Jump to content

Sign in to follow this  
omurau

Imbunatatirea Raspunsului La Virare

Recommended Posts

Am o problema cu directia, la viteza de peste 110-120kmh raspunsul la directie este foarte prost, practic dau de volan "in gol" cateva grade pana sa se miste rotile. La viteze de oras nu se simte asa tare.

 

Combinat cu efectul de balans dat de suspensiile prea moi (testerul zice ca mai au 80% si am in plan niste acuri H&R) imi da o senzatie de instabilitate si nesiguranta. La 130-140 deja m-au luat palpitatiile, parca s-au slabit piulitele la volan.

 

Am ce sa-i fac sa-i mai corectez putin problema asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

O verificare serioasa la sistemul de directie, probabil ai jocuri in caseta. Comportamentul e departe de a fi cit de cit normal ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi de raspuns.

 

I-am facut itp-ul acum vreo saptamana si au zis aia ca e ok totul la ea. Ii fac revizia luna asa, voi verifica mai amanuntit directia si caseta de directie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cum ar explica asta lipsa de reactie a rotilor la invirtirea volanului cu citeva grade, asa cum reclama colegul ? Cu directie asistata sau fara, la viteze mari nu e deloc normal sa tragi putin de volan si masina sa mearga inainte fara nici o greata ... Undeva exista jocuri, fie in caseta, fie la capetele de bara. Ar trebui sa se auda "pocnelile" specifice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pocnituri nu sunt, cel putin nu unele care sa se distinga in timpul rularii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am un asemenea joc in jurul centrului. Gasesc directia imprecisa acolo, dar l-am interpretat ca pe o setare masinii. Daca e prea sensibila directia nu poti merge ca lumea in linie dreapta. Oricum, mi se pare deranjant. Voi, ceilalti, nu aveti asemenea probleme?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi, la mine situatia s-a imbunatatit simtitor dupa montarea noilor anvelope. Masina a fost cumparata curand SH si avea niste anvelope catastrofale. Aseara am testat la 110 km/h si nu mai pare sa aiba jocul ala, desi e inca departe de a fi precisa in jurul centrului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si a mea facea cum ati descris mai sus si aveam bieletele de directie duse. Cea de pe partea dreapta avea mai mult joc decat cea de pe partea stanga. Verificati-le...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai fost la un service si bineinteles am primit raspunsul clasic romanesc "dom'ne n-are nimic, asa face toate".

 

Pana la urma nu i-am facut nimic, ca m-am gandit la gropile aferente fiecarei ierni si am zis ca arunc banii degeaba, si oricum mai departe de baneasea nu am avut nevoie sa ies cu masina asta.

 

BONUS de la postarea initiala s-au inmuiat si mai rau amortizoarele de se inclina ca un suv de generatie mai veche, si au aparut si pocnituri, dupa ce fac ceva care inclina mai mult masina (frana, viraj mai strans) cand revine se aude pocnitura. Pocniturile cred ca sunt de la bucsi.

 

O sa mai merg o data la service, sa se uite sub ea, si sa-mi faca un deviz. Nici nu stiu ce sa schimb intai la ea, ca probabil toate m-ar costa peste 1/3 din valoarea masinii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cumva este servodirectie hidraulica electro-asistata? Proportional cu cresterea vitezei se invarte mai greu volanul?

 

eu am intalnit la peugeot, insa la kalos nu cred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×