cat ma pricep si eu) si am vazut cateva lucrari, plus ca folosesc vopsea Standox si au propriul laborator de preparat vopsea, ceea ce m-a convins. Asa ca am vorbit si de vopsit elementele de mai sus + pasajul rotii dreapta spate pe care l-am atins in urma cu cativa ani in parcare la Auchan.

 

Si tot vineri, dupa ce am venit fericit de la PDR am facut un accident usor in parcarea firmei => aripa spate usor infundata si bara spate julita. Am sunat imediat si m-am programat la PDR si am trecut si bara spate pe lista de facut la vopsitorie. Oricum si ea era ciupita si cu lacul zgariat de cand luasem masina. Aripa am fost astazi sa o vad, a iesit impecabil, chiar imi era un pic frica pt ca era atinsa pe nervura.

 

Vineri urmeaza sa vedem cum iese vopseua, mai exact cum vor face pierderea pe aripile fata, aici stau un pic cu frica.

 

Si pt ca tot am inceput cu cheltuielile Epica s-a hotarat sa-mi faca o surpriza in weekend, un rulment huruie de mama focului. Am facut programare la service pt sambata sa vedem ce naiba are...

Edited by ches

Share this post


Link to post

Masina a iesit acum aproape 2 saptamani de la vopsit, a iesit foarte bine, chiar nu prea poti spune ca a fost vopsita, nici macar in soare. Deocamdata nu am avut timp sa ii fac poze si sa le postez. Trebuie sa o si spal pentru ca acum deja s-a pus praful pe ea, deci poze probabil in weekend, daca nu ploua.

 

Deocamdata va incant ochii cu facute inainte de indreptare si in timpul operatiunii de indreptare a capotei.

 

Poza 1 - capota indoita in zona de deasupra farului, acolo unde l-am lovit pe batranel in urma cu 2 sau 3 ani. Se vede ca vopseaua a crapat si deja se vedea cam urat. Am dat eu cu niste vopsea alba si lac ca sa nu apara rugina.

post-4287-0-66267700-1442989967_thumb.jpg

 

Poza 2 si poza 3 - in timpul operatiunii de indreptare - aici se pot vedea si indoiturile de pe capota in lungul dungilor de la lampa

post-4287-0-27333400-1442989976_thumb.jpg post-4287-0-33658900-1442989978_thumb.jpg

 

Si a doua veste buna este ca am identificat huruitul in mod corect, era rulmentul de la roata stanga fata. Din fericire aveam un rulment cumparat la promotie de la King Auto pt zile negre. Dupa aproape 4 ani si-a gasit utilitatea :P , investitia dovedindu-se profitabila - 360 lei in loc de >700 lei

post-4287-0-83764200-1442989980_thumb.jpg post-4287-0-29706200-1442989983_thumb.jpg

 

Cheltuieli:

PDR - capota + aripa fata + aripa spate - 500 lei (le-am lasat baietilor o atentie pentru ca au muncit si mi-au rezolvat si alte cateva indoituri minore pe care nu aveam de gand sa le fac)

Vopsitorie - bara fata, capota, retus aripa dreapta spate, bara spate - 1600 lei . De mentionat aici ca vopseaua de pe masina se aplica in 2 pasi, intai vopseaua de baza, apoi un strat semitransparent cu perla. Apoi lac bineinteles.

Schimb rulment - 80 lei (+cei 360 lei dati pe rulment)

Verificat tren rulare fata-spate + ca totul e ok pe dedesubt, inclusiv verificat daca e rugina - 50 lei la mecanic

 

Curand si poze cu masina, dupa spalare :)

 

Numai bine!

Edited by ches

Share this post


Link to post

Update, 116500km: Am spalat masina de mai multe ori, dar nu i-am facut nici o poza :) . Principalul motiv a fost ca am gasit bara fata atinsa la putin timp dupa ce am vopsit-o, iar acum 2 zile am gasit si bara spate. La primavara o sa imi incerc talentele de polishator. Daca bara spate iese lejer la polish, la cea fata va trebui sa dau cu vopsea cel putin pe o zgarietura mai adanca si apoi sa polishez toata bara. Bucurestiul asta nu e de tinut masina intreaga. Ma gandesc ca dupa polish sa ii pun niste folie in zonele de colt de pe bare, macar in caz de ceva, sa schimb folia, nu sa vopsesc masina.

