Jump to content
Sign in to follow this  
Kalos_Waiting

Gpl Pe Kalos/Aveo/Lacetti

Recommended Posts

La STAG te conectezi cu o alta interfata nu cu ELM327...

Mufa de conectare e sub capota :)

Vezi la asta, era 60+transp. ... eu am luat si "e bune"...

Soft gasesti la ac.com.pl e moca...

YM: jagopap

Email: jagoman @ gmail.com

VF: 0726-149049

Digi Mobil: 0771382800

 

Cu ELM-ul te conectezi la ECU masina...

Edited by lascarica

Share this post


Link to post

va salut, ma poate ajuta cineva cu un program acgassynchro pt stag 200 in limba romana.va multumesc.,

.

Share this post


Link to post

Da ce mosule nu se mai face engleza prin Braila(brila) ?

Era o versiune veche pe net in Ro...noua gasesti pe ac.com.pl dar in engleza...

 

 

Share this post


Link to post

ba s-o fii facand dar pe timpul meu in scolile comuniste baza era rusa si franceza sau germana.asta mai putin conteaza,am cuplat calc gpl si mi a cerut ca soft acgassynchro1.14.1.0.pentru acest soft ma poti ajuta cu limba romana?unde il pot gasii in romana?multumesc.

Share this post


Link to post

Regleaza-ti instalatia, fa reviziile instalatiei la timp, schimba f de aer la 10-max 15.000km si bujiile la 20.000.

 

PS: Daca instalatia e un stag 200/300 nu te astepta la miracole cu rampa aia valtek standard de 30 de euro (de ex keihin e 300+eur). Aia la 20.000-30.000km deja iti trebuie kit de reparatii..

 

asa rea e stag 300?am si eu.sa ma sperii?

Share this post


Link to post

Daca schimbi filtrele la timp, 10k respectiv la 20-25k, are sanse rampa sa ajunga si la 60-70k fara interventii...

Kitul de reparatii cu manopera e ~250RON...depinde acum cit de "nesatul" e montatorul :)

Eventual daca are insista pe filtre de calitate de poliester, fibra de sticla... alea de hirtie sint relativ slabe...macar pt stare gazoasa...

Nu STAG300 e problema si rampa care nu este una de top...

La STAG 300Plus cel putin noul soft e chiar misto fata de Landi de ex...

Nu stiu care e diferenta de la 300 la 300Plus...

Share this post


Link to post

update-ul de soft ajuta si el?

 

Daca schimbi filtrele la timp, 10k respectiv la 20-25k, are sanse rampa sa ajunga si la 60-70k fara interventii...

Kitul de reparatii cu manopera e ~250RON...depinde acum cit de "nesatul" e montatorul :)

Eventual daca are insista pe filtre de calitate de poliester, fibra de sticla... alea de hirtie sint relativ slabe...macar pt stare gazoasa...

Nu STAG300 e problema si rampa care nu este una de top...

La STAG 300Plus cel putin noul soft e chiar misto fata de Landi de ex...

Nu stiu care e diferenta de la 300 la 300Plus...

 

care se schimba 10k si care la 20-25k?

Share this post


Link to post

La stag 200 nu...la 300 plus da...devine isa2...

La 300 nu stiu exact ce modificari s au facut...

Nu m am jucat inca cu asta... Nu are ce strica... Se pot salva setarile si reveni la versiunea veche eventual.

Mai des se schima ala de faza gazoasa care e pe furtun.

Share this post


Link to post

am primit ieri o diagnosticare telefonica de genul ca nu exista solutie la boala stagului meu 300 si anume ca ar fi proaste si facute prin polonia si vezi doamne nu gestioneaza corect managementul gpl-ului prin ea si de aceea moare subit la anumite momente de suprasolicitare.ce parere ai despre asta?sunt complet descurajat si nu stiu ce sa fac dar in acelasi timp si deloc experimentat in domeniu asa cum am mai discutat pana acum

Share this post


Link to post

Se pare ca ai parte de un montator natarau...

Varianta 1 ar fi sa-ti cumperi interfete...citeste mai sus discutia...

Varianta 2 un topor si fuga la montator :)

Daca aplici varianta 1 pot sa te ghidez ...

Share this post


Link to post

salutari tuturor

 

pe 3 aprilie am si eu programare la pro gaz service la Buzau pentru o instalatie gpl

 

am o nedumerire mare

 

am vrut sa pun instalatie gpl BRC dar mi s-a recomandat de doamna care a raspuns la telefon landi renzo ca cica ar fi mai ieftina la intretinere in timp si unde mai pui ca e si mai ieftina decat BRC :thinking:

ca la BRC sunt mai scumpe injectoarele, ca daca pica calculatorul parca e 4 mil la landi in timp ce la BRC e 12 sau 16 mil :wallbang: s.a.m.d. ...si nu stiu ce sa fac

 

voi ce stiti???

