Jump to content
Sign in to follow this  
Kalos_Waiting

Gpl Pe Kalos/Aveo/Lacetti

Recommended Posts

Daca tu ai fost utilizatorul de leasing nu trebuie sa mai mergi la RAR la identificare.

Vezi ca cei de la leasing stiu procedura exact, intreaba-i.

Daca nu ai fost tu, cred ca ti le face ambele simultan.

 

Nu am fost eu utilizator ci Gold and Platin

Share this post


Link to post

Ma bate gandul sa imi montez o instalatie de gaz pe al meu aveo 1.4 16v. Am fost azi la unul din service-urile specializate pe pe montarea de instalatii, pentru informatii. Toate bune si frumoase, pana am pus intrebarea legata de MIL. Tipul imi spune ca am sanse mari ( nu a avut probabil curajul sa imi spuna direct) ca o sa am MIL aprins , pe motiv ca, calculatorul masinii o sa depisteze o neconcordanta intre numarul de km parcursi, si consumul de benzina. (Circuland pe gaz, nu se consuma benzina din rezervor).

 

Intreb pe cei care au montat gaz pe Aveo 1.4 16v / 2007, au intalnit aceasta problema, respectiv cum se rezolva?

 

Omul de la service, mi-a zis ceva vag de un dispozitiv care poate pacalii calculatorul in privinta consumului de benzina, dar nu stie ce si cum functiuneaza treaba la un aveo.

 

Deasemenea astept orice alt sfat sau recomandare, legat de ce si cum sa aleg, respectiv la ce sa fiu atent. Multumesc!

Share this post


Link to post

Puternica explicatia asta cu consumul de benzina (sigur aveo are senzor de desfacere a busonului de benzina!). Pe scurt, cauta altii: MIL ramane aprins din cauza reglarii proaste a instalatiei ce aduce neconcordante intre timpii de injectie gaz/benzina sq amestec sarac/bogat pe gpl. Masinile euro 3-4 and above sunt sensibil mai greu de calibrat calumea si multi nu isi bat capul (sau nu stiu cum).

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Unde naiba i-ai gasit pe astia?Toate instalatiile secventiale asigura concordanta intre ECM-ul masinii si cel adaugat,cel al instalatiei GPL.

Share this post


Link to post
... Tipul imi spune ca am sanse mari ( nu a avut probabil curajul sa imi spuna direct) ca o sa am MIL aprins , pe motiv ca, calculatorul masinii o sa depisteze o neconcordanta intre numarul de km parcursi, si consumul de benzina. (Circuland pe gaz, nu se consuma benzina din rezervor)...

 

Asa cevaaaaaa ... n-am mai auzit. Imaginatia necunoscatorilor este fara limite. =))

Share this post


Link to post

OK... multumesc, am inteles ca e o prostie ce mi-a spus! Dar acum gandindu-ma la aceasta "prostie" , imi pun urmatoarea intrebare: Ce afiseaza computerul de bord, referitor la autononia cu benzina din rezervor? Avand in vedere ca fac de exemplu 300 km pe autostrada, si nu consum deloc benzina.Ce autonomie afiseaza CB ?

Share this post


Link to post

CB-ul are legatura cu rezervorul de benzina (la Aveo). Uitandu-te la el, cand mergi pe jepeleu, vei fi cel mai fericit utilizator de automobil.

Share this post


Link to post

Mi-am montat instalatie GPL. Instalatia este Lovato Easy Fast, secventiala, rezervor in locasul rotii de rezerva. Pimele impresii sunt pozitive, motorul merge perfect, rotund, parca putin mai silentios decat pe benzina. In ceea ce priveste puterea, nu simt lipsa. Nu am incercat inca pe autostrada, dar in oras si putin DN, se misca foarte bine. Halatul:2600 RON.

 

Urmeaza sa ma duc la RAR pt modificare in CIV. Cei care au montat instalatia, au zis sa astept revizia instalatiei la 1000km, sa faca eventualele reglaje daca se mai impun, si apoi sa ma duc la RAR.

Share this post


Link to post

Eu o am de 7 luni si nu am ajuns la omologare...omul de la itp mi-a zis sa ma duc in ultima luna inainte de a face itp-ul...pana acum nu am avut probleme, dar am manarit-o eu nici nu simt cand ajung la 140km/h.

Share this post


Link to post

Cei care au montat instalatia, au zis sa astept revizia instalatiei la 1000km, sa faca eventualele reglaje daca se mai impun, si apoi sa ma duc la RAR.