 

Si cateva update-uri de cand nu am mai scris pe aici:

In noiembrie am schimbat bateria originala la 7 ani de cand am cumparat masina. Am gasit o oferta buna la Varta Blue Dynamic 595405083 de 95Ah, 830A curent pornire, recomandata de configuratorul Varta pt Chevrolet Epica. Bineinteles ca a trebuit sa mesteresc la jugul bateriei care nu mai putea fi prins din cauza ca bateria asta nu are marginile ca vechea Delkor.
In decembrie mi s-a aprins martorul de la airbag in bord. Cum nu aveam de unde sa stiu care dintre airbaguri e cu problema (sunt 6 bucati), m-am dus la Radacini Vitan pt diagnoza. Raspunsul a venit rapid: airbagul de la pasager (rezistenta de 4Ohmi in loc de 2.2Ohmi). S-a rezolvat prin demontarea torpedoului si curatarea mufei. Si cum oricum trebuia sa platesc 150 lei pt diagnoza, l-am rugat pe tipul care se ocupa de diagnoza sa se uite si la parametrii motorului sa vedem cum stau la 4 luni de la diagnoza veche. Se pare ca abaterea de +1.4 s-a redus la +1.0, deci condusul mai turat a dat roade :) . Restul parametrilor erau si ei bine.

 

post-4287-0-83933800-1455030231_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Update, aprox 116700km:

In weekend am fost cu Epica la service, la mecanicul ei, Gabi, un baiat de nota 10. Motivele - schimbare discuri de frana (am primit cadou de ziua mea discuri si placute TRW :) ) si un zgomot "ca de tampon motor" la apasarea acceleratiei cand mergeam la turatie mica.

Discurile sunt TRW DF6031 si au fost 379 lei, placutele sunt TRW GDB4179 si au fost 165 lei. Montaj 80 lei. Cele vechi (care erau discurile originale) erau uzate, insa masina frana inca bine, oricum trecusera de zona maxima de uzura, era si cazul sa le schimb :)

post-4287-0-38272000-1456301463_thumb.jpg

post-4287-0-18305900-1456301467_thumb.jpg

post-4287-0-29855300-1456301952_thumb.jpg

 

Zgomotul ca de tampon era bineinteles cauza de un tampon :) , mai exact cel din spatele motorului care era rupt. Intrucat cel din fata era si el inmuiat si lucrase mai mult singur de cand cel din spate cedase, am ales sa le schimb pe amandoua, astept sa fie livrate la service. Costuri: tamponul spate 260 lei, tamponul fata 390 lei, manopera 180 lei.

 

Pana vin piesele mi-am facut de lucru cu scutul motorului care arata jalnic dupa aproape 5 ani de utilizare, adica plin de rugina si cu vopseaua exfoliata pe suprafete mari. L-am curatat cu flexul cu peria de sarma si l-am vopsit cu Hamerrite care se aplica direct pe rugina. Pun poze cand il montez pe masina, oricum nu l-am facut ca sa arate bine, l-am facut ca sa nu mai arate jalnic :) .

post-4287-0-04141000-1456302142_thumb.jpg

Edited by ches

Share this post


Link to post

Bravo

Ce bine arata discurile noi ,da si tu cu vaselina pe ele sa nu mai rugineasca :rolleyes:

Share this post


Link to post

Am dat cu ulei de motor, cica tine mai bine in temperatura :p

Share this post


Link to post

Joi, 3 martie, am schimbat cele 2 tampoane antibalans de la motor. Scutul a fost si el decupat pentru a nu mai da jos scutul la fiecare revizie (au schimbat 3 suruburi din cauza asta). Dupa schimbare am scapat de zgomotele care mie imi pareau de la bieletele antiruliu (se auzeau cand treceam peste denivelari mici, gen sine de tramvai). Bieletele n-aveau nici pe naiba, la fel si restul articulatiilor.

 

Schimbarea tampoanelor a durat 15min si se poate face lejer si in spatele blocului cu nitica chinuiala.

