Jump to content
Sign in to follow this  
cancelyno

Matiz Nepronit De 2 Ani

Recommended Posts

Buna la toata lumea : Vreau sa achizitionez un matiz problema e ca nu a mai fost pornita de vre-o 2 ani! ce ar trebuii sa fac inainte sa incerc sa o pornesc ? sau sa nu ma chinui ca nu are rost ?

 

Multumesc anticipat ! :D

Share this post


Link to post

Ca sa-l pornesti trebuie sa-i schimbi uleiul + filtrul respectiv si sa te asiguri ca ai ceva curent in baterie. Daca il achizitionezi, lista schimbarilor recomandate este mai mare.

Share this post


Link to post

In plus, as scoate bujiile (care oricum le-as schimba) si as invirti motorul manual de citeva ori.

Share this post


Link to post

daca are motor euro 2 curata capacul si rotorul distribuitorului

Share this post


Link to post

Eu as mai verifica starea furtunelor si a elementelor din cauciuc, sa nu fie imbatranite sau degradate...

Bineinteles si curelele...

Schimb de antigel, probabil ca si-a pierdut de mult proprietatile sale si cine stie ce e pe acolo...

Share this post


Link to post

      

azi am pornit matizul :) am bagat vre-o 2 litri de apa , benzina si baterie buna de la alt matiz si o pornit ! Motorul merge foarte rotund dar scoate un fum alb si urat mirositor dupa ce am lasat-o vre-0 10 minute sa mearaga parca fumul nu o mai iesit asa mult ! ce am mai vazut la ea si nu mi-o placut : am deschis capacul ala de la motor si avea ceva ulei sau nu stiu exact ce era de culoare neagra si pe langa garnitura de chiulasa sau cum ii zice am vazut nite urme de ulei! am dat si o tura cu ea am observat ca motorul se incalzeste foarte repede iar can am ambalat-o mai tare o inceput sa curga apa undeva in partea dreapta dar nu am vazut exact de unde!          Ma gandesc ca daca ii schimb filtru de ulei de benzina si schimb ulei ar merge mai bine si poate nu ar mai scoate deloc fum alb ! pe mine ma ingrijoreaza urmele alea de ulei pe lanaga motor ! Astept pareri !<br>PS : Daca e cineva din tm si se stie bine la matiz si ar putea sa ma ajute sa vina cu mine sa-mi zica mai exact cam ce ar trebui inlocuit ! si sa-si dea si el cu parerea daca merita cumparata sau nu ! <br>

Share this post


Link to post

"Fum" alb inseamna in general garnitura de chiulasa de schimbat... Vezi ca te inhami la niste cheltuieli initiale destul de mari: garnitura chiulasa(si planat chiulasa), distributie(curea, role, pompa de apa), ulei+filtru, filtru de aer. Asta la prima strigare... sa nu continui si cu bujii, fise etc etc... Multe furtune probabil sunt varza... vezi pe unde pierde(posibil sa fie pompa de apa si de aia si garnitura arsa) apa... Are probleme mari oricum dupa ce zici tu... cat cere si ce optiuni are pe ea?

A si vezi sigur daca e fum sau abur cu miros de antigel... daca e fum te pregatesti de altceva: segmenti, supape si ce s-o mai gasi pe acolo :) A scazut apa din vasul de expansiune cat a stat pornita?

 

Si astea sunt doar cateva probleme care imi vin acum in cap :)

Share this post


Link to post

Masina e din 2001 cu 115 mii km are AC serva si abs din cate am vazut eu. Tipa de la care vreau sa o iau cere 1000 e dar pot sa negociez ! Din cate mi-ati zis voi vad ca are probleme si trebuie ceva bagat ! stie careva cam cat ar trebuii bagat o suma ceva aproximativ ?

 

Maine o sa vorbesc di nou cu propritara si o sa-i zic ca mai mult de 500-600 euro nu ii dau pe ea daca vrea bine daca nu mai sunt matizuri de vanzare ! eu oricum sunt "indragostit" de matiz si o sa mai caut daca nu reusesc ceva cu asta !

