Jump to content
Sign in to follow this  
Abram Burel

The Greyhound

Recommended Posts

Nu e o mare noutate (pentru cativa), dar pentru ca se apropie sa prezint unele impresii despre montarea si functionarea unei statii CB, vi-l prezint pe urmasul "cenusiu"... de servici.

E vorba de un Ford Mondeo Mk4 Trend cu ceva echipari suplimentare de "business". As putea spune ca e aproape la fel de bine dotat precum "rechinul", cu minusuri evidente pe partea de "customizari AB" (ca deh, e masina... de servici si nu e voie). Are totusi cruise control, clima bizonica, senzori de ploaie si lumina, roata de rezerva normala(!), jante de aliaj (tot timpul negre de la praful de ferodou).

Nu are mp3 nativ, dar a primit un transmitator FM. Are comenzi audio pe volan, dar pentru Mute trebuie apasat unul din 2 butoane de pe HU :(

Are tot atatia metri ca si Kalos-ul, dar mult mai multi cm. Surprinzator, dar nu se simte (doar cateodata ;) ).

Un portbagaj mare, dar cu un factor de forma si un acces meschin.

In el se afla acum un TTi TCB-1100 cu o antena ML-145 si diverse accesorii. La probele preliminare s-a dedus ca scula asta va sta, foarte probabil, in buzunarul usii soferului in timpul mersului "util", cu posibilitate de depozitare pe jos pentru a intra/iesi din masina. Cum ziceam, pen'ca nu pot face "prelucrari" mecanice pe masina, posibilitatile de "tuning" sunt mult reduse :)

Voi reveni cu amanunte sambata.

Share this post


Link to post

Unele persoane cunosc agregatul dar niste poze ca sa vada toata lumea ar fi ok ;)

Share this post


Link to post

Portbagajul are deschiderea meschina pentru ca e versiunea sedan. Daca era luat hatch arata cam la fel dar era mult mai practic.

Ce motor ai pe el?

Intrebarea de baza: ai cumpara unul pentru tine?

Share this post


Link to post

N-am de ce sa pun poze ca nu e nimic schimbat. Trebuie sa recunosc insa ca situl Ford e de c.a.c.a.o. rau de tot.

 

Motorul e aproape cel mai pricajit, 1,6 ridicat insa la 125CP. D-aia imi si dau cu parerea pe topicul de Cruze :)

 

Hmmm, chestia cu "hatch" vs. ""sedan" e o mare ciudatenie la modelul asta: cativa cm in plus la lungime, un stergator in minus si un acces de c...o la potrbagaj. Probabil ca au mers pe ideea ca la "target market"-ul masinii, oamenii merg cu ruleta dupa ei sau se aliniaza in... pole position si se uita la c.r..

 

Cat priveste daca as da banii pe el, sincer nu e asa rau, dar daca ar fi sa-mi iau o alta masina personala, as prefera ceva mai sport, deh, Capricornii intineresc :D

Cum calu' de dar poate sa fie si stirb... Recunosc ca pana si eu am zis ca plec in concediul asta cu "ogarul" si nu cu "rechinul", din considerente de confort.

La regim de croaziera legala este destul de egal cu Kalos-ul (meu), dar net mai silentios si o idee mai stabil (desi n-are bara d-aia de... strutz :) )

Share this post


Link to post

Eh, nu se poate zice tocmai "s-o stapanesti sanatos", dar s-o conduci sanatos si fara probleme ! :)

 

De la ce vine "Type M" ?

Share this post


Link to post

He, he, he!

Primul Greyhound a fost Type N: desi am impresia ca nu i-am facut publicitate pe aici in acest sens, era vorba despre Nova (pe care am dat-o in "leasing" cu avans, rata si valoare reziduala zero lu' cumnatu' (nu al nostru, al meu).

Ei bine, acum e vorba de... Mondeo :D

Share this post


Link to post

Mda, mi-am cam pierdut reflexele de electronist, dar tot am reusit sa scot o "reflectata" rezonabila (SWR=1,1). E vorba deci de statia TTi TCB-1100.

Poze n-am facut ca mi-e rusine. In toata sandramaua asta de masina n-ai loc sa pui nimic :) Statia am pus-o in buzunarul de la usa soferului, asa cum anticipam. Am legat firul de antena de cel de alimentare din loc in loc cu banda izolatoare. Am lasat o rezerva de aproape 1m ca sa se deschida usa sau sa pot arunca statia pe undeva la o adica. Firul de alimentare l-am terminat cu o mufa de bricheta si l-am infipt intr-o tripla cu fir prelungitor care vine de la priza auxiliara aflata la terminatia consolei mediane. Tripa e sub scaunul soferului, astfel incat sa pot infige acolo si alimentatorul pentru GPS.

Firul de antena, lung de 6m - spre nefericirea celor care umbla cu lambde, vine din portbagaj, pe sub bancheta, putin pe sub plasticul de prag. Am inlocuit cablul original complet. Trebuie un letcon cat mai puternic, preferabil de 100W. Eu am folosit unul de 60W si m-am cam chinuit.

Antena vine la jumatatea capotei portbagajului, firul fiind dus prin jgheabul de scurgere a apei pana in partea de jos a deschiderii portbagajului pentru a evita orice picaturi in portbagaj.

Tot regland la antena, am mai aflat ce se intampla pe autostrada (mai nimic) si mi-am adus aminte cat de placut este la drum gajaitul unei statii CB :D

Alte impresii... de pe drum.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...