 

Cateva poze cu fierataniile. A se observa vopseaua de pe scut aplicata in doua straturi groase, exact cum recomanda producatorul ;) .

post-4287-0-47262200-1457264401_thumb.jpg

 

post-4287-0-70577400-1457264406_thumb.jpg

 

post-4287-0-82623000-1457264409_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Update, aprox 119000km:

 

Mai aveam un tampon rupt zdravan, pe cel de la cutie. L-am descoperit dupa ce am dat jos cutia de la filtrul de aer, celor de la service le-a fost lene sa-l verifice cand le-au schimbat pe cele antibalans. L-am inlocuit cu unul original, luat de la unii de care nu auzisem pana acum, dar care sunt vecini cu mine. Cost: 275 lei tamponul + 40 lei manopera + 20 lei la mecanic. Acum lucrurile stau mult mai bine, nu se mai aude zgomot la schimbarea vitezelor. Dar cred ca ma paste si o schimbare de bielete, cam fac zgomot la trecerea peste denivelari. Poate si flansele sa fie de vina, cand ma duc la revizie ii pun sa verifice cu atentie tot.

 

post-4287-0-35337200-1462802016_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Epica a implinit 120000km!!!

 

A primit cadou revizia anulala (de fapt a primit-o cu putin inainte sa ajunga la 120k): ulei Castrol Magnatec Diesel DPF 5W40, filtru ulei Ufi, filtru aer Mann, filtru aer habitaclu Ashika. Am schimbat si buieletele antirului pe fata pentru ca auzeam un cloncanit, dar nu era de la ele. Oricum costul a fost de 150 ron piese+manopera. Am pus Delphi, pe masina cele originale sunt CTR. Daca stiam luam tot CTR, erau mai ieftine si cele de pe masina au 120k si probabil mai duceau fara probleme cateva zeci de mii, nu aveau joc si se miscau aproape la fel ca cele noi.

 

I-am dat si o ceara lichida f misto de la Arexons (aia de la promotia Petrom) si i-am facut si curatarea instalatiei de aer din habitaclu, dar se pare ca porcaria aia de spuma s-a depus pe peretii instalatiei pentru ca gasesc un praf alb depus pe bord.

 

Asa cum am scris problema cloncanitului nu era de la bielete antirului, ci de la bieleta de directie de pe partea dreapta, deci le schimb pe amandoua ca sa fiu sigur. Din pacate la Epica aparent nu se gasesc bieletele ca piese, ci trebuie reconditionata caseta sau trebuie schimbata cu totul. Am incercat niste bielete de Leganza, insa nu se potrivesc. Daca v-ati lovit de problema sau aveti o recomandare pentru unii care reconditioneaza casete de directie, va rog sa imi spuneti.

 

Multam!

 

post-4287-0-74351300-1466146449_thumb.jpg

 

post-4287-0-47833500-1466146523_thumb.jpg post-4287-0-94374500-1466146525_thumb.jpg

post-4287-0-62324500-1466146529_thumb.jpg post-4287-0-07437600-1466146685_thumb.jpg

 

PS: Pe fata am pus gume noi: Toyo Proxes CF2. Sunt foarte multumit de ele masina se comporta bine si pe ud si pe uscat, sper sa fie si durabile.

Edited by ches

Share this post


Link to post

Multi km/ani inainte :thumbl: Arata ca noua :D

Bara aia fata parca ai vopsit-o acolo unde am idreptat eu tabla, nu? Parca e mai galbuie decat caroseria. Vopseaua a fost preparata cu ajutorul codului sau de pe nuanta caroseriei?

Daca ceara este Mirage Fast Wax e super, intr-adevar; folosesc si eu. Aia solida e greu de aplicat.

Share this post


Link to post

Salut Razvan si ultumesc de urari.

 

Da am vopsit la aia masina, mai exact bara fata+capota (ciupituri de pietre + zgarieturi), aripa stanga spate (am sters cu masina un stalp de beton din Auchan, din fericire a fost f usor atinsa) si bara spate (diverse ciupituri si zgarieturi adunate de-a lungul timpului). Au facut si pierdere pe aripile fata, deci teoretic n-ar trebui sa se vada nimic. In realitate nu se vede asa de tare ca in poza aia. Oricum si cu vopseaua originala era o mica diferenta fata de tabla, am auzit ca problema ar fi din cauza grundului diferit care se aplica pe bara vs tabla. Pe bara stiu ca de obicei se amesteca vopseaua cu ceva care sa o faca mai elastica ca sa nu crape la tamponari usoare. Poate asta cauzeaza diferenta...

