Jump to content
Sign in to follow this  
Den

Tico Pe Drum Lung.

Recommended Posts

Ma intereseaza daca apare scris pe undeva ca ar fi euro 2 un tico..sau pur si simplu pentru ca are acea instalatie e clasificata euro 2.

Si mai am o intrebare..poate aceasta masina sa iasa din tara?...de exemplu un drum sa zicem pana in italia.Sunt anumite conditii?Rezista un motor pe la 130.000 km la atata stres?

Share this post


Link to post

Daca e intretinuta bine, ajungi si in Mongolia cu ea, fara nicio problema. Mergi linistit, poti sa iesi din tara fara sa te intrebe nimeni de sanatate. Daca iti povestesc unde am ajuns eu cu un Tico, nu m-ai crede...Stres pentru masinuta??! Glumesti, poate, stai sa vezi ce bine se simte pe autostrada, abia acolo respira usurata si nu e impovarata.

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Asta imi aduce aminte de un topic daciot care suna cam asa: "Pot sa ies din tara cu dacia 13xx., ca are 3 prezoane la roata si..." :D . Atata timp cat s-au respectat reviziile mergi fara probleme.

post-1682-1242676284_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Tocmai am iesit dintr-o mini revizie cu deviza ca se tine bine inca.M-am convins..cred ca trag o excursie in defavoarea avionului.Oricum..am intrebat ca am fost decretat pe jumatate nebun de colegii cu cai mai multi :) )

Share this post


Link to post

Ce are a face caii cu distanta pe care o poate parcurge o masina?? Adica daca eu am o masina de UN CAL putere, nu pot ajunge unde ajung altii cu 300?? Atata vreme cat merg pe SOSEA si nu fac raliuri sau off-road, ajungi cu Tico la fel de sigur cum ajunge si Maibacu` .

Aberant, du-te si le rade in fata ca habar nu au ce vorbesc colegii tai.

Drum bun, mergi fara grija DACA masina se prezinta in stare buna.

Share this post


Link to post

Bre, tu ai colegi dintr-aia care prima data cand au dat de bani si-au luat masina teapana si acu mananca paine cu ceapa pentru ea?

 

Normal ca aia asimileaza Tico-ul cu Dacia 1300 si nu il vad rezistent la drum lung. Atata timp cat a fost verificata pe toate partile de un mecanic pe mana caruia au mai trecut sute de masini ca a ta si el a decretat ca e buna, aia e. Iar 130000 de km nu mi se par cine stie ce multi kilometri. Daca ai sti cati kilometri au Golf-urile si Passat-urile din 2001 pe care le vezi pe strada...bine, asa zic si proprietarii lor ca tot 130000 de km, nu stiu insa a cata oara. :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
am fost decretat pe jumatate nebun de colegii cu cai mai multi :) )

Ăia or avea 6 cai...

Dacă e în stare tehnică bună, n-o să ai absolut nicio problemă cu maşinuţa :)

Share this post


Link to post

In Craiova au facut in regim de taxi 400 000 km fara sa umble la motor.E o masina buna dar nu prea ai loc de bagaje!

Share this post


Link to post

Multumesc de incurajari..chiar nu ma asteptam.Inca mai am timp cam o luna in care sa mai aranjez umpic masina.Referitor la bagaje intradevar cam mica..dar nu cred ca-mi trebuie prea multe.Oricum aveam umpic de concediu si am zis ce-ar fi?Asa cu masina mai pot opri ..vizita..fotografia..etc..Plus ca locul unde ma duc e la 50 km de ocean..tare curios sa vad deosebirile fata de litoralul nostru.Mai ramane sa fac rost de niste autocolante cu daewo club :D

Share this post


Link to post

Nu sunt incurajari, sa fii sigur de asta. Sunt doar realitati.

Daca aveai de gand sa pornesti cu vreun Lastun sau vreun putregai de masina, sa fii convins ca pe orice forum te oprea lumea si te socotea dus cu pluta.

Merge ca orice alta masina, ce daca e mica? asta o face sa fie pe jumate masina? Niet, tovarisci, e o masinuta pe care chiar te poti bizui.

Subliniez insa, mecanicul ala care i-a facut revizia sa stie ce vorbeste, adica sa fie sigur ca nu sunt probleme de functionare.

Daca el iti da unda verde, baga mare !

Share this post


Link to post

Si la mine s-a uitat lumea ciudat cand le-am zis ca ma duc cu Matizul în Grecia; unii au ras. Si a fost foarte ok. Sa ai grija sa-ti ajunga benzina de traversat Ungaria.