 

Eu am un Tomasetto STAG 300, si am fost la RAR pentru omologare la 2 zile dupa montaj, respectiv la 400km parcursi. Au testat noxele si a fost totul ok..teoretic nu e nevoie de prea multe reglaje suplimentare pentru omologare. 146 Ron cost omologare si modificare CIV la RAR Neamt.

Share this post


Link to post

Salutare. Am facut si eu pasul asta am montat instalatie gpl pe aveo 1.2 sedan.Este o instalatie landi renzo secventiala.probleme care le am sunt urmatoarele;in mers cand calcam ambreiajul se oprea motorul.am trecut pe benzina si am mers la ei.au facut reglaje si nu se mai opreste la relanti cand cobor din turatie,dar cand am pornit AC-ul se oprste iar ,am fost la ei au mai calibrat o data si tot asa imi face.cel de la montaj mi-a spus ca problema ar fi corpul clapeta care are calamina si imi da aceste anomalii.(am si obiceiul de a merge subturat).pe tester turata se vad aceste anomalii si pe benzina dar si pe gaz.mi-a recomandat sa curat acel corp clapeta.a mai avut o problema asemanatoare pe o skoda si s-a rezolvat in acest fel. vreau sa stiu ce ar fi de facut si daca s-a mai intalnit cineva cu asa ceva

Edited by miron_gabriel03

Share this post


Link to post

...pe tester turata se vad aceste anomalii si pe benzina dar si pe gaz...

 

Ce anume se vede pe tester? ... nu de alta dar sunt chiar curios ce parametrii cititi de tester, cu motorul turat, iti arata "calamina" depusa pe corpul clapetei de acceleratie?

Share this post


Link to post

Si la mine mai fluctueaza putin turatia la relanti pe GPL, dar motorul s-a oprit o singura data( in 4 luni). Eu am Tomasetto STAG-300.

Share this post


Link to post

Ce anume se vede pe tester? ... nu de alta dar sunt chiar curios ce parametrii cititi de tester, cu motorul turat, iti arata "calamina" depusa pe corpul clapetei de acceleratie?

 

Acel mecanic mi-a spus ca se vede pe tester problemele la trecerea turata la relanti.era un testerun program care spunea ce noxe ce turatie, cand da ascanteie,ce avans are erau 10 indicatoare plus scheme pe acolo.nu am spus ca arata calamina.am spus ca nu face corect trecerea de la turata la relanti.corpul clapeta murdar.(calamina,fum ce tata o avea)ce solutie se utilizeaza la asa ceva,pentru curatare?

 

Si la mine mai fluctueaza putin turatia la relanti pe GPL, dar motorul s-a oprit o singura data( in 4 luni). Eu am Tomasetto STAG-300.

 

la mine la relanti sta perfect pot spune mai bine ca la benzina.chestia este ca se opreste motorul cu AC-UL pornit cand calc ambreiajulatunci cand trece din starea de turata in relanti

Edited by miron_gabriel03

Share this post


Link to post

Am desfacut dimineata corpul clapeta,am curatat,era plin de ulei plus taciune, fum o mazga foarte cleioasa.am degresat curatat frumos clapeta,scaunele clapetei ,am facut procedura de .I.L. motorul se tura singur in timpul manevrei,apoi incet incet s-a stabilizat ca turatie.cand am pornit AC-ul nici o diferenta in turatie,NU precum facea inainte.acum trebuie sa o iau la drum si dupa sa o dau pe GPL sa vad daca se mai opreste motorul si dupa, inca o calibrare pe gpl. am mai gasit o problema la motor ;era desfacuta piulita care tine rampa de admisie de chiulasa,cea de langa EGR,a trebuit sa dau EGR-ul jos sa il pot strange.precizez ca era distantata rampa de admisie (poate tragea si aer fals saraca) ca imi facea usoare probleme la relanti pe benzina.acum sa vad cum se comporta.VA MULTUMESC PENTRU SFATURILE CARE LE-AM GASIT PE ACEST FORUM.STIMA

Acel mecanic mi-a spus ca se vede pe tester problemele la trecerea turata la relanti.era un testerun program care spunea ce noxe ce turatie, cand da ascanteie,ce avans are erau 10 indicatoare plus scheme pe acolo.nu am spus ca arata calamina.am spus ca nu face corect trecerea de la turata la relanti.corpul clapeta murdar.(calamina,fum ce tata o avea)ce solutie se utilizeaza la asa ceva,pentru curatare?