  • Like 1

Share this post


Link to post

Salutare,

 

Epica a implinit 125000 km acum 2 saptamani. Cu aceasta ocazie i-am facut cadoul o spalare exterioara cu 6 fise :) si apoi o ceruire. Am facut si un quick check cu ce trebuie sa fac in primavara -> decontaminare vopsea cu argila, apoi polish cu un cleanser si bineinteles ceruire de primavara. In rest vopseaua se prezinta bine si are relativ putine "panze de paianjen". Deci pot spune ca spalarea la "fisa" la Lukoil chiar merita pt ca chiar daca folosesc peria pentru a scoate road film-ul, aceasta are parul moale si forta de apasare o controlez eu. La spalatorie forta de apasare este controlata de mana Dorelului care freaca cu carpa si astia au forta [-( .

post-4287-0-85986500-1478874283_thumb.jpg post-4287-0-09531400-1478874287_thumb.jpg

 

I-am vopsit si jantele in Septembrie. Am folosit grund pt aluminiu Wash Primer de la HB Body (spray), vopsea Duplicolor pt jante (spray, proasta, nu o recomand, ramane moale si nu adera prea bine pe grund) si lac 2k HB Body (aplicat cu pistolul).

1. Curatare cu perie sarma si smirghel P360 montate pe bormasina

post-4287-0-55510300-1478874264_thumb.jpg

 

2. Dupa 2 straturi de grund

post-4287-0-56335700-1478874269_thumb.jpg

 

3. Dupa 3 straturi de vopsea

post-4287-0-50941600-1478874274_thumb.jpg

 

4. Dupa 3 straturi de lac (lacul era inca umed)

post-4287-0-51244900-1478874278_thumb.jpg

 

5. Cum au iesit la final (la aprox 1 luna, dupa prima spalare)

post-4287-0-17562300-1478874281_thumb.jpg

 

Capacelele centrale au fost si ele reconditionate, de aceea nu apar in poze. Si da, partea cea mai nasoala este ca placutele de frana de la TRW sunt groaznice, murdaresc jantele ingrozitor.

 

Numai bine!

 

Edit: Jantele au fost vopsite si pe interior, 2 sprayuri mari mi-au fost de ajuns.

 

Edited by ches
  • Like 2

Share this post


Link to post

La multi ani tuturor!

 

Azi va voi incanta cu niste poze facute anul trecut, mai exact pe 30 decembrie 2016 :)

Ceara de pe masina are mai bine de o luna si am aplicat-o cand afara erau numai +5 grade, se pare ca a prins bine, se vede si in poza cu capota.

 

Asa cum probabil veti observa, Epica a primit xenoane pentru ca ma saturasem sa schimb becuri Osram Nightbreaker si Philips Vision +130%. Cele Philips chiar mi-au facut o impresie proasta, s-au ars dupa aproximativ 6 luni; macar Osramurile tineau cam 1 an. Pot spune ca imi pare rau ca nu am facut miscarea cu xenonul mai devreme, becurile lumineaza spre lumina alba solara, cei de la care le-am luat spun ca sunt de 4300K, in realitate sunt cam 5000K. Daca ma uit direct in lupa lumina este foarte foarte usor verzuie, dar pe drum lumina este calda si nu deranjeaza.

 

Sper ca se observa si cele 2 ore si jumatate petrecute impreuna cu Toni pentru restaurarea farurilor :) . Am inceput cu matuirea lor cu smirghel de 1500 cand am indepartat stratul afectat de pietre, spuma de la spalatorie samd, apoi smirghel de 2000 si in final 3000. Probabil puteam sari peste cel de 3000, dar daca tot il aveam, l-am folosit. Au urmat apoi 2 pasi de polishare cu polish Menzerna de 400, iar in final am aplicat Sonax Profiline Headlight Protection.

 

Smirgheluirea a fost facuta cu ajutorul unei masini de polishat orbitale (a lui Toni), iar polisharea a fost facuta la un far cu aceeasi masina, iar la celalalt cu masina mea de polishat, un dual action (miscare orbitala + excentrica). Pot spune ca am muncit cel putin dublu ca sa obtin acelasi efect in conditiile in care am folosit bureti asemanatori si acelasi polish. Deci masina de polishat cu miscare orbitala simpla este perfecta pentru o astfel de munca, doar ca riscul de a arde vopseaua/plasticul este mai mare daca nu stii sa o manuiesti...