 

Cat despre apa am pornit masina si nu o scazut pana cand am dat o tura circa 1-2 km si la un momendat am vazut ca curge apa ! fumul sau probabil aburii aveau un miros de antigel cred , nu stiu exact cum miroase antigelu ca sa va zic exact ! tinad cont ca nu am schimbat uleiu si nimik la ea iar masina nu a mai fost pornita de 2 ani mi se pare corect sa iasa fum ! acest fum alb o tinut cam 10 minute dupaia nu o mai iesit as de mult ! ce am mai observat : am dat cu degetul pe teava de esapament inainte sa o pornesc si avea un strat de funingine ! Pe mine ma ingrijoreaza uleiul ce l-am vazut la garnitura de chiulasa daca e sa ajung sa segmentez motorul o las balta ! mai astept sfaturi si pareri ! multumesc mult

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

Cauta un mecani sa meaga cu tine sa vada exact ce si cum ... Oricum chiar pe 2 lei nu ti-o da nimeni daca mai are si ABS Servo si AC ... sa fim seriosi.Eu zic ca e garnitura dusa se face ...Dpra un mecanic te poate lamuri sau du masina la un service sa faca o constatare.

Share this post


Link to post

si nici segmentarea nu cred ca e o operatiune foarte complicata.

Share this post


Link to post

Nu e, dar ce afacere ai facut daca cumperi o masina plina de probleme. Cum spunea chear @cancelyno, mai sint Matiz-uri.

Share this post


Link to post

Nu e, dar ce afacere ai facut daca cumperi o masina plina de probleme. Cum spunea chear @cancelyno, mai sint Matiz-uri.

 

 

mai scrieti probleme ce mai poate sa aiba ca eu le scriu pe o foaie si sa fac un calcul ceva si sa-i zic si la aia ! ms

PS: inca caut un mecanic bun sau un service ceva de incredere in timisoara ! care puteti sa ma ajutati ca eu nu prea am incredere in service si in mecanici din tm !

Edited by cancelyno
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii şi majusculele acolo unde se impun.

Share this post


Link to post

daca are caroseria fara rugina merita cumparata , motorul il faci mult mai usor si mai ieftin si la km pe care ii are nu cred ca trebuie segmentat ,trebuie un schimb de ulei ,semeringuri supape ,semeringuri pompa ulei si ax came o garnitura noua capac culbutori si un drum de cel putin 100 km ca sa vezi si alte probleme

  • Like 1

Share this post


Link to post

pai de asta m-am si interesat de ea nu are nici o urma de rugina dar o fost vopsita deci nu stiu cum o aratat inainte de a o vopsi :D

Share this post


Link to post

daca masina e echipata cu servo ,abs si ac cred ca merita cumparata ,dar intreaba de cat timp a fost vopsita si uitate cu atentie pe la praguri sa vezi daca au fost schimbate pt ca acolo apare rugina prima data si sub aparatorile de noroi fata si pasaje roti spate

Share this post


Link to post

eu am 3 matizuri, si 2 nu leam pornit de vreo 3 ani, recent am dat un matiz, stare perfecta de functionare, a pornit la prima cheie... nu mi-a venit sa cred,, sg problema a fost k era intepenit... dar un ciocan si-a facut treaba

Share this post


Link to post

Salut. Desi ceilalti ti-au dat informatii foarte bune eu ma limitez la a-ti dau un mic sfat: daca nu te-ai hotarat inca, ai in fata doua alegeri

1. Esti practic si nu cumperi masina pentru ca are o droaie de probleme, lucru reflectat chiar de pretul mic cu care este vanduta;

2. Faci abstractie de greseala pe care stii ca o faci si cumperi masina, o faci boboc si se cheama ca ti-ai gasit marea dragoste.

 

Iti dau sfatul asta pentru ca si eu am cumparat un matiz ca si tine, acum circa doi ani, ce parea ok dar s-a dovedit plin de probleme mai mici sau mai mari. Nu am vandut-o si circul si azi cu ea. Mi-e draga si de cate ori pot mai mesteresc ceva la ea :X .

Mult succes cu alegerea pe care o faci.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...