 

am si eu nevoie de o parere de la voi...cat mai repede

 

va multumesc anticipat

Share this post


Link to post

La progaz ai vorbit? Nu stiu unde exista ECM-uri landi omegas la 400 ron cand eu vad ca sunt peste 200 EUR (in Polonia unde toate sunt MULT mai ieftine).

 

Instalatiile landi sunt f ok daca sunt montate corect (iar cei de la progaz au o reputatie buna). Problema e ca ultimele generatii vin cu injectoare MED, scumpe si nu f stralucite.

 

Per total, fie BRC fie Landi, daca montatorul face treaba buna si tu schimbi consumabilele la timp nu ar trebui sa ai probleme si masina sa mearga f bine.

Share this post


Link to post

BRC sau TOMASETTO stag 300 sunt recomandarile mele!

Share this post


Link to post

La progaz ai vorbit? Nu stiu unde exista ECM-uri landi omegas la 400 ron cand eu vad ca sunt peste 200 EUR (in Polonia unde toate sunt MULT mai ieftine).

 

Instalatiile landi sunt f ok daca sunt montate corect (iar cei de la progaz au o reputatie buna). Problema e ca ultimele generatii vin cu injectoare MED, scumpe si nu f stralucite.

 

Per total, fie BRC fie Landi, daca montatorul face treaba buna si tu schimbi consumabilele la timp nu ar trebui sa ai probleme si masina sa mearga f bine.

 

dap, la progaz vernesti

 

multumesc de raspuns

 

BRC sau TOMASETTO stag 300 sunt recomandarile mele!

 

multumesc domnu Stefan

Edited by crismcl313

Share this post


Link to post

mi-a mai nascocit azi o intrebare in minte:trebuie cumva schimbat tipul de ulei cand folosesti gpl?de pe 5w30 pe 10w30 sau pe 0w30?ce parere aveti?de unde a venit ideea?am folosit pana acum gm dexos 2 si schimbam de regula la 15000.acum de cand am gpl am schimbat la 12000 si era f ars in comparatie cu inainte cand era curat de-a dreptu!.deci?pareri?sau macar sa pastrez cifrele dar sa pun mai de calitate gen mobil 1 sau castrol sau shell?ce parere aveti de liqui moli?

Share this post


Link to post

La mine dincontra... de cand am GPL parca e mai curat uleiul... Am deja aproape 15 000 , urmeaza sa-l schimb, dar arata destul de bine inca, ma refer la aspect. stiu ... kilometrii sunt kilometrii si trebuie schimbat.

 

LE: si eu am GM dexos 2

Edited by wwillym

Share this post


Link to post

hmmmm, ce sa arda oare asa tare?

Share this post


Link to post

Salutari

 

de ieri(03.04.2012) sunt posesorul instalatiei BRC Seqent 24.11

 

pentru moment e foarte bine sa faci plinul cu 100 de lei fata de 200 la benzen

ieri am mers si cu 150 de km/h si nu am simtit ceva diferit fata de benzina

 

acum sa vedem cum se comporta

Share this post


Link to post

Cat te-a costat?

Multi km fara probleme!

Share this post


Link to post

multumesc

2 750 ron

Edited by crismcl313

Share this post


Link to post

revin cu impresii dupa cca 700 de km pe gpl

sunt foarte multumit mai ales la buzunar

 

am mers aproximativ 680 de km +/- 20 de km 70-80% regim de oras(vitezele 3 - 4) restul in afara orasului

 

un calcul de la plin la plin am facut 680 km cu 65 l gpl reiese un consum aproximativ de 9.56 l gpl/100km :banana:

 

pentru mine instalatia de gpl reprezinta o investitie

 

trebuie sa ma pregatesc de revizia de 1000 de km la gpl care e gratis :aplauze:

 

instalatia e BRC Sequent 24.11 montata la Pro gaz service Buzau, localitatea Vernesti, http://www.instalatii-gpl-auto.ro/ (daca e considerata reclama va rog sa stergeti site-ul)

Share this post


Link to post

Tot nu pune nimeni instalatii cu injectie directa de gpl lichid in Romania? Ca pe aici erau deja raspandite pe Daewoo/Chevrolet cand inca mai aveam Nubira, adica acum ~5 ani.

Share this post


Link to post

Din cate stiu eu nu, cererea fiind pentru mocaciuni nu pt instalatii fiabile si performante. Dupa cum vezi si pe forum mai sunt membri cu nostalgii si apreciere pt instalatiile "a la surub".

Share this post


Link to post

Am si eu o intrebare. Am GPL pe Matiz si cam la 30.000 km trebuie reglat jocul la culbutori, am inteles ca asta s-ar intampla din cauza GPL-ului. Intr-adevar se simte diferenta dupa efectuarea reglajului. La Kalos, cu motorul de 1.4 16v mai apare aceasta problema in cazul GPL-ului, sau motorul are alta conceptie si nu mai este necesar acest reglaj?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...