 

Solutia de la Sonax pentru protectia farurilor ar trebui sa faca un strat protector pe far care sa previna ingalbenirea care apare de regula la cateva luni dupa polishare. Am aplicat-o si vom vedea cat tine, momentan farurile arata ca noi. Revin cu feedback asupra solutiei peste cateva luni.

post-4287-0-13194700-1483383788_thumb.jpg

post-4287-0-33777200-1483383790_thumb.jpg

post-4287-0-19753000-1483383793_thumb.jpg

post-4287-0-61513800-1483383795_thumb.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post

Frumoasa masina! Xenonul isi mai schimba putin culoarea dupa primele 12-14h de utilizare. Dubios verdele, dar daca vezi pe unde mergi, atat contează

Share this post


Link to post

Multumesc! Am avut grija de ea (ca de toate pe carea le-am avut de fapt) si se vede :p

Verdele este oarecum dubios, dar probabil asta au reusit chinezii sa scoata ca sa nu bata in albastru :) . Instalatia o am de aproape o luna, deci asta e culoarea cu care a ramas pana cand va imbatrini (de regula cand imbatranesc becurile incep sa vireze spre albastru/violet).

 

Voi comanda 2 becuri de pe ebay, poate am noroc sa fie lumina mai aproape de 4300K (inca mi-e frica cu politia). Anyway, ce ma bucur este ca nu ii deranjez pe cei de pe contrasens si ca vad foarte mult in lateral. Din ce citisem pe mai multe forumuri (si principalul motiv pentru care nu am pus pana acum xenon) lupele pentru halogen sunt diferite de cele de xenon si cica daca pui xenon pe lupe cu halogen, atunci nu va bate bine. Nimic mai fals, farurile bat bine si in fata si mult mai bine in lateral fata de halogen. Practic acum vad si eu cum trebuie ce se intampla pe marginea drumului.

Share this post


Link to post

Stiam ca 6000k-urile se fac verzui când imbatranesc. Incearca si alte becuri si vezi cum se prezinta situatia

 

Legat de lumina laterala, te inteleg perfect. Inainte conduceam cu sila noaptea, acum caut orice scuza sa plec noaptea pe sosea. Si inca alimentez xenoanele din cablajul original. Sunt curios daca am si mai multa lumina dupa ce le voi alimenta direct de pe baterie. La tine e mai simplu, nu cred ca ai probleme de voltaj mic la bec :) ). Sa faci niște poze noaptea, sunt curios cum bat cu lupe de halogen. 35w/55w?

Share this post


Link to post

La mine a fost destul de simplu, am dat farurile jos (3 suruburi), am dat gauri in capacele din spatele becurilor si am montat becurile cu xenon cu garniturile pt capac. Apoi am montat balasturile si am pus farurile la loc. Ma batea gandul sa trag fire de la baterie, dar am vorbit cu un coleg si mi-a spus ca la el a mers fara. De regula ridicatorul de tensiune (balastul) merge incepand cu 9V, deci sincer nu cred ca ai putea avea probleme din cauza de tensiune mica. Poti face niste teste cu balastul alimentat direct din baterie inainte sa te apuci sa pui relee.

 

Balastul este de 35W, la fel si becurile, am optat pentru varianta asta pentru ca din ce am inteles nu exista becuri de 55W, sunt cele de 35W "overclockate", deci se ard mai usor. Am facut comanda de 2 becuri CN light de 4300K de pe ebay. CN light cica sunt printre alea bune, am vazut multe reviewuri bune facute de americani. O sa vad cand sosesc :)

 

Si becurile pe care le am acum pe masina par de calitate, au un fel de bila in zona de descarcare (care am inteles ca mareste cantitatea de lumina emisa) si soclu ceramic pt becuri. Instalatia a costat 250 lei, deci nu a fost una din alea ieftine, cica ar fi sub licenta Philips. Oricum constructia este de calitate, sper sa si tina.

  • Like 1

Share this post


Link to post

In urma cu ceva timp am vazut ca Epica supureaza lichid de servo pe la un colier la conducta de retur de la servodirectie, momentan sunt deasupra liniei de minim fara sa fi completat deloc. Totusi, ca sa nu raman cu masina imobilizata, saptamana trecuta am dat comanda la Radacini pentru reperul 96835230 (pret 155 lei), astept sa vina, cica ajunge in maxim 10 zile lucratoare. Cu ocazia asta am dat comanda si de lichid de servo - Dexron 2D, desi astia in manual nu scriu nimic despre inlocuirea lui, ci doar despre inspectie.

 

M-am documentat sa vad care e treaba cu lichidul de servo si se pare ca este hidrofil si calitatile lui se deterioreaza in timp. Deci e o idee buna sa il schimb, mai ales ca au trecut aproape 10 ani de la fabricarea masinii.