 

 

 

la mine la relanti sta perfect pot spune mai bine ca la benzina.chestia este ca se opreste motorul cu AC-UL pornit cand calc ambreiajulatunci cand trece din starea de turata in relanti

Edited by miron_gabriel03

Share this post


Link to post

Salut,

Am si eu instalatie gpl pe motor 1.2 si am exact aceeasi problema cu oprirea motorului cand am ac pornit si apas ambreiajul.Poti sa-mi spui daca ai rezolvat problema prin curatarea corp clapeta?

Share this post


Link to post

Da am curatat si coorpul clapeta,foarte utila de asemenea procedura,plus invatarea relantiului. problema am rezolvat-o prin CALIBRARE IN MERS CU PC_UL CONECTAT. trebuie sa umble la optiunea CATT OFF sa seteze sa intre mai devreme si sa bage gaz mai devreme(ceva de genul) plus cativa parametri (debit gaz la anumite turatii).destul de greu am facut asta ,am consumat gaz de 50 lei tot testand cu el.a spus tipul ca nu dat pana acum de asa calibrare si asa parametri de functionare.problema este acel senzor de pe corp clapeta numit MITIA care este foarte greu de pacalit.problema s-a rezolvat se mai opreste dar sa spun o data in zi,dar mai merg la calibrare.

Salut,

Am si eu instalatie gpl pe motor 1.2 si am exact aceeasi problema cu oprirea motorului cand am ac pornit si apas ambreiajul.Poti sa-mi spui daca ai rezolvat problema prin curatarea corp clapeta?

Share this post


Link to post

Multumesc pentru raspuns,se pare ca trebuie sa merg si eu la calibrare :(

Share this post


Link to post

Consumuri din weekendul prelungit:

 

Arad-Brasov-Moeciu-Brasov: 480Km-33l GPL - 6.875/km

 

Moeciu-Brasov, de mai multe ori, drumuri brin BV, Poiana, Moeciu de Sus etc... 330Km-30l GPL - 9.09/100Km

 

Brasov-Aard: 430Km-30.5l GPL - 7.09/100Km

 

Mediu pe 1240Km 93.5l GPL - 7.54/100km

 

Sunt FOARTE multumit! :lavolan:

Share this post


Link to post

Consum Gpl metoda de la plin la plin:

 

318 km la 31.4l GPL un consum de 9.87.

din cei 318 km 174 in oras( pe distante de 5-10km) si 40 pe drum de tara (in treapta 1 si 2)

Share this post


Link to post

Toata vara consumul s-a invartit undeva in jurul a 14% GPL, in oras, AC permanent. Zilele acestea am mers pe benzina si consumul a fost de 9.5 % in conditiile in care am calcat-o putin mai tare. Consumul anterior pe GPL a fost de 12% in aceleasi conditii de temperatura. Aceste ultime 2 consumuri(12 si 9.5) sunt in regim mixt: 268.5 km(culmea e ca s-au potrivit exact) total din care ~70 km afara din localitate.

Am observat ca brusc pretul la GPL a crescut cu 10%. Are cineva habar de ce s-a intamplat asta? Dupa noile mele calcule, economia la carburant e de 30% din banii pe care-i dai pe benzina. Nu cred ca mi-as mai monta acum GPL. De fapt nu mi-as mai lua nici Kalos :)

Share this post


Link to post

Regleaza-ti instalatia, fa reviziile instalatiei la timp, schimba f de aer la 10-max 15.000km si bujiile la 20.000.

 

PS: Daca instalatia e un stag 200/300 nu te astepta la miracole cu rampa aia valtek standard de 30 de euro (de ex keihin e 300+eur). Aia la 20.000-30.000km deja iti trebuie kit de reparatii..

Share this post


Link to post

instalatia e stag300 plus, veche de 7 luni. bujiile, ca si km parcursi pe GPL sunt sub 6000 km. rampa e valtek.nu cred ca are ceva instalatia si nici nu gandesc sa pierd timpul cu ea. Realitatea nu e chiar asa dura, in fond si la urma urmei circul cu Kalos cu AC la consum de Tico(echivalent in benzina). Spuneam doar ca eu nu mi-as mai monta. Pentru altii poate e rentabil, de-asta am si "publicat" informatia. S-ar putea sa le foloseasca acest calcul

Edited by lucian107416

Share this post


Link to post

va salut.ma poate ajuta cineva cum se foloseste programul ACGasSynchro 7.2.0.1 pe stag 300 la instalatie Tomaseto,pt ca programul este in poloneza si nu inteleg nimic.multumesc.

Share this post


Link to post

va salut.va rog sa mi spuna cineva daca cu elm 327 ma pot conecta la stag 200-4 prin mufa masinii cea de la pedale.va multumesc.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...