Share this post


Link to post
Sa ai grija sa-ti ajunga benzina de traversat Ungaria.

 

De ce ? Dezvolta, ca ma intereseaza si pe mine :P ... Bine eu nu imi fac probleme ajung cu al meu Cielo pana la marele canion :) )

Share this post


Link to post

Pentru ca la unguri de obicei e mai scumpa si decat in Ro si decat in Austria, plus ca daca n-ai forinti te mai fraieresc si la rata de schimb daca platesti cu euroi...

Share this post


Link to post

Daca ai numere românesti tot timpul te fraiesc daca platesti cu euro; nu merita sa iei nici o sticla cu apa de la ei.

Share this post


Link to post
Multumesc de incurajari..chiar nu ma asteptam.Inca mai am timp cam o luna in care sa mai aranjez umpic masina.

 

Plus ca locul unde ma duc e la 50 km de ocean..tare curios sa vad deosebirile fata de litoralul nostru.

Motorul să fie ok, frânele, direcţia, articulaţiile, cauciucuri bune...

Neeah, nici nu se compară cu litoralul românesc =))

Share this post


Link to post

La unguri se poate plati lejer cu cardul.

 

Sa ne spui si noua cum e la ocean in Italia...

Share this post


Link to post

Nu vreau sa te sperii dar daca iesi din tara sa ai la tine o pompa de benzina si un modul electonic pt.delco ,in Ro nu ar fi nici o problema apelezi la Daewooclub si se rezolva ,in alta ordine de idei pe la mine pe aici a existat un Tico care a facut Italia (Bari) o data la 2 luni in 2008 fara nici o problema !

Share this post


Link to post

Mersi Topser..eu chiar am o pompa de benzina sub scaun de ceva timp (de comoditate am uitato acolo) si ma gandeam sa o duc in casa.Cu ocazia asta o las acolo..cat priveste modulul electronic de delco..acesta a fost verificat de curand,ma risc fara el..e si asa destul de rar.Daca o sa am ocazia pana atunci o sa-l achizitionez.Oricum..pe ultima suta de metrii am de gand sa schimb uleiul (5w30) placutele frana fata + sabotii spate si o geometrie roti.Sa fie.

Inca nu m-am interesat de acte ,daca mai trebuie ceva la masina..etc..le..am gasit topicul respectiv

Edited by Denied

Share this post


Link to post

Acte...carti de identitate valabile la toti pasagerii, eventual pasaport la copil sub 18 ani, certificat de inmatriculare, permis, RCA cu carte verde valabila in tarile in care circuli, si...gata. La mine iesitul din tara a devenit ceva obisnuit, nici nu le mai verific cand trebuie sa plec.

Share this post


Link to post

Modul-ul ala are prostul obicei sa pice asa din senin dupa 100si ceva de mii km ,dar nu este o regula !

Share this post


Link to post

drum bun dar sa nu o ti mult timp la viteze de 140-145 asa cum am tinut-o eu... o viteza de croaziera maxima ar fi pe undeva pe la 130-135 daca te grabesti, daca nu merge lejer si cat vrei tu cu 125. chiar, colegi forumisti voi ce viteza de croaziera medie pe autostrada aveti?

Share this post


Link to post

Mergi linistit ca masinuta rezista.Eu am facut in 2006 1200 km in 3 zile cu dacia din 81 fara nici o problema inafara de durerile de cap ca nu era antifonata.Asa ca si tico rezista mult mai bine ca o dacie.

Share this post


Link to post

Salutare tuturor.

Sunt nou pe forum si nu vam mai scris nimic pana acuma.Sunt din Baia Mare si am un Ticozaur din 98.Am fost anul acesta la mare ,dar cu trenul,si am vazut o gramada de ticozauri din toate judetele.Mam gandit ca anul urmator sa fac si eu un drum pana la mare cu ea.Cine ma poate ajuta si pe mine cu niste sfaturi pentru inbunatatirea Ticozaurului pt a rezista la un asa drum lung.Nu as vrea sa raman pe undeva cu ea.Ce verificari sai fac si ce as putea schimba pt a fii cat mai sigura calatoria.Va multumesc.

  • Like 1

Share this post


Link to post

io fac mereu drumuri lungi cu tico nu mia fost nicodata frica ca ramane in drum .

chiar asa de frica iti e sa pleci cu el ?

  • Like 1

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...