Edited by ches

Share this post


Link to post

Am schimbat azi conducta care supura. S-a chinuit ceva baiatul de la service deoarece conducta este foarte "alambicata". Bineinteles l-am recompensat extra pentru munca si perseverenta, a lucrat foarte calm chiar daca s-a lasat greu scoasa.

Cu ocazia asta am inlocuit si lichidul de servo, alta viata, directia merge mai usor. Cel vechi avea 9 ani, deci se cerea schimbat. Voi schimba lichidul si la Spark, are deja 5 ani si nu vreau sa ajung sa-l schimb la 9 ca la Epica :) .

 

In rest masina merge bine, are acum aproape 128000km, urmeaza revizia in aprilie-mai, am cumparat deja o parte din consumabile (filtrul ulei + filtru motorina).

 

Drumuri bune!

 

 

Share this post


Link to post

Salutare,

 

Pe 10 martie Epica a implinit 130000km <:-P <:-P <:-P

post-4287-0-59872300-1490012678_thumb.jpg

 

Cadou a primit cele doua becuri cu Xenon de 4300K, a se vedea in poza diferenta intre cele vechi si cele noi, ambele cica de 4300K. Ambele seturi de becuri sunt CNLight, din ce am inteles sunt unele din chinezariile bune in materie de xenon.

post-4287-0-95345800-1490012679_thumb.jpg

 

Cu ocazia schimbarii becurilor, am facut si reglajul farurilor in parcarea subterana de la Auchan si pot spune ca mi-a iesit f bine, am facut un test cu un Tiguan nou cu becuri LED cu autoleveling si amandoua bateau aproape la fel pe un perete aflat la ~20m, ale mele doar o idee mai jos.

Am cumparat si uleiul pt motor, am gasit Castrol Magnatec DPF 5W40 aprobat Dexos 2 cu 127lei/5litri + 2x35lei/litru=197lei. Mai am mai bine de o luna pana la revizie :) .

 

Numai bine!

Share this post


Link to post

Ai putea sa-ti faci niste timp sa vii la intalniri :) ca nu ne-am mai vazut de mult :) sau ne adunam la Mc la Auchan?

Share this post


Link to post

Nu promit nimic, dar incerc sa imi fac timp intr-o joi sa vin sa va cunosc pe toti. Joia asta sigur nu, am deja progaramata o iesire.

 

Edit: Aseara m-am vazut cu Mircea si am vazut cu ochii mei ca nu sunt diferente mari intre Epica si Evanda dpdv al constructiei masinii, adica tot ce inseamna tren de rulare, ranforsari caroserie, scaune ...

Edited by ches

Share this post


Link to post

Salut ches, că proaspăt posesor de Epica aștept cu nerăbdare continuarea topicului tău, pe care de altfel l-am citit pe nerăsuflate, topic plin de informații prețioase.

Share this post


Link to post

Sa o stapanesi sanatos cat mai multi km! Daca ai nevoie de recomandari pt service, piese etc, poti sa imi scrii mesaj privat. Te astept cu si cu un topic la "masina mea" pt noua achizitie!

 

Ma bucur ca topicul este de ajutor si altora :) . Eu unul il folosesc pt documentare - mi-e mai usor sa vad reviziile si ce am mai schimbat pe la ea pe forum decat sa caut prin facturi. Spre exemplu intial credeam ca trebuie sa fac revizia in aprilie-mai, apoi am gasit aici ca am facut-o in iunie anul trecut :) .

 

Si ca tot veni vorba: pe 7.06.2017, la aporx 133450km (<14000km de la fosta revizie) i-am facut revizia - 100 lei manopera la service, piesele le-am cumparat de-a lungul timpului:

- ulei Castrol magnatec 5W40 - au intrat 5.8 litri

- filtru aer MANN

- filtru ulei Nipparts

- filtru motorina Ufi

- filtrul de polen l-am schimbat in primavara cu unul cu carbon activ, prin aprilie-mai, uite ca am uitat sa scriu aici

 

Inainte de schimbarea filtrului i-am curatat si vaporizatorul de la AC - bataie mare de cap - scos motorul de la aeroterma, bagat solutie de 2 feluri (lichida si spuma) etc etc. Si acum tot mai miroase un pic a umezeala cand pornesc AC-ul. Daca mirosul devine suparator ma gandesc sa merg la un service pt "igienizare profesionala".

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...